Starex 4WD-upravy na kemping,a ine vylepsenia...
Moderátor: Moderátoři
Re: Starex 4WD-upravy na kemping,a ine vylepsenia...
Máš to pěkně naplánovaný Olcite
- Reklama
Re: Starex 4WD-upravy na kemping,a ine vylepsenia...
Nuz viac robit ako vymyslat nemam moznost [ vcul vyberieme vhodnu druhu baterku a nabijaci system(s podporou solaru) a treba aj teplovodne kurenie zhanat,nech na zimu mame teplucko pri kempovani,uz sa tesim:-D
Re: Starex 4WD-upravy na kemping,a ine vylepsenia...
Teplovodním topením se neohřeješ a vymlátíš baterku, já mám horkovzduch Webasto a je klid a pod kapotou dvě baterie
Re: Starex 4WD-upravy na kemping,a ine vylepsenia...
Nemboj dedku,nevymlatim a zohrejem,mam to vymyslene .A co este nespis? ides na sibacku? ja makam,idem do Liverpoolu, jeden naves zaviest a naspat solo. sranda,ze naposledy som mal taky isty job na Silvestra..hmm.
Re: Starex 4WD-upravy na kemping,a ine vylepsenia...
Tak když to máš vymyšlený, já jen tak byl to můj skromný názor
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2821
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Starex 4WD-upravy na kemping,a ine vylepsenia...
Tak abych dal vědět jak to dopadlo s těmi poptávkami na úpravu střechy.
Ta firma od Prahy, z Brandýsa nad Labem se ani nenamáhal odpovědět.
Druhá firma, z Opavy, to jako zástupce té německé firmy, co tu psal Oltciťák, to u němců skutečně poptala a výsledek byl ten, že by to musela udělat tak, že nad mojí střechu, která by se uřízla by udělali svislé lišty pro tvar střechy VW Transportér a na ty lišty by pak tu střechu posadili. Ale pý by to takhle šlo. Takže nad původní úrovní střechy by čněl obludný vyvýšený poklop nahoře ve tvaru VW. To auto by musel vypadat naprosto obludně. Tak jsem to s poděkováním odmítl a oni na to, že se mi ani nediví, také by prý z takové práce neměli potěšení.
Ta firma od Prahy, z Brandýsa nad Labem se ani nenamáhal odpovědět.
Druhá firma, z Opavy, to jako zástupce té německé firmy, co tu psal Oltciťák, to u němců skutečně poptala a výsledek byl ten, že by to musela udělat tak, že nad mojí střechu, která by se uřízla by udělali svislé lišty pro tvar střechy VW Transportér a na ty lišty by pak tu střechu posadili. Ale pý by to takhle šlo. Takže nad původní úrovní střechy by čněl obludný vyvýšený poklop nahoře ve tvaru VW. To auto by musel vypadat naprosto obludně. Tak jsem to s poděkováním odmítl a oni na to, že se mi ani nediví, také by prý z takové práce neměli potěšení.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Re: Starex 4WD-upravy na kemping,a ine vylepsenia...
Jeden Svajciar zavesil na web svoje upravy na Starexovi,tak si pozerajte,je vidiet,ze to robi na funkciu a nie na efekt.
PS ma stvorclennu rodinu,tak pouzil aj stresny stan(tip pre Espera)
https://profiles.google.com/11783958286 ... 200/photos
PS ma stvorclennu rodinu,tak pouzil aj stresny stan(tip pre Espera)
https://profiles.google.com/11783958286 ... 200/photos
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2821
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Starex 4WD-upravy na kemping,a ine vylepsenia...
Ahoj, dík za info. Až budu mít čas, pokusím se s ním spojit, kde či spíše u koho to řešil.
Právě jsm se vrátil rychlým pochodem po 14 hodinové nonstop jízdě z Polska od moře od Gdańska, po 2 dnech pobytu nám tam omarodil nejmenší 5 letý kluk, najednou dostal horečku a velké bolesti v krku a hlavě, přímo z auta jsme ho včera vyklopili v nemocnici v Praze Motole, kde už rovnou zůstal. Bylo to divné, ještě po v pátek po obědě byl v pohodě a koupali jsme se v moři, kupodivu byl Balt docela teplý, i náš pes si ho užíval, kolem 17. hodiny 39 stupňů horečka, tak jsme mu dali léky proti ní a čekali jsme co to udělá, ráno to bylo stejné a tak hurá domů. Dneska ho budou odpoledne operovat, něco v krku, nějaký hnisavý absces - žádná tragedie se sice nekoná, ale nějaké velké štěstí to rovněž není. Než se z toho vylíže bude po prázdninách. Jako bych tušil, že hledat pomoc u polských doktorů by bylo tentokrát zbytečné a proto jsem se rozhodl k urychlenému návratu.
Takže ujeto letos o dovolené 2000 km, vše bez problémů, spotřeba v průměru cca 8,65 l/ na 100 km. Po Polsku se jezdí hezky, klidně plynule a příjemně bez agresivity na silnicích. Na silnici jezdí tak kolem stovky, v obci mají ustálenou rychlost 67 km/h. Policajti to tak tolerují, i mě při téhle rychlosti změřili a nastavěli. Policejní stát to tamn není narozdíl od nás.
Právě jsm se vrátil rychlým pochodem po 14 hodinové nonstop jízdě z Polska od moře od Gdańska, po 2 dnech pobytu nám tam omarodil nejmenší 5 letý kluk, najednou dostal horečku a velké bolesti v krku a hlavě, přímo z auta jsme ho včera vyklopili v nemocnici v Praze Motole, kde už rovnou zůstal. Bylo to divné, ještě po v pátek po obědě byl v pohodě a koupali jsme se v moři, kupodivu byl Balt docela teplý, i náš pes si ho užíval, kolem 17. hodiny 39 stupňů horečka, tak jsme mu dali léky proti ní a čekali jsme co to udělá, ráno to bylo stejné a tak hurá domů. Dneska ho budou odpoledne operovat, něco v krku, nějaký hnisavý absces - žádná tragedie se sice nekoná, ale nějaké velké štěstí to rovněž není. Než se z toho vylíže bude po prázdninách. Jako bych tušil, že hledat pomoc u polských doktorů by bylo tentokrát zbytečné a proto jsem se rozhodl k urychlenému návratu.
Takže ujeto letos o dovolené 2000 km, vše bez problémů, spotřeba v průměru cca 8,65 l/ na 100 km. Po Polsku se jezdí hezky, klidně plynule a příjemně bez agresivity na silnicích. Na silnici jezdí tak kolem stovky, v obci mají ustálenou rychlost 67 km/h. Policajti to tak tolerují, i mě při téhle rychlosti změřili a nastavěli. Policejní stát to tamn není narozdíl od nás.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Re: Starex 4WD-upravy na kemping,a ine vylepsenia...
Ani nemusis,podla fotiek zistis,ze vsetko okrem stanu je samodom vyroba. do podlahy stanu spravil otvor,ktorym moze prejst do podpalubia,cize spravil otvor aj do strechy.a potom este kupoval markizu Fiammu 45 a stresnu zastenu na zadne dvere,povodne urcenu pre VW T4.
Re: Starex 4WD-upravy na kemping,a ine vylepsenia...
kedze za par dni vyrazam na pevninu domov,objednal som este par veci do "Rexika" na neskorsie zabudovanie.
Legenda zlava doprava: teplomer oleja,Tlak oleja,Vakuo@turbometer,vzduchove fanfary,odpojovac baterie,svorky,ziarovky,vypinac,digitalny voltmeter. Neskor este ocakavam 135AH deep cycle bateriu a 3ks vstrekovacov(do zasoby). Ta bateria je zn. Elecsol so zarucenymi 1000 nasobnymi vybijacimi cyklami a je vhodna(co je unikum) aj na startovacie ucely,pretoze neskor ked mi dosluzi jestvujuca 90AH Boschka(ma 5 rokov) tak tu Elecsolku pouzijem miesto startovacej baterie(ma podobne rozmery) a ako dalsiu palubnu bateriu kupim 220AH Elecsolku a k nej uz aj photovoltaicky clanok na dobijanie. Dobijanie zatial chcem riesit tak,ze k jestvujucej baterii pripojim cez odpojovac sekundarnu bateriu a na zaklade udajov z voltmetra ju budem pripajat manualne k startovacej baterii,aby nedochadzalo k ich vzajomnym vybijaniam,ked nebudu dobijane z alternatora.V praxi to bude asi vypadat tak,ze nastartujem a ked sa napatie dostane na 14,4V tak pripojim sekundarnu bateriu,po dobiti sa zasa odpoji. Vsetko pridavne v aute(kurenie,chladnicka,osvetlenie,invertor,pumpa,kompresor) pojde na tu sekundarnu bateriu,aby startovacia bola vzdy v kondicii.V pripade nudze sa budu dat pripojit obe pararalelne.(nizke teploty pri starte a pod.) Sekundarna bude umiestnena v obyvatelnom priestore(nebude sa znizovat jej kapacita vplyvom nizkych teplot) Prakticky sa sekundarna bude dobijat az po uplnom vybiti(na max. povolenu hranicu-preto je deep cycle) cize za bezneho jazdenia pojde na alternator iba hlavna bateria.Uvidim ako sa to osvedci v praxi.Nieje to automaticke,takze komfort to nema,ale ma to najmensie straty a najmensie nadobudacie naklady.Cas ukaze.
Legenda zlava doprava: teplomer oleja,Tlak oleja,Vakuo@turbometer,vzduchove fanfary,odpojovac baterie,svorky,ziarovky,vypinac,digitalny voltmeter. Neskor este ocakavam 135AH deep cycle bateriu a 3ks vstrekovacov(do zasoby). Ta bateria je zn. Elecsol so zarucenymi 1000 nasobnymi vybijacimi cyklami a je vhodna(co je unikum) aj na startovacie ucely,pretoze neskor ked mi dosluzi jestvujuca 90AH Boschka(ma 5 rokov) tak tu Elecsolku pouzijem miesto startovacej baterie(ma podobne rozmery) a ako dalsiu palubnu bateriu kupim 220AH Elecsolku a k nej uz aj photovoltaicky clanok na dobijanie. Dobijanie zatial chcem riesit tak,ze k jestvujucej baterii pripojim cez odpojovac sekundarnu bateriu a na zaklade udajov z voltmetra ju budem pripajat manualne k startovacej baterii,aby nedochadzalo k ich vzajomnym vybijaniam,ked nebudu dobijane z alternatora.V praxi to bude asi vypadat tak,ze nastartujem a ked sa napatie dostane na 14,4V tak pripojim sekundarnu bateriu,po dobiti sa zasa odpoji. Vsetko pridavne v aute(kurenie,chladnicka,osvetlenie,invertor,pumpa,kompresor) pojde na tu sekundarnu bateriu,aby startovacia bola vzdy v kondicii.V pripade nudze sa budu dat pripojit obe pararalelne.(nizke teploty pri starte a pod.) Sekundarna bude umiestnena v obyvatelnom priestore(nebude sa znizovat jej kapacita vplyvom nizkych teplot) Prakticky sa sekundarna bude dobijat az po uplnom vybiti(na max. povolenu hranicu-preto je deep cycle) cize za bezneho jazdenia pojde na alternator iba hlavna bateria.Uvidim ako sa to osvedci v praxi.Nieje to automaticke,takze komfort to nema,ale ma to najmensie straty a najmensie nadobudacie naklady.Cas ukaze.
- Přílohy
-
- DSCN34072011-07-19_10-41-180001.JPG (227.91 KiB) Zobrazeno 2038 x
Re: Starex 4WD-upravy na kemping,a ine vylepsenia...
Ty budeš samej budík mladej
Re: Starex 4WD-upravy na kemping,a ine vylepsenia...
jo,ja som budik budicek len som sa etse nerzhodol,kam ich dam,bud pridavny panel naspodok,alebo pridavny na vrch palubovky,hmm
PS inac uz aj bateria dosla,kurier priamo od predajcu,plus tri vstrekovace(jeden som menil vlani)tak mam vsetko,len kupim pudingy pre velitelku vozu(slubil som,ze jej donesiem domov) a stvrtok v noci vyrazam na cestu a v sobotu ma mozes cakat Ivane,ozvem sa ti z cesty,kedy presne dorazim.
PS inac uz aj bateria dosla,kurier priamo od predajcu,plus tri vstrekovace(jeden som menil vlani)tak mam vsetko,len kupim pudingy pre velitelku vozu(slubil som,ze jej donesiem domov) a stvrtok v noci vyrazam na cestu a v sobotu ma mozes cakat Ivane,ozvem sa ti z cesty,kedy presne dorazim.
-
- **
- Příspěvky: 104
- Registrován: 18 črc 2008, 08:46
- Bydliště: Č. Budějovice
Re: Starex 4WD-upravy na kemping,a ine vylepsenia...
Konečně jsem měl trochu času zdokumentovat letošní vylepšení. Vše už vyzkoušeno na dovolené. Letos jsme jeli přes Rakousko, Italii (passo di stelvio 2780mnm), Monako, Francii, Španělsko a Švícarsko. Chtěli jsme až na Gibraltar, ale před Brcelonou nás otočil zloděj. Půl hodiny pryč a přes zámek u řidiče nám vyplenil bydlibus (kabelka s telefony, peněženky s doklady, foťáky a hotovost). Vypáčil mi i můj bezpečnostní šuplík pod sedačkou. Naštěstí peníze na naftu nenašel a tak jsme se mohli vrátit bez komplikací. Zatím pár fotek, později přidám odkaz na youtube.
Narozdíl od Oltciťáka jsem s nevěnoval protibalistické ochraně spodku ale vrhnul jsem se na střechu. Loňské řešení s krycí plachtou bylo poněkud primitivní, tak jsem to téma trochu rozvedl a vyšlo mi z toho něco mezi jurtou a garáží
Celé je to z hliníku a váži to asi 30kg (zhruba půl na půl konstrukce a potah). Abych to na auto dostal udělal jsem si zahrádku, taky hliník Trubky průměr 25x3 a 40x3, vnitřní rozměry 2010mmx1010mm.
Narozdíl od Oltciťáka jsem s nevěnoval protibalistické ochraně spodku ale vrhnul jsem se na střechu. Loňské řešení s krycí plachtou bylo poněkud primitivní, tak jsem to téma trochu rozvedl a vyšlo mi z toho něco mezi jurtou a garáží
Celé je to z hliníku a váži to asi 30kg (zhruba půl na půl konstrukce a potah). Abych to na auto dostal udělal jsem si zahrádku, taky hliník Trubky průměr 25x3 a 40x3, vnitřní rozměry 2010mmx1010mm.
- Přílohy
-
- 1.JPG (141.22 KiB) Zobrazeno 1976 x
-
- 2.JPG (94.46 KiB) Zobrazeno 1976 x
-
- 3.JPG (87.89 KiB) Zobrazeno 1976 x
-
- **
- Příspěvky: 104
- Registrován: 18 črc 2008, 08:46
- Bydliště: Č. Budějovice
Re: Starex 4WD-upravy na kemping,a ine vylepsenia...
Auto je v největším pařáku ve stínu a je tam docela chládek.
- Přílohy
-
- 4.JPG (82.02 KiB) Zobrazeno 1976 x
-
- 5.JPG (116.29 KiB) Zobrazeno 1976 x
-
- Stržený zámek a vylomená klika
- 6.JPG (58.65 KiB) Zobrazeno 1976 x
-
- **
- Příspěvky: 104
- Registrován: 18 črc 2008, 08:46
- Bydliště: Č. Budějovice
Re: Starex 4WD-upravy na kemping,a ine vylepsenia...
Jo tak videjko je na dva díly a je to http://www.youtube.com/watch?v=77qGs9h325c
http://www.youtube.com/watch?v=pov3PCNaKuY
http://www.youtube.com/watch?v=pov3PCNaKuY