Koroze i30 ?
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Koroze i30 ?
Nejakou standardni lestenkou to pujde hladce dolu. S tim bojuju na vsech autech a sajrajtu se snazim vyhybat. O vikendu jsem myl sestre Corsu, cela cernou a jak jsem tak jezdil houbou po aute, od listy dveru smerem dolu to bylo takovy drsny, tak si rikam, sakra, to auto snad nema lak..a ono prd, cely dvere osekany asfaltem a plny rezavejch fleku.
Jeste docela pomaha od Coyote Odstranovac asfaltu.
Jeste docela pomaha od Coyote Odstranovac asfaltu.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Reklama
Re: Koroze i30 ?
Jsou to tři tečky, dvě malé, ale jedna už je trochu větší a opravdu tam chybí lak a jdou od středu malé praskliny, takže počítám, že se bude zvětšovat.
Až se odpoledně dostanu domů, pokusím se hodit sem nějaké foto.
Až se odpoledně dostanu domů, pokusím se hodit sem nějaké foto.
Hyundai i30 Classic Plus + ESP, 1.4 CVVT, Continental Silver, 07/2009, Nošovice, 75.000 km
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koroze i30 ?
doporucujem odstranovac adfaltu a teru a "clay"- hlinu, ta dokonale odstranuje vsetku kontaminaciu laku.
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Re: Koroze i30 ?
Takže fotka je luxusně mázlá, ale to podstatné asi vidět je.
Měli jste pravdu, ostatní tečky šly odstranit, ale ta na fotce už ne.
Takže se ptám, počkat na garančku za 3/4 roku nebo řešit co nejdřív?
Měli jste pravdu, ostatní tečky šly odstranit, ale ta na fotce už ne.
Takže se ptám, počkat na garančku za 3/4 roku nebo řešit co nejdřív?
- Přílohy
-
- IMG_6611.JPG (88.03 KiB) Zobrazeno 2689 x
Hyundai i30 Classic Plus + ESP, 1.4 CVVT, Continental Silver, 07/2009, Nošovice, 75.000 km
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Koroze i30 ?
nojo, to se pak nemůžu divit když kupuju ojetý hyundaie. ehm, když jsem teda kupoval. řešil bych hned a emotivně
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: Koroze i30 ?
OK, takže další (v pořadí již 150.) návštěva servisu.
Hyundai i30 Classic Plus + ESP, 1.4 CVVT, Continental Silver, 07/2009, Nošovice, 75.000 km
Re: Koroze i30 ?
Co na i30 brutálně rezne? Uvažoval jsem ,že ho někdy koupím,ale prý po 10 letech se rozpadá v prach. To mě teda dost vystrašilo Tedy i30 asi ne,ten se tak dlouho nedělá,ale Hyundai všeobecně
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Koroze i30 ?
hyundai všeobecně ano. jde to opravit ale stojí to peníze. dá se na to srát a jezdit to bude i tak
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: Koroze i30 ?
Co konkrétně rezne? Pokud jsou to prkotiny,lemy ,blatníky a jiné zbytečnosti,tak to mě netrápí Jde koupit na i 30 kovový kryt pod motor? KOVOVÝ
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Koroze i30 ?
na hyundaích to je pořád to samé.
první jsou venku zadní lemy, pak patky prahů, případně když už to je jo starý tak celé prahy. občas se objeví auto který tohle popírá a hnije všude, ale v 90 % případů to je takhle. měl jsem to tak na scoupe, na druhým scoupe, na coupe i na lantře a vidím to tak na hyundaiích známých a kamarádů. nakonec to není tak špatný, ale blbý že vlivem koroze a špatného materiálu některé modely trpěli na praskání litinových svodů, který jsou pak drahý, lantry zase na proreznutí zadní nápravnice, apod. mě na coupé z 1996 fakt urezlo skoro všecko co jsem vyměnil. jinak se to vůbec nesere.
první jsou venku zadní lemy, pak patky prahů, případně když už to je jo starý tak celé prahy. občas se objeví auto který tohle popírá a hnije všude, ale v 90 % případů to je takhle. měl jsem to tak na scoupe, na druhým scoupe, na coupe i na lantře a vidím to tak na hyundaiích známých a kamarádů. nakonec to není tak špatný, ale blbý že vlivem koroze a špatného materiálu některé modely trpěli na praskání litinových svodů, který jsou pak drahý, lantry zase na proreznutí zadní nápravnice, apod. mě na coupé z 1996 fakt urezlo skoro všecko co jsem vyměnil. jinak se to vůbec nesere.
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: Koroze i30 ?
To si nás teda veľmi nepotešil... Minule som rozmýšľal, prečo je i30 ťažšia ako octavia, ked tá je o vyše 30 cm dlhšia a tak som trochu tajne dúfal, že možno je na i30 použitý hrubší (kvalitnejší) plech na kasňu. Asi to však tým nebude... A druhá vec je, že aj keby ten plech bol hrubší, tak je to nanič, keď jeho povrchová úprava zrejme stojí za starú bačkoru.
i30 1.4 CVVT, 80 kW (2010)
Re: Koroze i30 ?
to ti ale zrezne každý auto, když do toho o něco jebneš tak, že to jde až na plech.
Jsou snad nějaký standardy ne?
Jsou snad nějaký standardy ne?
Hyundai i30cw CRDi 66KW hnědá 2011
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Koroze i30 ?
no standard je treba peugeot ktery parkuje vedle mě má tam hlubokou rejhu přes celý bok již několik let a to až na plech a bez známek koroze. narozdíl od subaru naproti, které má odloupnutý kousíček laku a po měsíci byl rezavej
asiati na to prostě serou, je to spotřební věc a tak je to nutno brát. zbytečně kolem auta neskákat a jezdit a jezdit dokud neschnije/nerozpadne se oni to maj načasovaný tak nějak na těch 12 let se vším všudy pokud chcete někdo popřít rok výroby jako se já už 2x s hyundaiem pokusil, tak to bude stát příšerný peníze. mají zase výhody (obvykle) ve výbavě, motoru apod. každá značka má něco a nakonec do 20 let schnije všecko.
asiati na to prostě serou, je to spotřební věc a tak je to nutno brát. zbytečně kolem auta neskákat a jezdit a jezdit dokud neschnije/nerozpadne se oni to maj načasovaný tak nějak na těch 12 let se vším všudy pokud chcete někdo popřít rok výroby jako se já už 2x s hyundaiem pokusil, tak to bude stát příšerný peníze. mají zase výhody (obvykle) ve výbavě, motoru apod. každá značka má něco a nakonec do 20 let schnije všecko.
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS