50km/h na aký prevodovy stupen?
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
Re: 50km/h na aký prevodovy stupen?
jose3:
takže nie som sám
takže nie som sám
Accent 94 .... 1998-2003
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
- Reklama
- Nexus
- ***
- Příspěvky: 865
- Registrován: 14 bře 2010, 22:56
- Bydliště: Velká Bystřice a Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: 50km/h na aký prevodovy stupen?
když jedu přes 45km/h a nepotřebuju výkon motoru (rovinka a z kopce) tak zásadně za pět motor nepodtáčím, má cca 1200ot což mu stačí, samozřejmě nakládat mu v takových otáčkách je hovadina, ale nikdy mě ani nenapadlo, že by to motoru mohlo škodit, podtáčení to přeci není kuckat začne až když se dostanu na cca 800ot, ale pak by se nedalo v sebemenším případě mluvit o šetření paliva, protože řídící jednotka se snaží otáčky zvednout a začne chlemtat jak tank a nic se neděje
naopak corolla 1.4 na pětku pod 65km/h prostě nemůže, má zhruba 1700ot a když se dostanu těsně pod tak už začne chroptět, ale třeba na dvojku jí 1300 nevadí oboje při udržování rychlosti a nevím čím to je. Po motoru nechci výkon, ale na dvojku jí nevadí 1300, na pětku je 1650 nechutně málo. Sonatě je jedno jaký má kvalt, když nepotřebuju výkon tak cca 1050-1100 je bez problému
naopak corolla 1.4 na pětku pod 65km/h prostě nemůže, má zhruba 1700ot a když se dostanu těsně pod tak už začne chroptět, ale třeba na dvojku jí 1300 nevadí oboje při udržování rychlosti a nevím čím to je. Po motoru nechci výkon, ale na dvojku jí nevadí 1300, na pětku je 1650 nechutně málo. Sonatě je jedno jaký má kvalt, když nepotřebuju výkon tak cca 1050-1100 je bez problému
Sonata V6 2.7 229tis LPG :)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG
†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG
†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)
Re: 50km/h na aký prevodovy stupen?
jejdanánku,tak takhle asi ne.Nexusek píše:podtáčení to přeci není kuckat začne až když se dostanu na cca 800ot
i30, Champaigne Silver, Style, 1.6 benzín, 09/2008
I30 kombi, Ecotronic Gray Pearl, Style, 1.5 DPI, 07/2024
old - Š-Felicia 1,3 MPi,10/2000
I30 kombi, Ecotronic Gray Pearl, Style, 1.5 DPI, 07/2024
old - Š-Felicia 1,3 MPi,10/2000
Re: 50km/h na aký prevodovy stupen?
tezko se bavit o podtaceni u ruznych motoru - je prece jasne ze tohle je ovlivneno i prubehem (velikosti) kroutaku - kdyz porovnam napr. muj motor 1.6 cvvti a treba motor 1.3 vvti v Toyote Yaris Verso tak je to znat, ze 1.6 ma zkratka i v tech nizsich otackach vyssi kroutak a je schopen se pohybovat i pri vyssi hmotnosti pri stejnych otackach jako Yaris vic v pohode Yaris se v podobnych otackach uz zakuckava...
i30 1.6 CVVT/92,7kW - shine red solid - Nošovice - 2009
- Nexus
- ***
- Příspěvky: 865
- Registrován: 14 bře 2010, 22:56
- Bydliště: Velká Bystřice a Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: 50km/h na aký prevodovy stupen?
2tatchwud: nemysli si že jsem idiot a dělám to běžně, jednou jsem to zkusil, protože mě zajímala spodní hranice. Na volnoběh mi točí cca 750-800ot a když udržuju rychlost tak 1100ot není vůbec žádný problém. Musíš brát vpotaz, že to je V6. Proto jsem za to napsal porovnání s corollou 1.4 která nesnese pod 1700 Každý motor je prostě jiný tzn, že ty jestli podtáčíš motor např. pod 1600rpm neznamená, že já nemůžu s čistým svědomím mít míň... klidně se stav, předvedu ti to a uvidíš že nekecám Ostatně tak jezdil i bývalý majitel toho auta, o pár stránek zpátky ho najdeš a táta tak jezdí zpravidla taky se svojí sonatou. Ty motory jsou prostě stavěný na jiný pracovní otáčky...
Sonata V6 2.7 229tis LPG :)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG
†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG
†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)
Re: 50km/h na aký prevodovy stupen?
Asi si to v případě V6 vezme. Ale menší kubatury asi trpí. To ty koníci se v autě namakají....
i30, Champaigne Silver, Style, 1.6 benzín, 09/2008
I30 kombi, Ecotronic Gray Pearl, Style, 1.5 DPI, 07/2024
old - Š-Felicia 1,3 MPi,10/2000
I30 kombi, Ecotronic Gray Pearl, Style, 1.5 DPI, 07/2024
old - Š-Felicia 1,3 MPi,10/2000
Re: 50km/h na aký prevodovy stupen?
Já to jezdím na 4 při asi 2000 ot nebo za 5 při asi 1600 ,ale to se mi zdá už tak tak ...Mám raději když má motor k dispozici větší krouťák,a nějaká desetinka litru úspory mně netankuje
Hyundai i 30 comfort 1,6i (93 kw)šestikvalt, glowing red, 03 2011
Re: 50km/h na aký prevodovy stupen?
Taky vidím, bez rychlostních výkyvů, na 5ku. Ale jakmile potřebuji přidat (třeba na konci obce), tak tam dávám bez milosti 3 nebo 4.alarm píše:jose3:
takže nie som sám
Hyundai i30 1.4 Patriot - Cashmere Brown - k prohlédnutí
Re: 50km/h na aký prevodovy stupen?
i30 CW CRDI 85Kw 6r. Za 3/ 40-50+-km/h za 4/ 50+km/h když je rovinka, bez velké zátěže motoru atd. .
Accent CRDI 81Kw 5r. Za 3/ do 45 km/h za 4/ 45+km/h dle situace
Accent CRDI 81Kw 5r. Za 3/ do 45 km/h za 4/ 45+km/h dle situace
Re: 50km/h na aký prevodovy stupen?
detto...na udržanie posuvu mi to stačí...niekedy radím 1,2,5atomion píše:Taky vidím, bez rychlostních výkyvů, na 5ku. Ale jakmile potřebuji přidat (třeba na konci obce), tak tam dávám bez milosti 3 nebo 4.alarm píše:jose3:
takže nie som sám
Accent 94 .... 1998-2003
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Re: 50km/h na aký prevodovy stupen?
Jojo, 1-2-5 a na pětce mi je líto, že už neslyším krásnou melodii ventilů
Hyundai i30 1.4 Patriot - Cashmere Brown - k prohlédnutí
Re: 50km/h na aký prevodovy stupen?
Rozmyslam nad kupou noveho auta a mam 3 favoritov :
1. Ford Focus III 1.6 TiVCT 77kW za nekrestanskych 16 tisic
2. Ford Focus Classic (je to FFII) 1.6i 74kW za rozumnych 13 tisic, za tuto cenu je to vo full vybave vratane ESP
3. Hyu i30 1.6CVVT 93kW so sestkvaltom
1. som vylucil - predrazene, mizerny pomer cena vs uzitkove vlastnosti
Vaham medzi 2 a 3, preto sa chcem spytat, kolko otacok toci i30 pri 130 podla GPS na sestke a ci sa na tej sestke utiahne aj do kopcov, ktore sa vyskytuju na dialnici, resp. ci sa utiahne proti vetru na okreske. Krutiak ma 157 Nm az v 4200 otackach, takze ked na 6. kvalt bude tocit 3000 - 3500, moc muziky to neuhra a bude treba stale radit hore - dole a to uz potom radsej FFII.
Takze ako je to s tou sestkou ?
Diky.
1. Ford Focus III 1.6 TiVCT 77kW za nekrestanskych 16 tisic
2. Ford Focus Classic (je to FFII) 1.6i 74kW za rozumnych 13 tisic, za tuto cenu je to vo full vybave vratane ESP
3. Hyu i30 1.6CVVT 93kW so sestkvaltom
1. som vylucil - predrazene, mizerny pomer cena vs uzitkove vlastnosti
Vaham medzi 2 a 3, preto sa chcem spytat, kolko otacok toci i30 pri 130 podla GPS na sestke a ci sa na tej sestke utiahne aj do kopcov, ktore sa vyskytuju na dialnici, resp. ci sa utiahne proti vetru na okreske. Krutiak ma 157 Nm az v 4200 otackach, takze ked na 6. kvalt bude tocit 3000 - 3500, moc muziky to neuhra a bude treba stale radit hore - dole a to uz potom radsej FFII.
Takze ako je to s tou sestkou ?
Diky.
Re: 50km/h na aký prevodovy stupen?
Focus II 1.6 toci pri 130kmh 3900rpm. Promin, ale teto tvoji uvaze vubec nerozumim.V12 píše:Krutiak ma 157 Nm az v 4200 otackach, takze ked na 6. kvalt bude tocit 3000 - 3500, moc muziky to neuhra a bude treba stale radit hore - dole a to uz potom radsej FFII.
Takze ako je to s tou sestkou ?
Diky.
Tech 130kmh na sestku udrzo, jen to nebude na hranici maximalniho vykonu a tociveho momentu (coz mi prijde nepodstatne). Walach psal, ze pri 100kmh toci na sestku 2800rpm, takze pri 130kmh by to melo byt kolem 3600rpm.
Mame v rodine dva Fordy (Fiesta 05 1.3 a S-Max 2010 1.8TDCi), u obou aut se nekolikrat musela vyuzit odtahova sluzba (u S-maxe za posledni mesic 2x, celkove 4x), nepresvedcila by me ani skvela vyprodejova cena FoFoII (tusim od 254tKc vc. klima, ESP, elektrika). Nevadi mi bezny zavady - klepani, bouchani atp., ale hodne mi vadi, kdyz me auto nejede. Jinak Fordy povazuji za TOP evropskeho autodesignu, cela moderni produkce je opravdu moc povedena od nejnizsi po nejvyssi radu.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: 50km/h na aký prevodovy stupen?
Takze 3600 rpm pri 130. Hmmm, mohlo to byt aj o cosi menej. Ocakaval som okolo 3000, to by ale asi bolo pre 1.6 s nizkym krutiakom primalo.
Diky za info, toto bola jedna z poslednych informacii, ktora mi chybala.
S i30 ma zviezol jeden znamy, bol to prave 1.6CVVT, paradne so mnou povymetal seriu kruhacov pri PSA (v Trnave). Dali sme to este raz kazdy vo svojom (ja mam FFII 2.0TDCI) aby som povedal pravdu, vyraznejsie som mu utekal iba na rovine vdaka tomu, ze nebolo treba radit - vsetko za 3 (i30 1 az 3 aby zostal vo vykone), v zakrutach bol Focus rychlejsi iba nepatrne - mozno o 3 - 5 km/h, aj to som musel vypnut ESP. Jedina skoda, ze sme sa nedostali na dialnicu a vdaka hustej premavke ani na sestku. Auto slo velmi pekne, len pri potrebe tahu ho bolo nutne vytocit hodne nad 4000 otacok - az tam sa plne prejavili vyhody variabilu. A prave toto mi vadi na FFII 1.6i 74 kW - mozem ho zmychat kolko chcem, no vykon neda - po 4500 otackach rychlo umiera. Skoda, ze sa uz neda zohnat novy i30 s dvojlitrom a sestkvaltom. Leda tak v bazare a tie 2 (5q) co som pozeral boli v zalostnom stave, majitelia s nimi museli jazdit dennodenne rally, pretoze na nich vsetko buchalo a mlatilo. Asi si v Hyu dohodnem skusobnu jazdu, som zvedavy, ako velmi je riadenie synteticke, co je asi jedina kritizovana vec na i30. Pomer cena vs uzitkove vlastnosti hovoria jasne pre i30, snad ma to riadenie neodradi.
Diky za info, toto bola jedna z poslednych informacii, ktora mi chybala.
S i30 ma zviezol jeden znamy, bol to prave 1.6CVVT, paradne so mnou povymetal seriu kruhacov pri PSA (v Trnave). Dali sme to este raz kazdy vo svojom (ja mam FFII 2.0TDCI) aby som povedal pravdu, vyraznejsie som mu utekal iba na rovine vdaka tomu, ze nebolo treba radit - vsetko za 3 (i30 1 az 3 aby zostal vo vykone), v zakrutach bol Focus rychlejsi iba nepatrne - mozno o 3 - 5 km/h, aj to som musel vypnut ESP. Jedina skoda, ze sme sa nedostali na dialnicu a vdaka hustej premavke ani na sestku. Auto slo velmi pekne, len pri potrebe tahu ho bolo nutne vytocit hodne nad 4000 otacok - az tam sa plne prejavili vyhody variabilu. A prave toto mi vadi na FFII 1.6i 74 kW - mozem ho zmychat kolko chcem, no vykon neda - po 4500 otackach rychlo umiera. Skoda, ze sa uz neda zohnat novy i30 s dvojlitrom a sestkvaltom. Leda tak v bazare a tie 2 (5q) co som pozeral boli v zalostnom stave, majitelia s nimi museli jazdit dennodenne rally, pretoze na nich vsetko buchalo a mlatilo. Asi si v Hyu dohodnem skusobnu jazdu, som zvedavy, ako velmi je riadenie synteticke, co je asi jedina kritizovana vec na i30. Pomer cena vs uzitkove vlastnosti hovoria jasne pre i30, snad ma to riadenie neodradi.
- Ruska.ruleta
- **
- Příspěvky: 416
- Registrován: 12 črc 2010, 11:34
Re: 50km/h na aký prevodovy stupen?
Hlavně v klidu, předevčírem jsem jedno "řádění" viděl ....................
Rozdávat rady je zbytečné, moudrý si poradí sám a hlupák stejně neposlechne.
Vesmír i lidská blbost jsou nekonečné, i když u toho vesmíru si nejsem až tak jist.
Odvaž se používat vlastní rozum!
i30cw CRDi 85 kW
i30 MPI
Vesmír i lidská blbost jsou nekonečné, i když u toho vesmíru si nejsem až tak jist.
Odvaž se používat vlastní rozum!
i30cw CRDi 85 kW
i30 MPI