Z tvých komentářů získávám pocit, že prostě nepřipustíš nic jiného než svojí pravdu , že?Hardcam píše:FISHka: ix35 tvrda je, alespon z tech xkm co jsem s ni najezdil. Alespon v porovnani treba s Octavii, francouzskymi spurky atp. Jelikoz castecne vychazi z i30, s tvrdosti to bude podobne.
Presto bych ji ani k najizdeni na obrubniky nevyuzival, nejde o auto jako takove, ale spis o pneu a disky. To je ale kazdeho vec, otec najizdi s brichoplazem na obrubiky dnes a denne na stejnych mistech, kde ja to nedelam. Co se retarderu tyce, nekdo je tam dal proto, aby zpomalil provoz, ne aby si SUVackari dokazovali, ze oni zpomalovat nemusi. Jinak ani s i30 by nebyl problem, mozna na tech z kocicich hlav ano. Polni cesty atp. jezdim pomalu, i kdyz jsou rovne. Nemam rad zapraseny auto. S SUV bych taky moc nedoporucoval po nich letet, vetsina SUVecek ma predni naraznik pomerne nizko, to by mohlo bolet. Kolme parkovani k obrubniku je urcite vyhoda, ale to je predevsim o odhadu ridice, SUV te nesmrtelnym neudela, at s 4x4 nebo bez.
1) Srovnávat podvozek s měkkostí žaboužroutů nechci a nebudu - to je úplně jiná kategorie a někomu holt houpavý styl vyhovuje, někomu ne. IX35 nemá extrémně tvrdý podvozek (viz. jiné komentáře zde), ale samozřejmě přiznávám, že komfort podvozku není tak dokonalý jako u aut vyšších kategorií -nižší cena = méně sofistikovaný podvozek (McPerscon namísto lichoběžníků?)
2) Retardéry: nechápu kde jsi vzal informaci, že sem pirát silnic + zobecňuješ můj komentář. Sám si z Prahy a víš, že minimálně v Praze a ve Středních čechách existuje mnoho retardérů, které není možné přejet normálním autem při přikázané/doporučené rychlost 30km/h. Jestli si takový retardér dosud nepotkal, tak buď hovno jezdíš, nebo si klikař
3) Na prach existuje co? Voda! Ono nemusíš letět, ale taky nemusíš jet 5km/h a kličkovat mezi dírama a v tom je ten rozdíl. Hele, sám sem měl přes iX35 auta s "normálním" podvozkem a tudíž vím "vo co gou"
4) to rozhodně, ale opět jsou případy, kdy je nutné obrubník přejet, nebo "na krev" dojet k němu.
Ve všech bodech ti SUV a jeho vyšší světlá výška pomáhá a to i bez 4x4 pohonu, jen třeba trochu chtít a připustit si to