Test: Hyundai Genesis Coupe 3.8 – zmena identity
Moderátor: Moderátoři
Re: Test: Hyundai Genesis Coupe 3.8 – zmena identity
Black: kup mi je taky...zrovna ten mercedes na obrazku je tomu podobnej jak koza mravenci
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Reklama
Re: Test: Hyundai Genesis Coupe 3.8 – zmena identity
Hardcam: to máš pravdu
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: Test: Hyundai Genesis Coupe 3.8 – zmena identity
Také nevidím podobnost.Snad jen,že obě mají 2 dveře(ale to měl i Trabant ).
Jsem fanda ,ale ta recenze je až "moc"dobrá(nebo dobře zaplacená,jako u recenzí Škodivek).
Osobně se přiznám,že na tohle auto jsem se moc těšil a mělo mít už teď své místo v garáži vedle Tiburona.Bohužel,po doslovném prolezení auta,za sebe říkám,že pokud ho NEDODĚLAJÍ ,tak ani náhodou. Na jedné straně supr technika,bez výhrad-souhlasím s recenzentem.Vzhled nekomentuji,je to věc názoru-mě se nelíbí přední maska z Elantry minulého století a nárazník.To je však drobnost,proti zadnímu křídlu-to vypadá,že našli někde na burze a dělal ho nějaký garážový tuner.Vůbec se tam nehodí,nenavazuje na žádnou linku auta,prostě úlet jako prase .Máme dobu,kdy i lacinější Peugeoty RCZ coupe mají el.křídla,tak by se u mohli probudit.To jsou řekněme "drobnosti",které člověk může uříznout,předělat...
Na druhé straně nechápu,jak může napsat nízko položené sedačky(o řádek níž,že se na nerovnostech tloukl hlavou do stropu ).Na sedadlo řidiče(v nejnižší poloze)si proti Tiburonu připadám jako v kamionu. Prý luxusní vnitřek-plasty připomínají čalounění palubky kůží-který magor tohle může napsat???Palubní deska je ošklivý černočerný,už z venku nevzhledný monolit tvdého,nejlacinějšího plastu s takovými hrbolky na vrchu,co mají auta v mini třídě.Ble .Palubka je materiálově a hlavně na první pohled hnus(rozhodně mě nevadí tvrdé plasty,ale tohle?).Obložení dveří=to samé-ošklivý černý výlisek.Proč není uvnitř alespoň kousek hliníkového obložení výdechů nebo palubky....
Čalounění střechy je bílou látkou jako z pytle Vnitřek je kromě provedení sedadel prostě za 860000Kč hrůza a krutě ošizený běs!
Otevření motoru je také žalostný pohled na změť drátů,hadiček a trubek .Tady se také šetřilo,jak jen to šlo.Kryt by té hromadě určitě prospěl(joo,kdyby vypadal jako třeba u Alfy-nerez.svody..tak bych absenci krytu chápal).Víko motorového prostoru bez obložení .Prostě pohled pod kapotu je běs.Ať zůstaneme u -proč nemůže být zakrytování motor.prostoru alespoň stejně lahůdkový pohled jako u lacinějšího Tiburona 2,7V6(včetně kapoty) Šetření,šetření,šetření .
Budiž-motorový prostor bych překousl-tam se dívat nemusím a když se někdo bude chtít podívat,řeknu,že nevím kde se otvírá .
Uvnitř ale člověk sedí každý den a pohled je to žalostný -palubka je z plastu,co byl u na madle dveří-a ten se sakra škrábe.Zadní sedadla-kapitola sama o sobě běsná.
Bože který kretén nacpal tu parodii elektr.ovládání sedadla řidiče?Je s prominutím na HOVNO Člověk,který vleze na zadní sedadlo,nemá šanci se z auta dostat(bez nadsázky).Nějaký inženýrský pablb z vývoje dal ovládání opěradla vlevo u země,vedle sedadla řidiče,kam ze zadu není možné prostrčit ruku.Vystoupit je tak nemožné,protože ovládání el.je také na levé straně sedadla,vpředu.Prostě tohle vymyslel nebetyčný blb. Jo a kdyby si někdo myslel,že sedačka má paměť-tak to ani náhodou. Máte člověka na zadním sedadle a chce ven-vylezete,sednete na bobek-u podlahy zvednete páčku,sklopí se opěradlo a tlačítky el.ovládání sedadla ho odsouváte(pěkně pomaličku-vždyť nehoří-nebo hoří ).Že chcete rychle odjet pryč-na to zapomeňte-nejdříve opěradlo,potom popojedete pomaloučku elektr.zpět se sedadlem až máte konečně místo nastoupit a potom dále štelujete a popojíždíte,než máte sedadlo jako před vystoupením .
Sedadlo spolujezdce je zaplať bůh bez elektriky.Opět se neubráním srovnání/možností,které používal u Tiburonu-páčka u vrchu opěradla-jak jednoduché,jak geniální a hlavně funkční!Místo za řidičem je místem smrti-protože sami se ven nedostanete .
Prostor pro hlavu-zapomeňte!Pokud neumíte zalomit hlavu do pravého úhlu,nemáte šanci .Udělat nižší čalounění sedáku,by asi zabralo moc přemýšlení ve vývoji(vlastně,když tak přemýšlím-pro malého Korejce tam místa bude tak akorát -ale fakt malého ).
Je mi jasné,že se do mě zarytí fandové navezou,že to vidím moc kriticky,ale dívám se na Genesis z pohledu kupce,který je ochotný vysázet 900 litrů za úzkoúčelové auto a ne jen snílka,který si přečte dobré parametry motoru,vzhled je také slušný a víc vědět nepotřebuje,aby řekl "supr auto",za 10 roků si nějakého olítaného před smrtí,za pár šlupek koupím..
Už slyším,jak tady určitý lidi říkají-co chceš je to sporťák-co sem taháš zadní sedadla-ale proč si mám tedy kupovat Genesis,když tady je za stejné peníze výběr?Za stejnou cenu mám třeba nekompromisní Nissan 370Z bez zadních sedadel s lepšími výkony.....
Závěr-tohle auto je pro Asiaty a Amíky za tu jejich cenu u nich supr.V Evropě,mimo Slovenska(tam je cena více odpovídající a v tom případě bych byl i méně kritický a některé věci překousl),je poměr cena a co za ni dostanu trochu dost mimo realitu .
Stačí se podívat do jiného vlákna tady o Genesisu na zklamání čerstvého majitele(nějaký Slovák-jméno si nepamatuji)-měl také Tiburona.
Jsem fanda ,ale ta recenze je až "moc"dobrá(nebo dobře zaplacená,jako u recenzí Škodivek).
Osobně se přiznám,že na tohle auto jsem se moc těšil a mělo mít už teď své místo v garáži vedle Tiburona.Bohužel,po doslovném prolezení auta,za sebe říkám,že pokud ho NEDODĚLAJÍ ,tak ani náhodou. Na jedné straně supr technika,bez výhrad-souhlasím s recenzentem.Vzhled nekomentuji,je to věc názoru-mě se nelíbí přední maska z Elantry minulého století a nárazník.To je však drobnost,proti zadnímu křídlu-to vypadá,že našli někde na burze a dělal ho nějaký garážový tuner.Vůbec se tam nehodí,nenavazuje na žádnou linku auta,prostě úlet jako prase .Máme dobu,kdy i lacinější Peugeoty RCZ coupe mají el.křídla,tak by se u mohli probudit.To jsou řekněme "drobnosti",které člověk může uříznout,předělat...
Na druhé straně nechápu,jak může napsat nízko položené sedačky(o řádek níž,že se na nerovnostech tloukl hlavou do stropu ).Na sedadlo řidiče(v nejnižší poloze)si proti Tiburonu připadám jako v kamionu. Prý luxusní vnitřek-plasty připomínají čalounění palubky kůží-který magor tohle může napsat???Palubní deska je ošklivý černočerný,už z venku nevzhledný monolit tvdého,nejlacinějšího plastu s takovými hrbolky na vrchu,co mají auta v mini třídě.Ble .Palubka je materiálově a hlavně na první pohled hnus(rozhodně mě nevadí tvrdé plasty,ale tohle?).Obložení dveří=to samé-ošklivý černý výlisek.Proč není uvnitř alespoň kousek hliníkového obložení výdechů nebo palubky....
Čalounění střechy je bílou látkou jako z pytle Vnitřek je kromě provedení sedadel prostě za 860000Kč hrůza a krutě ošizený běs!
Otevření motoru je také žalostný pohled na změť drátů,hadiček a trubek .Tady se také šetřilo,jak jen to šlo.Kryt by té hromadě určitě prospěl(joo,kdyby vypadal jako třeba u Alfy-nerez.svody..tak bych absenci krytu chápal).Víko motorového prostoru bez obložení .Prostě pohled pod kapotu je běs.Ať zůstaneme u -proč nemůže být zakrytování motor.prostoru alespoň stejně lahůdkový pohled jako u lacinějšího Tiburona 2,7V6(včetně kapoty) Šetření,šetření,šetření .
Budiž-motorový prostor bych překousl-tam se dívat nemusím a když se někdo bude chtít podívat,řeknu,že nevím kde se otvírá .
Uvnitř ale člověk sedí každý den a pohled je to žalostný -palubka je z plastu,co byl u na madle dveří-a ten se sakra škrábe.Zadní sedadla-kapitola sama o sobě běsná.
Bože který kretén nacpal tu parodii elektr.ovládání sedadla řidiče?Je s prominutím na HOVNO Člověk,který vleze na zadní sedadlo,nemá šanci se z auta dostat(bez nadsázky).Nějaký inženýrský pablb z vývoje dal ovládání opěradla vlevo u země,vedle sedadla řidiče,kam ze zadu není možné prostrčit ruku.Vystoupit je tak nemožné,protože ovládání el.je také na levé straně sedadla,vpředu.Prostě tohle vymyslel nebetyčný blb. Jo a kdyby si někdo myslel,že sedačka má paměť-tak to ani náhodou. Máte člověka na zadním sedadle a chce ven-vylezete,sednete na bobek-u podlahy zvednete páčku,sklopí se opěradlo a tlačítky el.ovládání sedadla ho odsouváte(pěkně pomaličku-vždyť nehoří-nebo hoří ).Že chcete rychle odjet pryč-na to zapomeňte-nejdříve opěradlo,potom popojedete pomaloučku elektr.zpět se sedadlem až máte konečně místo nastoupit a potom dále štelujete a popojíždíte,než máte sedadlo jako před vystoupením .
Sedadlo spolujezdce je zaplať bůh bez elektriky.Opět se neubráním srovnání/možností,které používal u Tiburonu-páčka u vrchu opěradla-jak jednoduché,jak geniální a hlavně funkční!Místo za řidičem je místem smrti-protože sami se ven nedostanete .
Prostor pro hlavu-zapomeňte!Pokud neumíte zalomit hlavu do pravého úhlu,nemáte šanci .Udělat nižší čalounění sedáku,by asi zabralo moc přemýšlení ve vývoji(vlastně,když tak přemýšlím-pro malého Korejce tam místa bude tak akorát -ale fakt malého ).
Je mi jasné,že se do mě zarytí fandové navezou,že to vidím moc kriticky,ale dívám se na Genesis z pohledu kupce,který je ochotný vysázet 900 litrů za úzkoúčelové auto a ne jen snílka,který si přečte dobré parametry motoru,vzhled je také slušný a víc vědět nepotřebuje,aby řekl "supr auto",za 10 roků si nějakého olítaného před smrtí,za pár šlupek koupím..
Už slyším,jak tady určitý lidi říkají-co chceš je to sporťák-co sem taháš zadní sedadla-ale proč si mám tedy kupovat Genesis,když tady je za stejné peníze výběr?Za stejnou cenu mám třeba nekompromisní Nissan 370Z bez zadních sedadel s lepšími výkony.....
Závěr-tohle auto je pro Asiaty a Amíky za tu jejich cenu u nich supr.V Evropě,mimo Slovenska(tam je cena více odpovídající a v tom případě bych byl i méně kritický a některé věci překousl),je poměr cena a co za ni dostanu trochu dost mimo realitu .
Stačí se podívat do jiného vlákna tady o Genesisu na zklamání čerstvého majitele(nějaký Slovák-jméno si nepamatuji)-měl také Tiburona.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Re: Test: Hyundai Genesis Coupe 3.8 – zmena identity
Spolužiak mal možnosť si otestovať Genesis 3,8. Napísal mi stručne:
výkonnejšie, ale zas aj o niečo ťažšie...
no, ako som písal, viac orientované na luxus než športovosť (vzhľadom na to, čo som čakal), ale aj tak je to veľmi zaujímavé a dynamické vozenie (len tá spotreba:-))) a ešte jedna vec, zabil to ten automat, čo v tom bol, síce mal možnosť manuálneho radenia pod volantom, ale tá spomalenosť:-)... aj moja stará babka by skôr zaradila rýchlosť na klasickom manuáli...))
Momentaly: VW Polo 1,4TDi 55kW RV2002 100 000km
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Test: Hyundai Genesis Coupe 3.8 – zmena identity
já se těším až si ho prohlédnu na vlastní oči, protože takový detaily jako píše borek prostě na fotkách nenajdeš. na nich mě jen zaskočil ten nečalouněnej kufr, připomělo mi to scoupé ohledem praktičnosti je to vůbec takhle naprd řešený, nicméně tuhost karoserie je rapidně vyšší - takže to akceptuji.
na ten interiér jsem zvědavý moc.
na ten interiér jsem zvědavý moc.
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
- Yurii
- Moderátor
- Příspěvky: 3430
- Registrován: 08 říj 2006, 09:41
- Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
- Kontaktovat uživatele:
Re: Test: Hyundai Genesis Coupe 3.8 – zmena identity
Ten kufr má skoro stejnej jako Scoupo
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
- Farrael
- *****
- Příspěvky: 2161
- Registrován: 01 bře 2010, 21:33
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Test: Hyundai Genesis Coupe 3.8 – zmena identity
To víš teď je v módě retro a návrat ke kořenům
Hyundai Sonata NF r.v. 2005 2.4i LPG Dark Elegant Red
Než založíte další téma, raději třikrát použijte tlačítko hledat (vpravo nahoře), než zmačknete nové téma. + Název nového tématu musí být výstižný. Děkujeme.
Než založíte další téma, raději třikrát použijte tlačítko hledat (vpravo nahoře), než zmačknete nové téma. + Název nového tématu musí být výstižný. Děkujeme.
Re: Test: Hyundai Genesis Coupe 3.8 – zmena identity
ono ked neni caluneny sa vravi ze ma zle odhlucnenie co v pripade genesisu nieje lebo je velmo dobre odhlucneny tak neviem na co chcete riesit calunenie kufra to sa stale pozerate zospodu hore ? ja urcite nie a je mi to jedno aj laguna je velmi dobre odhlucnena a taktiez nema caluneny kufor zhora a vobec ma to netrapi v genesise som sedel a nemozem povedat ze interier je biedny mne sa velmo pacil ak sa to niekomu nepaci ja mu to nezazlievam ale tiez to sem nebudem kricat je to hrozne
accent 1,5 rv 96 65kW EX
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
- David PLEVA
- ****
- Příspěvky: 1414
- Registrován: 22 lis 2005, 18:35
- Bydliště: Ostrava-Poruba
- Kontaktovat uživatele:
Re: Test: Hyundai Genesis Coupe 3.8 – zmena identity
Malé shrnutí po ujetí první tisícovky kilometrů: Spotřeba krásných 11,3l/100km. Motor stále syrový, ale to se dá čekat. Podvozek drží skvěle i na mokré silnici. Zítra s ním jedu do Beskyd a pak začnu připravovat podrobnou recenzi. A i když jsem fanatik do značky , našel jsem i nějaké nedostatky.
NOW:
Hyundai Azera TG'07 3.8V6 LIMITED US
Hyundai Grandeur TG'09 3.3V6
HISTORY:
Hyundai Elantra XD'01 2.0GLS
Hyundai Sonata NF´05 2.4i ELEGANCE LPG
Hyundai Sonata Y-3B´96 2.0i 16V GLS
Hyundai Lantra J2 ´97 1.6 16V
Hyundai Azera TG'07 3.8V6 LIMITED US
Hyundai Grandeur TG'09 3.3V6
HISTORY:
Hyundai Elantra XD'01 2.0GLS
Hyundai Sonata NF´05 2.4i ELEGANCE LPG
Hyundai Sonata Y-3B´96 2.0i 16V GLS
Hyundai Lantra J2 ´97 1.6 16V
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: Test: Hyundai Genesis Coupe 3.8 – zmena identity
Já mám celkem jasno.Vzhledem k max.spokojenosti a spolehlivosti s Tiburonem,bych rád u pokračoval.Vzhledem k tomu,že mě současné provedení Genesisu vzhledem nenadchlo a vnitřkem záporně šokovalo,počkám na příští rok.Proč?Hyundai mu tady může říkat novinka,ale pravdou je,že má už nějaký ten rok výroby za sebou.Proto odhaduji,že příští rok dostane facelift,řádně upravený motor 3,8V6 GDI s 250kW(i současný motor je supr,tam jsem spokojený) a hlavně interiér a vzhled pro Evropu .
Vycházím z toho,že Genesis sedan už facelift(zatraceně dobrý,pěkný) dostal.Vylepšení už tak skvělých motorů také. Takže do příštího roku vydržím.
http://www.auto.cz/hyundai-genesis-5-0- ... reje-58952
Vycházím z toho,že Genesis sedan už facelift(zatraceně dobrý,pěkný) dostal.Vylepšení už tak skvělých motorů také. Takže do příštího roku vydržím.
http://www.auto.cz/hyundai-genesis-5-0- ... reje-58952
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
- Tringi
- Moderátor
- Příspěvky: 1853
- Registrován: 01 kvě 2007, 19:23
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Test: Hyundai Genesis Coupe 3.8 – zmena identity
Facelift Genesis Coupé 2012 už taky jezdí, jen ho zatím nikdo neblýsknul bez maskování. Taky jsem zvědav. Co jsem tak četl, tak má dostat novou přední masku. Tam bych řekl že není co zkazit. Co se týče vykousnutí zadních okýnek, nebo křídla, o tom se nikde nezmiňují. Zato se objevují zmínky o tom 5.0 motoru ale kdoví.
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: Test: Hyundai Genesis Coupe 3.8 – zmena identity
Tringi-tak to je potěšující zpráva.Sleduji už delší dobu,že máme stejný vkus.
To nesmyslné vykousnutí okna tam určitě zůstane-byl by to dost velký zásah do výroby.Ale minimálně u přední partie si dělám velké naděje,že bude hezčí. Jo a doufám,že někdo z těch výzkumníků vezme při faceliftu kladivo a urazí to hnusné křídlo z kdovíčeho. Jinak je zadní partie v pohodě.
Určitě také přihodí denní led do světel a za ty peníze už bych ve světlech nečekal nic jiného než xenony.
To nesmyslné vykousnutí okna tam určitě zůstane-byl by to dost velký zásah do výroby.Ale minimálně u přední partie si dělám velké naděje,že bude hezčí. Jo a doufám,že někdo z těch výzkumníků vezme při faceliftu kladivo a urazí to hnusné křídlo z kdovíčeho. Jinak je zadní partie v pohodě.
Určitě také přihodí denní led do světel a za ty peníze už bych ve světlech nečekal nic jiného než xenony.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
- Tringi
- Moderátor
- Příspěvky: 1853
- Registrován: 01 kvě 2007, 19:23
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Test: Hyundai Genesis Coupe 3.8 – zmena identity
Podobný, mě to křídlo až tolik netrápí
Vykousnutí zadních okýnek se docela ztratí v té černé, kterou na něj dávají, to už jsem si zkontroloval
Denní LED a Xenony by byly super, to máš recht, ale já jinak na ty vychytávky moc nejsem.
Vykousnutí zadních okýnek se docela ztratí v té černé, kterou na něj dávají, to už jsem si zkontroloval
Denní LED a Xenony by byly super, to máš recht, ale já jinak na ty vychytávky moc nejsem.
Re: Test: Hyundai Genesis Coupe 3.8 – zmena identity
ja som sa najviac pobavil pri citani tej diskusie no holt su tu stale divny ludia
accent 1,5 rv 96 65kW EX
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: Test: Hyundai Genesis Coupe 3.8 – zmena identity
laxo18-jaké diskuse?
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži