Denní svícení v i30 (rok výroby 2011)
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Denní svícení v i30 (rok výroby 2011)
Hardcam: jdu k autu odemknu a roznou se svetla potkavaci a palubka, odemknu podruhe a a vse krome displeje a svetel uvnitr zustane svitit, nastartuji a rozsviti se potkavaci svetla i palubka, samo jen za predpokladu ze jsou trvale zapnuta potkavaci svetla.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
- Reklama
Re: Denní svícení v i30 (rok výroby 2011)
skyline: no tak ten dvojklik musím prubnout a dám vědět .)
EX - i30 1.4 CVVT Patriot BRC SQ 24
Re: Denní svícení v i30 (rok výroby 2011)
Zároveň dvojklik funguje i na zhasnutí. Funkce Follow-me-home. Vypnu motor, světla nechám v poloze na potkávačky, světla+palubka svítí (myslím, že stále potkávačky a ne parkovačky jako v případě Harda). Vystoupím, zamknu auto. Druhým klikem na DO se světla zhasnou (nebo po asi 30 sec samy, když podruhé nekliknu).
Ale tohle stejně nepoužívám, protože pak bych před startováním určitě zapomněl otočit světla do off a startoval bych s nimi, což nechci. Jsem zvyklý si rozsvěcet a zhasínat pokaždé ručně. Pokud by se rozsvítily až po nastartování, což u nějakých aut funguje, pak by to byla jiná.
Ale tohle stejně nepoužívám, protože pak bych před startováním určitě zapomněl otočit světla do off a startoval bych s nimi, což nechci. Jsem zvyklý si rozsvěcet a zhasínat pokaždé ručně. Pokud by se rozsvítily až po nastartování, což u nějakých aut funguje, pak by to byla jiná.
Luboshak
---------------------------------------
Hyundai i30cw 1.4 CVVT Comfort 2010 LPG BRC
Fiat Tempra 1,6 SX, r.v. 1991 - sešrotováno
Hyundai Lantra 1,5 GLSi, r.v.1992 - sešrotováno
---------------------------------------
Hyundai i30cw 1.4 CVVT Comfort 2010 LPG BRC
Fiat Tempra 1,6 SX, r.v. 1991 - sešrotováno
Hyundai Lantra 1,5 GLSi, r.v.1992 - sešrotováno
Re: Denní svícení v i30 (rok výroby 2011)
Ale veď ti skyline práve píše, že ak použiješ ten istý dvojklik, ale na odomknutie, tak sa auto odomkne, svetlá zhasnú a rozsvietia samé až po naštartovaní. Takže nemusíš nič prepínať do polohy off. Neviem či to tak naozaj funguje, len opisujem, čo písal on. Ale aj keby to tak fungovalo, tak to asi používať nebudem. Je to síce oveľa lepšie ako štartovať s rozsvietenými svetlami, ale vlákna žiaroviek sa takto musia rozžhaviť pri každom štarte dvakrát, čo im na životnosti určite tiež nepridá.
i30 1.4 CVVT, 80 kW (2010)
Re: Denní svícení v i30 (rok výroby 2011)
Myslím, že mně to funguje jinak. Pokud nechám páčku v poloze potkávaček a odemknu auto, světla nesvítí a rozsvítí se, až když zapnu klíček. A svítí při startování. Vyzkouším.
Luboshak
---------------------------------------
Hyundai i30cw 1.4 CVVT Comfort 2010 LPG BRC
Fiat Tempra 1,6 SX, r.v. 1991 - sešrotováno
Hyundai Lantra 1,5 GLSi, r.v.1992 - sešrotováno
---------------------------------------
Hyundai i30cw 1.4 CVVT Comfort 2010 LPG BRC
Fiat Tempra 1,6 SX, r.v. 1991 - sešrotováno
Hyundai Lantra 1,5 GLSi, r.v.1992 - sešrotováno
Re: Denní svícení v i30 (rok výroby 2011)
Tak potom nemáš funkciu Follow-me-home, ale máš to nastavené možno tak, ako píše Hardcam. On však píše, že sa mu rozsvecujú len parkovačky, čo by som bral radšej ako ten nezmysel Follow-me-hov**
i30 1.4 CVVT, 80 kW (2010)
Re: Denní svícení v i30 (rok výroby 2011)
Na H1 sa svetla rozsvietia až po naštartovaní. Ovládač svetiel je v polohe Off, vložím a otočím klúč (palubka sa rozsvieti na max. jas), naštartujem (na palubke sa automaticky zníži jas, tak ako je nastavený ovladačom- ja používam vždy na minimum) rozsvietia sa svetla. Vypnem motor, všetky svetla zhasnú. Nezapínam vôbec nič. Systém v tomto aute ma jednu nevýhodu s ktrorou som sa doteraz nestretol. Parkovačky svietia iba keď je klúč v zapalovaní, ked ho vyberiem všetko zhasne. Na i30 s ktorou som jazdil to bolo tiež tak isto, len tie parkovacky som neskusal. Bola to tá s tou novou prednou maskou.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: Denní svícení v i30 (rok výroby 2011)
Mám. To je to, že mi svítí světla ještě chvíli po vystoupení z auta než dojdu domů. Co nemám, je funkce denní svícení, pod kterou si představuju to, že světla svítí i když je páčka v poloze OFF a na startování se zhasínají (jako u škodovek např.).pietro32i píše:Tak potom nemáš funkciu Follow-me-home, ale máš to nastavené možno tak, ako píše Hardcam. On však píše, že sa mu rozsvecujú len parkovačky, čo by som bral radšej ako ten nezmysel Follow-me-hov**
Luboshak
---------------------------------------
Hyundai i30cw 1.4 CVVT Comfort 2010 LPG BRC
Fiat Tempra 1,6 SX, r.v. 1991 - sešrotováno
Hyundai Lantra 1,5 GLSi, r.v.1992 - sešrotováno
---------------------------------------
Hyundai i30cw 1.4 CVVT Comfort 2010 LPG BRC
Fiat Tempra 1,6 SX, r.v. 1991 - sešrotováno
Hyundai Lantra 1,5 GLSi, r.v.1992 - sešrotováno
Re: Denní svícení v i30 (rok výroby 2011)
Vyskúšal som to a mne to funguje tak, že po druhom odomknutí síce stretávačky zhasnú (palubku som nekontroloval), ale akonáhle strčím kľúč do spínacej skrinky a otočím ho do najbližšej polohy alebo možno do polohy "1" (už teraz neviem), tak sa rozsietia stretávacie svetlá. To znamená ešte pred samotným naštartovaním. Určite sa ti stretávačky rozsvietia až po naštartovaní?Skyline píše:Hardcam: jdu k autu odemknu a roznou se svetla potkavaci a palubka, odemknu podruhe a a vse krome displeje a svetel uvnitr zustane svitit, nastartuji a rozsviti se potkavaci svetla i palubka, samo jen za predpokladu ze jsou trvale zapnuta potkavaci svetla.
i30 1.4 CVVT, 80 kW (2010)
Re: Denní svícení v i30 (rok výroby 2011)
Ne,máš pravdu světla se rosvítí před nastartováním.Mimochodem mě to nepříjde jako dobrá věc,takže to nevyužívám.Myslím,že origo baterka v íčku toho má i tak dost/viz příspěvek o baterce/pietro32i píše:Vyskúšal som to a mne to funguje tak, že po druhom odomknutí síce stretávačky zhasnú (palubku som nekontroloval), ale akonáhle strčím kľúč do spínacej skrinky a otočím ho do najbližšej polohy alebo možno do polohy "1" (už teraz neviem), tak sa rozsietia stretávacie svetlá. To znamená ešte pred samotným naštartovaním. Určite sa ti stretávačky rozsvietia až po naštartovaní?Skyline píše:Hardcam: jdu k autu odemknu a roznou se svetla potkavaci a palubka, odemknu podruhe a a vse krome displeje a svetel uvnitr zustane svitit, nastartuji a rozsviti se potkavaci svetla i palubka, samo jen za predpokladu ze jsou trvale zapnuta potkavaci svetla.
Hyundai i30U clasic 1,4i 80 kw,06 2010 blue vivid
Nissan sunny 1,6 r.v.1992
Nissan sunny 1,6 r.v.1992
Re: Denní svícení v i30 (rok výroby 2011)
Zatim mi to nevadi, pravda auto je stare jen cca 8 mesicu, uvidim jak se to projevi do budoucna, pri kazdodennim pouzivani.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
- Ruska.ruleta
- **
- Příspěvky: 416
- Registrován: 12 črc 2010, 11:34
Re: Denní svícení v i30 (rok výroby 2011)
Tak pánové, jak to tedy máte s denním svícením. Co vím, tak jen 2 zde, tu něco mají. Je to problém, jednak homologace a jednak místo kam se smějí namontovat. A to je "silně" omezující Jen pro info, lze montovat jen v ohraničené části. Dokonce lze montovat i na střechu ! Výška i30 je 1480 mm a lze montovat až do 1500 mm.
Rozdávat rady je zbytečné, moudrý si poradí sám a hlupák stejně neposlechne.
Vesmír i lidská blbost jsou nekonečné, i když u toho vesmíru si nejsem až tak jist.
Odvaž se používat vlastní rozum!
i30cw CRDi 85 kW
i30 MPI
Vesmír i lidská blbost jsou nekonečné, i když u toho vesmíru si nejsem až tak jist.
Odvaž se používat vlastní rozum!
i30cw CRDi 85 kW
i30 MPI
Re: Denní svícení v i30 (rok výroby 2011)
Tak si to dej na střechu. To je spíš pro kamiony a traktory. Základní pravidla pro dodatečnou montáž světel pro denní svícení:
- na jedno vozidlo se montují dva kusy (jeden pár) světel
- umísťují se ve vodorovné rovině ve výšce od 250 mm do 1500 mm na přední část vozidla
- vzdálenost světel od bočního obrysu je max. 400 mm a vzájemně mezi světly min. 600 mm (u vozidel s šířkou menší než 1300 mm je povolena vzájemná vzdálenost 400 mm)
- světla se rozsvítí po zapnutí zapalování (nastartování motoru) a zhasnou po jeho vypnutí
- při rozsvícení obrysových světel musí světla pro denní svícení zhasnout To nemá denní svícení z výroby???? Ostuda
- na jedno vozidlo se montují dva kusy (jeden pár) světel
- umísťují se ve vodorovné rovině ve výšce od 250 mm do 1500 mm na přední část vozidla
- vzdálenost světel od bočního obrysu je max. 400 mm a vzájemně mezi světly min. 600 mm (u vozidel s šířkou menší než 1300 mm je povolena vzájemná vzdálenost 400 mm)
- světla se rozsvítí po zapnutí zapalování (nastartování motoru) a zhasnou po jeho vypnutí
- při rozsvícení obrysových světel musí světla pro denní svícení zhasnout To nemá denní svícení z výroby???? Ostuda
Re: Denní svícení v i30 (rok výroby 2011)
Ruska.ruleta:
ako jeden s tých dvoch(myslím, že už troch) som spokojný a rád,že som si ich namontoval.
Smrťák:
1)chýba ti podpis-alebo jazdíš na trojkolke?
2)Denné svietenie je "terminus technikus".
i30-ka má denné svietenie, nie síce ledkové,ale má....
ako jeden s tých dvoch(myslím, že už troch) som spokojný a rád,že som si ich namontoval.
Smrťák:
1)chýba ti podpis-alebo jazdíš na trojkolke?
2)Denné svietenie je "terminus technikus".
i30-ka má denné svietenie, nie síce ledkové,ale má....
Accent 94 .... 1998-2003
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Re: Denní svícení v i30 (rok výroby 2011)
Když má tak jaký problém?