Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby
Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři
- Reklama
Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby
Rybář Rozdíl nevim, ale radši jsem si připlatil a koupil ten origo, tak doufám že tam vydrží dlouho.
autopb píše:black_sheep píše:tak ja uz mam v kosiku par kravin - ty ceny za original filtry jsou fakt luxusni. akorat se zeptam - ten vyrobce premium - co je to zac? nejak to nemuzu najit a nikdy predtim jsem o tom neslysel. diky.
premium je obchodní značka našeho dodavatele, u filtrů bych řekl úroven NIPPARTS,není to samozřejmě přímo výrobce ,ale tzv balírna nakupujou od různých výrobců a balí to do vlastních krabiček.
ROVER 75 2.5 V6 r.v.2000
Bylo:
Hyundai Lantra kombi 1.6 GL benzín, 84 kW, r.v. 97
Seat Cordoba 1.6 r.v. 97
Renault 19 1.6 r.v. 96
Fiat Uno
Škoda 105
Bylo:
Hyundai Lantra kombi 1.6 GL benzín, 84 kW, r.v. 97
Seat Cordoba 1.6 r.v. 97
Renault 19 1.6 r.v. 96
Fiat Uno
Škoda 105
Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby
Asi zkusím ten levný... jen mi šlo o to, aby nebyl horší než ten původní. Stejně si myslím, že to nemá smysl měnit vůbec, ale pro jistotu to udělám
Hyundai Lantra GLS, 1,6i 16V 84kW, r.v.1996
Hyundai New Accent Elegance, 1,6i 16V 82kW, r.v.2008
bylo: 2x Hyundai Accent GLS, 1.3i 12V 55kW, r.v. 1994
VAZ 21011, 1.3 50kW, r.v. 1977
Hyundai New Accent Elegance, 1,6i 16V 82kW, r.v.2008
bylo: 2x Hyundai Accent GLS, 1.3i 12V 55kW, r.v. 1994
VAZ 21011, 1.3 50kW, r.v. 1977
Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby
nikdy jsem u žádnýho auta pal. filtr neměnil, takže Lantra bude první
ROVER 75 2.5 V6 r.v.2000
Bylo:
Hyundai Lantra kombi 1.6 GL benzín, 84 kW, r.v. 97
Seat Cordoba 1.6 r.v. 97
Renault 19 1.6 r.v. 96
Fiat Uno
Škoda 105
Bylo:
Hyundai Lantra kombi 1.6 GL benzín, 84 kW, r.v. 97
Seat Cordoba 1.6 r.v. 97
Renault 19 1.6 r.v. 96
Fiat Uno
Škoda 105
Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby
já ho měnil u Accenta a změna žádná......ale kdo ví
Hyundai Lantra GLS, 1,6i 16V 84kW, r.v.1996
Hyundai New Accent Elegance, 1,6i 16V 82kW, r.v.2008
bylo: 2x Hyundai Accent GLS, 1.3i 12V 55kW, r.v. 1994
VAZ 21011, 1.3 50kW, r.v. 1977
Hyundai New Accent Elegance, 1,6i 16V 82kW, r.v.2008
bylo: 2x Hyundai Accent GLS, 1.3i 12V 55kW, r.v. 1994
VAZ 21011, 1.3 50kW, r.v. 1977
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby
já jsem naměřil tim kompresiometrem od rybáře dneska na lantře 1: 13,5 2: 13,7 3: 13,9 4: 13,9. už nic moc, ale po 250 tisících to jde. je to v normě, a to jak rozdíl mezi válci (max 1atm) tak minimální tlak 13 atmosfér. příště to testnu na uplně studeným motoru a taky zkusím jestli to jde přes kroužky nebo ventily.Rave píše:presne tak.black_sheep píše:komprese, kompresni tlak je tlak ve valcich. je teda v atmosferach... takze 12 atm napriklad.
Kompresni pomer nema nic spolecnyho s lambda pomerem (vzduch, benzin) ale je to pomer nasate smesi a stlacene smesi... takze napriklad 9.9:1, casto se to zjednodusuje a rika se jen 9.9 a pak se to plete...
Rybář píše:
Tak vzhledem k tomu, že mi ráno zase blblo auto-jelo na 3 válce, tak jsem rovnou změřil ty komprese (když už jelo normálně)
Výsledky jsou následující-měřené na relativně studeném motoru, teplý motor otestuji příště:
1.válec - 13
2.válec - 13-13,5 (ten jsem měřil dvakrát a podruhé už se dostal pouze na 13)
3.válec - 13
4. válec -12,5
Zaráží mě ten rozdíl mezi druhým a čtvrtým válcem, ale jinak se mi to zdá celkem v pohodě. Co myslíte???
no take zalezi jak mas kvalitni kompresiometr.Ale vesmes rozdil 0.5 je jeste v poho.
na coupé jsem v sobotu naměřil 4x 14,7 což je podle manuálu nové auto na 190.000 km a 15 let super akorát druhej den upadl vejfuk
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby
palivový filtr jsem na coupé měnil (stejný jako lantra). Doporučuju sundat celej airbox a pár hadic okolo, pak přístup relativně ok. Nejhorší je spodní převlečná matice na palivové trubce do filtru, pár lidí ji tady už ukroutilo. Takže opatrně, navíc na tu matici není vidět, klíč tam dostanete jen pohmatu.
A účel? Jo, asi to má smysl, ale výsledek nepocítíš, spíše jistota že ti auto nezačne někdy za pár 10tis km škubat a pokud jo, tohle můžeš vyloučit .
A účel? Jo, asi to má smysl, ale výsledek nepocítíš, spíše jistota že ti auto nezačne někdy za pár 10tis km škubat a pokud jo, tohle můžeš vyloučit .
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997