Denní svícení v i30 (rok výroby 2011)

Osvětlení, signalizace, audio, pojistky.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Uživatelský avatar
Skyline
****
Příspěvky: 1138
Registrován: 11 pro 2010, 16:48

Re: Denní svícení v i30 (rok výroby 2011)

Příspěvek od Skyline »

Hardcam: jdu k autu odemknu a roznou se svetla potkavaci a palubka, odemknu podruhe a a vse krome displeje a svetel uvnitr zustane svitit, nastartuji a rozsviti se potkavaci svetla i palubka, samo jen za predpokladu ze jsou trvale zapnuta potkavaci svetla.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Reklama
 

S0T0
***
Příspěvky: 508
Registrován: 09 říj 2010, 22:28

Re: Denní svícení v i30 (rok výroby 2011)

Příspěvek od S0T0 »

skyline: no tak ten dvojklik musím prubnout a dám vědět .)
EX - i30 1.4 CVVT Patriot BRC SQ 24
Uživatelský avatar
Luboshak
**
Příspěvky: 298
Registrován: 14 led 2008, 12:43
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Denní svícení v i30 (rok výroby 2011)

Příspěvek od Luboshak »

Zároveň dvojklik funguje i na zhasnutí. Funkce Follow-me-home. Vypnu motor, světla nechám v poloze na potkávačky, světla+palubka svítí (myslím, že stále potkávačky a ne parkovačky jako v případě Harda). Vystoupím, zamknu auto. Druhým klikem na DO se světla zhasnou (nebo po asi 30 sec samy, když podruhé nekliknu).

Ale tohle stejně nepoužívám, protože pak bych před startováním určitě zapomněl otočit světla do off a startoval bych s nimi, což nechci. Jsem zvyklý si rozsvěcet a zhasínat pokaždé ručně. Pokud by se rozsvítily až po nastartování, což u nějakých aut funguje, pak by to byla jiná.
Luboshak
---------------------------------------
Hyundai i30cw 1.4 CVVT Comfort 2010 LPG BRC
Fiat Tempra 1,6 SX, r.v. 1991 - sešrotováno
Hyundai Lantra 1,5 GLSi, r.v.1992 - sešrotováno
pietro32i
***
Příspěvky: 750
Registrován: 19 zář 2010, 02:01

Re: Denní svícení v i30 (rok výroby 2011)

Příspěvek od pietro32i »

Ale veď ti skyline práve píše, že ak použiješ ten istý dvojklik, ale na odomknutie, tak sa auto odomkne, svetlá zhasnú a rozsvietia samé až po naštartovaní. Takže nemusíš nič prepínať do polohy off. Neviem či to tak naozaj funguje, len opisujem, čo písal on. Ale aj keby to tak fungovalo, tak to asi používať nebudem. Je to síce oveľa lepšie ako štartovať s rozsvietenými svetlami, ale vlákna žiaroviek sa takto musia rozžhaviť pri každom štarte dvakrát, čo im na životnosti určite tiež nepridá.
i30 1.4 CVVT, 80 kW (2010) Obrázek
Uživatelský avatar
Luboshak
**
Příspěvky: 298
Registrován: 14 led 2008, 12:43
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Denní svícení v i30 (rok výroby 2011)

Příspěvek od Luboshak »

Myslím, že mně to funguje jinak. Pokud nechám páčku v poloze potkávaček a odemknu auto, světla nesvítí a rozsvítí se, až když zapnu klíček. A svítí při startování. Vyzkouším.
Luboshak
---------------------------------------
Hyundai i30cw 1.4 CVVT Comfort 2010 LPG BRC
Fiat Tempra 1,6 SX, r.v. 1991 - sešrotováno
Hyundai Lantra 1,5 GLSi, r.v.1992 - sešrotováno
pietro32i
***
Příspěvky: 750
Registrován: 19 zář 2010, 02:01

Re: Denní svícení v i30 (rok výroby 2011)

Příspěvek od pietro32i »

Tak potom nemáš funkciu Follow-me-home, ale máš to nastavené možno tak, ako píše Hardcam. On však píše, že sa mu rozsvecujú len parkovačky, čo by som bral radšej ako ten nezmysel Follow-me-hov** :roll:
i30 1.4 CVVT, 80 kW (2010) Obrázek
Uživatelský avatar
mnkk
****
Příspěvky: 1317
Registrován: 04 srp 2010, 16:33
Bydliště: Československo

Re: Denní svícení v i30 (rok výroby 2011)

Příspěvek od mnkk »

Na H1 sa svetla rozsvietia až po naštartovaní. Ovládač svetiel je v polohe Off, vložím a otočím klúč (palubka sa rozsvieti na max. jas), naštartujem (na palubke sa automaticky zníži jas, tak ako je nastavený ovladačom- ja používam vždy na minimum) rozsvietia sa svetla. Vypnem motor, všetky svetla zhasnú. Nezapínam vôbec nič. Systém v tomto aute ma jednu nevýhodu s ktrorou som sa doteraz nestretol. Parkovačky svietia iba keď je klúč v zapalovaní, ked ho vyberiem všetko zhasne. Na i30 s ktorou som jazdil to bolo tiež tak isto, len tie parkovacky som neskusal. Bola to tá s tou novou prednou maskou.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM

ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Uživatelský avatar
Luboshak
**
Příspěvky: 298
Registrován: 14 led 2008, 12:43
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Denní svícení v i30 (rok výroby 2011)

Příspěvek od Luboshak »

pietro32i píše:Tak potom nemáš funkciu Follow-me-home, ale máš to nastavené možno tak, ako píše Hardcam. On však píše, že sa mu rozsvecujú len parkovačky, čo by som bral radšej ako ten nezmysel Follow-me-hov** :roll:
Mám. To je to, že mi svítí světla ještě chvíli po vystoupení z auta než dojdu domů. Co nemám, je funkce denní svícení, pod kterou si představuju to, že světla svítí i když je páčka v poloze OFF a na startování se zhasínají (jako u škodovek např.).
Luboshak
---------------------------------------
Hyundai i30cw 1.4 CVVT Comfort 2010 LPG BRC
Fiat Tempra 1,6 SX, r.v. 1991 - sešrotováno
Hyundai Lantra 1,5 GLSi, r.v.1992 - sešrotováno
pietro32i
***
Příspěvky: 750
Registrován: 19 zář 2010, 02:01

Re: Denní svícení v i30 (rok výroby 2011)

Příspěvek od pietro32i »

Skyline píše:Hardcam: jdu k autu odemknu a roznou se svetla potkavaci a palubka, odemknu podruhe a a vse krome displeje a svetel uvnitr zustane svitit, nastartuji a rozsviti se potkavaci svetla i palubka, samo jen za predpokladu ze jsou trvale zapnuta potkavaci svetla.
Vyskúšal som to a mne to funguje tak, že po druhom odomknutí síce stretávačky zhasnú (palubku som nekontroloval), ale akonáhle strčím kľúč do spínacej skrinky a otočím ho do najbližšej polohy alebo možno do polohy "1" (už teraz neviem), tak sa rozsietia stretávacie svetlá. To znamená ešte pred samotným naštartovaním. Určite sa ti stretávačky rozsvietia až po naštartovaní?
i30 1.4 CVVT, 80 kW (2010) Obrázek
vena222
**
Příspěvky: 310
Registrován: 23 čer 2010, 18:54

Re: Denní svícení v i30 (rok výroby 2011)

Příspěvek od vena222 »

pietro32i píše:
Skyline píše:Hardcam: jdu k autu odemknu a roznou se svetla potkavaci a palubka, odemknu podruhe a a vse krome displeje a svetel uvnitr zustane svitit, nastartuji a rozsviti se potkavaci svetla i palubka, samo jen za predpokladu ze jsou trvale zapnuta potkavaci svetla.
Vyskúšal som to a mne to funguje tak, že po druhom odomknutí síce stretávačky zhasnú (palubku som nekontroloval), ale akonáhle strčím kľúč do spínacej skrinky a otočím ho do najbližšej polohy alebo možno do polohy "1" (už teraz neviem), tak sa rozsietia stretávacie svetlá. To znamená ešte pred samotným naštartovaním. Určite sa ti stretávačky rozsvietia až po naštartovaní?
Ne,máš pravdu světla se rosvítí před nastartováním.Mimochodem mě to nepříjde jako dobrá věc,takže to nevyužívám.Myslím,že origo baterka v íčku toho má i tak dost/viz příspěvek o baterce/
Hyundai i30U clasic 1,4i 80 kw,06 2010 blue vivid
Nissan sunny 1,6 r.v.1992
Uživatelský avatar
Skyline
****
Příspěvky: 1138
Registrován: 11 pro 2010, 16:48

Re: Denní svícení v i30 (rok výroby 2011)

Příspěvek od Skyline »

Zatim mi to nevadi, pravda auto je stare jen cca 8 mesicu, uvidim jak se to projevi do budoucna, pri kazdodennim pouzivani.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Uživatelský avatar
Ruska.ruleta
**
Příspěvky: 416
Registrován: 12 črc 2010, 11:34

Re: Denní svícení v i30 (rok výroby 2011)

Příspěvek od Ruska.ruleta »

Tak pánové, jak to tedy máte s denním svícením. Co vím, tak jen 2 zde, tu něco mají. Je to problém, jednak homologace a jednak místo kam se smějí namontovat. A to je "silně" omezující :( Jen pro info, lze montovat jen v ohraničené části. Dokonce lze montovat i na střechu ! Výška i30 je 1480 mm a lze montovat až do 1500 mm.
Obrázek
Rozdávat rady je zbytečné, moudrý si poradí sám a hlupák stejně neposlechne.
Vesmír i lidská blbost jsou nekonečné, i když u toho vesmíru si nejsem až tak jist.
Odvaž se používat vlastní rozum!
:hyu: i30cw CRDi 85 kW
:hyu: i30 MPI
Uživatelský avatar
Smrťák
**
Příspěvky: 354
Registrován: 10 črc 2011, 21:29

Re: Denní svícení v i30 (rok výroby 2011)

Příspěvek od Smrťák »

Tak si to dej na střechu. :mrgreen: To je spíš pro kamiony a traktory. Základní pravidla pro dodatečnou montáž světel pro denní svícení:

- na jedno vozidlo se montují dva kusy (jeden pár) světel
- umísťují se ve vodorovné rovině ve výšce od 250 mm do 1500 mm na přední část vozidla
- vzdálenost světel od bočního obrysu je max. 400 mm a vzájemně mezi světly min. 600 mm (u vozidel s šířkou menší než 1300 mm je povolena vzájemná vzdálenost 400 mm)
- světla se rozsvítí po zapnutí zapalování (nastartování motoru) a zhasnou po jeho vypnutí
- při rozsvícení obrysových světel musí světla pro denní svícení zhasnout To nemá denní svícení z výroby???? Ostuda
Uživatelský avatar
alarm
******
Příspěvky: 3685
Registrován: 08 kvě 2009, 21:31
Bydliště: BLAVA

Re: Denní svícení v i30 (rok výroby 2011)

Příspěvek od alarm »

Ruska.ruleta:
ako jeden s tých dvoch(myslím, že už troch) som spokojný a rád,že som si ich namontoval.
Smrťák:
1)chýba ti podpis-alebo jazdíš na trojkolke?
2)Denné svietenie je "terminus technikus".
i30-ka má denné svietenie, nie síce ledkové,ale má....
Accent 94 .... 1998-2003
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)

Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD

alarm.ba@gmail.com
Uživatelský avatar
Smrťák
**
Příspěvky: 354
Registrován: 10 črc 2011, 21:29

Re: Denní svícení v i30 (rok výroby 2011)

Příspěvek od Smrťák »

Když má tak jaký problém? :mrgreen:
Odpovědět

Zpět na „i30 Elektronika“