Štartovanie

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: amaize, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
koloman.brutus
**
Příspěvky: 358
Registrován: 24 dub 2009, 16:39
Bydliště: Prešov

Re: Štartovanie

Příspěvek od koloman.brutus »

Stara sa o viac Teba ako o auto. Respektive zabezpeci Ti odvoz domov a ked si v zahranici tak aj noclah ak je treba. Poskytne nahradne vozidlo za urcitych podmienok.
R.I.P. Opel ASCONA 1,6D 40kW (r.v 1985)
HAIL to new Hyundai i20 1,2 DOHC 57kW/77HP (model Kappa) - Berry Red
58 000km - motoricka porucha ziadna
Reklama
 

x-bat
*
Příspěvky: 81
Registrován: 11 dub 2009, 14:14
Bydliště: Brno

Re: Štartovanie

Příspěvek od x-bat »

Rok a pul v zime (psal jsem to tady) me nechalo auto taky ve stychu - bylo kolem -20st., nenastartoval jsem. Pri otoceni klicem bylo slyset pouze slabe cvaknuti, jinak uplne mrtvo.
Volal jsem Asistencni sluzbu a vse bez problemu - prijel, vyzkouseli jsme vsechno mozne (vcetne kabelu), uznali, ze auto nejede a auto odtahli (svezl jsem se s nema, protoze meli cestu mym smerem). Byla sobota, auto zustalo nekde na zachytnem parkovisti, v pondeli rano slo hned do servisu a odpoledne mi volaji, ze tomu nic neni, ze nastartovali. Podepsal jsem papiry, upozornili me, ze je mozne, ze to vyhodnoti jako chybny zasah a ze mozna budu muset platit odtah. Nestalo se tak, nikdo mi uz nikdy nevolal.
Old: i20, 1.4 Style, Ice blue + modry interier (budiž mu země lehká)
New: Renault Megane Grandtour III GT220, 2.0 (162kW)
Uživatelský avatar
koloman.brutus
**
Příspěvky: 358
Registrován: 24 dub 2009, 16:39
Bydliště: Prešov

Re: Štartovanie

Příspěvek od koloman.brutus »

Tak ma potom natiahli. Vsetko co mi povedali na tej infolinke bolo, ze auto mam dat do servisu :lol:

Asi zacnem podnikat v tomto biznise :lol:
R.I.P. Opel ASCONA 1,6D 40kW (r.v 1985)
HAIL to new Hyundai i20 1,2 DOHC 57kW/77HP (model Kappa) - Berry Red
58 000km - motoricka porucha ziadna
Uživatelský avatar
caruser
****
Příspěvky: 1312
Registrován: 12 led 2011, 15:39
Bydliště: Slovenská republika

Re: Štartovanie

Příspěvek od caruser »

Tak už sa mi podarilo odsledovať kedy sa vyskytuje problém so štartovaním. Naštartujem studený motor, vycúvam z garáže a následne motor zhasnem. Pri opätovnom štartovaní motor naskočí na 500 ot. a zdochne. Pri ďalšom štartovaní už nabehne bez problémov. V čom by mohol byť problém?
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
jirikstbk
***
Příspěvky: 503
Registrován: 24 čer 2009, 07:50

Re: Štartovanie

Příspěvek od jirikstbk »

ObrázekHYUNDAI i20 1,4 STYLE RED, barva 1F - vínová metalíza
Tichtach
*
Příspěvky: 21
Registrován: 18 črc 2010, 19:19
Bydliště: BA

Re: Štartovanie

Příspěvek od Tichtach »

Nemusi ist o zavadu. Moze to byt fyzikalny jav. Po kratkom chode a nedostatocnom (takmer ziadnom) ohriati motora sa mozu tzv. spotit steny valcov a zvlhnut sviecky. Tak ako v kondenzacnych kotloch.
Mam s tym skusenost. Preto sa snazim nevypinat studeny motor hned po nastartovani.
jirikstbk
***
Příspěvky: 503
Registrován: 24 čer 2009, 07:50

Re: Štartovanie

Příspěvek od jirikstbk »

Zajímavý poznatek. Možná to tím skutečně bude. Trošku tomu ale odporuje to, že se to stává i v létě při horkých dnech. Na druhou stranu, v garáži je v horku tak max 20°C.
ObrázekHYUNDAI i20 1,4 STYLE RED, barva 1F - vínová metalíza
krči
*
Příspěvky: 39
Registrován: 18 srp 2009, 21:21
Bydliště: Žilina

Re: Štartovanie

Příspěvek od krči »

Nazdar, tak môj problém sa objavil znovu. Tie isté príznaky ako pri napísaní príspevku na začiatku....Mám už prvý problém a to pri rannom naštartovaní i20.Auto mám 1 mesiac najazdené 3200km a občas pri prvom štarte-ráno motor naštartuje a hned potom zhasne. Pripadá to ako štartovanie Škody 120 bez pridania sytiča!!! Potom už auto štartuje bez problémov počas dňa. V servise nevedia v čom to je, že treba zajazdiť auto a potom mám prísť. Co to je?......Teraz mám najazdené 30000km a problém je tu opeť. Tento problém sa vôbec nevyskytuje v zime !!
Mám dojem či to nemôže spôsobovať palivová sústava - všetko okolo nej...do servisu :hyu: idem až 30.8.2011.
Hyundai i20 1,4 73kW /100k Style, Diamond Black
jirikstbk
***
Příspěvky: 503
Registrován: 24 čer 2009, 07:50

Re: Štartovanie

Příspěvek od jirikstbk »

V servise nevedia v čom to je ...
Řekl bych, že to je ostuda :hyu: . Ta závada se vyskytuje a spoustě i20, nejčastěji u 1,4. Buď to bagatelizují nebo doporučí počkat na zajetí nebo resetují elektroniku. V mém případě všechny 3 možnosti. To je způsob opravy v provedení servisů :hyu: Obrázek
ObrázekHYUNDAI i20 1,4 STYLE RED, barva 1F - vínová metalíza
Uživatelský avatar
Stanci11111
*
Příspěvky: 87
Registrován: 27 zář 2009, 20:03
Bydliště: Rim.Sobota

Re: Štartovanie

Příspěvek od Stanci11111 »

Ja mam najazdene uz 46 000km a ties sa mi to stava mal som asi pol roka stym pokoj ale v poslednej dobe sa mi to stava dost casto! Aj ked motor nezdochne ale ide tak ako keby len na dva valce odbíja a potom sa rozbehne ale zvyknem ho vypnut a nastartovat na druhy krat a uz vtedy chyti hned a pekne.Nestava sa to vzdy ale priblizne kazde 20 startovanie.MAli by to riesit v :hyu: a nie len s resetovat Pc a cakat kym skonci zaruka :-)
Hyundai i20 1,4 74kW COMFORT 128000km
riemma
*
Příspěvky: 11
Registrován: 06 lis 2011, 14:15
Bydliště: Kobeřice

časté startování

Příspěvek od riemma »

Škodí benzinovému motoru časté startování?
i20 1.2/57kW Inclusive Plus - 10/2011, najeto 13000Km
Uživatelský avatar
amaize
Moderátor
Příspěvky: 1299
Registrován: 20 úno 2009, 19:35
Bydliště: Albrechtice u ČT

Re: Štartovanie

Příspěvek od amaize »

co je časté startování :-k , sedíš v garáži a co 10s START nebo ujedeš 500 m ,tak polož otázku , :-k
no a když už tu téma "štartovanie" je tak nezakládej zbytečně nové a koukni sem

vítám tě tu na fóru a skoukni to tady vše
i20 1,2/57kW comfort - 3/2009 do 11/2018 ~89007 km
R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
riemma
*
Příspěvky: 11
Registrován: 06 lis 2011, 14:15
Bydliště: Kobeřice

Re: Štartovanie

Příspěvek od riemma »

Sorry za založení nového témata, ale prostě jsem tady nový a omylem jsem založil nové. Časté startování u mě znamená, že ujedu 10km vypnu a za minutu zapnu, ujedu dalších 10km vypnu a za minutu zapnu, nebo ujedu 10km vypnu otevřu garáž a znova nastartuji. Prostě chci nějakým způsobem ušetřit benzín, proto auto vypínám.
i20 1.2/57kW Inclusive Plus - 10/2011, najeto 13000Km
Uživatelský avatar
caruser
****
Příspěvky: 1312
Registrován: 12 led 2011, 15:39
Bydliště: Slovenská republika

Re: Štartovanie

Příspěvek od caruser »

to: riemma

V zime ak to prerušenie jazdy nie je dlhšie ako 1 minúta, tak je lepšie ten motor ponechať naštartovaný. Je tam vyššia spotreba paliva, avšak menej je namáhaný štartér a motor si lepšie udržiava prevádzkovú teplotu. V lete by som v tom zhasínaní motora nevidel problém, myslím, že aj v manuáli je uvedené, že ak ide motor na voľnobeh pri státi dlhšie ako 40 s je lepšie ho zhasnúť. V zime okrem situácie ak potrebuješ otvoriť garáž :) by som ten motor nezhasínal.
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Uživatelský avatar
amaize
Moderátor
Příspěvky: 1299
Registrován: 20 úno 2009, 19:35
Bydliště: Albrechtice u ČT

Re: Štartovanie

Příspěvek od amaize »

pro riemma: nic se neděje já tě neubíjel,jen upozornil

no a ke startování asi toliko někdy startuju taky s krátkými intervaly asi po 3 až 4 km a přerušením řádově do 3 minut a problémy to nedělá , motoru pokud bude zahřátý to nevadí a u svíček asi taky problém nebude,kdysi bývalým svíčkám to docela vadilo , ale konstrukce dnešních svíček je jiná a odolnější,s tou spotřebou to bude různé,jak budeš stát krátce nebo delší dobu,to musíš vyzkoušet
při vjedzdu ať z garáže nebo do tak nevypínám

a nebo jedině že by si po těch 10 km nechal i20 pomalu se ploužit a nastoupil po té minutě,no trošku by jsi ji musel doběhnout
i20 1,2/57kW comfort - 3/2009 do 11/2018 ~89007 km
R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
Odpovědět

Zpět na „i20 Motor a převodovka“