Problém s baterkou
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Problém s baterkou
Proboha, chlapi, to mi připadá jako když někteří věří těm šarlatánům, kterým se v ruce najednou objeví kus "nemocné" tkáně.
Myslím, že mech to vysvětlil dost polopaticky, ale asi to bylo moc dlouhé.
Takže to zkusím stručněji:
Je úplně jedno jak velký AKU v autě máš!
Howg.
Myslím, že mech to vysvětlil dost polopaticky, ale asi to bylo moc dlouhé.
Takže to zkusím stručněji:
Je úplně jedno jak velký AKU v autě máš!
Howg.
- Reklama
Re: Problém s baterkou
Uz jsem tady dlouho nebyl, ale jak jsem mel o Vanocich dovolenou, tak jsem prisel na to, proc se mi vybiji ta baterka.
Takze je to tim, ze prijedu domu, vypnu stroj a necham "zapnuta" svetla (to je funkce, kterou bych rad vyuzival, jak jezdim malo, tak to nemam zautomatizovane, abych zapnul svetla po startu)
Mam to overene, jelikoz ted v zime skoro nejezdim, tak jsem napich baterku na merak a kazdy den to padalo tak o 0,2V.
A pak mne jednou napadlo "vypnout" svetla a ono to prestalo. Dneska jsem si udelal vylet a pred odjezdem mela baterka 12V, nejel jsem nekolik tydnu, driv by to udelalo E-E-E-E a konec.
Uvazuji, ze pojedu jeste pred garanckou do servisu, aby se na to mrkli, protoze nevim, jestli na garancku vubec pojedu, pri mem minimalnim najezdu...
Jinak nemate nekdo nejake zkusenosti jak merit, co mi zari za vlneni do baraku? Dnes jsem odjel a kdyz jsem vecer prijel, tak jsem nedokazal dalkovym ovladanim otevrit garaz. Uz to znam, v takovem pripade doma nezamknu ani auto, resp. se musim hodne snazit, ovladani na celnim skle a hledani mista, taktez bezdratove zasuvky 230V se musi zapinat z 5 cm vzdalenosti.. Trva to vzdy tak 2 dny a pak to prejde, opakuje se to jednou za par mesicu. Musim se zeptat sousedu, jestli se s tim take nekdy setkali.. Jinak ode me to zareni nemuze byt, vypl jsem cely barak hlavnim jisticem a stejne se to nezmenilo.
Takze je to tim, ze prijedu domu, vypnu stroj a necham "zapnuta" svetla (to je funkce, kterou bych rad vyuzival, jak jezdim malo, tak to nemam zautomatizovane, abych zapnul svetla po startu)
Mam to overene, jelikoz ted v zime skoro nejezdim, tak jsem napich baterku na merak a kazdy den to padalo tak o 0,2V.
A pak mne jednou napadlo "vypnout" svetla a ono to prestalo. Dneska jsem si udelal vylet a pred odjezdem mela baterka 12V, nejel jsem nekolik tydnu, driv by to udelalo E-E-E-E a konec.
Uvazuji, ze pojedu jeste pred garanckou do servisu, aby se na to mrkli, protoze nevim, jestli na garancku vubec pojedu, pri mem minimalnim najezdu...
Jinak nemate nekdo nejake zkusenosti jak merit, co mi zari za vlneni do baraku? Dnes jsem odjel a kdyz jsem vecer prijel, tak jsem nedokazal dalkovym ovladanim otevrit garaz. Uz to znam, v takovem pripade doma nezamknu ani auto, resp. se musim hodne snazit, ovladani na celnim skle a hledani mista, taktez bezdratove zasuvky 230V se musi zapinat z 5 cm vzdalenosti.. Trva to vzdy tak 2 dny a pak to prejde, opakuje se to jednou za par mesicu. Musim se zeptat sousedu, jestli se s tim take nekdy setkali.. Jinak ode me to zareni nemuze byt, vypl jsem cely barak hlavnim jisticem a stejne se to nezmenilo.
Re: Problém s baterkou
Tady je návod národního regulačního úřadu: Co dělat, když je provoz zařízení využívajících rádiové kmitočty rušen.
Re: Problém s baterkou
No jo, je to divny.
Vecer v 11 uz sla dalkova zasuvka ovladat asi na metr, ale o patro niz v garazi vrata a auto ne.
Rano jsem se vzbudil a dalkova zasuvka uz sla zapnout z dalky, tak jsem sel zkusit na chodbu auto, uz se odemklo na par metru a vrata uz sly taky. Ted to bylo kratky,ale v lete to neslo snad 3 dny...
Vecer v 11 uz sla dalkova zasuvka ovladat asi na metr, ale o patro niz v garazi vrata a auto ne.
Rano jsem se vzbudil a dalkova zasuvka uz sla zapnout z dalky, tak jsem sel zkusit na chodbu auto, uz se odemklo na par metru a vrata uz sly taky. Ted to bylo kratky,ale v lete to neslo snad 3 dny...
Re: Problém s baterkou
V stredu doobeda som normalne zaparkoval auto, okolo 15-tej som uz nemohol otvorit kufor - baterka zase uplne skapala !!! Toto snad uz nie je mozne. Autom jazdim denne, to mam kazdy vikend dat autobateriu na nabijacku ? Uz ma to fakt serie, so starym Accentom nebol ani zlomok problemov ako s i30. A to nespominam, ze interier vrzga ako sialeny a poriadne mi to lezie na nervy. Auto ma najazdene brutalnych 6500 km.
11/2009 Hyundai i30 1.4 COMFORT ESP Sport, vivid blue
04/2009 Hyundai i20 1.4. Comfort
05/1996 Hyundai Accent 1.5, dark green
04/2009 Hyundai i20 1.4. Comfort
05/1996 Hyundai Accent 1.5, dark green
Re: Problém s baterkou
Ale pomůže, jde nastartovat i bez druhého auta a kabelů, stačí nebát se roztlačit.
Situace letošní leden, Split, spaní v trajektovém přístavu, večer práce na NTB, o půlnoci vypnout NTB, vytáhnout zdroj z 12 V zásuvky, ok, ale zapomněl jsem vypnout klíček z polohy ACC do 0 (na Feldě jsem měl zásuvku stále pod napětím, takže tohle jsem ještě neměl zautomatizované).
Ráno kontrolky jen slabě žhnuly, startér ani necvakl. Za 6 hodin se baterka úplně vybila, displej rádia jsem měl zhasnutý, ale samozřejmě celé rádio bylo pod proudem a nejen ono.
Stačilo vystrkat auto o 10 m zpět po parkovišti a kolemjdoucího námořníka poprosit o strčení. Auto chytlo na drc, a to ho mám zplynované /LPG, startuje na benzín/ .
Situace letošní leden, Split, spaní v trajektovém přístavu, večer práce na NTB, o půlnoci vypnout NTB, vytáhnout zdroj z 12 V zásuvky, ok, ale zapomněl jsem vypnout klíček z polohy ACC do 0 (na Feldě jsem měl zásuvku stále pod napětím, takže tohle jsem ještě neměl zautomatizované).
Ráno kontrolky jen slabě žhnuly, startér ani necvakl. Za 6 hodin se baterka úplně vybila, displej rádia jsem měl zhasnutý, ale samozřejmě celé rádio bylo pod proudem a nejen ono.
Stačilo vystrkat auto o 10 m zpět po parkovišti a kolemjdoucího námořníka poprosit o strčení. Auto chytlo na drc, a to ho mám zplynované /LPG, startuje na benzín/ .
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s baterkou
mne sa to nexce ani verit a je mi fakt majitelov luto. Ono tam bude fakt niekde poriadna diera v elektroistalacii. Mam 4 roky staru bateriu, pred dlhymi cestami ju zvyknem vybyjat tak ze pustim radio na cely den (12 hodin). nikdy som problem nemal (a to startovaci prud pre CRDi je dost vyskoky)
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Problém s baterkou
robotron: nemáš tam dodělávané něco z v elektru, jaký je klidový odběr?
EX - i30 1.4 CVVT Patriot BRC SQ 24
Re: Problém s baterkou
Navyse mam akurat autoalarm Magicar s polohovym a mikrovlnnym snimacom. Vyrobcom udavany prikon alarmu v pohotovostnom stave s mojimi cidlami je cca 37 mA, ja som nameral pri zapnutom alarme celkovy odber auta nejakych 65 mA. Akurat sa mi nepozdava napatie nabijackou uplne nabitej autobaterie, iba 12.81 V. V piatok bolo napatie baterie spominanych 12.81 V, cez vikend som najazdil 400 km (2*200 km v kuse) a dnes mam napatie baterie 12.62 V.
11/2009 Hyundai i30 1.4 COMFORT ESP Sport, vivid blue
04/2009 Hyundai i20 1.4. Comfort
05/1996 Hyundai Accent 1.5, dark green
04/2009 Hyundai i20 1.4. Comfort
05/1996 Hyundai Accent 1.5, dark green
Re: Problém s baterkou
robotron: hmm to napětí je docela na hraně, zkus změřit klidové napětí a potom o kolik klesne když zapneš potkávací světla (bez zapnutí motoru) a potom na kolik vzroste napětí když zapneš motor. ten odběr 65mA je v cajku, když vezmeš, že baterka má mít 40Ah..
EX - i30 1.4 CVVT Patriot BRC SQ 24
Re: Problém s baterkou
65 mAh je brutálně moc, za 7 dnů je půlka kapacity baterky v tahu, takže za 10 dnů nenastartuješ, a hlavně, životnost baterky je dána nábojem (I*t), který do ní "naleješ a vyleješ", takže tipuju, že do 3 let máš po baterce.
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
-
- *
- Příspěvky: 21
- Registrován: 10 srp 2010, 11:43
- Bydliště: Nové Město na Moravě
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s baterkou
Zdravím, tak už jsem taky zažil, že po 10 dnech byla baterie uplně mrtvá. Půl hodiny trvalo, něž se to dalo nastartovat přes kabely a proto mi to nedalo a zajel jsem s tím do prodejny Hyundai, ať to zkontrolují!! Mechanik mi řekl, že to se prostě stává, aby se auto vybilo. Tak jsem se trochu rozčílil, že to se samozřejmě stává, ale ne novému autu po kontrole vozu mi sdělili, že tam chybí jakýsi kabel za rádiem a uto se samo vybíjí. Prý je na to teď už vyhlášená svolávací akce, takže kabel objednali, namontovali a spokojenost
Hyundai i30 1,4i 7/2010
Re: Problém s baterkou
A tá zvolávacia akcia sa týka všetkých i30, alebo len nejakej konkrétnej série?
i30 1.4 CVVT, 80 kW (2010)
Re: Problém s baterkou
Ted uz to tajny neni, tak to neni problem zverejnit. Nejkritictejsi pro auto byla teplota 3-6stupnu (ted si nejsem jisty, ale snad to bylo +), pri teto teplote se vam auta vybijela. Bohuzel se na to prislo docela pozde a resi se to vymenou budiku. Nekolik i30 tak skoncilo na odtahu a nektere to jeste ceka tuto zimu.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Problém s baterkou
S mojou I30 som zazil iba 0 + 5 ked som bol tento rok v Polsku... Harde, nevies nahodou ktorych modelov, presnejsie VIN sa to jedna?
Opel Astra H 1,6
Renault Clio RS
Hyundai I30 1.4CVVT 2011 - 2012 - predane
Accent MC CRDi 2007 - 2011 - predane
Accent MC CRDi 2009 - 2021 - ekologika likvidacia
Ak si myslíte že poznáte Hyundai, zamyslite sa znova!
Renault Clio RS
Hyundai I30 1.4CVVT 2011 - 2012 - predane
Accent MC CRDi 2007 - 2011 - predane
Accent MC CRDi 2009 - 2021 - ekologika likvidacia
Ak si myslíte že poznáte Hyundai, zamyslite sa znova!