s parkovackami to poznam a skusal som aj taku jazdu v tej hustej hmle. a bolo to este horsie, pretoze napr. znacky som uvidel neskor a dalej som vobec nedovidel, ba skor naopak. odporucam to vyskusat v naozaj hustej hmle. pri stretavackach sa pred autom objavila po x0 metroch biela stena, ale videl som tych cca 20m pred autom takmer vsetko, pri hlmovkach som videl jemne nad cestu, ale po x metroch sa mi zacinala vytvarat vodorovna stena a uz som nic nevidel...69pavel píše:pro Joko
ono je jeste jeden hacek kdysi se zapojovaly mlhovky tak ze musely svitit s potkavacimi svetly soucasne at uz predni nebo zadni. pak to zmenili a predni mohly svitit i pri parkovackach, a to je pak vyhoda kdyz je to mliko a vidis na 30 m takze vypnes potkavaci a jedes na mlhovky,zadni musi sviti jen pri potkavacich(kdysi mohly i pri parkovackach) coz je pak nevyhoda,nebot pri zhaslych potkavackach jedes jen na obrysy,ale kdyz mas nove lampy tak jsou videt,horsi je to u starych lamp.
jedna takova prihoda se mi stala jednou na vysocine,kdy jsme jeli v celkem huste mlze a jeli jsme porad 70-90,pritom auta nektera jela sotva 50, bylo to veleke riziko nebot clovek nikdy nevi co druhy udela, ale na druhou stranu pokud se nekdo neciti tak at vubec neleze na cestu,natoz do auta a sedi doma.
takze mne v hustej hmle tie hmlovky absolutne nepomohli a v "beznej" hmle mi taktiez nepomahaju, pretoze v beznej hmle sa da ist rychlejsie, ako 30tkou, kde tie hmlovky mozu mat nejaky prinos...
p.s.: ak si mohol ist bezpecne 70 - 90km/h, tak to vobec nebola husta hmla, resp. pod pojmom husta hmla asi si obaja predstavujeme nieco uplne ine...