Úpravy i30 - tuning

Vše kolem úprav na Vašem miláčkovi - kola, hudba, osvětlení, úpravy motoru, styling.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: Úpravy i30 - tuning

Příspěvek od Hardcam »

Hmm, ze bych ze svyho dvoulitru udelal 288 koni? :)
Ne, neudelam...jeste by mi pak vyskakovala hadice od intercooleru :mrgreen:
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Reklama
 

Uživatelský avatar
laufas
******
Příspěvky: 2748
Registrován: 19 led 2008, 14:25
Bydliště: OL

Re: Úpravy i30 - tuning

Příspěvek od laufas »

i30 1.4 + kn, 12/2007
Uživatelský avatar
vlado1979
****
Příspěvky: 1114
Registrován: 19 črc 2008, 10:19
Bydliště: Malinovo
Kontaktovat uživatele:

Re: Úpravy i30 - tuning

Příspěvek od vlado1979 »

i30 má koní dosť, takže ísť do tuningu motora neviem či má význam. Dnes pri ceste domov z práce som mal takú závodiacu náladu. Idem cez obec Svätý Jur a blíži sa koniec obce. Dvojprúdovka, vedľa mňa ford focus c-max TDCi. Išli sme na rovnako (50-tkou). Zrazu c-max začal zrýchľovať. No dobre, tak som dal za 3, plný plyn a moje fáro išlo vpred (zo 60 na 120). C-max TDCi podobne ako v minulosti corola 2,0 D-4D, ostal ďaleko vzadu a musel sa zaradiť za mňa :lol: . Aj s 1,4 sa dá zažiť zábava. Octávky 1,9 TDi nemajú šancu a majitelia len nechápavo krútia hlavami kto im dal na prdel :D/ .
Keby po tuningu dostať z motora 288 koní, tak aj golf R má po piči. Zrýchlenie golfu R (270 koní) 5,7. Čo urobí :hyu: s 288 koňmi ... ? Golf R stojí mimochodom 35 780 €. Nepochybujem, že "lowend" :hyu: nechá obyčajný, hnusný a predražený golf v roli porazených ... =D>
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Uživatelský avatar
pilotzz
**
Příspěvky: 236
Registrován: 26 čer 2010, 21:06

Re: Úpravy i30 - tuning

Příspěvek od pilotzz »

vlado1979 píše:i30 má koní dosť, takže ísť do tuningu motora neviem či má význam. Dnes pri ceste domov z práce som mal takú závodiacu náladu. Idem cez obec Svätý Jur a blíži sa koniec obce. Dvojprúdovka, vedľa mňa ford focus c-max TDCi. Išli sme na rovnako (50-tkou). Zrazu c-max začal zrýchľovať. No dobre, tak som dal za 3, plný plyn a moje fáro išlo vpred (zo 60 na 120). C-max TDCi podobne ako v minulosti corola 2,0 D-4D, ostal ďaleko vzadu a musel sa zaradiť za mňa :lol: . Aj s 1,4 sa dá zažiť zábava. Octávky 1,9 TDi nemajú šancu a majitelia len nechápavo krútia hlavami kto im dal na prdel :D/ .
Keby po tuningu dostať z motora 288 koní, tak aj golf R má po piči. Zrýchlenie golfu R (270 koní) 5,7. Čo urobí :hyu: s 288 koňmi ... ? Golf R stojí mimochodom 35 780 €. Nepochybujem, že "lowend" :hyu: nechá obyčajný, hnusný a predražený golf v roli porazených ... =D>
=D> don debilo incognito?
GrandeurHG300
(i30cw 1.4CVVT/80kW 7,2l/100km, LPG 8,4l/100km, E85 8l/100km)
Uživatelský avatar
vlado1979
****
Příspěvky: 1114
Registrován: 19 črc 2008, 10:19
Bydliště: Malinovo
Kontaktovat uživatele:

Re: Úpravy i30 - tuning

Příspěvek od vlado1979 »

pilotzz:
Mám síce vysokoškolské vzdelanie (i naďalej glupy v skratke ing), ale Tvoj príspevok som nepochopil. Narážaš na výkon CVVT, resp. na to s focusom ? Bola to dvojprúdovka na konci obce, takže som nikomu nebránil v ceste (podobne ako na dialnici). V obci to predchádzanie nie je (2 pruhy-súbežná jazda). Inak, keď sa drží motor na úrovni 4000 otáčok a pridáš plyn, tak je to paráda. Alebo napr. v 50 km/hod podradiť na dvojku ... Jasne, že V6 to nie je, ale o zážitky nie je núdza.
Občas mám chúťky ukázať ostatným nech si pozrú zadné svetlá i30, ale inak jazdím podľa zákona :mrgreen: . Dlhodobá spotreba 6,1 to potvrdzuje.
P.S. Predchádzajúci príspevok by sa nemal citovať.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
N2DRFT
**
Příspěvky: 458
Registrován: 21 pro 2010, 12:59
Kontaktovat uživatele:

Re: Úpravy i30 - tuning

Příspěvek od N2DRFT »

no tak neni to špatný, ale nemáš tam prostě takovej zátah kerej by tě posadil do sedačky jako kdybys měl těch 288 :D
Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW
Obrázek
Uživatelský avatar
alarm
******
Příspěvky: 3685
Registrován: 08 kvě 2009, 21:31
Bydliště: BLAVA

Re: Úpravy i30 - tuning

Příspěvek od alarm »

a až sa niekto do toho pustí a vytlači z toho tých 288, prvé, čo treba urobiť je vymeniť sedačky, lebo sa odlomia :mrgreen:
Accent 94 .... 1998-2003
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)

Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD

alarm.ba@gmail.com
N2DRFT
**
Příspěvky: 458
Registrován: 21 pro 2010, 12:59
Kontaktovat uživatele:

Re: Úpravy i30 - tuning

Příspěvek od N2DRFT »

tak tady si stačí jen vybrat, ceny luxusní http://www.sharkracing.com/acecart/bin/ ... =011900000
Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW
Obrázek
Uživatelský avatar
89majlo96
Moderátor
Příspěvky: 3545
Registrován: 05 úno 2009, 07:58
Bydliště: Topoľčany
Kontaktovat uživatele:

Re: Úpravy i30 - tuning

Příspěvek od 89majlo96 »

Na Bratislavskom autosalone som objavil takyto kusok. Z informacii od vystavovatela som sa dozvedel ze sa jedna o prvy takyto projekt na slovensku a mozno aj v europe. Na pretekoch ma tomu udavat smer 14 rocny chlapec :D Co sa tyka motora je tam 1,4 CVVT, zatial v seriovej podobe. Kedze vekovej kategorii v akej sa zatial pohybuju nedovoluju velke upravy motora tak chystaju otvorene sanie vzduchu, kompletne prerobene vyfukove potrubie a sportovy podvozok. Vytiahol som z neho ze chcu postavit 1,6 CVVT ktoru spravia od zakladu, cele vnutornosti motora pojdu vymenit za racingove. Stazoval sa ze to nebude lahke lebo zevraj na to niesu tuning diely. Odporucil som mu nech si pozrie korejsku scenu ze tam do toho sikmaci montuju turba a aj kompresory. Nakoniec som mu zazelal vela uspechov a som velmi zvedavy ako sa im bude darit v zavodeni s i30-tkou :)
Přílohy
P1040439.JPG
P1040439.JPG (111.86 KiB) Zobrazeno 1383 x
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
N2DRFT
**
Příspěvky: 458
Registrován: 21 pro 2010, 12:59
Kontaktovat uživatele:

Re: Úpravy i30 - tuning

Příspěvek od N2DRFT »

v evropě s i30 jezdí pokud vím španělé ne? Obrázek
Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW
Obrázek
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8142
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Úpravy i30 - tuning

Příspěvek od Mexican »

porovnavate rally a okruhove auto
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
N2DRFT
**
Příspěvky: 458
Registrován: 21 pro 2010, 12:59
Kontaktovat uživatele:

Re: Úpravy i30 - tuning

Příspěvek od N2DRFT »

neporovnáváme. A on neřek že je to na rallye bral jsem to prostě jako auto na závody bez rozdílu :)
Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW
Obrázek
N2DRFT
**
Příspěvky: 458
Registrován: 21 pro 2010, 12:59
Kontaktovat uživatele:

Re: Úpravy i30 - tuning

Příspěvek od N2DRFT »

89majlo96 píše:Na Bratislavskom autosalone som objavil takyto kusok. Z informacii od vystavovatela som sa dozvedel ze sa jedna o prvy takyto projekt na slovensku a mozno aj v europe. Na pretekoch ma tomu udavat smer 14 rocny chlapec :D Co sa tyka motora je tam 1,4 CVVT, zatial v seriovej podobe. Kedze vekovej kategorii v akej sa zatial pohybuju nedovoluju velke upravy motora tak chystaju otvorene sanie vzduchu, kompletne prerobene vyfukove potrubie a sportovy podvozok. Vytiahol som z neho ze chcu postavit 1,6 CVVT ktoru spravia od zakladu, cele vnutornosti motora pojdu vymenit za racingove. Stazoval sa ze to nebude lahke lebo zevraj na to niesu tuning diely. Odporucil som mu nech si pozrie korejsku scenu ze tam do toho sikmaci montuju turba a aj kompresory. Nakoniec som mu zazelal vela uspechov a som velmi zvedavy ako sa im bude darit v zavodeni s i30-tkou :)

mimochodem co je tam za velikost kol nevíš?:)
Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW
Obrázek
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: Úpravy i30 - tuning

Příspěvek od Hardcam »

Nevim, jestli Spanele, ale to auto ma britskou znacku a volant napravo..:)
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Uživatelský avatar
89majlo96
Moderátor
Příspěvky: 3545
Registrován: 05 úno 2009, 07:58
Bydliště: Topoľčany
Kontaktovat uživatele:

Re: Úpravy i30 - tuning

Příspěvek od 89majlo96 »

N2DRFT píše:mimochodem co je tam za velikost kol nevíš?:)
neviem, vyzeraju ako 17 ale s istotou to povedat neviem
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Odpovědět

Zpět na „i30 Úpravy (tuning)“