4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...
Moderátor: Moderátoři
Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...
Fiskaa, pozri je to moj dobry kamos, to auto som videl, bol opity a anrazil do stojacich aut.. podotykam ze to bola 760i V12- to je motor pomaly z tanku!!!! ved ten Ti udrzi tu vahu... ehm. a posunul pritom 5 aut a to prve tzv. podbehol!
Vlado1979- ja som predaval byvalkyne 530d, a terajsia ma tiez stale otravuje o BMW... ale tak este sa uvidi... Ale momentalne len cakam na FL 7er a asi si zoberiem nove a toto necham zene... pripadne uvidime co to nove X6M..
Vlado1979- ja som predaval byvalkyne 530d, a terajsia ma tiez stale otravuje o BMW... ale tak este sa uvidi... Ale momentalne len cakam na FL 7er a asi si zoberiem nove a toto necham zene... pripadne uvidime co to nove X6M..
BMW 750d M ( G11) Individual, BMW X5 (F15) Individual, Hyundai ix35 CRDi Premium
- Reklama
- FISHkaa
- Moderátor
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 28 dub 2010, 14:48
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...
já ti neberu tyto informace, akorát ve 180km/h nabourat do pevné překážky = kečup v celém zbytku interiéru auta. Tzn. nárazová rychlost byla o mnoho nižší, protože brzdil http://www.youtube.com/watch?v=vZRijOszu74
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...
nebrzdil- bol tam strk(posypovy), cize na strku sa co? na strku sa brzdit neda...
BMW 750d M ( G11) Individual, BMW X5 (F15) Individual, Hyundai ix35 CRDi Premium
Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...
Nemusel brzdiť brzdou... brzdili ho autá...
Tucson NX4 1.6 GDi 4x4, 2022
i30 CW 1.6 CRDi, 81 kW, 2015 (predaná)
Lantra combi 2.0 16V DOHC 102kw, 98r.v zelená metalíza (darovaná)
i30 CW 1.6 CRDi, 81 kW, 2015 (predaná)
Lantra combi 2.0 16V DOHC 102kw, 98r.v zelená metalíza (darovaná)
- FISHkaa
- Moderátor
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 28 dub 2010, 14:48
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...
v tom případě by to byl kečup. Dovedeš si představit rychlost 180km/h a náraz do překážky - klidně i odbrzděné? Na kolika metrech zastavil? Píše se tu o 5 autech tj. cca 5x5m = 25m . V okamžiku nárazu se tedy řítil rychlostí 50 metrů za sekundu a tedy zastavil na nějakých 25-30m Tzn. za 0,5 - 1s bylo hotovo?
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...
ano, 4x rychleji a co si o tom ty myslis, je mi uplne ukradeny...ten vecer jsem stravil na 7km trase dve hodiny, kamiony zablokovaly co slo, v lepsim pripade doklouzaly do pole mimo silnice a jedine, co obstojne projizdelo, byly ctyrkolky. Vis o tom kulovy, nebyl jsi tam, ale chytrej jsi jak radio. Systemy 4x4, ESP apod. se pravdepodobne delaji zbytecne, ty asi nic takovyho nepotrebujes (i kdyz sam to v ix55 mas).kubad píše:se z toho tady poseru smíchy, jeden jezdí s qatrem a ESP 4x rychleji než bez, druhý přežije čelní prdu ve 180km/h
hehe fakt peklo se vzpamatujte
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...
sedma je bezpečné auto, i ta první sedma (E32) z roku 1990, co má "jen" airbag řidiče, zato masa železa na předku a bude o mnoho bezpečnější než kterékoliv nové malé auto se šesti airbagy typu Fiat 500, Škoda Fabia, VW Polo, Hyundai i20 a tak dále.... to je bez pochyby.kamos nabural 760i celne do auta v 180 a nic sa mu nestalo- iba citil "zatrasenie volantom"...
Ale tvrdit, že ve 180km/h to napálit čelně do stojící ekvivalentě hmotnostní překážky je nehoda, co se dá nejen přežít, ale že vylezeš z auta s pocitem brnění ruk od neklidného volantu, je stejná pohádka, kterou ted ani neumim vymyslet, protože tohle je prostě těžce mimo . Tam ti nepomůže nic, protože i kdybys byl zevně nepoškozen (což je další pohádka), tak ta decelerace je tak velká, že než si něco uvědomíš, tak máš játra a srdce a vůbec všechny orgány v těle odděleny od cév a žil a všeho na čem to visí a mozek namáčknutý na přední stěně lebky, pokud by tím přetížením nepraskla a neudělala by se ti na čelíčku veliká boule, než by i tak pružná kůže praskla a letělo to všechno ven. Kdo ted snídá, obědvá, svačí nebo večeří, dobrou chuť.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...
FISHkaa: To ještě nevíš, že pravdu tu mají jen někteří? Nemá smysl se tu s něma dohadovat...
- kubad
- **
- Příspěvky: 221
- Registrován: 05 srp 2010, 08:10
- Bydliště: Jižní Morava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...
Hardcam píše:ano, 4x rychleji a co si o tom ty myslis, je mi uplne ukradeny...ten vecer jsem stravil na 7km trase dve hodiny, kamiony zablokovaly co slo, v lepsim pripade doklouzaly do pole mimo silnice a jedine, co obstojne projizdelo, byly ctyrkolky. Vis o tom kulovy, nebyl jsi tam, ale chytrej jsi jak radio. Systemy 4x4, ESP apod. se pravdepodobne delaji zbytecne, ty asi nic takovyho nepotrebujes (i kdyz sam to v ix55 mas).kubad píše:se z toho tady poseru smíchy, jeden jezdí s qatrem a ESP 4x rychleji než bez, druhý přežije čelní prdu ve 180km/h
hehe fakt peklo se vzpamatujte
zklidni, máš napsat pořádně o co se jednalo a né tu vyprávět pohádky :
"Kdyby to bylo diametralne rozlisne? Proboha, vzdyt je! Zimu jsem projezdil v Audi A3 Quattro s ESP, kdo 4x4 jednou pozna, nemuze tvrdit, ze nevidi rozdil. Byly dva dny, kdy byl na silnici jen led. Ten den, na kterej nezapomenu, jsem jel jeden usek cca 10km s i30 hodinu a pul, s Audi neco pres 20minut."
z tohoto fakt není poznat co se tam dělo a proč jel nebo nejel s I30 průměrem 6,6km/h a s A3 30km/h určitě ten rozdíl nebyl jen díky ESP a 4x4
4x4 se akorát líp rozjede a trochu líp drží v zatáčce, ale brzdí naprosto stejně blbě jak 4x2 a ESP pomůže ale nezrychlí tě.
:hyu: IX55 3,0 V6 Premium +/- 10,5ltr/100km, 64tkm na tachometru 06/2010
New Yaris 1.33 Style Dual VVT-i Multidrive S mé drahé polovičky 01/2012
New Yaris 1.33 Style Dual VVT-i Multidrive S mé drahé polovičky 01/2012
- kubad
- **
- Příspěvky: 221
- Registrován: 05 srp 2010, 08:10
- Bydliště: Jižní Morava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...
souhlas, a ani s tou masou železa to zase až tak není pravda, sem nedávno viděl záběry a výsledky čelní srážky v 60km/h proti sobě takže 120km/h součet, moderního Renaultu Modus (raletivně malé auto) a cca 10let starého Volva 760 (což je slušný 2tunový parník)mirpie píše:sedma je bezpečné auto, i ta první sedma (E32) z roku 1990, co má "jen" airbag řidiče, zato masa železa na předku a bude o mnoho bezpečnější než kterékoliv nové malé auto se šesti airbagy typu Fiat 500, Škoda Fabia, VW Polo, Hyundai i20 a tak dále.... to je bez pochyby.kamos nabural 760i celne do auta v 180 a nic sa mu nestalo- iba citil "zatrasenie volantom"...
Ale tvrdit, že ve 180km/h to napálit čelně do stojící ekvivalentě hmotnostní překážky je nehoda, co se dá nejen přežít, ale že vylezeš z auta s pocitem brnění ruk od neklidného volantu, je stejná pohádka, kterou ted ani neumim vymyslet, protože tohle je prostě těžce mimo . Tam ti nepomůže nic, protože i kdybys byl zevně nepoškozen (což je další pohádka), tak ta decelerace je tak velká, že než si něco uvědomíš, tak máš játra a srdce a vůbec všechny orgány v těle odděleny od cév a žil a všeho na čem to visí a mozek namáčknutý na přední stěně lebky, pokud by tím přetížením nepraskla a neudělala by se ti na čelíčku veliká boule, než by i tak pružná kůže praskla a letělo to všechno ven. Kdo ted snídá, obědvá, svačí nebo večeří, dobrou chuť.
V Renaultu relativně bez důsledků pro posádku - co se týče deformace v prostoru řidiče a dveře šli bez problémů otevřít, ale ve Volvu by byl řidič rozmačkaný přelámané nohy a byl by hodně velký problém ho vůbec dostat ven kvůli problému s otevřením dveří díky masivní deformaci.
prostě vývoj je u moderních aut v ohledu bezpečnosti úplně jinde
:hyu: IX55 3,0 V6 Premium +/- 10,5ltr/100km, 64tkm na tachometru 06/2010
New Yaris 1.33 Style Dual VVT-i Multidrive S mé drahé polovičky 01/2012
New Yaris 1.33 Style Dual VVT-i Multidrive S mé drahé polovičky 01/2012
Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...
Šak nejakých 5-8 G sa dá ešte prežiť ne?FISHkaa píše: Tzn. za 0,5 - 1s bylo hotovo?
Tucson NX4 1.6 GDi 4x4, 2022
i30 CW 1.6 CRDi, 81 kW, 2015 (predaná)
Lantra combi 2.0 16V DOHC 102kw, 98r.v zelená metalíza (darovaná)
i30 CW 1.6 CRDi, 81 kW, 2015 (predaná)
Lantra combi 2.0 16V DOHC 102kw, 98r.v zelená metalíza (darovaná)
Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...
To prve auto podbehol, skoncilo mu nakapote. Tie auta posunul o 60m.
BMW 750d M ( G11) Individual, BMW X5 (F15) Individual, Hyundai ix35 CRDi Premium
- Yurii
- Moderátor
- Příspěvky: 3430
- Registrován: 08 říj 2006, 09:41
- Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
- Kontaktovat uživatele:
Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...
ESP jako takový nezrychlí ale s ním se auto na sněhu zklidní, takže to posune i řidičovu psychologickou hranici rychlosti. V kombinaci s pohonem 4x4 tzn ESP na všechny čtyři kola by to mohlo udělat větší rozdíl než se zdá.
Navíc stačí abyses s "dvoukolkou" někde zaseknul a než se vykloužeš ven hned máš 5 minut zdržení, předpokládám že Hard do toho počítal i případný zastavení a ne jenom plynulou jízdu, jinak by ten rozdíl byl nereálnej.
Navíc stačí abyses s "dvoukolkou" někde zaseknul a než se vykloužeš ven hned máš 5 minut zdržení, předpokládám že Hard do toho počítal i případný zastavení a ne jenom plynulou jízdu, jinak by ten rozdíl byl nereálnej.
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...
Kuba: tak se mas zeptat o doplneni, takze se v prvni rade zklidni ty.
Nemam duvod si ten rozdil vymyslet, kdyz sam mam obycejne auto s prednim nahonem bez ESP. Naopak, radeji bych tvrdil, ze jsem to bez 4x4 a ESP zajel mnohem rychleji nez A3, ktera tam vlastne zustala a je tam mozna dodnes. Obe auta jsem ridil ja, takze ridicem to neni. Myslim, ze kdo ty dny tenkrat jezdil po venku, na ne dlouho nezapomene.
Urcite souhlasim s tim, ze vedomi o techto funkcich udela svoje a clovek si je jistejsi. Nekdy to, treba v pripade rychlych aut, muze byt nevyhoda.
Nemam duvod si ten rozdil vymyslet, kdyz sam mam obycejne auto s prednim nahonem bez ESP. Naopak, radeji bych tvrdil, ze jsem to bez 4x4 a ESP zajel mnohem rychleji nez A3, ktera tam vlastne zustala a je tam mozna dodnes. Obe auta jsem ridil ja, takze ridicem to neni. Myslim, ze kdo ty dny tenkrat jezdil po venku, na ne dlouho nezapomene.
Urcite souhlasim s tim, ze vedomi o techto funkcich udela svoje a clovek si je jistejsi. Nekdy to, treba v pripade rychlych aut, muze byt nevyhoda.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- kubad
- **
- Příspěvky: 221
- Registrován: 05 srp 2010, 08:10
- Bydliště: Jižní Morava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...
nikdo ti nebere žes byl jeden den mnohem rychlejší, ale to fakt nebylo jen tím autem a o tom to je
:hyu: IX55 3,0 V6 Premium +/- 10,5ltr/100km, 64tkm na tachometru 06/2010
New Yaris 1.33 Style Dual VVT-i Multidrive S mé drahé polovičky 01/2012
New Yaris 1.33 Style Dual VVT-i Multidrive S mé drahé polovičky 01/2012