omezovač
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
Re: omezovač
Ozkouseno 200 tachometrovych. Neco navic by to asi jelo z kopce, nicmene ne o moc, je to hodne blizko max. otackam.
www.michalpavlik.com
i30 1.4cvvt, evo V
i30 1.4cvvt, evo V
- Reklama
-
- *
- Příspěvky: 81
- Registrován: 17 dub 2009, 14:28
- Bydliště: mělnicko
Re: omezovač
200dle tacho taky,víc asi nee,servisák mi říkal,že udělal 215,ale s upravou omezovače,asi 7300ot,prostě chlapci byli zvědaví.Michelin1 píše:Ozkouseno 200 tachometrovych. Neco navic by to asi jelo z kopce, nicmene ne o moc, je to hodne blizko max. otackam.
Re: omezovač
Mam I30 od 4/2010 najeto 34 tis. občas protáhnu motor na 3.převodový stupěn do 6500 ot. pak to vezme omezovač a na tachometru v ten okamžik cca 130km/h. Moje max. rychlost 180km/h a ještě by to jelo, auto i při takové rychlosti docela stabilní, myslím si, že 200km/h žádný problém (1.4 80kW)
Re: omezovač
dyt se koukni na hondy starý ty jo, tam jedou do 9000 taky třeba 1.4ky a jak to letí
Tady by to asi taky nebyl problém ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW
![Obrázek](http://www.rajce.net/f476104339)
Re: omezovač
1.6 CVVT to samý, na začátku červeného políčka, tj. při 6500 rpm, chytí auto za prdel nějaký ošklivý skřet a dál to nejede
.
Ale ten omezovač půjde určitě nějak odpojit pro ty, co chtějí točit auto ještě výš...
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Ale ten omezovač půjde určitě nějak odpojit pro ty, co chtějí točit auto ještě výš...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: omezovač
U i30 se mi ještě nepodařila "kontrola" zda mi omezovač maká. U Lantry jsem na 2 a i 3 rychlost zkusil. U dvojky při předjíždějí 2 kamionů to byl poprvé docela šok! Je určitě dobře že tam je. Jak čtu tak se mi nehce věřit, že naše 1,4 80kW by jely okolo 200km/h. a i více. Bral bych 185-190. Ale nevím, nezkoušel jsem. Tachometr mi jde s porovnáním s navigací + 1km/h pri rychlosti 100km/h, tak že je to docela přesné oproti Lantře kde byl v rychlosteh 130 navigace - 120-122 tachometr.
"H" i30HB. 1,4. černá metal, 2009, palivo E85
----------------------------------------------------
dříve:"H" Lantra. 1,6, šedá metal. 1996
----------------------------------------------------
dříve:"H" Lantra. 1,6, šedá metal. 1996
Re: omezovač
200 tachometrových jede 1,4ka i v kombíku, podle GPSky to bylo 192. odpovídalo to cca 6400rpm, tzn. že konstanta je cca "32ot/km", tedy nějakých 219km/h při 7000rpm.Ráďa píše:U Jak čtu tak se mi nehce věřit, že naše 1,4 80kW by jely okolo 200km/h. a i více. Bral bych 185-190.
Nevím, co za mapy je v ECU, ale mně jeden tuner hrající si s mojí ECU tvrdil, že nemělo smysl posouvat omezovač (chtěl jsem 6800), protože pro tyto otáčky už nejsou původní mapy (tzn, že by je musel vlastně tvořit a to jaksi bez x dní ladění nejde; další věcí je kvalita rozvodů (pružin atd..)
Ale bzučet si to při předjíždění vezdle chrochty vod koncernu na 7-7,5tis by mohlo být zajímavý
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
GrandeurHG300
(i30cw 1.4CVVT/80kW 7,2l/100km, LPG 8,4l/100km, E85 8l/100km)
(i30cw 1.4CVVT/80kW 7,2l/100km, LPG 8,4l/100km, E85 8l/100km)