dikes, sak ved treba aj to...laufas píše: Jinak gut podpis. A pravdivej
50km/h na aký prevodovy stupen?
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: 50km/h a prevodovy stupen?
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
- Reklama
Re: 50km/h a prevodovy stupen?
Při tachometrových 55 km/hod mám většinou zařazeno za 5 (motor točí 1 800 ot./min), čtyřku jen občas (hustší provoz)a trojku jen výjimečně do kopce při potřebě akcelerace. Spotřeba dle PP kolem 5.8 l/100Km.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Re: 50km/h na aký prevodovy stupen?
My sonátisti 2.0 benzín jezdíme po rovince 50ku na 5ku, šetříme tím totiž palivo.
- miskinsr50
- **
- Příspěvky: 151
- Registrován: 11 bře 2010, 18:42
- Bydliště: Sväty Jur
Re: 50km/h na aký prevodovy stupen?
V hustej premavke 3, inac cez vikend 4...
Hyundai Elantra, 1.6i Premium, 94kW, Marina Blue (2016)
Hyundai i30cw, 1.6CVVT Style, 92kW, Continental Silver (2009)
Hyundai i30cw, 1.6CVVT Style, 92kW, Continental Silver (2009)
Re: 50km/h na aký prevodovy stupen?
50=5-ka, necuká ,nešklbe, na pohyb v rozbehnutej kolóne uplne v pohode, dokonca s citom aj pridávať sa dá
Accent 94 .... 1998-2003
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Re: 50km/h na aký prevodovy stupen?
4-ka, 3-ka na rychlé předjetí, na 5-ku se motor trápí i když se klidně dá jet.
U moderních vykokootáčkových motorů se nízkými otáčkami motor zbytečně namáhá a myslím si, že ani na palivu neušetříme.
U moderních vykokootáčkových motorů se nízkými otáčkami motor zbytečně namáhá a myslím si, že ani na palivu neušetříme.
- Yurii
- Moderátor
- Příspěvky: 3430
- Registrován: 08 říj 2006, 09:41
- Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
- Kontaktovat uživatele:
Re: 50km/h na aký prevodovy stupen?
Já jezdim 50 na rovince ta na 4-5ku u skupáčů, přecejenom když už jezdim po městě tak alespoň ekonomicky, občas si při startu ze semaforů sice trochu poslechnu turbínku ale jinak pěkně plynule - no stres
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
- Radim Brožek
- **
- Příspěvky: 363
- Registrován: 16 bře 2009, 15:37
Re: 50km/h na aký prevodovy stupen?
Hmm, tak jsem zkusil v 50 km/h dát za 5 a myslel jsem, že se ta moje 1.6i utrápí, a to bylo snad i mírně z kopce - otáčky cca 1500. Takhle se s tím rozhodně jezdit nedá. Po přeřazení za 4 to bylo něco málo přes 2100.
i30cw 1.6i Comfort, ESP, Moonlight blue, 04/2009, CZ
Re: 50km/h na aký prevodovy stupen?
http://auto.idnes.cz/moderni-motor-vydr ... tomoto_fdv
nějaké čtivo o podobném problému
Jen taková malá drobnost.. Když někdo napíše "řádově tak o 150 stupňů", je to idiot.
Řády jsou pouze jednotky, destítky, stovky, atd. Takže kdo použije výraz řádově 150, neumí česky
nějaké čtivo o podobném problému
Jen taková malá drobnost.. Když někdo napíše "řádově tak o 150 stupňů", je to idiot.
Řády jsou pouze jednotky, destítky, stovky, atd. Takže kdo použije výraz řádově 150, neumí česky
Re: 50km/h na aký prevodovy stupen?
Při +/- 50kmh mám nejčastěji zařazenou 3-ku,při mírném klesání 4-ku,přece jen 1.4 je otáčkový motor a těch pár deci navíc mě nezabije,spíše naopak,mám lepší pocit když motor držím stále v otáčkách..
Hyundai I30 1.6 CVVT Komfort
ex. Hyundai I30 1.4 Classic plus (09)
ex. : Seat Ibiza 1.2 51kw (06)
ex. Hyundai I30 1.4 Classic plus (09)
ex. : Seat Ibiza 1.2 51kw (06)
Re: 50km/h na aký prevodovy stupen?
někdy jedu 50km/h na jedničku, hlavně když je potřeba rychle vjet do křižovatky (kde je hustý provoz jedoucích aut) a zrychlit co nejrychleji, pak řadím rovnou 5ku .
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Re: 50km/h na aký prevodovy stupen?
u mě dízlu na 50 jedině 3, má něco kolem 2000 ot., nižší ot. nemám rád
Tucson Euro 2016, 1.7 CRDi, 85kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
Re: 50km/h na aký prevodovy stupen?
Tak u mě to taky pocitově (vzhledem ke zvuku motoru) vychází spíše za 3. Na rovince je při tomto rychlostním stupni a ustálené jízdě i docela příjemná okamžitá spotřeba. Za 4 tam taky někdy vzhledem k okolnostem dám, ale občas mě zvuk motoru za tahá za uši, tak raději přeřadím na tři, aby motor šel lehce. Navíc při najetých 5 tis. km jsem pořád ještě v záběhu, tak motor nechci zbytečně dusit.
i30 COMFORT, 1.6 CRDi 85 kW, šestikvalt, cashmere brown 12/2010
- jose3
- **
- Příspěvky: 139
- Registrován: 14 zář 2010, 23:13
- Bydliště: Veselí nad Moravou
- Kontaktovat uživatele:
Re: 50km/h na aký prevodovy stupen?
Tak já v obci (55 km/h dle GPS) zásadně na pětku. Kupodivu to ušetří dost benzínu, stačí se mrknou na okamžitou spotřebu, ale i při dlouhodobějším sledování zjišťuji nyní rozdíl až 1l/100 km. Navíc se mi líbí, že motor není vůbec slyšet
Rozhodně se tak ale nedá jezdit třeba po Brně, spíše se jedná o průjezdy obcemi.
J.
Rozhodně se tak ale nedá jezdit třeba po Brně, spíše se jedná o průjezdy obcemi.
J.
I30 1.4 Patriot White z Nošovic r.v. 2010
Felda 1.3 MPI, r.v. 1996
Velorex 250 r.v. 1960
Java 250 r.v. 1965
moto ČZ125 s ručním řazením r.v.1950
Felda 1.3 MPI, r.v. 1996
Velorex 250 r.v. 1960
Java 250 r.v. 1965
moto ČZ125 s ručním řazením r.v.1950