Ahoj, tak se tu s vami podelim o me zkusenosti. Mam i20 1,4 comfort, se kterou jsem jiz najel necelych 49 tis.. Ted se mi objevili nejake problemy. Pri nerovnostech jsem slysel drnceni z palubni desky a ono to bylo vnitrni zpetne zrcatko... v ramci zaruky bude vymeneno. Dalsi vec, pri prekroceni rychlosti nad 80km/h se mi ozyvalo ze smeru od pristrojove desky nepravidelne piskani az "srseni", zjistilo se ze je to nejaka pruzinka od budiku....v ramci zaruky budou vymeneny budiky. A posledni problem, pri rejdu jsem slysel z obou stran divne zvuky, zjistilo se spatne ulozeni tlumicu....v ramci zaruky bude pry vymeneno. Takze ted cekam az dojdou vsechny ty nahradni dily a v pondelu budu mit zase zpatky sveho milacka
S pozdravem
i20 po 49tis km
Moderátoři: amaize, Moderátoři
- TheFirstman
- **
- Příspěvky: 147
- Registrován: 29 črc 2009, 16:37
i20 po 49tis km
Hyundai i30 WG 1.5 DPi Smart Nav, engine red (2022)
Hyundai i20 1.4i Comfort, vínová metalíza (2009) - prodáno
Hyundai i10 1.1 48kW, modrá metalíza (2008)
Škoda 125L, zeleň topolová (1989)
Hyundai i20 1.4i Comfort, vínová metalíza (2009) - prodáno
Hyundai i10 1.1 48kW, modrá metalíza (2008)
Škoda 125L, zeleň topolová (1989)
- Reklama
- Stanci11111
- *
- Příspěvky: 87
- Registrován: 27 zář 2009, 20:03
- Bydliště: Rim.Sobota
Re: i20 po 49tis km
Tak to uz mas za sebou druhu garancnu mohol by si do tej témy nieco napisat kolko ta vysla a co ti na nej robili vdaka.Mna to prave caka.
Hyundai i20 1,4 74kW COMFORT 128000km
- koloman.brutus
- **
- Příspěvky: 358
- Registrován: 24 dub 2009, 16:39
- Bydliště: Prešov
Re: i20 po 49tis km
Stanci druha garancna tu uz bola opisovana. Priprav si cca 250€-300€. Podla toho aku mas vybavu a co odsuhlasis vymenit - RTFM (Read The Fucking Manual)
Mna by skor zaujimalo kedy TheFirstman stihol nabehat cca 50tkm. Odkedy mas auto?
Mna by skor zaujimalo kedy TheFirstman stihol nabehat cca 50tkm. Odkedy mas auto?
R.I.P. Opel ASCONA 1,6D 40kW (r.v 1985)
HAIL to new Hyundai i20 1,2 DOHC 57kW/77HP (model Kappa) - Berry Red
58 000km - motoricka porucha ziadna
HAIL to new Hyundai i20 1,2 DOHC 57kW/77HP (model Kappa) - Berry Red
58 000km - motoricka porucha ziadna
- TheFirstman
- **
- Příspěvky: 147
- Registrován: 29 črc 2009, 16:37
Re: i20 po 49tis km
Auto mam od srpna 2009, prohlidka po 40tis me stala necelych 7 tis Kc, vsechno menečno dle doporuceni vyrobce, to jest olej, vzuch filtr + filtr klimatizace, zapalovaci svicky,, brzdova kapalina. navic mi tam nauctovali drobnosti jako smes do odstrikovacu, nejaky tesneny, zarovky na osvetleni SPZ atd, jeste vyplach motoru
Hyundai i30 WG 1.5 DPi Smart Nav, engine red (2022)
Hyundai i20 1.4i Comfort, vínová metalíza (2009) - prodáno
Hyundai i10 1.1 48kW, modrá metalíza (2008)
Škoda 125L, zeleň topolová (1989)
Hyundai i20 1.4i Comfort, vínová metalíza (2009) - prodáno
Hyundai i10 1.1 48kW, modrá metalíza (2008)
Škoda 125L, zeleň topolová (1989)
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2822
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: i20 po 49tis km
Tak 300 Euro je hodně drahá prohlídka a v záruce se tomu nedá vyhnout a najít levnější řešení. Přiznám se, že servisní politika hyundai vč prodeje náhradních dílů mě dost nesedí, je to na hranici toho, čemu právníci říkají "dobré mravy", ne-li někdy už za touto hranicí (myslím ve vztahu k cenám, ne k chování servismanů). Takhle malá auta se například u renaultů servisují odhadem za poloviční částku. Aspoň v Čechách. 20 tis. servis dacie mě bez oleje nepříjde na více než 2,5 - 3 tis. Kč. Po mě chtěljí u H1 za periodickou prohlídku kolem 10 tis. Kč. No to bych se musel nejdříve opestíkovat, abych platil běžný servis 1,- Kč za 1 ujetý kilometr.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
- koloman.brutus
- **
- Příspěvky: 358
- Registrován: 24 dub 2009, 16:39
- Bydliště: Prešov
Re: i20 po 49tis km
Takze tiez mozes popisat dojmy po 50000km. Prave vcera som pokoril tuto hranicu.
Motor>
- je trochu hlucnejsi ako od nova a trosku viac vibruje na volnobehu
- spolahlivost na jednotku, ci leto alebo zima (-23) tak startoval bez problemov
- ochotnejsie ide do otacok ako pri 20000km (subjektivne)
Podvozok>
- subjektivne bezozmien, mozno trochu mensia prilnavost ale neviem ci je to tlmicmi alebo pneu (kazdopadne ocakavany jav do buducna)
- tu ani nie je co dalej rozpisovat
Exterier>
- lak je na figu, je sice pekny ale to je asi tak vsetko. Kapotu mam otlcenu od kamienokv a par ich prerazilo az na plech
- tesnenie okolo okien nelicuje tak ako by malo, zatial to vplyv na funkcnost nema resp. nezateka
Interier>
- ziadne pozorovatelne zmeny az na jednu, vibracie pristrojovej dosky pri 2000 az 2200 ot./min. mierne zosilnely
- potahy sedaciek su zachovale bez viditelneho vyrazneho opotrebovania
- mnoho skrabancov na plastoch v kufri, pristrojovka nie nakolko nie je tak namahana
Takze celkova spokojnost
Motor>
- je trochu hlucnejsi ako od nova a trosku viac vibruje na volnobehu
- spolahlivost na jednotku, ci leto alebo zima (-23) tak startoval bez problemov
- ochotnejsie ide do otacok ako pri 20000km (subjektivne)
Podvozok>
- subjektivne bezozmien, mozno trochu mensia prilnavost ale neviem ci je to tlmicmi alebo pneu (kazdopadne ocakavany jav do buducna)
- tu ani nie je co dalej rozpisovat
Exterier>
- lak je na figu, je sice pekny ale to je asi tak vsetko. Kapotu mam otlcenu od kamienokv a par ich prerazilo az na plech
- tesnenie okolo okien nelicuje tak ako by malo, zatial to vplyv na funkcnost nema resp. nezateka
Interier>
- ziadne pozorovatelne zmeny az na jednu, vibracie pristrojovej dosky pri 2000 az 2200 ot./min. mierne zosilnely
- potahy sedaciek su zachovale bez viditelneho vyrazneho opotrebovania
- mnoho skrabancov na plastoch v kufri, pristrojovka nie nakolko nie je tak namahana
Takze celkova spokojnost
R.I.P. Opel ASCONA 1,6D 40kW (r.v 1985)
HAIL to new Hyundai i20 1,2 DOHC 57kW/77HP (model Kappa) - Berry Red
58 000km - motoricka porucha ziadna
HAIL to new Hyundai i20 1,2 DOHC 57kW/77HP (model Kappa) - Berry Red
58 000km - motoricka porucha ziadna
Re: i20 po 49tis km
hrdzu si nenašiel niekde - na tých otlčených miestach, alebo niekde ak máš škrabanec?koloman.brutus píše:Kapotu mam otlcenu od kamienokv a par ich prerazilo az na plech
i20 1.4 CRDi, 55kW, Comfort, Ice blue - od 2.3.2011
Opel Corsa 1.3 CDTi, 51kW, od 6.11.2003
Opel Corsa 1.3 CDTi, 51kW, od 6.11.2003
- koloman.brutus
- **
- Příspěvky: 358
- Registrován: 24 dub 2009, 16:39
- Bydliště: Prešov
Re: i20 po 49tis km
Hrdzu nikde, kazdopadne ked sa pocasie umudry a aspon jeden cely den bude slnecno tak tie odreninky prelakujem dvojzlozkovym lakom.
A este jedna vec k brzdach. Uz nie su take ostre ako za nova No stale su dost silne.
A este jedna vec k brzdach. Uz nie su take ostre ako za nova No stale su dost silne.
R.I.P. Opel ASCONA 1,6D 40kW (r.v 1985)
HAIL to new Hyundai i20 1,2 DOHC 57kW/77HP (model Kappa) - Berry Red
58 000km - motoricka porucha ziadna
HAIL to new Hyundai i20 1,2 DOHC 57kW/77HP (model Kappa) - Berry Red
58 000km - motoricka porucha ziadna