4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...
Moderátor: Moderátoři
Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...
Farrael - Za ty prachy je to prostě zbytečně drahý (platíte jen to, že se vám to líbí ne užitkovost), když je tu vždy lepší alternativa. Pokud to ovšem má to 4x4 tak to samozřejmě mění poměr věci že.
He, a třeba Ferarri tu užitkovost samozřejmě má Líbí nelíbí - je to o tom. A z prodejních čísel 4x2 je vidět, že tento pohon nejspíše nějaký smysl má. Pokud máte odrostlé děti a na silnicích si zablbnete nebo v autě trávíte 12 hodin denně, pak pro vás možná ten pohon něco znamená...Ale na jízdu po městě a o víkendu na výlety s rodinnou nepotřebuju mít pohon všech kol Takže asi tak.
A nepředstavuju si, že ten pohon někdo extrémně využije. Přece si někde nebudete odírat svého nového miláčka za třičtvrtě mega. To si kupte Ladu Nivu
He, a třeba Ferarri tu užitkovost samozřejmě má Líbí nelíbí - je to o tom. A z prodejních čísel 4x2 je vidět, že tento pohon nejspíše nějaký smysl má. Pokud máte odrostlé děti a na silnicích si zablbnete nebo v autě trávíte 12 hodin denně, pak pro vás možná ten pohon něco znamená...Ale na jízdu po městě a o víkendu na výlety s rodinnou nepotřebuju mít pohon všech kol Takže asi tak.
A nepředstavuju si, že ten pohon někdo extrémně využije. Přece si někde nebudete odírat svého nového miláčka za třičtvrtě mega. To si kupte Ladu Nivu
- Reklama
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...
luiz presne o tych emociach som pisal. majitelia 2WD su teraz chyteni a mna ta diskuzia stale bavi. Zosmiesnovat mojho Accenta pokojne mozes. Je to auto dizajnu 2006, jazdim ho od 2007 a snad do roka sa ho zbavim. Mne to nerobi problem. Auto som vyberal rozumom. Vy ste to auto vyberali srdcom. ja som vam tu dal par cisel a okay, uznavam.. vzadu je ta ix20 uzsia, accent ma este menej 140cm. Stale sa tam luxusne odvezu dvaja cestujuci. A tych 150cm na sirku znamena pre vasu mestsku premavku negativum (uzsie parkovacie miesta), teda ak chcete to auto do mesta (co tvrdite)
tou rozmerovou podobnostou som myslel vnutorny priesor ako taky (razvor naprav, dlzka sedakov). Niekde je o 1-2 cm lepsia ix20, niekde ix35. v sirke priestoru ma ix35 navrch, ale napr vzadu je nizsi strop. Takze ix20 v Style a 100 000kc do ruky je evidentne lepsia volba ako 2WD SUV. teda ak necham estrogen doma
To ze ma navigacia zavedie niekam na sotolinu je skor chyba navigacie (tam sa da z toho baliku 100 000kc investovat do lepsej). Vyssi-nizsi podvozok tam nehra rolu. Staci vsak miernejsi kopec, sotolina a FWD sa proste nerozbehne. najma ak ma 1,4 tony. Motor moze byt akykolvek silny, kolesa smykaju (a to je este vyhoda starych aut, co nemali esp, pretoze ako som hovoril na cestu na chatu do trechovej, kamosovi s Bravo Sport 1,4T to proste nechlelo dovolit pohnut sa driftom)- Tam je uplne zbytocne mat vyssi podvozok (aj ked vyssi je vec relativna, ze), ak sa nepohnem z miesta
BTW boli to prave modely Getz, Accent, Elantra, Sonata ktore dostali Hyundai tam kde je teraz. Takze o zosmiesnovani snad nemoze byt rec. Skor o pocte a respektu
Flufi nik tu nic nehovori o Ferarri. Tu je dilema v com je dobre SUV 4x2. V autosalone na prime to hovorili - u vyberu aut zacinaju mat velke slovo zeny (a pouzili vyrok "aj ked si to mnoho ceskych muzov nie je ochotnych priznat") a plne suhlasim s tym co napisal Farrael. je to proste fakt
tiez pokukujem po SUV - ASX alebo sportage. pochopitelne stvorkolka. Ak nebude love (600 000kc) tak by som zvazil C4 alebo novu Elantru. Pretoze som nenasiel jediny dovod preco kupovat SUV dvojkolku. A co citam tcyh par stran, stale mi ten dovod nik nedal. Zapajam sa preto, lebo ma to zaujima do buducna. tak sa na mna nehnevajte
tou rozmerovou podobnostou som myslel vnutorny priesor ako taky (razvor naprav, dlzka sedakov). Niekde je o 1-2 cm lepsia ix20, niekde ix35. v sirke priestoru ma ix35 navrch, ale napr vzadu je nizsi strop. Takze ix20 v Style a 100 000kc do ruky je evidentne lepsia volba ako 2WD SUV. teda ak necham estrogen doma
To ze ma navigacia zavedie niekam na sotolinu je skor chyba navigacie (tam sa da z toho baliku 100 000kc investovat do lepsej). Vyssi-nizsi podvozok tam nehra rolu. Staci vsak miernejsi kopec, sotolina a FWD sa proste nerozbehne. najma ak ma 1,4 tony. Motor moze byt akykolvek silny, kolesa smykaju (a to je este vyhoda starych aut, co nemali esp, pretoze ako som hovoril na cestu na chatu do trechovej, kamosovi s Bravo Sport 1,4T to proste nechlelo dovolit pohnut sa driftom)- Tam je uplne zbytocne mat vyssi podvozok (aj ked vyssi je vec relativna, ze), ak sa nepohnem z miesta
BTW boli to prave modely Getz, Accent, Elantra, Sonata ktore dostali Hyundai tam kde je teraz. Takze o zosmiesnovani snad nemoze byt rec. Skor o pocte a respektu
Flufi nik tu nic nehovori o Ferarri. Tu je dilema v com je dobre SUV 4x2. V autosalone na prime to hovorili - u vyberu aut zacinaju mat velke slovo zeny (a pouzili vyrok "aj ked si to mnoho ceskych muzov nie je ochotnych priznat") a plne suhlasim s tym co napisal Farrael. je to proste fakt
tiez pokukujem po SUV - ASX alebo sportage. pochopitelne stvorkolka. Ak nebude love (600 000kc) tak by som zvazil C4 alebo novu Elantru. Pretoze som nenasiel jediny dovod preco kupovat SUV dvojkolku. A co citam tcyh par stran, stale mi ten dovod nik nedal. Zapajam sa preto, lebo ma to zaujima do buducna. tak sa na mna nehnevajte
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...
No samozřejmě že to auto vybírám se ženou! Budeme v něm jezdit oba dva přece. To nechápu, proč to zmiňuješ...Nebo vy jste ti borci co prostě řeknou a co řekne manželka ho nezajímá
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...
mam pocit ze to vybera zena a ty platisFlufi píše:No samozřejmě že to auto vybírám se ženou! Budeme v něm jezdit oba dva přece. To nechápu, proč to zmiňuješ...Nebo vy jste ti borci co prostě řeknou a co řekne manželka ho nezajímá
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...
[quote="Mexican"]luiz "ja som vam tu dal par cisel a okay, uznavam.. vzadu je ta ix20 uzsia, accent ma este menej 140cm. Stale sa tam luxusne odvezu dvaja cestujuci. A tych 150cm na sirku znamena pre vasu mestsku premavku negativum (uzsie parkovacie miesta), teda ak chcete to auto do mesta (co tvrdite)"
Udělám jednu vyjímku. Psal jsem, že tvou volbu auta zesměšňovat nebudu (např. poznámkami o blondýnce u Lidlu), nemám to ve zvyku a ani zapotřebí - jak jsem psal, každý má své potřeby a důvody pro koupi vozu. Na to tu jsou jiní vč. tebe. Máme 2 malé děti, tzn. vzadu 2 autosedačky a věř mi, že je tam potom každý centimetr dobrý k tomu, aby si k nim sedl ještě jeden dospělý. Samozřejmě jsme zvažovali i ix20, ale hlavně kvůli většímu prostoru nakonec padla volba na ix35.
Co se týče ESP, v ix35 jej lze tlačítkem deaktivovat.
Udělám jednu vyjímku. Psal jsem, že tvou volbu auta zesměšňovat nebudu (např. poznámkami o blondýnce u Lidlu), nemám to ve zvyku a ani zapotřebí - jak jsem psal, každý má své potřeby a důvody pro koupi vozu. Na to tu jsou jiní vč. tebe. Máme 2 malé děti, tzn. vzadu 2 autosedačky a věř mi, že je tam potom každý centimetr dobrý k tomu, aby si k nim sedl ještě jeden dospělý. Samozřejmě jsme zvažovali i ix20, ale hlavně kvůli většímu prostoru nakonec padla volba na ix35.
Co se týče ESP, v ix35 jej lze tlačítkem deaktivovat.
ix35 1.6 GDI Style white
- Farrael
- *****
- Příspěvky: 2161
- Registrován: 01 bře 2010, 21:33
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...
No tak vzhledem k tomu, že moje drahá polovička má ze silnice takovej strach, že odmítá řídit a jezdit s tim budu já tak je opravdu hlavně na mě s čim budu jezdit. Takže ano rozhoduju o tom hlavně já Samozřejmě taky chci aby se jí to líbilo, ale zase nemám takovou potřebu si žehlit ego tím, že to bude velká hezká krabice ve stylu obyč osobáku co říká pozor sem velkej uhni, když víc žere, je to zbytečně velký, vyšší posez nutně nepotřebuju, prostorově to taky neni až taková výhra, platim zbytečně víc To už víc moje ego požehlí nová Sonata, Mergl, cokoliv. Ve kterém mi mimochodem přijde, že je víc místa než v ix35 vevnitř. Ale možná je to jen můj pocit.
PS: ano viděl jsem jak vypadá ix35 vevnitř. Vzhledem k tomu, že každej den procházim z kanclu obrovské parkoviště jednoho nejmenovaného řetězce tak můžu neustále porovnávat
PS: ano viděl jsem jak vypadá ix35 vevnitř. Vzhledem k tomu, že každej den procházim z kanclu obrovské parkoviště jednoho nejmenovaného řetězce tak můžu neustále porovnávat
Hyundai Sonata NF r.v. 2005 2.4i LPG Dark Elegant Red
Než založíte další téma, raději třikrát použijte tlačítko hledat (vpravo nahoře), než zmačknete nové téma. + Název nového tématu musí být výstižný. Děkujeme.
Než založíte další téma, raději třikrát použijte tlačítko hledat (vpravo nahoře), než zmačknete nové téma. + Název nového tématu musí být výstižný. Děkujeme.
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...
Žena rozhoduje hlavne o farbe, ale motor vyberám ja. Tým pádom skoro celé auto
Prevažuje názor nestranných ľudí, že 4x2 SUV je blud (vyšší posed). Väčšinou ho obhajujú ľudia, ktorí ho vlastnia. Chceli veľké auto za "málo" penazí. Nakoniec presvedčili sami seba, že 4x4 vlastne nepotrebujú...
Prevažuje názor nestranných ľudí, že 4x2 SUV je blud (vyšší posed). Väčšinou ho obhajujú ľudia, ktorí ho vlastnia. Chceli veľké auto za "málo" penazí. Nakoniec presvedčili sami seba, že 4x4 vlastne nepotrebujú...
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...
Ok chlapi, všichni majitelé 4x2 jsou volové, neb si pořídili prostě zbytečné auto za moc peněz, ve všech ohledech horší než ostatní auta.
Čili tímto už to prosím ukončeme a toto téma smažte nebo se tu za chvíli podřežeme
Čili tímto už to prosím ukončeme a toto téma smažte nebo se tu za chvíli podřežeme
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...
Flufi:
Sám si si odpovedal a možno uznal svoju voľbu
Bez urážky !
Sám si si odpovedal a možno uznal svoju voľbu
Bez urážky !
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...
Flufi: typicka argumentace, jak obhajit sve utracene penize - ohanet se Ferrari, ktery je o 10 dimenzi jinde, cenove a HLAVNE VYKONOVE. 4x4 v SUV rozhodne neni na blbnuti, je to super pomocnik a to i v Praze, kde se pri 3cm na Jizni Spojce a 4cm u Muzea vyhlasuje kalamitni stav a blondyny v kozackach s 10cm podpatkem volaji milackovi, at to nejak zaridi, jinak nestihne nakupy hadriku.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...
V Praze je pohon 4x4 pomocníkem jo? No tos mě pobavil To by mě konkrétně zajímalo, kde to v těch zácpách a hlavně po tom městě využiješ
Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...
Nejak takto?
Tucson NX4 1.6 GDi 4x4, 2022
i30 CW 1.6 CRDi, 81 kW, 2015 (predaná)
Lantra combi 2.0 16V DOHC 102kw, 98r.v zelená metalíza (darovaná)
i30 CW 1.6 CRDi, 81 kW, 2015 (predaná)
Lantra combi 2.0 16V DOHC 102kw, 98r.v zelená metalíza (darovaná)
Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...
Jsem majitelem 4x2 ix35. Pred rokem kdyz jsme rozhodli o tom ze nas stary renault megane je na case vymenit za neco vetsiho a hlavne noveho. Narodila se nam holka, a misto pro nakup uz nezbylo = kocar neni zrovna maly. Nemluvim o tom ze pochazim z Ukrajiny a mame tam babicku, ktera rada bychom videla vnucku. Cekalo nas tezke rozhodnuti: jaky vuz si poridime? Pred tim nez jsme videli IX35 uvazovali jsme o kombi. A to astra, focus, megane a ceed. Cena vsech vozu v te dobe byla kolem 350 - 400 tis a to stredni vybava. Pravda je ze vetsinou diesel. Take jsme koukali na qashqai, duvod- cesta na ukrajinu. Ale je proste maly. Pak jsme navstivili hyundai. Ix35 nam pripadal jako optimalne reseni. Pozpocet, velikost, bezpecnost a zaruka. Jelikoz koupili jsme vuz min na 5 let, 5leta zaruka pred rokem byla vzacna. Velikost vozu pro mensi rodinu je vic nez dostatujici. Kufr je stejne velky jako u i30cw. Nakladaci hrana je vysoko a nemusim hodne se naklanet kdyz vyndavam kocar - pohoda pro zada. Svetla vyska je supr - cesty na ukrajine jsou hrozne. Max. bezpecnost jiz v zakladu. Malo ktery hatchback nebo sedan nabizi vsechny tyto vlastnoti za tuto cenu. Takze nerikejte mi tu o tom ze ix35 4x2 neni pro nas uzitecny. Za cenu neco pres 400tis nic lepsiho jsme nenasli... Vybrali jsme benzin protoze rocne najezdim max 15000 a to vetsinou na kratke vzdalenosti. Zaver: jsme naprosto spokojeni a auto nam moc se libi. Nejsem zavodnik a proto vykon 1.6GDI dostatujici, spotreba kolem 7l take...
Hezky vecer vsem a omluvam se za svou cestinu
Hezky vecer vsem a omluvam se za svou cestinu
renault megane grandtour limited, 1,6 16V 81kW
ix35 1.6GDi prodano
ix35 1.6GDi prodano
- Yurii
- Moderátor
- Příspěvky: 3430
- Registrován: 08 říj 2006, 09:41
- Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
- Kontaktovat uživatele:
Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...
V Praze je 4WD pomocníkem jak to myslel Hard jenom za vyjímečnejch situací... já sem i při 5cm čerstvýho prašanu po Praze jezdil se Skupáčem jenom tak pro radost a taky se mi nestalo že bych někde nevyjel (pokud mne v kopci nezastavil nějákej vocas co to na sněhu neumělFlufi píše:V Praze je pohon 4x4 pomocníkem jo? No tos mě pobavil To by mě konkrétně zajímalo, kde to v těch zácpách a hlavně po tom městě využiješ
Nicméně vy "dvoukolkáři" s "SUV" výhody pohonu 4WD nejspíš jste schopní pochopit jenom když se mluví o půl metru bahna a sněhu... Můžu vás ubezpečit že za takovejch podmínek je vám jakýkoli SUV stejně naprd s 2WD i se 4x4.
Pohon 4x4 je neocenitelným pomocníkem třeba i za deště nebo když autu trochu šlapete na krk, zvyšuje stabilitu a částečně kompenzuje nedotáčivost vlivem těžkýho motoru vpředu (samozřejmě na to má vliv i hmotnost hnacího ústrojí zadní nápravy a bordelu v kufru).
Další výhoda MODERNÍHO haldex 4x4 je třeba při aquaplaningu, auto s pohonem obou náprav nemá takovou tendenci tancovat a všeobecně za zhoršené adheze třeba na břečce nebo vodě se auto chová jistěji.
Původně byly všehny prvotní SUV s pohonem 4WD (jenom vyjímky s RWD), 2WD SUV vznikly jenom proto, že si je zákazníci vyžádali se slovy "nám to přece stačí" a automobilky stálo předělání pohonu na zajetou platformu oproti vývoji nového modelu téměř prd.
Mimochodem, požadavky davu reprezentujícího trh nemusí být zákonitě racionální, možná bych to trochu přirovnal k posledním volbám... napřed si všichni demokraticky zvolíme vládu a časem se ukáže že jsou ještě horší než ta minulá.
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...
Kebyze zakaznici pozaduju auto bez airbagov s tym, ze oni nikdy nenaburaju a teda im take staci, tak im automobilka urcite nevyhovie a vie dobre preco.Yurii píše:Flufi píše: 2WD SUV vznikly jenom proto, že si je zákazníci vyžádali se slovy "nám to přece stačí" a automobilky stálo předělání pohonu na zajetou platformu oproti vývoji nového modelu téměř prd.
Ak by bol pohon 2x4 naozaj az tak diametralne odlisny od 4x4 co sa tyka ovladania auta alebo by bol dokonca vylozene nebezpecny, tak by to predsa logicky nevyrabali. Pokazili by si tym meno. Alebo si niekto mysli, ze automobilka lahkovazne mavla rukou a povedala, nech maju zakaznici co chcu? Dobre nad tym podumali inzinieri, urobili sa prepocty a skusky, ci to vyhovuje dnesnym bezpecnostnym normam. Pocul niekto, ze by SUV s pohonom 4x2 burali nejako castejsie ako 4x4?
Jednoducho mam auto, ktore ma nenuti robit debiliny - vozim nim rodinu a oproti 4x4 sa nebudem spoliehat na to, ze mozem ist na dazdom, ci snehom pokrytej ceste rychlejsie ako 4x2 a preto to budem robit, lebo ked som si za to priplatil, tak preco to nevyuzit naplno...
Este velkou vyhodu pre mna v meste je, ze nemusim davat taky pozor na obrubniky (nas Megane coupe so snizenym podvozkom sa mi uz podarilo takto posteklit na bruchu pri parkovani cez obrubnik) a takisto spotreba okolo 5 litrov nafty na 100 km je super a zbytocne neznecistujem zivotne prostredie spalinami.
main car - 2013 - Audi Q7
second car - 2011 - ix 35, 4x2, Style, 1.7 CRDi, 5 l/100 km
third car - 2010 - Renault Megane III, coupe, Dynamique, 1.4 TCe, 8 l/100 km[/u]
before
2007 - Accent 1.4, Dynamic
2006 - Getz 1.1i, Basic
1996 - Accent 1.5, GLS
second car - 2011 - ix 35, 4x2, Style, 1.7 CRDi, 5 l/100 km
third car - 2010 - Renault Megane III, coupe, Dynamique, 1.4 TCe, 8 l/100 km[/u]
before
2007 - Accent 1.4, Dynamic
2006 - Getz 1.1i, Basic
1996 - Accent 1.5, GLS