K&N sanie

Vše kolem úprav na Vašem miláčkovi - kola, hudba, osvětlení, úpravy motoru, styling.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Uživatelský avatar
Laxius
**
Příspěvky: 420
Registrován: 04 led 2009, 17:51
Bydliště: Rovinka, SK

K&N sanie

Příspěvek od Laxius »

Ahojte,
tak dnes rano mi namontovali K&N kit. Musim povedat, ze zvuk motora je uplne nadherny :) Ma hlbsi a taky sportovjesi prejav :) Co sa tyka vykonu,tak som sa vracal cez prepchatu rannu bratislavu do roboty a nemal som cas to odsledovat nejak v tych zapchach, ale verim, ze sa nezmenil len zvukovy prejav motora. Cele to stalo 132eur aj s montazou. Objednaval som to z www.automotoshop.sk a objednaval som tuto cast: http://www.knfilters.com/search/product ... od=57-0683

Neskor prihodim fotky a este nejake subjektivne pocity. Ked som sa bavil s technikmi o spotrebe, ze ma odradzuje najma to, ze spotreba pojde hore, tak to mi vraveli,ze nic take by sa nemalo stat. ze mozno cloveka uchvati zvuk alebo isty narast vykonu a potom jazdi sportovejsie a ze vtedy ide spotreba hore, ale ze samotnou vymenou by spotreba urcite hore nemala ist. Tak uvidim teda...
Hyundai Elantra, 1.6i Premium, 94kW, Marina Blue (2016)
Hyundai i30cw, 1.6CVVT Style, 92kW, Continental Silver (2009)
Reklama
 

Uživatelský avatar
89majlo96
Moderátor
Příspěvky: 3545
Registrován: 05 úno 2009, 07:58
Bydliště: Topoľčany
Kontaktovat uživatele:

Re: K&N sanie

Příspěvek od 89majlo96 »

Som velmi zvedavy na tie fotky. Ja osobne by som za K&N 130 euro nedal. Ale to je vec nazoru, podla mna sa daju kupit lepsie filtre za tu cenu.
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: K&N sanie

Příspěvek od Hardcam »

Volil bych vlozku do sani, ucinne, elegantni a rychle reseni. A v servisu nemuzou rict ani pip.
Zajimalo by me, jak je to u filtru Simota. Nekdo s i30 psal, ze ho cisti po 5000km (to je docela brzo), ale nikde se nmeuzu docist, zda je dozivotni. Tim se treba K&N chlubi na kazde strane 5x. Pokud by byl dozivotni, pak by se naklad na porizeni filtru Simota (kolem 8 stovek) vratil uz pri koupi druheho originalniho filtru. To v pripade K&N je cca 5 filtru.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
S0T0
***
Příspěvky: 508
Registrován: 09 říj 2010, 22:28

Re: K&N sanie

Příspěvek od S0T0 »

Hardcam: no asi záleží servis od servisu, ale už i jednomu i30tkaři v servisu vytkli "sportovní" vložku. Jinak simota dává záruku na výdrž filtru 100 000km, volil bych radši green, aspoň na TDI fungoval 50 000km v poho.
EX - i30 1.4 CVVT Patriot BRC SQ 24
Walkman
Příspěvky: 8
Registrován: 31 kvě 2009, 07:01

Re: K&N sanie

Příspěvek od Walkman »

Také jsem zvědavý na fotky. Mohlo by býl i nějáké video se zvukem po instalaci sání??
Uživatelský avatar
airwaves
****
Příspěvky: 1053
Registrován: 30 pro 2010, 08:21
Bydliště: Vysočina

Re: K&N sanie

Příspěvek od airwaves »

Ta úvaha nad úsporou je zajímavá. Odhadem by se mělo ušetřit cca 4000 za papírové filtry při odečtení 1900,. za investici KN na 240 tisíc km. Je to jen odhad záleží kam až spadnou ceny papíru . Hledal jsem všude možně reakce na ostatních forech a dočetl jsem se většinou že OK, ale i něco o přefouknuté váze vzduchu. Netuším co tím pánové mysleli ??? Mě zajímá na tom KN filtru to, že si ho můžu vyprat častěji což je u provozu na LPG výhoda, třeba po 10-15 ti tisících. Jak je to s praním a tím origo čističem a růžovoučkým olejíčkem??? Lze to vyprat v Jaru a nastříkat Konkorem řekl bych tak nějak po vojensku :D :D :D ??? Aby ta čistící sada nepokazila ekonomiku celé akce???.
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
Uživatelský avatar
airwaves
****
Příspěvky: 1053
Registrován: 30 pro 2010, 08:21
Bydliště: Vysočina

Re: K&N sanie

Příspěvek od airwaves »

ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
Uživatelský avatar
Engineer
Moderátor
Příspěvky: 3306
Registrován: 22 lis 2006, 22:15
Bydliště: Bratislava

Re: K&N sanie

Příspěvek od Engineer »

Tak budú tie fotky alebo nie? :roll:
Momentaly: VW Polo 1,4TDi 55kW RV2002 100 000km
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Uživatelský avatar
laufas
******
Příspěvky: 2748
Registrován: 19 led 2008, 14:25
Bydliště: OL

Re: K&N sanie

Příspěvek od laufas »

mne jednou ''nadavali'' ve Zline. ale spis me chtel ten strejda presvedcit, at si koupim od nich vzduchovej filtr
i30 1.4 + kn, 12/2007
Uživatelský avatar
mayq
***
Příspěvky: 923
Registrován: 12 čer 2008, 19:30
Bydliště: Žilina
Kontaktovat uživatele:

Re: K&N sanie

Příspěvek od mayq »

airwaves píše: Jak je to s praním a tím origo čističem a růžovoučkým olejíčkem??? Lze to vyprat v Jaru a nastříkat Konkorem řekl bych tak nějak po vojensku :D :D :D ??? Aby ta čistící sada nepokazila ekonomiku celé akce???.
17Eur (400Kc) za sadu ktora urcite vydrzi na cca tych 60t km, resp. 3-4 cistenia je zanedbatelny naklad... Po vojensku by som to neriskoval
Hyundai Accent `96, 1.5i 12V, 5dv. hatchback Marlborough Red

Obrázek
Uživatelský avatar
airwaves
****
Příspěvky: 1053
Registrován: 30 pro 2010, 08:21
Bydliště: Vysočina

Re: K&N sanie

Příspěvek od airwaves »

No s tím umytím bych to klidně v kvalitním čističi na bavlnu riskl. Ale ten růžovoučkej olejíček bude asi dobré koupit. Jinak jen info, zpovídal jsem kolegu co ten filtr má v escortu v origo boxu a velká spokojenost doporučuje!
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
Uživatelský avatar
pilotzz
**
Příspěvky: 236
Registrován: 26 čer 2010, 21:06

Re: K&N sanie

Příspěvek od pilotzz »

airwaves píše:, zpovídal jsem kolegu co ten filtr má v escortu v origo boxu a velká spokojenost doporučuje!
[-o< a má to taky oměřené? Já jo - tedy placatou vložku od Simoty - a rozdíl je jasný = kladná nula! Pokud neuděláš náporový přívod, tepelně izolovaný, tak na tom budeš "vždycky stejně". Teplota nasávaného vzduchu je při rychlé jízdě s prohřátým motorem cca +15st. nad teplotu prostředí. Jakmile na chvilku zastavíš, box a potrubí se prohřeje tak, že teplota nasávaného vzduchu je klině více než 25st. nad teplotu okolí. (ta čísla mám vyčtená za jízdy z OBD přes Garmina..)
GrandeurHG300
(i30cw 1.4CVVT/80kW 7,2l/100km, LPG 8,4l/100km, E85 8l/100km)
Uživatelský avatar
Smrťák
**
Příspěvky: 354
Registrován: 10 črc 2011, 21:29

Re: K&N sanie

Příspěvek od Smrťák »

Nasadit na motor hříbek je vo hovně.Jedině náporové sání,přímo z venku. Né sát horko z pod kapoty
Uživatelský avatar
Laxius
**
Příspěvky: 420
Registrován: 04 led 2009, 17:51
Bydliště: Rovinka, SK

Re: K&N sanie

Příspěvek od Laxius »

Takze dlho slubene fotky:

Obrázek

Obrázek

Obrázek


Spodna cast povodneho boxu ostala, prave preto, aby sa nesal az tak horuci vzduch spod kapoty, ale prave aby vzduch zpredu prudil viac na filter a nerozfukol sa volne pod kapotou.

Musim povedat, ze nejak som si nevsimol objektivny narast vykonu, subjektivne sa ale soferuje lepsie :) Motor je hlucnejsi a jeho hlasovy prejav je ovela hrubsi, bublavejsi a sportovejsi. Problem je akurat na dialnici ked clovek chce zrychlovat do kopca...tak vtedy je naozaj hlasny, staci ubrat nohu z plynu a je to v pohode a zas nie kazdy sa predbieha do kopca :)
Hyundai Elantra, 1.6i Premium, 94kW, Marina Blue (2016)
Hyundai i30cw, 1.6CVVT Style, 92kW, Continental Silver (2009)
S0T0
***
Příspěvky: 508
Registrován: 09 říj 2010, 22:28

Re: K&N sanie

Příspěvek od S0T0 »

no nevím, mě by toto řešení neuspokojilo, nasávaný vzduch bude určitě teplejší než u seriového řešení a navíc ti tam letí více bordelu do motorového prostoru.
EX - i30 1.4 CVVT Patriot BRC SQ 24
Odpovědět

Zpět na „i30 Úpravy (tuning)“