Hyundai Tiburon V6 (Alpine Supercharged)
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Hyundai Tiburon V6 (Alpine Supercharged)
O autě:
Ve světě známý pod jménem Hyundai Tiburon, v Korei Hyundai Tuscani a u nás Hyundai Coupé.
Model GK vznikl v roce 2002 a byl vyráběn až do roku 2008. Mezitím proběhl 2x facelift tohoto modelu.
Já jsem majitelem jednoho z prvních modelů, které vyjelo z fabriky a to ještě v Korei (2002). Auto mělo budoucího majitele v Německu a tak tam bylo z Korei importováno.
V roce 2007 se auto dovezlo do ČR a já jsem jeho majitelem od roku 2009. Do doby úprav jsem se věnoval hlavně údržbě
na autě.
Co se týče motorsportu tak tohle auto je hodně známé v Puerto Rico, kde dokázali divy s tímhle autem.
Fastco Canada používá pár modelů na okruhy, např. jeden 2.7l má okolo 250kW v atmosféře. Párkrát jsem viděl tohle lítat i v amatérské Rally a na okruzích třeba v Korei.
Nejvíce známé firmy na úpravu těchto aut jsou hlavně Seoulful Racing a NGM House of power, poté např. Shark Racing a Import Shark.
Později přišel na trh Alpine jako konkurent pro NGM a od Alpine jsem si pořídil kompressor kit.
NGM House of power vlastní nejsilnější V6 na světě a ta má přes 700bhp.
Delta V6 dokáže vydržet přes 400hp na sériovém vnitřku motoru. Moc tomu nechci dávat naději, proto takhle vysoko nechci jít. Mimochodem to dokázali hned 6x v Puerto Rico..
Druhá nejsilnější V6 jezdí po Hawaii, je jednoho vojáka a má to Dual-Supercharged (650hp).
Parametry mého auta:
Je to motor 2.7l V6 se 6st. manuální převodovkou v plné výbavě bez střešního okna a automatu.
Co se týče tuningu tak jsem spíš out.. Z USA jsem si totiž v hlavě odnesl silné a rychlé auta.
U mě moc nenajdete nějaký tuning na autě, maximálně nějaké lízatko, zatmavení světel apod.
Hodně toho naznačuje když vlezete do kabiny a nejvíc když otevřete kapotu.
Když jsem to auto kupoval tak můj hlavní cíl byl udělat z toho něco, co tady není. U Hyundai mě lákalo to, že udělám něco, co tady nikdy nikdo neudělal.
Značka Hyundai u nás není moc oblíbená a tím pádem i tento model moc ne. Hyundai udělal pokrok v 21. století a hlavně nástupem nových modelů (zatím mimo ČR).
Já jsem si zjistil co tohle auto vydrží a umí přes zkušenosti jiných z USA.
Všem velké díky hlavně NT (newtiburon fórum). Neumět anglicky a nemít trochu přístup tak tohle taky nikdy neudělám.
Za tohle vše může to, že jsem žil ve Spojených státech 6 let a vše to prostě mám v hlavě dodnes.. Zkušenosti jsem si odnesl z 99% z USA.
Více info o modelu najdete zde v US verzi
http://en.wikipedia.org/wiki/Hyundai_tiburon
Tady je list úprav, které budou v autě pokud vše půjde podle plánu...
Brzdy:
OEM zadní kotouče + TRW zadní brzdové destičky
Mikoda (ATM) přední kotouče drážkované i děrované + Ferodo Premier přední brzdové destičky
Podvozek:
Pružiny Eibach
Kola Borbet 17x8J ET35
Pneumatiky Yokohama/Dayton 215/45 R17
Polyurethanové uložení motoru (silentbloky) - Shark Racing
Převodovka:
Gripforce F1 Racing stage 4 spojka (karbono-keramická lamela, pevná, neodpružená), až do 450bhp
popis:
F1 Racing Xtreme® HD Pressure Plate (38% increase in clamp load)
F1 Racing 5-puck solid copper ceramic disc (225mm x 20 spline)
Krátké řazení Ralco-RZ
Motor:
Alpine stage 2 supercharger kit (Eaton MP62 blower), vodou chlazený
popis:
Cast aluminium inlet manifold, incorporating Laminova cooler and support plate
Cast aluminium throttle body adaptor with integrated 7th fuel injector
8psi supercharger pulley (Actual boost level may vary according to current modification level)
Water radiator and mounting brackets
Water pump
Water reservoir
Unichip Piggyback ECU for complete timing and fuel control
All necessary hardware and instructions for complete install
Bored upper intake manifold (upravené vrchní sací svody)
Upgraded ice box
Custom 75mm intake w/ MAF extender + Simota sportovní filtr pro vysoké výkony
Vision Motorworks oil catch can
Vision Motorworks 10,2mm spark plug wires
Vision Motorworks High pressure radiator cap
NGK V-Power spark plugs
D5 Concepts dual exhaust system
JVT Headers w/ JVT test pipe (náhrada katalyzátoru)
Mobil1 Rally Formula 5W50
SMT6 Perfect Power Tuner (laptop usb compatible)
Glow shift gauges
- Oil Pressure Gauge
- Oil Temp. Gauge
- Boost / Vacuum Gauge
Glow shift AFR digital gauge
290cc injectors
Foto dodám později, od koupi až po aktuál.
Ve světě známý pod jménem Hyundai Tiburon, v Korei Hyundai Tuscani a u nás Hyundai Coupé.
Model GK vznikl v roce 2002 a byl vyráběn až do roku 2008. Mezitím proběhl 2x facelift tohoto modelu.
Já jsem majitelem jednoho z prvních modelů, které vyjelo z fabriky a to ještě v Korei (2002). Auto mělo budoucího majitele v Německu a tak tam bylo z Korei importováno.
V roce 2007 se auto dovezlo do ČR a já jsem jeho majitelem od roku 2009. Do doby úprav jsem se věnoval hlavně údržbě
na autě.
Co se týče motorsportu tak tohle auto je hodně známé v Puerto Rico, kde dokázali divy s tímhle autem.
Fastco Canada používá pár modelů na okruhy, např. jeden 2.7l má okolo 250kW v atmosféře. Párkrát jsem viděl tohle lítat i v amatérské Rally a na okruzích třeba v Korei.
Nejvíce známé firmy na úpravu těchto aut jsou hlavně Seoulful Racing a NGM House of power, poté např. Shark Racing a Import Shark.
Později přišel na trh Alpine jako konkurent pro NGM a od Alpine jsem si pořídil kompressor kit.
NGM House of power vlastní nejsilnější V6 na světě a ta má přes 700bhp.
Delta V6 dokáže vydržet přes 400hp na sériovém vnitřku motoru. Moc tomu nechci dávat naději, proto takhle vysoko nechci jít. Mimochodem to dokázali hned 6x v Puerto Rico..
Druhá nejsilnější V6 jezdí po Hawaii, je jednoho vojáka a má to Dual-Supercharged (650hp).
Parametry mého auta:
Je to motor 2.7l V6 se 6st. manuální převodovkou v plné výbavě bez střešního okna a automatu.
Co se týče tuningu tak jsem spíš out.. Z USA jsem si totiž v hlavě odnesl silné a rychlé auta.
U mě moc nenajdete nějaký tuning na autě, maximálně nějaké lízatko, zatmavení světel apod.
Hodně toho naznačuje když vlezete do kabiny a nejvíc když otevřete kapotu.
Když jsem to auto kupoval tak můj hlavní cíl byl udělat z toho něco, co tady není. U Hyundai mě lákalo to, že udělám něco, co tady nikdy nikdo neudělal.
Značka Hyundai u nás není moc oblíbená a tím pádem i tento model moc ne. Hyundai udělal pokrok v 21. století a hlavně nástupem nových modelů (zatím mimo ČR).
Já jsem si zjistil co tohle auto vydrží a umí přes zkušenosti jiných z USA.
Všem velké díky hlavně NT (newtiburon fórum). Neumět anglicky a nemít trochu přístup tak tohle taky nikdy neudělám.
Za tohle vše může to, že jsem žil ve Spojených státech 6 let a vše to prostě mám v hlavě dodnes.. Zkušenosti jsem si odnesl z 99% z USA.
Více info o modelu najdete zde v US verzi
http://en.wikipedia.org/wiki/Hyundai_tiburon
Tady je list úprav, které budou v autě pokud vše půjde podle plánu...
Brzdy:
OEM zadní kotouče + TRW zadní brzdové destičky
Mikoda (ATM) přední kotouče drážkované i děrované + Ferodo Premier přední brzdové destičky
Podvozek:
Pružiny Eibach
Kola Borbet 17x8J ET35
Pneumatiky Yokohama/Dayton 215/45 R17
Polyurethanové uložení motoru (silentbloky) - Shark Racing
Převodovka:
Gripforce F1 Racing stage 4 spojka (karbono-keramická lamela, pevná, neodpružená), až do 450bhp
popis:
F1 Racing Xtreme® HD Pressure Plate (38% increase in clamp load)
F1 Racing 5-puck solid copper ceramic disc (225mm x 20 spline)
Krátké řazení Ralco-RZ
Motor:
Alpine stage 2 supercharger kit (Eaton MP62 blower), vodou chlazený
popis:
Cast aluminium inlet manifold, incorporating Laminova cooler and support plate
Cast aluminium throttle body adaptor with integrated 7th fuel injector
8psi supercharger pulley (Actual boost level may vary according to current modification level)
Water radiator and mounting brackets
Water pump
Water reservoir
Unichip Piggyback ECU for complete timing and fuel control
All necessary hardware and instructions for complete install
Bored upper intake manifold (upravené vrchní sací svody)
Upgraded ice box
Custom 75mm intake w/ MAF extender + Simota sportovní filtr pro vysoké výkony
Vision Motorworks oil catch can
Vision Motorworks 10,2mm spark plug wires
Vision Motorworks High pressure radiator cap
NGK V-Power spark plugs
D5 Concepts dual exhaust system
JVT Headers w/ JVT test pipe (náhrada katalyzátoru)
Mobil1 Rally Formula 5W50
SMT6 Perfect Power Tuner (laptop usb compatible)
Glow shift gauges
- Oil Pressure Gauge
- Oil Temp. Gauge
- Boost / Vacuum Gauge
Glow shift AFR digital gauge
290cc injectors
Foto dodám později, od koupi až po aktuál.
- Reklama
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Hyundai Tiburon V6 (Alpine Supercharged)
ve spojení s tou značkou alpine jsem slyšel o velikých problémech s dodávkama, živostností kompresoru apod... takže přeju hodně štěstí a teším se na kladné ohlasy zde!
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: Hyundai Tiburon V6 (Alpine Supercharged)
Tak tady nahodím pár fotek auta v den, kdy jsem si ho dovezl domů
- Přílohy
-
- Hyundai3.jpg (74.62 KiB) Zobrazeno 2699 x
-
- Hyundai2.jpg (100.02 KiB) Zobrazeno 2699 x
-
- Hyundai1.jpg (112.01 KiB) Zobrazeno 2699 x
Re: Hyundai Tiburon V6 (Alpine Supercharged)
Doba letí, už je to 2 roky co ho mám, pro srovnání dám chvíli staré fotky. Nebudu tu dávat průběžně fotky po celou dobu co jsem ho měl aby to tu nebylo zaprasené
- Yurii
- Moderátor
- Příspěvky: 3430
- Registrován: 08 říj 2006, 09:41
- Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai Tiburon V6 (Alpine Supercharged)
Kurňa tohle bych si moc rád prohlídnul Škoda že jsi nedorazil na sraz alespoň do Librosu po Genesis Coupe by to určitě bylo druh nejobdivovanější auto.
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
Re: Hyundai Tiburon V6 (Alpine Supercharged)
Tak já to ani nemám ještě hotové
- Yurii
- Moderátor
- Příspěvky: 3430
- Registrován: 08 říj 2006, 09:41
- Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai Tiburon V6 (Alpine Supercharged)
To asi nikdo
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
Re: Hyundai Tiburon V6 (Alpine Supercharged)
stanley kolko tam mas koni?
http://www.milujemauta.sk
http://www.facebook.com/pages/MilujemAutask/488043791208895?ref=ts&fref=ts
http://hancik.blog.sme.sk/
http://milujemautask.blog.pravda.sk/author/milujemautask/
http://milujemautask.blog.auto.cz/
http://www.facebook.com/pages/MilujemAutask/488043791208895?ref=ts&fref=ts
http://hancik.blog.sme.sk/
http://milujemautask.blog.pravda.sk/author/milujemautask/
http://milujemautask.blog.auto.cz/
Re: Hyundai Tiburon V6 (Alpine Supercharged)
S touhle úpravou podle ostatních by mělo být někde kolem 210-240kW ve finále. Záleží jak se nám to podaří naladit.
Re: Hyundai Tiburon V6 (Alpine Supercharged)
Brzdy dnes sundané, zabalené a prodané.. Už se domlouvám na způsob dopravy u brzd viz odkaz.
http://i21.ebayimg.com/05/i/001/02/c4/a9ca_35.JPG
Jiné kafe, budou stát za to..
Další změny:
Zvětšené budou i spodní sací svody
Vstřiky na cestě jsou nakonec údajně 310cc
Výfuk a svody budou zn. SSA (možná zůstanu u D5 Concepts výfuku pokud ho neprodám)
Olejové chlazení
Nějaké další věci už dorazily.. Nakonec to nebude tak rychle udělané jak se zdálo. Pořád změny
Podobné parametry má tady týpek, taky jeden člen NT
http://www.youtube.com/watch?v=yMwCUapJ ... ideo_title
http://i21.ebayimg.com/05/i/001/02/c4/a9ca_35.JPG
Jiné kafe, budou stát za to..
Další změny:
Zvětšené budou i spodní sací svody
Vstřiky na cestě jsou nakonec údajně 310cc
Výfuk a svody budou zn. SSA (možná zůstanu u D5 Concepts výfuku pokud ho neprodám)
Olejové chlazení
Nějaké další věci už dorazily.. Nakonec to nebude tak rychle udělané jak se zdálo. Pořád změny
Podobné parametry má tady týpek, taky jeden člen NT
http://www.youtube.com/watch?v=yMwCUapJ ... ideo_title
Naposledy upravil(a) Stanley dne 12 črc 2011, 14:27, celkem upraveno 1 x.
Re: Hyundai Tiburon V6 (Alpine Supercharged)
Ještě jsem zapomněl dát nějaké novější fotky auta.. Už jsem asi čtvrt roku nedělal fotky auta ale nahodím nějaké po zimě.
- Přílohy
-
- DSC00082.jpg (46.68 KiB) Zobrazeno 2631 x
-
- DSC00086.jpg (58.07 KiB) Zobrazeno 2631 x
-
- DSC00084.jpg (31.83 KiB) Zobrazeno 2631 x
Re: Hyundai Tiburon V6 (Alpine Supercharged)
fakt krasavec chválím a ty koníci pod kapotou já jich mám o "pár" míň
teď : Hyundai i20, od 2.5.2011, 1.2 kappa, zelená metalíza, 40 000+km (zatím spokojenost ;-))
bývalo: Fiat Punto 1. generace (2009-2011) cca 33 000km; black
bývalo: Fiat Punto 1. generace (2009-2011) cca 33 000km; black
Re: Hyundai Tiburon V6 (Alpine Supercharged)
Psal jsi že jsi chtěl i 350Z , musím říct že je jen dobře že jsi se rozhodl pro a všem tady ukážeš, co se z toho auta dá dostat. Vážně to vypadá moc dobře
Bylo: Hyundai Coupé 1.6 1997
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi
Re: Hyundai Tiburon V6 (Alpine Supercharged)
Tak už mi to přirostlo k srdci tak si ho nechám a upravím si ho
Re: Hyundai Tiburon V6 (Alpine Supercharged)
Coupe 2G je proti Nissanu 350Z o třídu níž, tomu může konkurovat leda tak nový Genesis 3.8...V seriovém stavu má Zetko o proti Coupe 2G 2.7V6 o 110koní větší výkon a hlavně náhon na zadek.
Stanley: auto máš moc pěkný
Stanley: auto máš moc pěkný
Naposledy upravil(a) mirpie dne 19 črc 2011, 08:19, celkem upraveno 2 x.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997