Zdravim vse!
v 45OO ot. mi to pokazdi zakucka a netahne,skousel sem snizit tlak turba a furt stejny:(
nemuze to byt palivovy filtr?
Kuckani
Moderátoři: Tringi, Piskotkiller, Moderátoři
- Reklama
-
- *
- Příspěvky: 95
- Registrován: 12 bře 2009, 01:10
- Bydliště: Hranice
Re: Kuckani
proč ubíráš tlak?To jako když ubereš že by to mělo lépe tahat jo?no myslím že je to blbost turbo je tam na to aby tlačilo.Takže ten broblém?no myslím z vlastní zkušenosti ,že buď se nekde ten tlak ztrácí to znamená díra kdekoliv v hadici hadičce prostě jestli to někde syčí.No ten tlak se nejspíš ztrácí a ty ho ještě snížíš ...a nebo to může být i turbo před smrtí ale neříkám že je to něco z těchto věcí to je jen moje zkušenost u mně to bylo Tmaxfila píše:Zdravim vse!
v 45OO ot. mi to pokazdi zakucka a netahne,skousel sem snizit tlak turba a furt stejny:(
nemuze to byt palivovy filtr?
Re: Kuckani
teoreticky by to snad mohla být i palivová pumpa před smrtí - hodně otáček -> vyšší požadavek na benzín -> pumpa nestíhá dodávat -> kuck
Hyundai S-Coupé GTTurbo r.v.1993 - potvora červená
-
- *
- Příspěvky: 95
- Registrován: 12 bře 2009, 01:10
- Bydliště: Hranice
Re: Kuckani
a nebo no.-JxD- píše:teoreticky by to snad mohla být i palivová pumpa před smrtí - hodně otáček -> vyšší požadavek na benzín -> pumpa nestíhá dodávat -> kuck
Re: Kuckani
bylo to filtrem dal sem novej ja v pohode ale ustrelila mi hadice od turba jak sem mu nalozil : budu schanet novou.
- Yurii
- Moderátor
- Příspěvky: 3430
- Registrován: 08 říj 2006, 09:41
- Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kuckani
Tak tim pádem to nejspíš nebyl filtr ale ta hadice od turba přesně jak psal Pali... protože ustřelila tak je jasný že už před tím musela být prasklá a ztrácel se na ní tlak, pak docházelo k přechlastávání a motor začal při velkym tlaku turbíny chcípat. (Mne se to stávalo když jsem zapomněl utáhnout
Na tohle pomáhá zkusit se na ten bod zlomu 4000 ot dostat pomalu tak, aby turbo tlačilo co nejmíň (třeba na dálnici) a tam by ty otáčky měly jít ještě kus výš.
Na tohle pomáhá zkusit se na ten bod zlomu 4000 ot dostat pomalu tak, aby turbo tlačilo co nejmíň (třeba na dálnici) a tam by ty otáčky měly jít ještě kus výš.
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)