Máte někdo zkušenosti s tím, jak do auta dodatečně namontovat zásuvku na 230V? Nějaký převodníky z té 12V mě nezajímají, ty zvednou napětí na úkor proudu a celkový výkon zásuvky pořád zůstává příliš nízký. Nejspíš nějaký trafo napojit přímo na alternátor? Posledně jsem musel pučit centrálu, aby pípa chladila soudek a stejně odběr 1500W sotva zvládala a žrala snad 2l za hodinu... Dejme tomu aby zvládala tak 2-3kW, motor to sotva pozná a měl bych elektřinu kdekoli
Víte někdo jaký trafo a jak ho zapojit? Nebo klidně jiný postup
Zásuvka 230V
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
- Nexus
- ***
- Příspěvky: 865
- Registrován: 14 bře 2010, 22:56
- Bydliště: Velká Bystřice a Brno
- Kontaktovat uživatele:
Zásuvka 230V
Sonata V6 2.7 229tis LPG :)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG
†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG
†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)
- Reklama
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zásuvka 230V
V autě mám něnič na 230V/160W pro přístroje,co potřebuji to stačí.
Pípu s chlazením mám od ETY na 5l soudky na 230v i 12V http://www.elektrohome.cz/vycepni-zarizeni-eta/ft-181/
Fakt je,že 5l soudky jsou pro tebe asi jako malina .
Pípu s chlazením mám od ETY na 5l soudky na 230v i 12V http://www.elektrohome.cz/vycepni-zarizeni-eta/ft-181/
Fakt je,že 5l soudky jsou pro tebe asi jako malina .
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
- Nexus
- ***
- Příspěvky: 865
- Registrován: 14 bře 2010, 22:56
- Bydliště: Velká Bystřice a Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zásuvka 230V
nejde o malinu, ale kámoš má úplně prima zahradu a jediná vada na kráse je, že nemá povolení čezu si tam natáhnout elektřinu, byť za vlastní náklady. Často tam grilujeme a teď jsme na radegastu vyhráli další třicítku soudek. Teplý to nikdo pít nebude. Nejde mi o ledničku na pětilitrový soudek, jde mi o klasickou zásuvku v autě. 160W je výsměch, to je tak notebook a lampička
Sonata V6 2.7 229tis LPG :)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG
†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG
†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)
Re: Zásuvka 230V
Předpokládám že máš v autě standartní alternátor cca kolem 100A při 14,5V to je max. necelých 1500W ať už to převedeš měničem nebo něčím jiným, tak víc nedostaneš. (a to ještě těch 100A je schopný dát jen při zvýšených otáčkách, na volnoběh ani náhodou), v případě silnějšího alternátoru i více.
Měniče nejsou jen do autozásuvky, ale i přímo na svorky baterie...
http://www.super-naradi.cz/zahradni-gri ... 000-2000-W
Měniče nejsou jen do autozásuvky, ale i přímo na svorky baterie...
http://www.super-naradi.cz/zahradni-gri ... 000-2000-W
VOLVO V70 Summum 11/2013 D4 120kW
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
- FISHkaa
- Moderátor
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 28 dub 2010, 14:48
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zásuvka 230V
hele, já to řešil tak, že sem si nechal v chlaďáku za 48 hodin ten sud nachladit a pak vydrží studenej minimálně po celý večer co ho budete chlemtatNexus píše:nejde o malinu, ale kámoš má úplně prima zahradu a jediná vada na kráse je, že nemá povolení čezu si tam natáhnout elektřinu, byť za vlastní náklady. Často tam grilujeme a teď jsme na radegastu vyhráli další třicítku soudek. Teplý to nikdo pít nebude. Nejde mi o ledničku na pětilitrový soudek, jde mi o klasickou zásuvku v autě. 160W je výsměch, to je tak notebook a lampička
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
- Nexus
- ***
- Příspěvky: 865
- Registrován: 14 bře 2010, 22:56
- Bydliště: Velká Bystřice a Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zásuvka 230V
tom: díky za zajímavý typ, ale cenově mi to přijde celkem šílené... budu ještě zjišťovat dál
rybička: o nachlazení sudu vím, úvaha taková taky byla, ale krachlo to, když jsme se rozhodli pár hodin předem takže nejspíš příště
rybička: o nachlazení sudu vím, úvaha taková taky byla, ale krachlo to, když jsme se rozhodli pár hodin předem takže nejspíš příště
Sonata V6 2.7 229tis LPG :)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG
†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG
†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)
Re: Zásuvka 230V
nexi podle mě nemá smysl dělat z auta elektrárnu.Vyrobit 2KV elrktřiny je lepší nechat centrále která nedělá nic jinýho.(oproti motoru v autě)A hlavně centrála vyrábí přímo střídavej 230 s max možnou učinností. (spotřeba centrály bude podle mě menší po hodině provozu než spotřeba motoru auta na cca 2000 otáček.(plus ubytek výkonu na měniči)
- Nexus
- ***
- Příspěvky: 865
- Registrován: 14 bře 2010, 22:56
- Bydliště: Velká Bystřice a Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zásuvka 230V
nepotřebuju z auta dělat elektrárnu, ale občas by se mi šťáva hodila a 12V co je v autě mi prostě nestačí. Co se týče spotřeby bych si jistý nebyl. Centrála co jsem měl posledně řvala jak tur asi na 70m a to byla za šopou a schovaná ve křoví. Za dvě hodiny zmizly skoro 4l naturalu. Ano, byla to nějaká slabá... ale kdybych z mojeho šestiválce odebíral 1kW, tak to nemá šanci poznat a jestli mi za hodinu sežere dejme tomu 2l plynu což rozhodně ne, pořád jsem nákladama na provoz v nejhorším případě na stejné úrovni a ještě nemusím platit tři kilča za centrálu
teď ve zlíně na radegast šerpě měli na fabii 1.2HTP pověšenou zásuvku 380V a jelo na tom všechno. Osvětlení, ozvučení a nafukovací potvory a že do 1kW to mělo určitě daleko. A když jsem stál vedle toho auta, podle zvuku bych řekl řidič si zapl klimu... Sice tady už byly určitě větší úpravy, ale je rozdíl jestli cucáš 3kW z nějakýho motoru co jich má 118 jako já, nebo když to cucáš z centrály, co na max. dokáže podat třeba 4,5 a že to už jsou hodně silný kousky...
teď ve zlíně na radegast šerpě měli na fabii 1.2HTP pověšenou zásuvku 380V a jelo na tom všechno. Osvětlení, ozvučení a nafukovací potvory a že do 1kW to mělo určitě daleko. A když jsem stál vedle toho auta, podle zvuku bych řekl řidič si zapl klimu... Sice tady už byly určitě větší úpravy, ale je rozdíl jestli cucáš 3kW z nějakýho motoru co jich má 118 jako já, nebo když to cucáš z centrály, co na max. dokáže podat třeba 4,5 a že to už jsou hodně silný kousky...
Sonata V6 2.7 229tis LPG :)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG
†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG
†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)