v12: vybiras si auto na normalni jezdeni nebo na zavodni okruh?
RR: 150kmh, rukav, svodidla, kontra, svodidla, sup do potoka
50km/h na aký prevodovy stupen?
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
Re: 50km/h na aký prevodovy stupen?
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Reklama
Re: 50km/h na aký prevodovy stupen?
hardcam :
Urcite nie na okruh, no zaujimalo nas, ako to jazdi. To snad vyskusa kazdy. Na zabavky na okruhu (mensom) mam motokaru
Ako Ti jazdi ten dvojliter ?
Urcite nie na okruh, no zaujimalo nas, ako to jazdi. To snad vyskusa kazdy. Na zabavky na okruhu (mensom) mam motokaru
Ako Ti jazdi ten dvojliter ?
Naposledy upravil(a) V12 dne 11 kvě 2011, 11:52, celkem upraveno 1 x.
- Ruska.ruleta
- **
- Příspěvky: 416
- Registrován: 12 črc 2010, 11:34
Re: 50km/h na aký prevodovy stupen?
Harde, jednalo se o přetlačování BMV se 100 t mašinou na přejezdu. Mělo by se omezit řízení upravených aut do 21 let. Škoda na zabezpečovacím zařízení je cca 3 mil. ( domek je rozmlácený a na fotce je vidět jak je posunutý na koso) auto na odpis a spoustu lidí se tomu muselo věnovat a spoustu lidí mělo zpožděné vlaky. Najednou je pak času dost.
Na přejezdech je třeba být opatrný, tvrdit, že světla neblikala (to může tvrdit jen ten, kdo nezná zabezpečení přejezdů) se dá jednoduše dokázat. na všech nově budovaných PZZ je to několikrát pojištěno, jen na okraj, nejenže se snímá proud žárovkou, le i optočidlo musí zaznamenat rozsvícení, naopak nesmí svítit světlo, co nemá svítit. Protože je dnes na železnici vše ovládáno přes PC je i archiv všech činností. Archiv na samotném PZZ, v tech. počítačích (jsou dva, každý běží na jiném oper. systému, aby se vyloučila systémová chyba) pro povel uzavřít PZZ stačí aby povel vydal jen jeden, naopak pro otevření MUSÍ vydat povel oba. Dále je archiv v ovládacím PC u výpravčího atd. Vše je koncipováno na bezpečnost, když se vyskytne nesoulad, je zvolena bezpečnější varianta a to je spuštění PZZ.
Na starších které jsou ještě releové je osazena "černá skřínka" pro ukládání stavů, co kdy se seplo, nebo neseplo.
RR
Na přejezdech je třeba být opatrný, tvrdit, že světla neblikala (to může tvrdit jen ten, kdo nezná zabezpečení přejezdů) se dá jednoduše dokázat. na všech nově budovaných PZZ je to několikrát pojištěno, jen na okraj, nejenže se snímá proud žárovkou, le i optočidlo musí zaznamenat rozsvícení, naopak nesmí svítit světlo, co nemá svítit. Protože je dnes na železnici vše ovládáno přes PC je i archiv všech činností. Archiv na samotném PZZ, v tech. počítačích (jsou dva, každý běží na jiném oper. systému, aby se vyloučila systémová chyba) pro povel uzavřít PZZ stačí aby povel vydal jen jeden, naopak pro otevření MUSÍ vydat povel oba. Dále je archiv v ovládacím PC u výpravčího atd. Vše je koncipováno na bezpečnost, když se vyskytne nesoulad, je zvolena bezpečnější varianta a to je spuštění PZZ.
Na starších které jsou ještě releové je osazena "černá skřínka" pro ukládání stavů, co kdy se seplo, nebo neseplo.
RR
Rozdávat rady je zbytečné, moudrý si poradí sám a hlupák stejně neposlechne.
Vesmír i lidská blbost jsou nekonečné, i když u toho vesmíru si nejsem až tak jist.
Odvaž se používat vlastní rozum!
i30cw CRDi 85 kW
i30 MPI
Vesmír i lidská blbost jsou nekonečné, i když u toho vesmíru si nejsem až tak jist.
Odvaž se používat vlastní rozum!
i30cw CRDi 85 kW
i30 MPI
Re: 50km/h na aký prevodovy stupen?
Hmmm, iba blb sa moze pretlacat so 100 tonovou masinou. A predpokladam, ze ziadny blb nie je tak blby aby veril, ze to pretlacanie vyhra...
Re: 50km/h na aký prevodovy stupen?
A to bolo určite aj viac ako tých 100 ton. Len lokomotíva sama možno toľko váži, kde sú ešte vozne a to celé v pohybe? V podstate ešte celkom dobre vyviazol.
i30 1.4 CVVT, 80 kW (2010)