4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...
Moderátor: Moderátoři
Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...
Yurii: Ale jasně že to musí umět něco navíc to 4x4. To tady nikdo nezpochybňuje, ale primární výhodou bude nejspíš to, že to zvládne určitý terén...A vidíte, že kdo se tu zastává 4x2, tak píše o rodině, větší bezpečnosti atd...Ale nebaví mě tu poslouchat, respektive číst, že to auto je prostě k hovno, je pro blondýny a dobré akorát do Lidlu...Prostě kdo chce 4x4, kupte to. Kdo chce 4x2, kupte to. Ale nepište tu pořád takové kraviny, že jsme vybírali srdcem, manželka vybírá atd, to už vyloženě fakt rýpete!
- Reklama
Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...
Kdyby to bylo diametralne rozlisne? Proboha, vzdyt je! Zimu jsem projezdil v Audi A3 Quattro s ESP, kdo 4x4 jednou pozna, nemuze tvrdit, ze nevidi rozdil. Byly dva dny, kdy byl na silnici jen led. Ten den, na kterej nezapomenu, jsem jel jeden usek cca 10km s i30 hodinu a pul, s Audi neco pres 20minut. Garantuju ti, Flufi (btw, jmeno meho kocoura), ze tam v tech mistech bys prosil za 4x4. Jak jsem psal predvcisem ci kdy, rozcilujete se zbytecne, jen proto, ze neunesete cizi nazor a nezvladate vlastni argumentaci (nepoznam rozdil v technice, Ferrari je taky zbytecny, jsem tata od rodiny, jsem Prazak, 4x4 je na blbnuti). Kazdy si v ramci slusnosti a etiky muze psat co chce.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Yurii
- Moderátor
- Příspěvky: 3430
- Registrován: 08 říj 2006, 09:41
- Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
- Kontaktovat uživatele:
Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...
Hele ten případ s airbagama je ale kravina na Ntou... okleštění SUV o zadní náhon je defakto opak.
Z důvodů který sem tu několikrát psal nejenom já se prostě na SUV s FWD budu VŽDYCKY dívat s despektem. (unter SUV) protože ačkoli sou třeba v plný výbavě, chybí jim jeden z parametrů co skutečný SUV tvoří. Vždycky to budou jenom težkopádný a hůř ovladatelný hečbeky s velkejma kolama a vysokym posezem.
Je to to samý jako sporťáky s pohonem přední nápravy a vlastně celkově vzato koncepce s pohonem předních kol a motorem vpředu je obrovskej technicko ekonomickej kompromis jehož cestou se ale vydalo 80% výrobců až na vyjímky jako Audi, BMW, Subaru a nebo tuším Mercedes.
Z důvodů který sem tu několikrát psal nejenom já se prostě na SUV s FWD budu VŽDYCKY dívat s despektem. (unter SUV) protože ačkoli sou třeba v plný výbavě, chybí jim jeden z parametrů co skutečný SUV tvoří. Vždycky to budou jenom težkopádný a hůř ovladatelný hečbeky s velkejma kolama a vysokym posezem.
Je to to samý jako sporťáky s pohonem přední nápravy a vlastně celkově vzato koncepce s pohonem předních kol a motorem vpředu je obrovskej technicko ekonomickej kompromis jehož cestou se ale vydalo 80% výrobců až na vyjímky jako Audi, BMW, Subaru a nebo tuším Mercedes.
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...
To je obhajoba 4x2. CENA. Nie, že nevyužijem, nepotrebujem, nechcem. Stačí základný motor a s najnižšou výbavou, že ? Aj by som chcel silnejší, možno diesel 135 kW, aj lepšiu výbavu, ale na to nemám. To je hlavný argument voľby. Jednoducho to priznať. Nemám na to a bodka. Možno by stačilo rok počkať a bolo by, ale argumentovať, že nepotrebujem airbagy je nonsens a úroveň diskutérov sa znižuje na minimum.Flufi píše:Za ty prachy je to prostě zbytečně drahý
Všimol som si, že viacerí "stabilní" členovia prestali prispievať či chodiť na fórum, pretože to tu upadá. Buď nemajú čas alebo nervy čítať nezmysly. Tiež sa niekedy pousmejem nad stupiditou ľudí.
P.S. Priznávam sa, i30 v základe som kupoval preto, že na lepšiu výbavu či iné auto som nemal. Žiaľ je to tak. Auto ma však pozitívne prekvapilo a voľbu neľutujem. Nebudem však klamať sám seba a presviedčať, že je to najlepšie auto v danej triede a oháňať sa pomerom cena/výkon. Je to bežný priemer, nič extra. Hej, stačí mi
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
- Yurii
- Moderátor
- Příspěvky: 3430
- Registrován: 08 říj 2006, 09:41
- Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
- Kontaktovat uživatele:
Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
- Farrael
- *****
- Příspěvky: 2161
- Registrován: 01 bře 2010, 21:33
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...
Jojo to s těmi airbagy je trochu mimo. Tam to v dnešní době žádný výrobce nedovolí, neboť musí splnit nějaké bezpečnostní hvězdičky, aby vůbec mohl to auto prodat. Kdežto jestli bude mít ix35 a další podobná auta jen pohon přední nápravy je šuma fuk. Prostě to pak bude jen obtloustlej osobák, ale to ho nečiní nebezpečnym tak proč to neprodávat, když to přinese o nějakejch sto tis ze zákazníků navíc.
Dokonce když se nad tím tak zamýšlím tak mám ten dojem, že tenhle krok - tj. vyrábění 4x2, který původně nebylo vlastně zdražilo tu 4x4, která předtím byla samozřejmostí. Takže z určitého důvodu je to ještě o to horší
Dokonce když se nad tím tak zamýšlím tak mám ten dojem, že tenhle krok - tj. vyrábění 4x2, který původně nebylo vlastně zdražilo tu 4x4, která předtím byla samozřejmostí. Takže z určitého důvodu je to ještě o to horší
Hyundai Sonata NF r.v. 2005 2.4i LPG Dark Elegant Red
Než založíte další téma, raději třikrát použijte tlačítko hledat (vpravo nahoře), než zmačknete nové téma. + Název nového tématu musí být výstižný. Děkujeme.
Než založíte další téma, raději třikrát použijte tlačítko hledat (vpravo nahoře), než zmačknete nové téma. + Název nového tématu musí být výstižný. Děkujeme.
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...
4x2 vs 4x4, benzín či diesel, automat alebo manuál. Večné témy, ktoré tu nevyriešime a diskusia môže trvať do nekonečna.
O pohone tu bolo už napísané snáď všetko a neviem či má zmysel pokračovať v diskusii. Odutí majitelia 4x2 budú aj tak obhajovať svoju voľbu, či skôr svoju peňaženku.
P.S. Nechcem rýpať, ale sedačky slabé, že ? Už sa podaril vyriešiť problém s resetovaním pc a spotrebou ? Inak pekné auto a má aj vyšší posed, ale iba kvôli tomu by som si ho nekúpil
O pohone tu bolo už napísané snáď všetko a neviem či má zmysel pokračovať v diskusii. Odutí majitelia 4x2 budú aj tak obhajovať svoju voľbu, či skôr svoju peňaženku.
P.S. Nechcem rýpať, ale sedačky slabé, že ? Už sa podaril vyriešiť problém s resetovaním pc a spotrebou ? Inak pekné auto a má aj vyšší posed, ale iba kvôli tomu by som si ho nekúpil
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...
Moja zena odkedy si sadla do 7er, nechce jazdit na nicom inom... to auto je komfortne, plava na ceste... a presne si vystihol moje slova... to je ako ked v BA vidim picenku jazdit na bielej X5 alebo Q7... naco jej to je?! nanic, len aby mala...Farrael píše:Jednoduše do vás rejpou, protože je to fakt jen o tom, že se vám to líbí nic víc nic míň. Využitelnost toho auta je pak totiž nulová. Musí te si taky uvědomit, že je to jen velké auto, který se jak vám napsal myslim Yurii a Mexican vejš, chová se hůř na silnici než normální předokolky bo je to těžký a velký a zároveń to nemá 4x4, který by to vykompenzovalo, má to menší kufr než kombi, je to méně komfortní než sedan, a díky té váze a většímu motoru to samozřejmě taky víc žere.
Takže krom toho, že se vám to páčí to nepřináší nic zajímavého, co by ostatní auta neudělala lépe, takže proto rejpou Nehledě, na to, že to vypadá opravdu vtipně, když právě jede ta blondýnka do Lídla nebo Tesca s takovou krávou na nákup a jinam se to auto prakticky nepodívá. Smysl? Na ten nákup je to zbytečně velké a na prezentaci? Tu sedan Mercedesu, VW, H, Audi, BMW a já nevim čeho všeho zvládne lépe a s větším komfortem
Ale samozřejmě je to vaše volba. To já jen proč se rejpe
Prosto si myslia ze su krali ciest, ked sedia vyssie... je to hovadina... kamos nabural 760i celne do auta v 180 a nic sa mu nestalo- iba citil "zatrasenie volantom"...
Tymto davam zapravdu, tzv. "SUV"(ktore uz ale SUV nema co pouzivat) 4x2 je len image...
BMW 750d M ( G11) Individual, BMW X5 (F15) Individual, Hyundai ix35 CRDi Premium
Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...
Tak že už i moderátor tu bude mluvit o majitelích mluvit jako pičenky atd. To už je na mě moc. Prostě máte pravdu, bijte se v prsa
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...
Flufi to chce kľud. Užívaj si svoje ix35 a teš sa z každodenných maličkostí života. Hlavne, že si Ty spokojný a ostatné nerieš.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...
To aj moja. Odkeda sa zviezla v bawore 5, tak mi pýli uši, že chce bmwborgio007 píše:Moja zena odkedy si sadla do 7er, nechce jazdit na nicom inom...
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
- FISHkaa
- Moderátor
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 28 dub 2010, 14:48
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...
@borgio007: Ve 180km/h čelní střet? Kdyby to byla pravda, tak ti o tom vypráví tak maximálně jeho nejbližší příbuzní
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
- kubad
- **
- Příspěvky: 221
- Registrován: 05 srp 2010, 08:10
- Bydliště: Jižní Morava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...
se z toho tady poseru smíchy, jeden jezdí s qatrem a ESP 4x rychleji než bez, druhý přežije čelní prdu ve 180km/h
hehe fakt peklo se vzpamatujte
hehe fakt peklo se vzpamatujte
:hyu: IX55 3,0 V6 Premium +/- 10,5ltr/100km, 64tkm na tachometru 06/2010
New Yaris 1.33 Style Dual VVT-i Multidrive S mé drahé polovičky 01/2012
New Yaris 1.33 Style Dual VVT-i Multidrive S mé drahé polovičky 01/2012
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8148
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...
uz sa to dostava do roviny na ktoru mozem reagovat len obligatnou skratkou ROFLMAO
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...
Dnesna doba tlaci vyrobcov vyrabat za kazdu cenu dalsie a dalsie tzv. inovacie aby zakaznik mal pocit,ze ten novy vyrobok jednoducho musi mat.To uz nic nema spolocne s racionalitou volby,ani s kategorizaciou vozidiel.Ta aj tak vznikla len preto aby sa zdovodnila "nutnost vyroby dalsich modelov" Spravny pristup je: kup si,co sa ti paci a neotravuj s tym na fore,ze ci si kupil dobre.
PS ja sa aj tak na kazdeho divam "zvrchu" ked stojime na krizovatke vedla seba(okrem kamionov) (hlavu mam vo vyske 1,90m nad zemou)
PS ja sa aj tak na kazdeho divam "zvrchu" ked stojime na krizovatke vedla seba(okrem kamionov) (hlavu mam vo vyske 1,90m nad zemou)