Zátah s klimou

1994 - 2005

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

MartasZ
*****
Příspěvky: 2154
Registrován: 14 pro 2005, 11:47
Bydliště: Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MartasZ »

Hanz píše:Pojedu 4km/h..... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Klidně ho budu tlačit :twisted:
Hyundai Coupe 2.0 16v 1997
102kW G4GF
dB Drag Racing 136,2dB :D
Obrázek
Reklama
 

Uživatelský avatar
Hanz
****
Příspěvky: 1390
Registrován: 24 pro 2005, 16:11
Bydliště: picava, mladoboleslafsko

Příspěvek od Hanz »

Já ne..... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: To tě radši předjedu :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Hanz
Huňáč Accent 1,3 12V
Fšecko je časově totálně v řiti...........
MartasZ
*****
Příspěvky: 2154
Registrován: 14 pro 2005, 11:47
Bydliště: Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MartasZ »

A pak že neporostou :twisted:
Hyundai Coupe 2.0 16v 1997
102kW G4GF
dB Drag Racing 136,2dB :D
Obrázek
vipe

Příspěvek od vipe »

ondra.rs píše:Nevím do jaké míry je identický motor accentu a getze (1,3), ale když člověk pustí u Getze klimatizaci, je to jako když za auto připojím přívěs. Na druhou stranu se s tím dá smířit a i s plně naloženým autem a čtyřmi lidmi na palubě se dá obstojně jet. Nejlepší je však pocit, když si člověk na výkon s klimatizací zvykne a pak ji vypne... krásná proměna 8)
Plně se kloním k názoru ondry.rs po zapnutí klimatizace se to chová jako kdybytě někdo chytnul za zadek a nechal se táhnout. Je tam znatelnej skok ve výkonu někde kolem 3 tisíc otáček pak to jede líp, ale pod 3 tis. jak s vagonem uhlí. :lol:
Uživatelský avatar
GACCENT
Příspěvky: 5
Registrován: 07 srp 2006, 17:36
Bydliště: Hradec Králové

Tudling

Příspěvek od GACCENT »

Hm, nevite nekdo, kde by se daly sehnat nejaky vychytevky, spojlery a tak ne myho accenta?
ivan
Moderátor
Příspěvky: 2284
Registrován: 08 srp 2005, 00:10
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od ivan »

Bohužel klimatizace u slabších kubatur nikdy nebyla,byla ve většině případech v silnějších motorech,ale klimatizace se stala doménou i u slabších motorů a to ,že zákazníci si to žádají a taky klimatické podmínky se mění a je to i trend!!
Bohužel jak sami všichni víte,že čím víc věcí je poháněno na motorech tím rapidně klesá výkon motoru a u slabších to platí doslova,ale nebuďďte smutní,bač se pracuje na nových motorech,kde se takové to příslušenství má odpojovat při určitým výkonu motoru,tudíž z toho vyplívá,že to třeba už ani nepoznáme,jestli mám nebo nemám zapnout klimu!! :wink:
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
Odpovědět

Zpět na „ACCENT“