těsnění motoru?...
Moderátoři: Tringi, Moderátoři
těsnění motoru?...
Ahoj, tak jsem včera zjistil, že mám pod autem asi tři kapky od oleje ty kapky byly pod olejovou vanou (zhruba). to bude asi těsnění co? mechanik řikal jedině to přetěsnit ale na víc jsem se neptal:( nemáte s tím zkušenost a kolik by to stálo kdybych to nechal komplet přetěsnit? práce, materiál... a vadí to něčemu? jestli se to třeba nějak neničí nebo čemu to vadí kromě oleje na zemi díky moc!!!!
- Reklama
3 kapky oleje bych asi neřešil, pokud je to z motoru, tak to ničemu nevadí (pokud tě teda neodchytnou greenpeace ) a nic se tim nepoškozuje, u starších aut je to poměrně běžná věc. Kdyžtak motor omej ať pak vidíš, odkud to přesně teče, samozřejmě pokud by se ti dostal olej třeba do spojky, tak už by byl problém. Jinak přetěsnění komplet motoru nebude nic levnýho jen sada těsnění bude stát tak cca 3 až 4 tisíce + práce atd. Taky nezapomeň kontrolovat hladinu olej a dolévej ho až k horní rysce, tyhle motory to maj radši.
no to určitě jo kontroluju to pro jistotu kazdých 14dni když se na to trošku šlape tak to docela papká olej je možný že mi to sežralo litr oleje na 3tisíce km??? no a ja nevim jestli to kape vic to musim zjistit ja neparkuju na stejnym miste ale vim ze je orošená cela ta olejová vana a i trošku převodovka...
No já jsem v tom měl plnou syntetiku 5w40 Castrol Magnatec, když jsem s tim jezdil v zimě pěkně pomalu a netočit to do vysokejch, tak si to snad nevzalo ani decku, ale když se na to šlape, tak ho to trošku žere. V pátek se tam dal polosyntetiku 10w40 taky magnatec tak uvidim co to provede. Co tam máš za olej?
Pokud hlava ještě nikdy nebyla sundaná a máš vše původní a máš tolik kilometrů nalítáno,tak počítej s tím,že spotřeba oleje se bude zvětšovat,pomalu,ale jistě,bač Ti budou povolovat simerinky na dříkách ventilů a bude Ti olej padat do valců přez ventily!!miltic píše:mam skoro 180.000 km ale s poctivou servisni knižkou...a ty?olej ti ze spod nikde neteče? přemyšlim že to dam fakt na to přetěsnění jak dlouho muže na tom trvat prace?
P.s Mezi náma ,už je na čase jí sundat a udělat omlazovací kůru!!
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
-
- *****
- Příspěvky: 2154
- Registrován: 14 pro 2005, 11:47
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Já mám nalítáno 140000 a olej to papká, při vytáčení.. takže litr na tři tisíce, jestli to nešetříš je v normě.. Jel sem do Mimoně a měl někde mezi ryskama, dal sem si dva dny sprintů a domů sem jel skoro na suchu.. je to standard..
a ty kapky pod motorem.. jednoduše sundat olejovou vanu a přetěsnit.. nemůže to stát víc jak pár stovek.. plus ale asi novej olej, páč ten starej už bych zpátky nelil.. no a taky filtr rovnou
Jinak tu palici bych pro klid duše udělal..
a ty kapky pod motorem.. jednoduše sundat olejovou vanu a přetěsnit.. nemůže to stát víc jak pár stovek.. plus ale asi novej olej, páč ten starej už bych zpátky nelil.. no a taky filtr rovnou
Jinak tu palici bych pro klid duše udělal..
No přetěsnit vanu bude za pár stovek, ale přetěsnit celej motor za pár tisíc Jinak souhlasim ta spotřeba je u těhle motorů při ostřejší jízdě normální.MartasZ píše:Já mám nalítáno 140000 a olej to papká, při vytáčení.. takže litr na tři tisíce, jestli to nešetříš je v normě.. Jel sem do Mimoně a měl někde mezi ryskama, dal sem si dva dny sprintů a domů sem jel skoro na suchu.. je to standard..
a ty kapky pod motorem.. jednoduše sundat olejovou vanu a přetěsnit.. nemůže to stát víc jak pár stovek.. plus ale asi novej olej, páč ten starej už bych zpátky nelil.. no a taky filtr rovnou
Jinak tu palici bych pro klid duše udělal..
jo to já asi budu potřebovat přetěsnit spíš tu vanu protože mi to prosakuje někde dole pod motorem kdyz se podívám zvrchu tak je to dole trošku na levé straně,....jinakk omlazovací kůru bych udělal hned ale nevím kolik to může stát a kolik novejch věcí by se tam dávalo aby to pak nebyl ranec a je to asi i spousta práce jinak díky za odpovědi
No tak jestli se do toho pustíš tak dej určitě vědět na kolik to přijde a co všechno jsi měnil.miltic píše:jo to já asi budu potřebovat přetěsnit spíš tu vanu protože mi to prosakuje někde dole pod motorem kdyz se podívám zvrchu tak je to dole trošku na levé straně,....jinakk omlazovací kůru bych udělal hned ale nevím kolik to může stát a kolik novejch věcí by se tam dávalo aby to pak nebyl ranec a je to asi i spousta práce jinak díky za odpovědi
no zatit to neplánuju maximálně přetěsni ´tu olejovou vanu nebo prostě tam kde to prosakuje motor se mi nezdá že by prosakoval jen u jednoho šroubu se to trošku rosí to nevadí ne? a GO motoru by vyšlo asi na hodně a to nevim...nevim...jo a Martazs jakou palici jsi myslel sundat????a ješte když je motor studenej tak při chodu motoru v tom malinko klepe jako diesel ale to už sem tu někdu psal tak jestli to s tim nema spojitost
-
- *****
- Příspěvky: 2154
- Registrován: 14 pro 2005, 11:47
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Palice = hlava motoru Jak psal Ivan, jestli ti to hodně žere olej, bude potřeba nechat udělat komplet hlavu.. a možná by nebylo od věci nechat ji i srovnat, tim se decánko sníží, tudíž decánko přidáš výkon.. ale jen decánkomiltic píše:no zatit to neplánuju maximálně přetěsni ´tu olejovou vanu nebo prostě tam kde to prosakuje motor se mi nezdá že by prosakoval jen u jednoho šroubu se to trošku rosí to nevadí ne? a GO motoru by vyšlo asi na hodně a to nevim...nevim...jo a Martazs jakou palici jsi myslel sundat????a ješte když je motor studenej tak při chodu motoru v tom malinko klepe jako diesel ale to už sem tu někdu psal tak jestli to s tim nema spojitost
A to klepání.. to tam mám taky.. a furt mi tvrděj že to je jen tim, než se to ohřeje, ale nevim nevim, páč to dělá i ohřátý.. ale nejni to nijak výrazný.. stejně až budu mít auto hotový, tak zajedu za Ivanem aby to aspoň zkouknul