Problém s baterkou
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s baterkou
sere ma baterka, obcas slabo toci po dlhsom stani pri pustenom radiu. Niekedy ho nedokaze roztocit na pozadovanu ryhlost, motor naskoci a ma nepravidelny chod ako keby isiel na 3 valce. Potom musim vypnut a znovu nastartovat, stalo sa mi to treti krat. Asi budem musiet kupit silnejsiu baterku
Ale dnes ju skusim este hodit na nabijacku, mozno jej to pomoze.
Ale dnes ju skusim este hodit na nabijacku, mozno jej to pomoze.
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
- Reklama
Re: Problém s baterkou
Tak servis nastval manzelku sla to tam reklamovat a oni ze prej neudelali protoze nejsme v seznamu tech co maji mit poruchu a ze je prej vse OK zavada pry byla jinde. Prej at tam to auto necha a ze prijede tak do tydne technik z Nosovic to zkoumat. No teda to je jednani misto aby dali nosodrat. Proste zamknu auto a po chvili display zacne svitit pak ze neni problem. Tyden bez noveho auta je teda na hovno auto tam nenechala potrebuje ho. Jde o Pyramidu Pruhonice nejsem jejich spokojenej zakaznik myslim ze Hyundai jako takovy za to nemuze - zavada se muze stat. Poradte v Praze a okoli servis kde je jednani na jine urovni a hlavne tuhle vec vyresi. Mozna ze vybijeni bylo i necim jinym, ale zavada s displejem urcite neni vyresena. Nevim co by tam zkoumali chteli se ji zbavit.
Re: Problém s baterkou
Sel jsem zmerit klidovy odber auta a zde jsou vysledky. Jde o i30CW r.v. 2010 po faceliftu 1.4cvvt vybava comfort.
Pri otevrenych dverich odemcene auto vse vypnuto 690mA
Pri zavrenych dverich odemcene auto 390mA a po 30s jde na 210mA.
Zamcene auto okamzite po ustaleni 210mA drzi nejmene 10 minut vic jsem nevydrzel zacalo prset.
Vypada to tedy ze klidovy odber je 210mA coz mi prijde dost. To podsviceni displeje nezere skoro nic neprojevi se jestli sviti nebo on taky spis svetelkuje zrejme vic zere procesor apod. Podle me to normalni neni a divim se ze si to v servisu nezmerili. Ja ani nemam klestak musel jsem merit dratama. Pro jistotu jsem vsak meril dvema multimetrama protoze mi ten klidovy odber prisel moc velkej ale druhej ukazoval taky 210mA. Chtel jsem zmerit Octavii ale nakonec jsem baterii neodpojil protoze tam mam navigaci a tu bych pak musel nechat odblokovat v servisu. Prinesu si z prace klestak a zmerim to jindy docela me to zajima, protoze vim ze sefuv Laurin&Cement za 3tydny na letisti nenastartuje take. Ja ma jen o stupen horsi vybavu tak abych vedel co me ceka az zmerim dam vedet je tam navic GPS sledovani tak jsem na ten odber zvedavej.
Pri otevrenych dverich odemcene auto vse vypnuto 690mA
Pri zavrenych dverich odemcene auto 390mA a po 30s jde na 210mA.
Zamcene auto okamzite po ustaleni 210mA drzi nejmene 10 minut vic jsem nevydrzel zacalo prset.
Vypada to tedy ze klidovy odber je 210mA coz mi prijde dost. To podsviceni displeje nezere skoro nic neprojevi se jestli sviti nebo on taky spis svetelkuje zrejme vic zere procesor apod. Podle me to normalni neni a divim se ze si to v servisu nezmerili. Ja ani nemam klestak musel jsem merit dratama. Pro jistotu jsem vsak meril dvema multimetrama protoze mi ten klidovy odber prisel moc velkej ale druhej ukazoval taky 210mA. Chtel jsem zmerit Octavii ale nakonec jsem baterii neodpojil protoze tam mam navigaci a tu bych pak musel nechat odblokovat v servisu. Prinesu si z prace klestak a zmerim to jindy docela me to zajima, protoze vim ze sefuv Laurin&Cement za 3tydny na letisti nenastartuje take. Ja ma jen o stupen horsi vybavu tak abych vedel co me ceka az zmerim dam vedet je tam navic GPS sledovani tak jsem na ten odber zvedavej.
Re: Problém s baterkou
210 je teda sakra dost. Normální je tak 20-30.Zkusil bych natvrdo odpojit rádio
Re: Problém s baterkou
s tema startama to taky pozoruju. nezavisle na radiu/osvetleni. proste nekdy to chytne napodruhe, nekdy se to zacne trepat cely, takze zdechnout a znovu89majlo96 píše:sere ma baterka, obcas slabo toci po dlhsom stani pri pustenom radiu. Niekedy ho nedokaze roztocit na pozadovanu ryhlost, motor naskoci a ma nepravidelny chod ako keby isiel na 3 valce. Potom musim vypnut a znovu nastartovat, stalo sa mi to treti krat. Asi budem musiet kupit silnejsiu baterku
Ale dnes ju skusim este hodit na nabijacku, mozno jej to pomoze.
i30 1.4 + kn, 12/2007
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s baterkou
no takze nie som sam komu to robi, neviem preco korejci setrili na beterke a dali tam len 45ku. Ked budem kupovat tak tam dam minimalne 55
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Re: Problém s baterkou
Nešetřili, 45-ka pro benziňák bohatě stačí. Je zbytečné vozit kila navíc, platit prachy navíc. Ve 4. roce u mě na I30 no problem. Moje předchozí Lantra měla 45-ku 10 let, až loni v zimě jsem ji musel měnit. Přesto má po 10 letech kapacitu 25Ah (odměřeno). Takže ji z garáže NEVYHAZUJU
4) 2/2020: Mazda 6 Revolution 2,0i s manuálem
3) 9/2015: Toyota Corolla
2) Už nemám, ale byla a stále je dobrá, protože byla ještě z Ulsanu: I30 1,6 CVVT Comfort, Champaigne Silver na 16" Alu od 9/2007
1) Asi 6 aut...
3) 9/2015: Toyota Corolla
2) Už nemám, ale byla a stále je dobrá, protože byla ještě z Ulsanu: I30 1,6 CVVT Comfort, Champaigne Silver na 16" Alu od 9/2007
1) Asi 6 aut...
Re: Problém s baterkou
Potvrzuješ, co jsem zde psal o postupném usínání auta.
Odběr u mě nebyl v rádiu, to se dá snadno vyloučit vytažením pojistky.
Pomohl Nošodrát (servisní akce na konkrétní seznam VIN).
Odběr u mě nebyl v rádiu, to se dá snadno vyloučit vytažením pojistky.
Pomohl Nošodrát (servisní akce na konkrétní seznam VIN).
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s baterkou
Ta baterka je tak slaba ze ked sa pohynam bez plynu tak stiahne svetla a ked zatvaram okna bez nastartovaneho motora tak sa im velmi nechce.mechoun píše:Nešetřili, 45-ka pro benziňák bohatě stačí. Je zbytečné vozit kila navíc, platit prachy navíc. Ve 4. roce u mě na I30 no problem. Moje předchozí Lantra měla 45-ku 10 let, až loni v zimě jsem ji musel měnit. Přesto má po 10 letech kapacitu 25Ah (odměřeno). Takže ji z garáže NEVYHAZUJU
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Re: Problém s baterkou
To severtom. No ja si taky myslim ze to potrebuje nosodrat. Jenze v servisu nas na seznamu nemaji a proto menili spinaci skrinku a to nepomohlo viz. odber a svitici displej. Nechtej mi verit, ze symptomy jsou jasne. To je ten nosodrat tak drahej ja ho klidne zaplatim hlavne kdyz uz budu mit klid.
Re: Problém s baterkou
Drat bych zaplatil a kdyby mi ukazali odkud kam zapojit tak i zapojil, bylo by to rychlejsi nez do servisu a posilat reklamacni maily apod. Jestli to profikovi trva 15min tak me by to trvalo 45min a to je mene nez dalsi zbytecna navsteva servisu. Navic v servisu vypadam jakom otrava a stoura co neni spokojenej a chudak manzelka jako "krava" kterou tam manzel posila. Ja s autem nejezdim mam jine tak tam musi ona navic koncim v praci pozdeji. Uz je mi ji lito, ja si s nimi jen dopisuju nebo telefonuju. Pritom blbosti jako nedojizdejici sterace nebo skubani studeneho motoru v zime neresim stejne vim ze to neumej vyresit a navic to me nestve kvuli tomu auto stat nezustane. Tohle je jasna opakujici se zavada meritelna no proste pro servisaka radost. Jsem take servisak jenze laboratronich robotickych pristroju a zavadu co ma jasne symptomy ma vzdy rad na 100% se da vyresit.
Re: Problém s baterkou
Dalsi mereni provedeno dnes vysledky zde. Mate nekdo napad co to muze delat nosodrat tam v servisu dat nechtej prej to tim neni a nejsme v seznamu. Prej to bylo spatnou spinaci skrinkou ta je vymenena jenze zavada trva.
Auto od patku nejelo. Napeti baterie odpojene od vozidla Ubat 12.23V. Po zamceni klidovy odber 170mA ale presne po 60s klesne na nemeritelnou uroven 0.01A. Auto startuje akorat ne moc ochotne. Odber je tedy super skoro 0A. Zaroven se vzdy zapne pri zapnuti kzapalovani autmat klima.
Divne minuly tyden po servisu jine chovani. No po chvilce premysleni jsem si rekl, ze treba ma auto ochranu proti uplnemu vybiti baterie.
Nabil jsem 1hodinu 3,5A baterii po dobiti Ubat odpjene 12.83V a mereni provedeno znovu. Nyni stejne jako pred tydnem. Klidovy odber po zamceni 0.2A meren v intervalech 2minut po dobu 30minut a stale 200mA. Pak odemceno otevreno a zase zamceno a opet 200mA a drzi 10minut stejne dele jsem nevydrzel. Provedeno jen pro kontrolu zda neslo o nejakou nahodu. Pred znovuzapojenim baterie zemeren Ubat=12,55V.
Takze pri napeti bat. 12.23V je vse OK jenze baterie je jiz vybita, pri napeti vetsim nez 12.55V zavada se opakuje zda dispej sviti prozkoumam vecer. Prosim o napady co servisu poradit protoze se mi nechce byt tyden bez auta prej potrebujou diagnostiku, ale my kupovali auto nove abychom prave nemeli problemy a tohle jiz 3x nejelo (nyni ho pravidelne dobijim takze OK, ale je to otrava) a ted jde kvuli stejne zavade do sercvisu po druhe. Prosim poradte. Navic si myslim, ze ani baterie jiz nebude po roce vybijeni zcela OK.
Auto od patku nejelo. Napeti baterie odpojene od vozidla Ubat 12.23V. Po zamceni klidovy odber 170mA ale presne po 60s klesne na nemeritelnou uroven 0.01A. Auto startuje akorat ne moc ochotne. Odber je tedy super skoro 0A. Zaroven se vzdy zapne pri zapnuti kzapalovani autmat klima.
Divne minuly tyden po servisu jine chovani. No po chvilce premysleni jsem si rekl, ze treba ma auto ochranu proti uplnemu vybiti baterie.
Nabil jsem 1hodinu 3,5A baterii po dobiti Ubat odpjene 12.83V a mereni provedeno znovu. Nyni stejne jako pred tydnem. Klidovy odber po zamceni 0.2A meren v intervalech 2minut po dobu 30minut a stale 200mA. Pak odemceno otevreno a zase zamceno a opet 200mA a drzi 10minut stejne dele jsem nevydrzel. Provedeno jen pro kontrolu zda neslo o nejakou nahodu. Pred znovuzapojenim baterie zemeren Ubat=12,55V.
Takze pri napeti bat. 12.23V je vse OK jenze baterie je jiz vybita, pri napeti vetsim nez 12.55V zavada se opakuje zda dispej sviti prozkoumam vecer. Prosim o napady co servisu poradit protoze se mi nechce byt tyden bez auta prej potrebujou diagnostiku, ale my kupovali auto nove abychom prave nemeli problemy a tohle jiz 3x nejelo (nyni ho pravidelne dobijim takze OK, ale je to otrava) a ted jde kvuli stejne zavade do sercvisu po druhe. Prosim poradte. Navic si myslim, ze ani baterie jiz nebude po roce vybijeni zcela OK.
Re: Problém s baterkou
Postupně vybrakuj pojistky ze skříňky, šák se ten proud najde. Holt to dýl trvá...
4) 2/2020: Mazda 6 Revolution 2,0i s manuálem
3) 9/2015: Toyota Corolla
2) Už nemám, ale byla a stále je dobrá, protože byla ještě z Ulsanu: I30 1,6 CVVT Comfort, Champaigne Silver na 16" Alu od 9/2007
1) Asi 6 aut...
3) 9/2015: Toyota Corolla
2) Už nemám, ale byla a stále je dobrá, protože byla ještě z Ulsanu: I30 1,6 CVVT Comfort, Champaigne Silver na 16" Alu od 9/2007
1) Asi 6 aut...
Re: Problém s baterkou
Dík za radu ja jim to v servisu taky radil taky. Nechce se mi to delat vse za ne. Zitra jde auticko do servisu znova a jestli to neodstranej budu muset udelat celou diagnostiku za ne. No holt co se da delat. Na to ze je auto teprve rok stare mi prijde hloupe si delat vse sam.
Re: Problém s baterkou
Tak dnes v servisu uplna zmena dokonce zavolali technika co to bude delat a ja mu vse v klidu vysvetlil co jsem zmeril atd. Ten ani neprotestoval proti nosodratu ackoli nejsme v seznamu, ale samozrejme to muze byt i neco jineho. Kazdopadne tak si predstavuji jednani se zakanikem. Sice auto neni opraveno, ale pritom jsme spokojeni tak to ma byt. Zitra zavolaji na co prisli.