cvakani pri otaceni volantem na miste: co to je?
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Re: cvakani pri otaceni volantem na miste: co to je?
blacku keby si menil homokinetak tak to neni az tak drahe ja som sa tiez bal nakoniec som vymenil celu pol os aj s homokinetakom dovezeneho z USA za fakt smesnu sumu 100EUR ale podla toho co pises by som to na homokinetak nepovedal to by si pocul pri vytocenom volante a pohinani tak by ti to pekne cvakalo
accent 1,5 rv 96 65kW EX
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
- Reklama
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: cvakani pri otaceni volantem na miste: co to je?
ok díky za informace. tohle bouchá i kolem středový polohy..
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
- Lhoty
- Moderátor
- Příspěvky: 1197
- Registrován: 02 říj 2007, 10:32
- Bydliště: Strakonice
- Kontaktovat uživatele:
Re: cvakani pri otaceni volantem na miste: co to je?
víš co tomu je? je to 15 let starej moc to řešíš, nikdy z takhle starýho auta nový neuděláš, jezdi, až něco upadne, vyměň to
Lantra 1.8 J2 Wagon 1996
4 x Trabant 601 1970 - 1991
4 x Trabant 601 1970 - 1991
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: 09 čer 2011, 10:37
Re: cvakani pri otaceni volantem na miste: co to je?
Dobrý den!
O klepání v řízení u i30 vím skoro všechno, protože už jsem se kvůli tomu málem soudil. Máte-li zájem to prodiskutovat, tak se ozvěte.
Pavel
O klepání v řízení u i30 vím skoro všechno, protože už jsem se kvůli tomu málem soudil. Máte-li zájem to prodiskutovat, tak se ozvěte.
Pavel
Re: cvakani pri otaceni volantem na miste: co to je?
To jsi dal nez ja , jak k ty situaci doslo?
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: cvakani pri otaceni volantem na miste: co to je?
já mám coupé rok výroby loni. ruční práce jak maserati takže to řeším.. heheLhoty píše:víš co tomu je? je to 15 let starej moc to řešíš, nikdy z takhle starýho auta nový neuděláš, jezdi, až něco upadne, vyměň to
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: 09 čer 2011, 10:37
Re: cvakani pri otaceni volantem na miste: co to je?
Zdar Hardcame!
Mám korejce 1,4 comfort, stáří 3 roky (těsně po záruce), najeto 21tis km. Každý si chválí svůj typ vozidla a tvrdí, že to je ten nejlepší typ vozidla. Já říkám i30 je můj životní omyl. Česky řešeno je to jeden z největších šmejdů co jezí po evropských silnicích. Spoustu věcí je dobrých, pěkný vzhled, pěkný interiér, dobrý motor (109k), ale těch pár závad to vozidlo naprosto znehodnocuje. Tedy moje zkušenosti:
Po najetí asi 6000km se při otáčení volntem, např. zajíždění a vyjíždění z parkovacího místa objevilo klepnutí, takřka v krajní levé poloze, tak jsem to při první garanče reklamoval (do servisu to máma 100km tam 100 zpět) řekli mně že mám přijet na opravu. Oprava se prý nezdařila a bude nutno vyměnit posilovač řízení (stojí 74tis Kč). Tak jsem tam jel znovu, posilovač vyměněn, klepání přestalo!!! Hurá, ale ne na dlouho. Po dalších asi 6000km opět to stejné, opět jsem to reklamoval a servis mně řekl, že se jedná o konstrukční závadu (mám to písemně) a že se to nedá garančně řešit. Tak jsem se rozzuřil. Vy lumpi vyrábíte a prodáváte auta s konstrukční závadou? A už jsem psal do HMMC. Ing. Vaněk z vedení HMMC mně řekl, že on auta vyrábí, ale neopravuje, že nemají masově hlášené závady na řízení a že se mám obrátit na HMCZ. Asi půl roku jsem se dohadoval, dopisoval, zjistil jsem že manažeři takových firem jsou gauneři. Např. p. Fořt mně řekl, že v mém řízení nic neklepe a proto se nic nebude opravovat. A přitom v dokumentaci ze servisu to je zapsáno. Poslali na mě oblastního zástupce HMCZ p. Fišera. Ten tomu vůbec nerozumí, ale dostal dobrý nápad, porovnat to s předváděcím vozidlem, které mělo najeto asi 8tis. A tam to klepalo naprosto stejně. Zřejmě tím chtěli dokázat, že to klepe u více vozů typu i30 a že se vlastně o nic nejedná, že to je "provozní klepání". Začal jsem hledat a našel právníka a soudního znalce, ale mezitím jsem napsal šikmookému panu presidentovi HMCZ Mr. Kennymu Lee. Ten mně vůbec neodpověděl, ale z HMCZ mně napsali, že mám přijet na diagnostiku. Ta přitom proběhla již několikrát předtím. Ale budiž. Tam mě čekal seriozní hlavní servisní technik HMCZ p. Kopecký. A diagnostika probíhala víceméně metodou pokusů a omylů. Vyměnili mně kloub řízení, hřebenovou převodovku a pořád to klepalo. Také proběhlo srovnání s jiným předváděcím i30, se kterým přijel p. Kopecký a tam to klepalo úplně stejně. Tak to naprosto vylučuje náhodu a naopak potvrzuje skutečnost, že se jedná o konstrukční závadu. A pořád jsem jezdil do servisu a ze servisu. Nakonec mně tam dali další novou převodovku řízení. Hurá, opět to neklepe. Ale co to udělá za dalších pár tisíc km? Napsal jsem to stručně, protože to je horor a dala by se na to téma napsat knížka. Technicky vím přesně kde je závada, dokonce mně ukázali rozebranou převodovku řízení, ale další popis je asi na dlouhé lokty. Budeš-li chtít Hardcame, tak Ti mohu popsat tu závadu i z pohledu technického.
Na vozidle mám tolik dalších závad, že nevím co bude příští rok, až půjdu na STK. Jistě auta jsou komplilovaná technická zařízení, ale proč prodávají auta s konstrukční závadou a proč je nechtějí opravovat? Proč jsem si nekoupil Golfa, když jsem na něj měl? Nechal jsem se nalákat na pěkný vzhled a na domělou serioznost korejců. OMYL.
Chceš-li bližší informace, tak napiš na pavvlc@seznam.cz
Zdar. Pavel, nešťastný majitel i30.
Mám korejce 1,4 comfort, stáří 3 roky (těsně po záruce), najeto 21tis km. Každý si chválí svůj typ vozidla a tvrdí, že to je ten nejlepší typ vozidla. Já říkám i30 je můj životní omyl. Česky řešeno je to jeden z největších šmejdů co jezí po evropských silnicích. Spoustu věcí je dobrých, pěkný vzhled, pěkný interiér, dobrý motor (109k), ale těch pár závad to vozidlo naprosto znehodnocuje. Tedy moje zkušenosti:
Po najetí asi 6000km se při otáčení volntem, např. zajíždění a vyjíždění z parkovacího místa objevilo klepnutí, takřka v krajní levé poloze, tak jsem to při první garanče reklamoval (do servisu to máma 100km tam 100 zpět) řekli mně že mám přijet na opravu. Oprava se prý nezdařila a bude nutno vyměnit posilovač řízení (stojí 74tis Kč). Tak jsem tam jel znovu, posilovač vyměněn, klepání přestalo!!! Hurá, ale ne na dlouho. Po dalších asi 6000km opět to stejné, opět jsem to reklamoval a servis mně řekl, že se jedná o konstrukční závadu (mám to písemně) a že se to nedá garančně řešit. Tak jsem se rozzuřil. Vy lumpi vyrábíte a prodáváte auta s konstrukční závadou? A už jsem psal do HMMC. Ing. Vaněk z vedení HMMC mně řekl, že on auta vyrábí, ale neopravuje, že nemají masově hlášené závady na řízení a že se mám obrátit na HMCZ. Asi půl roku jsem se dohadoval, dopisoval, zjistil jsem že manažeři takových firem jsou gauneři. Např. p. Fořt mně řekl, že v mém řízení nic neklepe a proto se nic nebude opravovat. A přitom v dokumentaci ze servisu to je zapsáno. Poslali na mě oblastního zástupce HMCZ p. Fišera. Ten tomu vůbec nerozumí, ale dostal dobrý nápad, porovnat to s předváděcím vozidlem, které mělo najeto asi 8tis. A tam to klepalo naprosto stejně. Zřejmě tím chtěli dokázat, že to klepe u více vozů typu i30 a že se vlastně o nic nejedná, že to je "provozní klepání". Začal jsem hledat a našel právníka a soudního znalce, ale mezitím jsem napsal šikmookému panu presidentovi HMCZ Mr. Kennymu Lee. Ten mně vůbec neodpověděl, ale z HMCZ mně napsali, že mám přijet na diagnostiku. Ta přitom proběhla již několikrát předtím. Ale budiž. Tam mě čekal seriozní hlavní servisní technik HMCZ p. Kopecký. A diagnostika probíhala víceméně metodou pokusů a omylů. Vyměnili mně kloub řízení, hřebenovou převodovku a pořád to klepalo. Také proběhlo srovnání s jiným předváděcím i30, se kterým přijel p. Kopecký a tam to klepalo úplně stejně. Tak to naprosto vylučuje náhodu a naopak potvrzuje skutečnost, že se jedná o konstrukční závadu. A pořád jsem jezdil do servisu a ze servisu. Nakonec mně tam dali další novou převodovku řízení. Hurá, opět to neklepe. Ale co to udělá za dalších pár tisíc km? Napsal jsem to stručně, protože to je horor a dala by se na to téma napsat knížka. Technicky vím přesně kde je závada, dokonce mně ukázali rozebranou převodovku řízení, ale další popis je asi na dlouhé lokty. Budeš-li chtít Hardcame, tak Ti mohu popsat tu závadu i z pohledu technického.
Na vozidle mám tolik dalších závad, že nevím co bude příští rok, až půjdu na STK. Jistě auta jsou komplilovaná technická zařízení, ale proč prodávají auta s konstrukční závadou a proč je nechtějí opravovat? Proč jsem si nekoupil Golfa, když jsem na něj měl? Nechal jsem se nalákat na pěkný vzhled a na domělou serioznost korejců. OMYL.
Chceš-li bližší informace, tak napiš na pavvlc@seznam.cz
Zdar. Pavel, nešťastný majitel i30.
Re: cvakani pri otaceni volantem na miste: co to je?
Kdyby to slo, tak posli, klidne na mail - hardcam seznam.cz
Pokud je to mozne, rad bych s tebou soukrome jeste neco probral, pokud by to slo, tak po emailu nebo ti zavolam.
Pavel
Pokud je to mozne, rad bych s tebou soukrome jeste neco probral, pokud by to slo, tak po emailu nebo ti zavolam.
Pavel
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: cvakani pri otaceni volantem na miste: co to je?
tak ještě k tomu řízení - dělá to pořád a odvyknul jsem si to řešit; ale teď jsem sednul po delší době do coupé a přišlo mi, že se to nějak zhoršilo. navíc to řízení jde nějak ztuha (ne jako bez posilovače) jakoby jel posilovač na menší výkon. zkoušel jsem to na místě, při jízdě... posilovač jede ale oproti lantře tak na polovic. oleje je dost, smrdí teda hrozně, ale to je normální možná bych to měl vyměnit.
a do toho všeho se chová divně volant. když ho mám ve středové poloze, pootočím s ním a pustím ho, tak se normálně vrátí plynule do středové polohy. ted to ale tahá nějak víc a když to pustím tak to jakoby přeletí tu středovou polohu a pak se to vrátí ještě zpátky, takže tak zakmitá sem a tam. co s tím kua je? to auto už taky začíná mít kdejakej nešvar, sotva jeden pořeším... možná to je jen těma pneumatikama 195/65 R15..? když stojím v břečce sněhu tak je všecko okay, dělá to jen na pevném povrchu.
a do toho všeho se chová divně volant. když ho mám ve středové poloze, pootočím s ním a pustím ho, tak se normálně vrátí plynule do středové polohy. ted to ale tahá nějak víc a když to pustím tak to jakoby přeletí tu středovou polohu a pak se to vrátí ještě zpátky, takže tak zakmitá sem a tam. co s tím kua je? to auto už taky začíná mít kdejakej nešvar, sotva jeden pořeším... možná to je jen těma pneumatikama 195/65 R15..? když stojím v břečce sněhu tak je všecko okay, dělá to jen na pevném povrchu.
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: cvakani pri otaceni volantem na miste: co to je?
Hosi to jsem vul. Zahada vyresena. Behem mesice mi utekl vzduch ze vsech pneu a na ty jedny atmosfere to plavalo a rizeni bylo uplne gumovy. No napadlo me to az pozdeji. Diky tomu se projevilo to bouchani na predku i za jizdy pri lomcovani volantem sem a tam. Ted uz je zase vse oka a boucha to jen pri rejdovani sem a tam. Lantra mimochodem boucha taky tak je to u deset patnact let starejch hyundaiu normalni, akorat se to bezne schova do bouchani zbytku tak to clovek nevnima a na coupe uz to je posledni puvodni dil /s nadsazkou/.
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS