4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...

Co se jinam nevešlo - výfuk, kola, údržba, akumulátor, příslušenství, manuály/schémata atd.

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
borgio007
Moderátor
Příspěvky: 74
Registrován: 10 úno 2011, 12:55
Bydliště: BA

Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...

Příspěvek od borgio007 »

Fiskaa, pozri je to moj dobry kamos, to auto som videl, bol opity a anrazil do stojacich aut.. podotykam ze to bola 760i V12- to je motor pomaly z tanku!!!! ved ten Ti udrzi tu vahu... ehm. a posunul pritom 5 aut a to prve tzv. podbehol!

Vlado1979- ja som predaval byvalkyne 530d, a terajsia ma tiez stale otravuje o BMW... ale tak este sa uvidi... Ale momentalne len cakam na FL 7er a asi si zoberiem nove a toto necham zene... pripadne uvidime co to nove X6M.. ;) :evil:
BMW 750d M ( G11) Individual, BMW X5 (F15) Individual, Hyundai ix35 CRDi Premium
Reklama
 

Uživatelský avatar
FISHkaa
Moderátor
Příspěvky: 3367
Registrován: 28 dub 2010, 14:48
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...

Příspěvek od FISHkaa »

já ti neberu tyto informace, akorát ve 180km/h nabourat do pevné překážky = kečup v celém zbytku interiéru auta. Tzn. nárazová rychlost byla o mnoho nižší, protože brzdil :mrgreen: http://www.youtube.com/watch?v=vZRijOszu74
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Uživatelský avatar
borgio007
Moderátor
Příspěvky: 74
Registrován: 10 úno 2011, 12:55
Bydliště: BA

Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...

Příspěvek od borgio007 »

nebrzdil- bol tam strk(posypovy), cize na strku sa co? na strku sa brzdit neda... ;)
BMW 750d M ( G11) Individual, BMW X5 (F15) Individual, Hyundai ix35 CRDi Premium
Uživatelský avatar
xkrchnav
***
Příspěvky: 592
Registrován: 12 zář 2007, 06:47
Bydliště: Adamov

Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...

Příspěvek od xkrchnav »

Nemusel brzdiť brzdou... brzdili ho autá... :wink:
Tucson NX4 1.6 GDi 4x4, 2022
i30 CW 1.6 CRDi, 81 kW, 2015 (predaná)
Lantra combi 2.0 16V DOHC 102kw, 98r.v zelená metalíza (darovaná)
Uživatelský avatar
FISHkaa
Moderátor
Příspěvky: 3367
Registrován: 28 dub 2010, 14:48
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...

Příspěvek od FISHkaa »

v tom případě by to byl kečup. Dovedeš si představit rychlost 180km/h a náraz do překážky - klidně i odbrzděné? Na kolika metrech zastavil? Píše se tu o 5 autech tj. cca 5x5m = 25m . V okamžiku nárazu se tedy řítil rychlostí 50 metrů za sekundu :!: a tedy zastavil na nějakých 25-30m :?: Tzn. za 0,5 - 1s bylo hotovo? [-X
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...

Příspěvek od Hardcam »

kubad píše:se z toho tady poseru smíchy, jeden jezdí s qatrem a ESP 4x rychleji než bez, druhý přežije čelní prdu ve 180km/h
hehe fakt peklo se vzpamatujte :roll:
ano, 4x rychleji a co si o tom ty myslis, je mi uplne ukradeny...ten vecer jsem stravil na 7km trase dve hodiny, kamiony zablokovaly co slo, v lepsim pripade doklouzaly do pole mimo silnice a jedine, co obstojne projizdelo, byly ctyrkolky. Vis o tom kulovy, nebyl jsi tam, ale chytrej jsi jak radio. Systemy 4x4, ESP apod. se pravdepodobne delaji zbytecne, ty asi nic takovyho nepotrebujes (i kdyz sam to v ix55 mas).
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Uživatelský avatar
mirpie
******
Příspěvky: 4138
Registrován: 29 zář 2007, 21:41
Bydliště: Brno, Nové Město na Moravě

Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...

Příspěvek od mirpie »

kamos nabural 760i celne do auta v 180 a nic sa mu nestalo- iba citil "zatrasenie volantom"... :D
sedma je bezpečné auto, i ta první sedma (E32) z roku 1990, co má "jen" airbag řidiče, zato masa železa na předku a bude o mnoho bezpečnější než kterékoliv nové malé auto se šesti airbagy typu Fiat 500, Škoda Fabia, VW Polo, Hyundai i20 a tak dále.... to je bez pochyby.
Ale tvrdit, že ve 180km/h to napálit čelně do stojící ekvivalentě hmotnostní překážky je nehoda, co se dá nejen přežít, ale že vylezeš z auta s pocitem brnění ruk od neklidného volantu, je stejná pohádka, kterou ted ani neumim vymyslet, protože tohle je prostě těžce mimo :-). Tam ti nepomůže nic, protože i kdybys byl zevně nepoškozen (což je další pohádka), tak ta decelerace je tak velká, že než si něco uvědomíš, tak máš játra a srdce a vůbec všechny orgány v těle odděleny od cév a žil a všeho na čem to visí a mozek namáčknutý na přední stěně lebky, pokud by tím přetížením nepraskla a neudělala by se ti na čelíčku veliká boule, než by i tak pružná kůže praskla a letělo to všechno ven. Kdo ted snídá, obědvá, svačí nebo večeří, dobrou chuť.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Flufi
*
Příspěvky: 30
Registrován: 05 dub 2011, 22:40

Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...

Příspěvek od Flufi »

FISHkaa: To ještě nevíš, že pravdu tu mají jen někteří? :lol: Nemá smysl se tu s něma dohadovat...
Uživatelský avatar
kubad
**
Příspěvky: 221
Registrován: 05 srp 2010, 08:10
Bydliště: Jižní Morava
Kontaktovat uživatele:

Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...

Příspěvek od kubad »

Hardcam píše:
kubad píše:se z toho tady poseru smíchy, jeden jezdí s qatrem a ESP 4x rychleji než bez, druhý přežije čelní prdu ve 180km/h
hehe fakt peklo se vzpamatujte :roll:
ano, 4x rychleji a co si o tom ty myslis, je mi uplne ukradeny...ten vecer jsem stravil na 7km trase dve hodiny, kamiony zablokovaly co slo, v lepsim pripade doklouzaly do pole mimo silnice a jedine, co obstojne projizdelo, byly ctyrkolky. Vis o tom kulovy, nebyl jsi tam, ale chytrej jsi jak radio. Systemy 4x4, ESP apod. se pravdepodobne delaji zbytecne, ty asi nic takovyho nepotrebujes (i kdyz sam to v ix55 mas).

zklidni, máš napsat pořádně o co se jednalo a né tu vyprávět pohádky :
"Kdyby to bylo diametralne rozlisne? Proboha, vzdyt je! Zimu jsem projezdil v Audi A3 Quattro s ESP, kdo 4x4 jednou pozna, nemuze tvrdit, ze nevidi rozdil. Byly dva dny, kdy byl na silnici jen led. Ten den, na kterej nezapomenu, jsem jel jeden usek cca 10km s i30 hodinu a pul, s Audi neco pres 20minut."

z tohoto fakt není poznat co se tam dělo a proč jel nebo nejel s I30 průměrem 6,6km/h a s A3 30km/h určitě ten rozdíl nebyl jen díky ESP a 4x4 :D
4x4 se akorát líp rozjede a trochu líp drží v zatáčce, ale brzdí naprosto stejně blbě jak 4x2 a ESP pomůže ale nezrychlí tě.
:hyu: IX55 3,0 V6 Premium +/- 10,5ltr/100km, 64tkm na tachometru 06/2010
New Yaris 1.33 Style Dual VVT-i Multidrive S mé drahé polovičky 01/2012
Uživatelský avatar
kubad
**
Příspěvky: 221
Registrován: 05 srp 2010, 08:10
Bydliště: Jižní Morava
Kontaktovat uživatele:

Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...

Příspěvek od kubad »

mirpie píše:
kamos nabural 760i celne do auta v 180 a nic sa mu nestalo- iba citil "zatrasenie volantom"... :D
sedma je bezpečné auto, i ta první sedma (E32) z roku 1990, co má "jen" airbag řidiče, zato masa železa na předku a bude o mnoho bezpečnější než kterékoliv nové malé auto se šesti airbagy typu Fiat 500, Škoda Fabia, VW Polo, Hyundai i20 a tak dále.... to je bez pochyby.
Ale tvrdit, že ve 180km/h to napálit čelně do stojící ekvivalentě hmotnostní překážky je nehoda, co se dá nejen přežít, ale že vylezeš z auta s pocitem brnění ruk od neklidného volantu, je stejná pohádka, kterou ted ani neumim vymyslet, protože tohle je prostě těžce mimo :-). Tam ti nepomůže nic, protože i kdybys byl zevně nepoškozen (což je další pohádka), tak ta decelerace je tak velká, že než si něco uvědomíš, tak máš játra a srdce a vůbec všechny orgány v těle odděleny od cév a žil a všeho na čem to visí a mozek namáčknutý na přední stěně lebky, pokud by tím přetížením nepraskla a neudělala by se ti na čelíčku veliká boule, než by i tak pružná kůže praskla a letělo to všechno ven. Kdo ted snídá, obědvá, svačí nebo večeří, dobrou chuť.
souhlas, a ani s tou masou železa to zase až tak není pravda, sem nedávno viděl záběry a výsledky čelní srážky v 60km/h proti sobě takže 120km/h součet, moderního Renaultu Modus (raletivně malé auto) a cca 10let starého Volva 760 (což je slušný 2tunový parník)
V Renaultu relativně bez důsledků pro posádku - co se týče deformace v prostoru řidiče a dveře šli bez problémů otevřít, ale ve Volvu by byl řidič rozmačkaný přelámané nohy a byl by hodně velký problém ho vůbec dostat ven kvůli problému s otevřením dveří díky masivní deformaci.
prostě vývoj je u moderních aut v ohledu bezpečnosti úplně jinde
:hyu: IX55 3,0 V6 Premium +/- 10,5ltr/100km, 64tkm na tachometru 06/2010
New Yaris 1.33 Style Dual VVT-i Multidrive S mé drahé polovičky 01/2012
Uživatelský avatar
xkrchnav
***
Příspěvky: 592
Registrován: 12 zář 2007, 06:47
Bydliště: Adamov

Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...

Příspěvek od xkrchnav »

FISHkaa píše: Tzn. za 0,5 - 1s bylo hotovo? [-X
Šak nejakých 5-8 G sa dá ešte prežiť ne? :D
Tucson NX4 1.6 GDi 4x4, 2022
i30 CW 1.6 CRDi, 81 kW, 2015 (predaná)
Lantra combi 2.0 16V DOHC 102kw, 98r.v zelená metalíza (darovaná)
Uživatelský avatar
borgio007
Moderátor
Příspěvky: 74
Registrován: 10 úno 2011, 12:55
Bydliště: BA

Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...

Příspěvek od borgio007 »

To prve auto podbehol, skoncilo mu nakapote. Tie auta posunul o 60m.
BMW 750d M ( G11) Individual, BMW X5 (F15) Individual, Hyundai ix35 CRDi Premium
Uživatelský avatar
Yurii
Moderátor
Příspěvky: 3430
Registrován: 08 říj 2006, 09:41
Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
Kontaktovat uživatele:

Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...

Příspěvek od Yurii »

ESP jako takový nezrychlí ale s ním se auto na sněhu zklidní, takže to posune i řidičovu psychologickou hranici rychlosti. V kombinaci s pohonem 4x4 tzn ESP na všechny čtyři kola by to mohlo udělat větší rozdíl než se zdá.
Navíc stačí abyses s "dvoukolkou" někde zaseknul a než se vykloužeš ven hned máš 5 minut zdržení, předpokládám že Hard do toho počítal i případný zastavení a ne jenom plynulou jízdu, jinak by ten rozdíl byl nereálnej.
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...

Příspěvek od Hardcam »

Kuba: tak se mas zeptat o doplneni, takze se v prvni rade zklidni ty.
Nemam duvod si ten rozdil vymyslet, kdyz sam mam obycejne auto s prednim nahonem bez ESP. Naopak, radeji bych tvrdil, ze jsem to bez 4x4 a ESP zajel mnohem rychleji nez A3, ktera tam vlastne zustala a je tam mozna dodnes. Obe auta jsem ridil ja, takze ridicem to neni. Myslim, ze kdo ty dny tenkrat jezdil po venku, na ne dlouho nezapomene.
Urcite souhlasim s tim, ze vedomi o techto funkcich udela svoje a clovek si je jistejsi. Nekdy to, treba v pripade rychlych aut, muze byt nevyhoda.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Uživatelský avatar
kubad
**
Příspěvky: 221
Registrován: 05 srp 2010, 08:10
Bydliště: Jižní Morava
Kontaktovat uživatele:

Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...

Příspěvek od kubad »

nikdo ti nebere žes byl jeden den mnohem rychlejší, ale to fakt nebylo jen tím autem a o tom to je :roll:
:hyu: IX55 3,0 V6 Premium +/- 10,5ltr/100km, 64tkm na tachometru 06/2010
New Yaris 1.33 Style Dual VVT-i Multidrive S mé drahé polovičky 01/2012
Odpovědět

Zpět na „ix35 Ostatní“