Test 1,7 CRDI bratrovražedný souboj....
Moderátor: Moderátoři
- Reklama
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Test 1,7 CRDI bratrovražedný souboj....
trošku offtopic, ale všimli jste si že na auto.cz už léta používají pro ilustraci vnitřních rozměrů obrázek lantry J2?
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
- FISHkaa
- Moderátor
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 28 dub 2010, 14:48
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Test 1,7 CRDI bratrovražedný souboj....
zajímavý test
Ad zavazadlový prostor: jedno je s prostorem pro rezervu, druhé bez něj... Ono to tak nějak vyplývá i s rozměrů:
880x1020x430(450) u obou automobilů
edit, připojuji komentář od uživatele Xavier911:
ono totizto existuju dve normy, podla ktorych sa meria velkost kufru, jedna je VDA 211, v ktorej ma ix35 hodnoty 465/1436 a norma VDA 213 / 214, podla ktorej je to 591/1436.
no a zatialco Hyundai uvadza obe normy, tak Kia len jednu. V skutocnosti ma Kia kufor asi o 30 l mensi ako Hyundai, to je sposobene vyskou kufru, ktora je u Hyundai o nieco vyssia.
Inak jedna norma uvadza objem po spodnu hranu okien a druha po hornu hranu okien alebo az po strechu?
Inak dalsich minimane 100l maju obe vozidla pod podlahou kufru, kde je standardne rezerva, v pripade lepiacej sady sa tam este tych 100l vlezie.
Ad zavazadlový prostor: jedno je s prostorem pro rezervu, druhé bez něj... Ono to tak nějak vyplývá i s rozměrů:
880x1020x430(450) u obou automobilů
edit, připojuji komentář od uživatele Xavier911:
ono totizto existuju dve normy, podla ktorych sa meria velkost kufru, jedna je VDA 211, v ktorej ma ix35 hodnoty 465/1436 a norma VDA 213 / 214, podla ktorej je to 591/1436.
no a zatialco Hyundai uvadza obe normy, tak Kia len jednu. V skutocnosti ma Kia kufor asi o 30 l mensi ako Hyundai, to je sposobene vyskou kufru, ktora je u Hyundai o nieco vyssia.
Inak jedna norma uvadza objem po spodnu hranu okien a druha po hornu hranu okien alebo az po strechu?
Inak dalsich minimane 100l maju obe vozidla pod podlahou kufru, kde je standardne rezerva, v pripade lepiacej sady sa tam este tych 100l vlezie.
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
- FISHkaa
- Moderátor
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 28 dub 2010, 14:48
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Test 1,7 CRDI bratrovražedný souboj....
nový test u mého oblíbeného online magazínu: http://www.autoforum.cz/testy-aut/test- ... ampaign=nl
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Re: Test 1,7 CRDI bratrovražedný souboj....
To s tím hlučným motorem má bohužel pravdu, je to traktor Teď budu brzy tankovat, tak tam zkusím dát plnou nádrž nějakou prémiovou naftu o vyšším cetanovém čísle.... Někde jsem se dočetl, že to může ten traktorový zvuk dost eliminovat. A může to mít prý i příznivý dopad na spotřebu... Nemáte s tím někdo zkušenosti?
ix35 1.7 CRDi Comfort
Re: Test 1,7 CRDI bratrovražedný souboj....
S Vervou Diesel v motoru CRDi mam bohate zkusenosti a nemuzu nic jinyho, nez psat chvalu. Kdyz jsem se pokousel po dlouhodobem tankovani nabrat neco jineho, autu se to nelibilo
nizsu hluk, nizsi spotreba, lepsi dynamika a to naprosto prokazatelne, bez placebo efektu..
nizsu hluk, nizsi spotreba, lepsi dynamika a to naprosto prokazatelne, bez placebo efektu..
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Test 1,7 CRDI bratrovražedný souboj....
Tak super, díky za info. Říkal jsem si, že se pro jednou povznesu nad tu vyšší cenu, abych to zkusil, ale pokud by to mělo mít takový vliv, jak píšeš, tak by nebylo co řešit...
ix35 1.7 CRDi Comfort
Re: Test 1,7 CRDI bratrovražedný souboj....
Bral jsem to do motoru 2.0 CRDI skoro 2 roky.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Test 1,7 CRDI bratrovražedný souboj....
Zdravim vespolek.
Jelikoz vybiram vetsi auto, tak mi do hledacku padla i Sportage. vim, ze to na Hyundai forum moc nepatri, ale kia forum mi prijde mrtve.
Jsem ze Sportage zmaten. V testu zminenem vyse se pise, ze Hyundai byva zameren na komfort, coz po procteni fora o ix35 nejak asi pravda nebude. Dale se v nem pise, ze i kdyz ma Kia lepsi jizdni vlastnosti, tak je komfortnejsi. Ale v bodovem hodnoceni to zase nejak videt neni H:K = 9:8. ... pokud vice bodu neznamena vetsi prenos razu
Existuje test Sportage na auto.cz s 1.6 GDI, kde vyzdvihuji paradni komfort
zde: http://www.auto.cz/test-kia-sportage-1-6-gdi-53185
V testu dieselu se pak uz nad komfortem tolik nerozplyvaji. Jednak uz asi tuto vec nehodnoti, ale bodove je tato polozka niz. Diesel ma tezsi motor, tak budiz muze to byt tim, ze lehky benzin je pro auto z hlediska komfortu lepsi.
zde: http://www.auto.cz/test-kia-sportage-2- ... chol-62460
To ovsem nedava smysl s ohledem na tuto recenzi na autoblok.cz:
zde: http://www.vybermiauto.cz/autoblok/clan ... rtage-nova
a konkretne sekce o podvozku tady: http://www.vybermiauto.cz/autoblok/clan ... e#podvozek
kde se tedy pise, ze mezi ruznymi motorizacemi a pohony pozoroval recenzent jine vlastnosti, co se tyce komfortu.
Konktretne to vypada ze 1.6 GDI 4x2 je na tom hur nez diesely a tedy i 4x4, protoze s benzinem 4x4 myslim nedelaji.
Tedy, otazka, proc tomu tak je? Mate nekdo se Sportage zkusenosti. Rad sportage vyzkousim, ale nejak mi prijde, ze stejne nebudu mit jistotu, jak to auto, ktere pripadne koupim, bude jezdit. Prave 4x2 s 1.6 GDI by pripadala do uvahy a jestli uz platit za auto s malym kufrem, tak aspon at to vyvazi komfortem. Jednou se o nem doctu, ze je komfortni malem jako MLko Mercedes - jinde se doctu, ze to neni zadna slava.
Omlouvam se za Hyundaiacky offtopic, ale predpokladam, ze majitele ix35 se Sportage muzou mit nejakou zkusenost.
Zdravi, Karel
Jelikoz vybiram vetsi auto, tak mi do hledacku padla i Sportage. vim, ze to na Hyundai forum moc nepatri, ale kia forum mi prijde mrtve.
Jsem ze Sportage zmaten. V testu zminenem vyse se pise, ze Hyundai byva zameren na komfort, coz po procteni fora o ix35 nejak asi pravda nebude. Dale se v nem pise, ze i kdyz ma Kia lepsi jizdni vlastnosti, tak je komfortnejsi. Ale v bodovem hodnoceni to zase nejak videt neni H:K = 9:8. ... pokud vice bodu neznamena vetsi prenos razu
Existuje test Sportage na auto.cz s 1.6 GDI, kde vyzdvihuji paradni komfort
zde: http://www.auto.cz/test-kia-sportage-1-6-gdi-53185
V testu dieselu se pak uz nad komfortem tolik nerozplyvaji. Jednak uz asi tuto vec nehodnoti, ale bodove je tato polozka niz. Diesel ma tezsi motor, tak budiz muze to byt tim, ze lehky benzin je pro auto z hlediska komfortu lepsi.
zde: http://www.auto.cz/test-kia-sportage-2- ... chol-62460
To ovsem nedava smysl s ohledem na tuto recenzi na autoblok.cz:
zde: http://www.vybermiauto.cz/autoblok/clan ... rtage-nova
a konkretne sekce o podvozku tady: http://www.vybermiauto.cz/autoblok/clan ... e#podvozek
kde se tedy pise, ze mezi ruznymi motorizacemi a pohony pozoroval recenzent jine vlastnosti, co se tyce komfortu.
Konktretne to vypada ze 1.6 GDI 4x2 je na tom hur nez diesely a tedy i 4x4, protoze s benzinem 4x4 myslim nedelaji.
Tedy, otazka, proc tomu tak je? Mate nekdo se Sportage zkusenosti. Rad sportage vyzkousim, ale nejak mi prijde, ze stejne nebudu mit jistotu, jak to auto, ktere pripadne koupim, bude jezdit. Prave 4x2 s 1.6 GDI by pripadala do uvahy a jestli uz platit za auto s malym kufrem, tak aspon at to vyvazi komfortem. Jednou se o nem doctu, ze je komfortni malem jako MLko Mercedes - jinde se doctu, ze to neni zadna slava.
Omlouvam se za Hyundaiacky offtopic, ale predpokladam, ze majitele ix35 se Sportage muzou mit nejakou zkusenost.
Zdravi, Karel
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Test 1,7 CRDI bratrovražedný souboj....
a preco si to auto proste nepozicias na vikend? jedno aj druhe.. a budes mat jasno
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Test 1,7 CRDI bratrovražedný souboj....
No, mam to v planu, ale nestiham. Uz jsem za posledni tydny vyzkousel 4 znacky, ktere prichazeji(ly) do uvahy. Sportage taky zkusim, jak bude cas. Vrta mit hlavou, co se v tech testech pise - pojedu autem, ktery bude krasne komfortni a dostanu pak jiny Anebo to bude naopak, pojedu zebrinakem a zbytecne ho vyradim. Jsem z tech testu zmatenej.
- FISHkaa
- Moderátor
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 28 dub 2010, 14:48
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Test 1,7 CRDI bratrovražedný souboj....
Ahoj,karel2 píše:...kde se tedy pise, ze mezi ruznymi motorizacemi a pohony pozoroval recenzent jine vlastnosti, co se tyce komfortu.
Konktretne to vypada ze 1.6 GDI 4x2 je na tom hur nez diesely a tedy i 4x4, protoze s benzinem 4x4 myslim nedelaji....
jenom tě poopravím - 4x4 se v zážehové variantě nabízí, ale pouze s 2.0i
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Re: Test 1,7 CRDI bratrovražedný souboj....
aha OK, dik, ale je mimo moje moznosti
Re: Test 1,7 CRDI bratrovražedný souboj....
2 karel2: Nebude to skor o tom na ako obuti (velkost diskov a vyska gum) konkretne vozy testovali?
Ono je doslova obrovsky rozdiel ci to iste auto nechas na low costovych 16" diskoch a na to obujes balony ... to potom zehli nerovnosti krasne a je to doslova komfortne zvezenie.
Na druhej strane ak niekto chce aby na 18" diskoch a runflatoch to pekne filtrovalo rozbite okresky alebo rolety na semaforoch tak je vacsinou hoodne sklamany.
Vsetko je to otazka kompromisu a sposobu pouzitia daneho vozidla. Ak jazdis vacsinou po dialnici (i ked D1 je asi dost vynimocna ) tak kludne aj tie 18" ale ak jazdis vacsinou mesto tak skor pozeraj po 17". Ak rozbite okresky tak kludne na 16". Samozrejme na tych balonoch v pripade 16" sa o nejakej sportovej jazde moc hovorit neda lebo ich doslova zvlecies s rafku.
Ono je doslova obrovsky rozdiel ci to iste auto nechas na low costovych 16" diskoch a na to obujes balony ... to potom zehli nerovnosti krasne a je to doslova komfortne zvezenie.
Na druhej strane ak niekto chce aby na 18" diskoch a runflatoch to pekne filtrovalo rozbite okresky alebo rolety na semaforoch tak je vacsinou hoodne sklamany.
Vsetko je to otazka kompromisu a sposobu pouzitia daneho vozidla. Ak jazdis vacsinou po dialnici (i ked D1 je asi dost vynimocna ) tak kludne aj tie 18" ale ak jazdis vacsinou mesto tak skor pozeraj po 17". Ak rozbite okresky tak kludne na 16". Samozrejme na tych balonoch v pripade 16" sa o nejakej sportovej jazde moc hovorit neda lebo ich doslova zvlecies s rafku.
Hyundai IX35 1.7CRDi Style - Cashmere brown [11/2012]
Ochcavka v teedeeii na hlinach - firemne
Ochcavka v teedeeii na hlinach - firemne
Re: Test 1,7 CRDI bratrovražedný souboj....
Vypada to na to, co pises.
Pravda, na rozmery gum v tech testovanych autech jsem se poradne nedival.
OK. Je pravda, ze recenze na auto.cz jsou na jinych kolech 215/70 R16 = comfy a 225/60 R17 = not so comfy
Zajimavy, ze trochu jiny profil umi udelat az tak velky rozdil. Bezne jsem mel autech ruzny profily, dokonce vyssi profil na mekkych zimnich, ale rozdil zase az tak velky nebyl. Ale jednalo se mensi gumy na normalnich autech ne SUV.
Ted ctu na tim autobloku, ze prave 1.6 GDI a 1.7 CRDI mely stejne gumy. Coz zase nedava smysl. Budto tester narazil na nejaky spatny kus se spatnymi tlumici nebo fakt nevim.
No, dekuju za postrehy a za tolerovani offtopicu. Jsem z toho jelen.
Pravda, na rozmery gum v tech testovanych autech jsem se poradne nedival.
OK. Je pravda, ze recenze na auto.cz jsou na jinych kolech 215/70 R16 = comfy a 225/60 R17 = not so comfy
Zajimavy, ze trochu jiny profil umi udelat az tak velky rozdil. Bezne jsem mel autech ruzny profily, dokonce vyssi profil na mekkych zimnich, ale rozdil zase az tak velky nebyl. Ale jednalo se mensi gumy na normalnich autech ne SUV.
Ted ctu na tim autobloku, ze prave 1.6 GDI a 1.7 CRDI mely stejne gumy. Coz zase nedava smysl. Budto tester narazil na nejaky spatny kus se spatnymi tlumici nebo fakt nevim.
No, dekuju za postrehy a za tolerovani offtopicu. Jsem z toho jelen.