Klepání při brždění do zatáčky
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Klepání při brždění do zatáčky
Od druhé garančky, kde jsem nechával dělat geometrii a čistit brzdy, se při brždění s vytočeným volantem (odbočování do vedlejší ulice), ozývá klepání od podvozku. Při zatáčení bez brždění a při brždění rovně je ticho. Myslel jsem, že si po tom čištění musí sednout destičky, ale už je to 2000 km a dělá to stále.
Hyundai i30 Classic Plus + ESP, 1.4 CVVT, Continental Silver, 07/2009, Nošovice, 75.000 km
- Reklama
Re: Klepání při brždění do zatáčky
to soudruzi neco v servisu podelali ne? bez jim to omlatit o hlavu
i30 1.6 CVVT/92,7kW - shine red solid - Nošovice - 2009
Re: Klepání při brždění do zatáčky
Jsem objednaný na příští úterý. Začínám vážně uvažovat o změně servisu.
Byl jsem tam už snad tisíckrát a mám pocit, že za to nemůže to auto, ale spíš kvalita odvedené práce.
Byl jsem tam už snad tisíckrát a mám pocit, že za to nemůže to auto, ale spíš kvalita odvedené práce.
Hyundai i30 Classic Plus + ESP, 1.4 CVVT, Continental Silver, 07/2009, Nošovice, 75.000 km
Re: Klepání při brždění do zatáčky
Správně máš stejně brzdit před zatáčkou a zatáčku hlídat jen plynem kvůli adhezi Ale tak je fakt, že když jedeš 15km/h je to fuck
Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW
Re: Klepání při brždění do zatáčky
Zdravím, jak dopadla návštěva servisu? Odstranili závadu. Ptám se pro, že mám podobný problém. Při ostřejším zabočení se někde od středu přední nápravy ozývá občas zapraskání....Před měsícem mi měnili sloupek řízení a dvakrát dělali geometri.....
Pěkný den
Pěkný den
HYUNDAI I30 1,6 GDI Weekend
Re: Klepání při brždění do zatáčky
Návštěva dopadla tak na 50%.
Znovu vyčistili brzdy, nějak je prý srovnaly nebo co. Zvukový projev je již minimální, ale stále je slyšet.
Problém prý spočívá v materiálu brzdových destiček a pokud bych chtěl klepání odstranit, bylo by potřeba nové.
Moje námitka, že to začalo dělat po čištění brzd při garančce nebyla vůbec brána v potaz a na papíře, který jsem bohužel podepsal, aniž bych si ho pořádně přečetl (jsem debil) byla poznámka, že jsem dostal slevu 100% kvůli dobrým vztahům se zákazníkem, ale že jsem nereklamoval samotnou práci.
Podstatné je to, že se nejedná o závadu, která by zapříčinila nemožnost brzdit, ale o pár cvaknutí při dobočování na brzdách k nám do ulice. Až tedy sjedu brzdové destičky a dají mi nové a bude to dělat opět, budeme se znovu hádat.
Každopádně platí zlatá poučka, pokud se to nesere, tak na to nehrabej. Až vám bude v Autopalace Vysočany doporučeno během garančky provést za příplatek čištění brzd, s klidným srdcem jim řekněte, ať si ho strčí do prdele.
Znovu vyčistili brzdy, nějak je prý srovnaly nebo co. Zvukový projev je již minimální, ale stále je slyšet.
Problém prý spočívá v materiálu brzdových destiček a pokud bych chtěl klepání odstranit, bylo by potřeba nové.
Moje námitka, že to začalo dělat po čištění brzd při garančce nebyla vůbec brána v potaz a na papíře, který jsem bohužel podepsal, aniž bych si ho pořádně přečetl (jsem debil) byla poznámka, že jsem dostal slevu 100% kvůli dobrým vztahům se zákazníkem, ale že jsem nereklamoval samotnou práci.
Podstatné je to, že se nejedná o závadu, která by zapříčinila nemožnost brzdit, ale o pár cvaknutí při dobočování na brzdách k nám do ulice. Až tedy sjedu brzdové destičky a dají mi nové a bude to dělat opět, budeme se znovu hádat.
Každopádně platí zlatá poučka, pokud se to nesere, tak na to nehrabej. Až vám bude v Autopalace Vysočany doporučeno během garančky provést za příplatek čištění brzd, s klidným srdcem jim řekněte, ať si ho strčí do prdele.
Hyundai i30 Classic Plus + ESP, 1.4 CVVT, Continental Silver, 07/2009, Nošovice, 75.000 km
Re: Klepání při brždění do zatáčky
Zdravím všechny vespolek.
Chtěl bych se zeptat, jestli někdo z vás nemá zkušenost s boucháním od přední nápravy při brzdění a zatáčení. Dělá to na obě strany, ve značkovém servisu nic nenašli a já jsem z toho trošku nervozní.
Projevuje se to hlavně při dobrzďování před zatáčkou a je to vždy několik ran. Vím, že bylo tady toto téma již vícekrát probíráno, ale chtěl bych vědět, jestli má někdo nějaké nové poznatky, které by mi poradili.
Děkuji za dobrou radu předem
Chtěl bych se zeptat, jestli někdo z vás nemá zkušenost s boucháním od přední nápravy při brzdění a zatáčení. Dělá to na obě strany, ve značkovém servisu nic nenašli a já jsem z toho trošku nervozní.
Projevuje se to hlavně při dobrzďování před zatáčkou a je to vždy několik ran. Vím, že bylo tady toto téma již vícekrát probíráno, ale chtěl bych vědět, jestli má někdo nějaké nové poznatky, které by mi poradili.
Děkuji za dobrou radu předem
Re: Klepání při brždění do zatáčky
Zdravím,
stejný problém jsem řešil asi před půl rokem. Reklamoval jsem to v servisu a bylo mi řečeno, že se jednalo o nečistoty v předních brzdách. Brzdy vyčistili a odmastili a od té doby nic....
stejný problém jsem řešil asi před půl rokem. Reklamoval jsem to v servisu a bylo mi řečeno, že se jednalo o nečistoty v předních brzdách. Brzdy vyčistili a odmastili a od té doby nic....
HYUNDAI I30 1,6 GDI Weekend
Re: Klepání při brždění do zatáčky
Presne tento problém nastal u mňa. Asi s tým zájdem predsa len do servisu. Pred mesiacom mi "čistili" brzdy a pred dvoma týždňami menili brzdové kotúče, niekde v tom musí byť tá vada...
Hyundai i30 1,4 CVVT , 80kW , ročník 5/2010
Re: Klepání při brždění do zatáčky
Ahojte, včera som bol s tým klepaním v servise a videl som niečo, čo by som nikdy nepovedal.
Reklamoval som to v tom zmysle, že mi tam niečo klepne, keď idem pomaly, napr. na parkovisku, vytočím volant naplno do jednej alebo druhej strany a pribrzdím. Také čosi v Košiciach asi ešte neriešili, ale boli ochotní a hneď keď som došiel, dvíhali auto hore.
Sedel som si pokojne a čakal, kým mrknú na to, v čom je problém a v tom došiel moment prekvapenia. Prijímací technik sa ma najskôr dvakrát pýtal, či som mal vždy tie elektróny, ktoré mám. ( Mám ich takmer 3 roky, sú to 16" MAK Audace, šírka 7" ) Odpovedal som teda, že áno, mám ich tri roky a tak ma zavolal do dielne. Tam boli dvaja mechanici, auto bolo dvihnuté a prijímací technik mi vraví : "Teraz sledujte". Chytil jedno koleso a vytočil ho na maximum. A čo to urobilo ? V maximálnej polohe to oklepávalo o tyčku stabilizátora. Na jednej aj na druhej strane, úplne rovnako. Presne ten zvuk, ktorý som počul pri spomínanom probléme. Tvrdili, že je to tým, že mám ET disku 40 a má byť 50, no neskôr som volal s odborníkom, je to môj známy, ktorý pracuje v pneuservise, predal už milión diskov a ten mi povedal, že moje ET 40 znamená, že mám koleso viac vysunuté smerom von, čo v žiadnom prípade nemôže vadiť, skôr by to práveže bol problém pri ET 50 ,pretože disk by bol "hlbšie" uložený.
Servis som opustil s tým, že mi páni povedali, aby som skúsil na predné kolesá nahodiť sériové disky Huyndai, na ktorých mám zimné pneumatiky. Takže sa chystám za kamošom do pneuservisu, dvihneme auto, vymeníme predné kolesa a urobím presne taký istý test, ako urobili v servise, čiže vytočím kolesá na maximum a uvidím či to trepe o tyčky stabilizátora.
Známy mi však podotkol, že sa mu to nezdá a on na 99,9% vylučuje možnosť, že by bol problém v diskoch, keďže ich mám takmer 3 roky a doteraz som s tým problém nemal. Povedal mi, že podľa neho bude problém niekde v uložení kolies, homokineťákoch alebo nejakých čápoch.
V servise sme sa bavili tiež o tom, či by to nevyriešili podložky, aby bolo koleso viac vysunuté. Teoreticky by to šlo, kolesá by sme vysunuli viac a možno by sa problém vyriešil, no už teraz pri šírke disku 7" sú na hrane, tým pádom podložky by ho vysekali za okraj a to by už bol problém s políciou ohľadne technického stavu vozidla.
Neviem teda, celkom ma to zaujíma a aj v servise sa k tomu postavili napodiv dosť pekne. Mám to odskúšať a keď vylúčim a dokážem, že disky sú úplne bez problému, problém začnú riešiť oni. Nepotešilo ma, že sa problém nevyriešil, ale je to dosť špecifický a nie častý problém.
Nemáte niekto podobnú skúsenosť, prípadne nejakú radu ?
Reklamoval som to v tom zmysle, že mi tam niečo klepne, keď idem pomaly, napr. na parkovisku, vytočím volant naplno do jednej alebo druhej strany a pribrzdím. Také čosi v Košiciach asi ešte neriešili, ale boli ochotní a hneď keď som došiel, dvíhali auto hore.
Sedel som si pokojne a čakal, kým mrknú na to, v čom je problém a v tom došiel moment prekvapenia. Prijímací technik sa ma najskôr dvakrát pýtal, či som mal vždy tie elektróny, ktoré mám. ( Mám ich takmer 3 roky, sú to 16" MAK Audace, šírka 7" ) Odpovedal som teda, že áno, mám ich tri roky a tak ma zavolal do dielne. Tam boli dvaja mechanici, auto bolo dvihnuté a prijímací technik mi vraví : "Teraz sledujte". Chytil jedno koleso a vytočil ho na maximum. A čo to urobilo ? V maximálnej polohe to oklepávalo o tyčku stabilizátora. Na jednej aj na druhej strane, úplne rovnako. Presne ten zvuk, ktorý som počul pri spomínanom probléme. Tvrdili, že je to tým, že mám ET disku 40 a má byť 50, no neskôr som volal s odborníkom, je to môj známy, ktorý pracuje v pneuservise, predal už milión diskov a ten mi povedal, že moje ET 40 znamená, že mám koleso viac vysunuté smerom von, čo v žiadnom prípade nemôže vadiť, skôr by to práveže bol problém pri ET 50 ,pretože disk by bol "hlbšie" uložený.
Servis som opustil s tým, že mi páni povedali, aby som skúsil na predné kolesá nahodiť sériové disky Huyndai, na ktorých mám zimné pneumatiky. Takže sa chystám za kamošom do pneuservisu, dvihneme auto, vymeníme predné kolesa a urobím presne taký istý test, ako urobili v servise, čiže vytočím kolesá na maximum a uvidím či to trepe o tyčky stabilizátora.
Známy mi však podotkol, že sa mu to nezdá a on na 99,9% vylučuje možnosť, že by bol problém v diskoch, keďže ich mám takmer 3 roky a doteraz som s tým problém nemal. Povedal mi, že podľa neho bude problém niekde v uložení kolies, homokineťákoch alebo nejakých čápoch.
V servise sme sa bavili tiež o tom, či by to nevyriešili podložky, aby bolo koleso viac vysunuté. Teoreticky by to šlo, kolesá by sme vysunuli viac a možno by sa problém vyriešil, no už teraz pri šírke disku 7" sú na hrane, tým pádom podložky by ho vysekali za okraj a to by už bol problém s políciou ohľadne technického stavu vozidla.
Neviem teda, celkom ma to zaujíma a aj v servise sa k tomu postavili napodiv dosť pekne. Mám to odskúšať a keď vylúčim a dokážem, že disky sú úplne bez problému, problém začnú riešiť oni. Nepotešilo ma, že sa problém nevyriešil, ale je to dosť špecifický a nie častý problém.
Nemáte niekto podobnú skúsenosť, prípadne nejakú radu ?
Hyundai i30 1,4 CVVT , 80kW , ročník 5/2010
Re: Klepání při brždění do zatáčky
Ahojte,
pridávam nové poznanie. Dnes som bol v pneuservise, kde som stretol aj iného člena klubu Známy mi furt opakoval, že neexistuje, aby to bolo v kolesách, no napriek tomu auto dvihol, vymenili sme kolesá a po 10 sekundách, keď som to šiel skúsiť, hneď som počul klepanie. Potom auto opäť dvihol, dal dole sériové kolesá a kontroloval brzdy. Okrem toho si všimol, že sú v nejakom zvláštnom stave silenbloky. Ja sa do toho moc nevyznám, takže neviem. Týmto som však potvrdil, že problém nie je v diskoch, ale bude niekde inde. To nech už rieši servis. Keby som mal niečo nové, hodím to sem.
pridávam nové poznanie. Dnes som bol v pneuservise, kde som stretol aj iného člena klubu Známy mi furt opakoval, že neexistuje, aby to bolo v kolesách, no napriek tomu auto dvihol, vymenili sme kolesá a po 10 sekundách, keď som to šiel skúsiť, hneď som počul klepanie. Potom auto opäť dvihol, dal dole sériové kolesá a kontroloval brzdy. Okrem toho si všimol, že sú v nejakom zvláštnom stave silenbloky. Ja sa do toho moc nevyznám, takže neviem. Týmto som však potvrdil, že problém nie je v diskoch, ale bude niekde inde. To nech už rieši servis. Keby som mal niečo nové, hodím to sem.
Hyundai i30 1,4 CVVT , 80kW , ročník 5/2010
Re: Klepání při brždění do zatáčky
sedrik_7 - zdravím, to som bol ja.
aktuálne - Ford Focus III Turnier, 2,0 TDCi, 103kW, strieborná, Titanium
:hyu: i30 1.4CVVT, Indigo Blue, Classic plus - predané
:hyu: i30 1.4CVVT, Indigo Blue, Classic plus - predané
Re: Klepání při brždění do zatáčky
Dobrý večer,bembek píše:sedrik_7 - zdravím, to som bol ja.
tešilo ma
Hyundai i30 1,4 CVVT , 80kW , ročník 5/2010
Re: Klepání při brždění do zatáčky
tom64: bordel v brzdách to mohl být. Navíc třeba Felda měla u brzd plech, který se ohnul, když do brzd vletěl kaminek. Pak to v rejdu bylo hlučné, ohnul jsem to zpět, problém zmizel.
Jestli jsou H desky shit, tak to je dobrá zpráva. Horší by bylo, kdyby byly manžety u pístků shit a brzda zatuhávala.
To, že mohou být kosti stabilizátoru nebo gumové uložení shit, by taky byla dobrá zpráva. Pokud je totiž shit ložisko v čepu kola, tak to bude hodně drahé.
Ještě uvidíme. Pište veškeré zkušenosti a reakce autorizáků, protože se na ně za měsíc rád podívám. Nehlučí mi to, ale může to být "zatím" a může to být tím, že mám elektrony s vyšším ET, takže kola dál od poloos... možná díky tomu tenhle problém nikdy nebudu mít.
Jestli jsou H desky shit, tak to je dobrá zpráva. Horší by bylo, kdyby byly manžety u pístků shit a brzda zatuhávala.
To, že mohou být kosti stabilizátoru nebo gumové uložení shit, by taky byla dobrá zpráva. Pokud je totiž shit ložisko v čepu kola, tak to bude hodně drahé.
Ještě uvidíme. Pište veškeré zkušenosti a reakce autorizáků, protože se na ně za měsíc rád podívám. Nehlučí mi to, ale může to být "zatím" a může to být tím, že mám elektrony s vyšším ET, takže kola dál od poloos... možná díky tomu tenhle problém nikdy nebudu mít.
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Re: Klepání při brždění do zatáčky
Zdravím Vás, vyřešil jste někdo tuto závadu (bouchaní při brždění a současném odbočování)???
Mám ten samý problém s i30 a v servisu také nevědí, prý je vše v pořádku. Další postup je sledovat zda se to zesiluje, ale vůbec se mi to nelíbí, nějaká zavada to musí být.
Mám ten samý problém s i30 a v servisu také nevědí, prý je vše v pořádku. Další postup je sledovat zda se to zesiluje, ale vůbec se mi to nelíbí, nějaká zavada to musí být.