spokojenost s i30?
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: spokojenost s i30?
To je o aute, ne o majiteli. Ale jestli na ty bazarnicky kecy skocite, to je vase vec...v bazaru kazda Octa vypada pekne, vzdycky 137tkm najeto a prvni majitel byl rocnik 21, doktor a jezdil jen dlouhy streky po nemecky dalnici.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Reklama
Re: spokojenost s i30?
Hardcam píše:To je o aute, ne o majiteli. Ale jestli na ty bazarnicky kecy skocite, to je vase vec...v bazaru kazda Octa vypada pekne, vzdycky 137tkm najeto a prvni majitel byl rocnik 21, doktor a jezdil jen dlouhy streky po nemecky dalnici.
Ako neviem co vlastne tvrdis, ci uz v bazare to prehanaju s opisom alebo nie vzdy je na tom Octavka daleko lepsie, lebo aj pri stocenych 250000 km na 137000 je na tom ovela lepsie ako I30 so 100000 km. Nech mi niekto tu po 150000 km povie ze okrem serisnych prehliadok nebol v servise so svojou I30 nech sa verejne prihlasi. U oktavky je to bezne.
Preco si firmy nekupuju I30 ked su take dobre a lacne.Lebo by na seba nezarobili, kedze servis je ich prechodny pobyt.
Re: spokojenost s i30?
Mne je uplne burt, co Octavie dokaze a nedokaze. V prvni rade se mi nelibi, v druhe je absolutne predrazena a dovolit si ji muzou prave diky cenam, ktere Skoda nabizi pro flotily. Hyundai tolik % off neda. Ta cena je hodne odlisna pro cloveka, ktery si pujde koupit jednu takovou Octavii. Octavii jako nove rodinne auto si koupi pouze par stovek lidi.
Nicmene at tomu veris ci ne, v Cechach jsou firmy nebo autoskoly, co vlastni i pres 10 sluzebnich H (Accenty, i30, H1, Sonaty, Tucsony, Santa Fe).
Nicmene at tomu veris ci ne, v Cechach jsou firmy nebo autoskoly, co vlastni i pres 10 sluzebnich H (Accenty, i30, H1, Sonaty, Tucsony, Santa Fe).
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: spokojenost s i30?
more ty sa zobud Škodfka je moc fajnxxenak píše:Hardcam píše:To je o aute, ne o majiteli. Ale jestli na ty bazarnicky kecy skocite, to je vase vec...v bazaru kazda Octa vypada pekne, vzdycky 137tkm najeto a prvni majitel byl rocnik 21, doktor a jezdil jen dlouhy streky po nemecky dalnici.
Ako neviem co vlastne tvrdis, ci uz v bazare to prehanaju s opisom alebo nie vzdy je na tom Octavka daleko lepsie, lebo aj pri stocenych 250000 km na 137000 je na tom ovela lepsie ako I30 so 100000 km. Nech mi niekto tu po 150000 km povie ze okrem serisnych prehliadok nebol v servise so svojou I30 nech sa verejne prihlasi. U oktavky je to bezne.
Preco si firmy nekupuju I30 ked su take dobre a lacne.Lebo by na seba nezarobili, kedze servis je ich prechodny pobyt.
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Re: spokojenost s i30?
@Xxenak:Tak neotravuj,skoc do salonu a ten zazrak si kup
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Re: spokojenost s i30?
Obě auta Okta i Tříca mají něco dosebe, z různých úhlů pohledu, finančních, užitkových a z hlediska jízdního komfortu se budou jevit také různě, to však platí o všem. Jednoznačná odpověd kdo je lepší prostě není. Co se týká trvanlivosti jako celku, neumím posoudit, Okta je zde asi přecijen favoritem, ale čas ještě ukáže. I přes některé potíže se Škoda v zásadě těší dobré pověsti-Problém je ten, že velká část a možná většina lidí kupuje Oktu jako ojetinu a především TDI si v případě nedobrého zacházení přichází pro účet.
Ještě bych zmínil něco mimo téma: Zkuste si porovnat ceníky obou vozů, přesto, že se I30 již blíží generační obměna, distribudor jej doslova stylizuje do šatu lowendu, solventnější zákazník už jej nezajímá, myslím, že to modelu škodí a vůz má na víc.
Ještě bych zmínil něco mimo téma: Zkuste si porovnat ceníky obou vozů, přesto, že se I30 již blíží generační obměna, distribudor jej doslova stylizuje do šatu lowendu, solventnější zákazník už jej nezajímá, myslím, že to modelu škodí a vůz má na víc.
Tucson Euro 2016, 1.7 CRDi, 85kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
Re: spokojenost s i30?
Je mi celkem jedno, jaký zákazník zajímá prodejce - pro movitější mají ix35 nebo i40, takže nemusí bojovat se škodováckou propagandou. Když jsem vybíral před dvěma roky auto, rozhodl jsem se pro i30cw a do dnešního dne svého rozhodnutí nelituji. Kdybych se rozhodoval dnes, kdo ví?saldy píše:Obě auta Okta i Tříca mají něco dosebe, z různých úhlů pohledu, finančních, užitkových a z hlediska jízdního komfortu se budou jevit také různě, to však platí o všem. Jednoznačná odpověd kdo je lepší prostě není. Co se týká trvanlivosti jako celku, neumím posoudit, Okta je zde asi přecijen favoritem, ale čas ještě ukáže. I přes některé potíže se Škoda v zásadě těší dobré pověsti-Problém je ten, že velká část a možná většina lidí kupuje Oktu jako ojetinu a především TDI si v případě nedobrého zacházení přichází pro účet.
Ještě bych zmínil něco mimo téma: Zkuste si porovnat ceníky obou vozů, přesto, že se I30 již blíží generační obměna, distribudor jej doslova stylizuje do šatu lowendu, solventnější zákazník už jej nezajímá, myslím, že to modelu škodí a vůz má na víc.
P.S. Než jsem odeslal tento příspěvek, udělal jsem si bleskovou rešerži aktuální nabídky a vypadá to, že i30cw by byl stále v množině zhruba čtyř typů, ze kterých bych vybíral. Naštěstí nepatřím k lidem, kteří musí mít před barákem velký stříbrný kombík, samozřejmě turbo diesel
Re: spokojenost s i30?
nene, škodovky se nechytaj vůbec, design, jízdní vlastnosti, všechno, prostě užitkový auto, když míjím škodovku na dálnici, sám sobě se divím, že jsem o takovémto autě jen přemejšlel a to jsem přemejšlel o roomstrovi, kterej je uplně nahovno, něco jako citroen berlingo, prostě užitkový auto.
Možná kdyby se udělal test, že by vydržela víc nárazů do zdiMožná Oktávka 4x4 v kůži bude lepší, ale taky v cenový relaci co bmw x5
Tim, ale nechci tvrdit, že by se i30 neměla hned po 5ti letech, kdy dojde záruka prodat a koupit nový.
Možná kdyby se udělal test, že by vydržela víc nárazů do zdiMožná Oktávka 4x4 v kůži bude lepší, ale taky v cenový relaci co bmw x5
Tim, ale nechci tvrdit, že by se i30 neměla hned po 5ti letech, kdy dojde záruka prodat a koupit nový.
Hyundai i30cw CRDi 66KW hnědá 2011
Re: spokojenost s i30?
Aktuální nejnižší cena X5 30D je 1.438.750,- vč DPH OII s nej možnou příplatkovou výbavou tak 1.100.000,- (se kterou si ji nikdo nepořídí) tedy pořád rozdíl jedné nadupané I30.standas píše:nene, škodovky se nechytaj vůbec, design, jízdní vlastnosti, všechno, prostě užitkový auto, když míjím škodovku na dálnici, sám sobě se divím, že jsem o takovémto autě jen přemejšlel a to jsem přemejšlel o roomstrovi, kterej je uplně nahovno, něco jako citroen berlingo, prostě užitkový auto.
Možná kdyby se udělal test, že by vydržela víc nárazů do zdiMožná Oktávka 4x4 v kůži bude lepší, ale taky v cenový relaci co bmw x5
Tim, ale nechci tvrdit, že by se i30 neměla hned po 5ti letech, kdy dojde záruka prodat a koupit nový.
Co si budeme nalhávat Škodovky jsou většinou větší držáky než jak tady čtu minimálně s korozí jsou natom zatím lépe tady si to podobně jako Fiat pokazil, Fiaty už 20 let nehnijí a pořád se to říká (uvidíme novou generaci vozů I30 a IX35 atd.), ale často je to o servisu a majiteli, O II a intervaly +- 30.000km (já s OII Tdi jezdím po 20.000km) je moc a to jsme měli ve firmě i jednu Fabiii I s intervalem 50.000km
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Re: spokojenost s i30?
Opět jak vidím vše se mele do jednoho pytle. Jezdil jsem opravdu s mnoha auty, jak služebně, tak soukromě. Opravoval jsem si Škodovky, včetně 1000, 105, Favorita a Formana. Jezdil jsem s polským Fiatem, několik tis.km s Žigulem. S dieslovým VW Vento....ještě bych měl přidat i Š 1203.
Vždycky můžu porovnávat auta k sobě porovnatelná. Nemluvím o porovnávání značek a třidy. Předchozí Hyundai co jsem vlastnil byla Lantra 1,9D GLX sedan r.v.12/1999. Nemůžu si naprosto stěžovat, protože každé auto potřebuje nějaké opravy. U tohoto "dělníka" silnic jsem naskákal víc než 100 tis.km bez vážných, provozu bránících oprav. Navíc můj servis byl s opravami hotov tak, že jsem tam auto zavezl ráno a odpoledne vyzvedl.
Abych opravy jmenoval:
1)propálený vlnovec výfukového potrubí (cca 95tis km)
2)výměna rozvodů ( podle návodu k vozu v 125 tis.km)
3)čerpadlo ostřikovače(130 tis.km)
Teď Lantru provozuje syn a jediná pravda je, že začínají korodovat zadní podběhy. ale po 11 letech se to dá očekávat.
Takže na i30 CW "zatím" nenechám dopustit........proti Lantře je to luxus, navíc turbo umí, i ve městě. Nasazuje brzy, takže není nutné podřazovat(pokud nejedete na "6"ku).
Vždycky můžu porovnávat auta k sobě porovnatelná. Nemluvím o porovnávání značek a třidy. Předchozí Hyundai co jsem vlastnil byla Lantra 1,9D GLX sedan r.v.12/1999. Nemůžu si naprosto stěžovat, protože každé auto potřebuje nějaké opravy. U tohoto "dělníka" silnic jsem naskákal víc než 100 tis.km bez vážných, provozu bránících oprav. Navíc můj servis byl s opravami hotov tak, že jsem tam auto zavezl ráno a odpoledne vyzvedl.
Abych opravy jmenoval:
1)propálený vlnovec výfukového potrubí (cca 95tis km)
2)výměna rozvodů ( podle návodu k vozu v 125 tis.km)
3)čerpadlo ostřikovače(130 tis.km)
Teď Lantru provozuje syn a jediná pravda je, že začínají korodovat zadní podběhy. ale po 11 letech se to dá očekávat.
Takže na i30 CW "zatím" nenechám dopustit........proti Lantře je to luxus, navíc turbo umí, i ve městě. Nasazuje brzy, takže není nutné podřazovat(pokud nejedete na "6"ku).
Re: spokojenost s i30?
Já nechci a ani nemůžu hodnotit zpětně, páč jsem se o tuto značku nikdy nezajímal. Vlastní zkušenost mám 1 rok a najeto 27.500 km a zatím vážně naprostá spokojenost. Přiznám se, že i u mě při rozhodování, hrála velkou roly cena a na autě bych chtěl nalítat 150 - 200 tkm. Nepotřebuji auto měnit každé 2 roky. Je pravda, že když se předešlí majitel o Octu staral a dopřával jí pravidelný a kvalitní servis, tak na tom autě nalítanejch 200 tkm, nebylo moc znát. Většinou se ale jedná o dovezená auta z D, páč taková porce nalítanejch km po Německých silnicích, na autě nezanechá téměř žádné následky (při dobrých schopnostech řidiče). Němce při koupi ojetiny ani tak nezajímá, kolik má auto najeto, ale v jakém je stavu. Proto se v D nestáčí kilometry. Kdežto u nás je to opačně. Právě stav tacho je pro každého "odborníka" jistou indícií, v jakém stavu auto je. Psychologická hranice je u nás 100 tkm, pak 150 tkm a auta, co maj 200 tkm a víc, se prodávaj hoodně špatně. Páč to každej samozřejmě vnímá našim pohledem, jak asi auto musí být po takové porci km zhuntované, při kvalitě našich silnic. Auto v dieselu, které jezdilo jen po Německu a po Francii, které má najeto 300 tkm, tak jistě bude v lepší kondici, než našinec, kterej auto trápí 3 roky po CZ. Negativní články ohledně dlouhodobé kvality , které tu občas čtu, mi moc důvodů k úsměvu a k optimismu do budoucna nedávají, ale zatím hoodně věřím tomu, že i to, jak se o auto starám já osobně, má a bude mít vliv na to, jak moc a jak dlouho budu se svým autem spokojený. No, uvidíme za další 4 roky a najetých 100 tkm.
P.S. Věř a víra tvá tě uzdraví.
P.S. Věř a víra tvá tě uzdraví.
Hyundai i30 Comfort, 1,6 CRDi VGT - 85kW, Vivid Blue, 07 / 2010.
Oil: Shell Helix Diesel Ultra 5W-30. Benzina - Verva Diesel / Euro Oil - Optimal Diesel (bez biosložky) + VIF
"Ať to má kozy nebo kola, vždy s tím budou problémy".
Oil: Shell Helix Diesel Ultra 5W-30. Benzina - Verva Diesel / Euro Oil - Optimal Diesel (bez biosložky) + VIF
"Ať to má kozy nebo kola, vždy s tím budou problémy".
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: spokojenost s i30?
Každý majiteľ je z nového auta nadšený, to je normálne. Postupom času a kilometrovým nájazdom to nadšenie vyprcháva. Vníma aj negatíva, ktorých pribúda a pomaly ich je viac ako pozitív.
Každá značka a auto potrebuje údržbu to bezpochyby. Iba naivný jedinec si môže myslieť, že vydrží bez problémov 100 a viac tisíc km bez toho, aby zainvestoval.
Napr. TDI (PD) sú známe problémovými dvojlitrami, kde praskali hlavy motorov, odchádzali dvojhmotové zotrvačníky, váhy vzduchu či problémy s filtrom pevných častíc (DPF).
i30 má poddimenzovanú spojku (diskusií typu, že smrdí je tu dosť), horší podvozok (stabilizátory by mali vydržať viac ako pár desiatok tisíc km) a slabšiu antikoróznu ochranu. O slabých svetlách, batérii, často praskajúcich žiarovkách nehovorím.
Nemyslím si, že i30 bude „držák“, ktorý bude slúžiť bez problémov x rokov a y km. Materiály a jednotlivé diely sú slabšej kvality a bude nutná výmena niektorých komponentov v kratšom časovom horizonte ako u iných typoch áut. Nespokojných majiteľov stále pribúda a najhoršie je, že už takmer od novoty po pár tisíc km a mesiacov.
Ani jazdné vlastnosti nepatria k vrcholu triedy, stačí si vyskúšať aj iné typy áut. Možno sa zviesť vo focuse, astre s nastaviteľným podvozkom, mazde3 ale sadnúť si do golfu a potom porovnávať. Z i30 nikomu sánka dolu nepadne, ale nenáročného užívateľa poteší. „Výhodou“ je možno záruka, ale aj to je diskutabilné pri uplatňovaní v praxi. Servisy sa budú snažiť všetko uhrať na spotrebák, stačí si prečítať podmienky v servisnej knižke.
Cenovo sú vyššie spomínané autá trochu inde, ale podobný pocit môže mať majiteľ renaultu thalia alebo dacie logan keď presadne do i30. Bude nadšený, ale sám seba presviedčať, že logan stačí a môže sa smelo rovnať s hyundaiom, navyše za menšie peniaze.
Kórejci by chceli konkurovať nemeckej a japonskej produkcii, ale momentálne to ostáva iba pri chcení. Reálnejšie je prilákať na svoju stranu majiteľov francúzskych značiek. V priebehu najbližšieho roka chcú uviesť na trh 10 nových modelov. Skôr by sa mali zamerať na kvalitu ako na kvantitu modelov a snažiť sa uspieť v každom segmente. Menej je niekedy viac...
Nechcel som rozdúchať vášne, ani označiť auto za šmejd, ale reálne, triezvo zhodnotiť používanie a stav po 3 rokoch a 70 tisíc km. Možno to vyznelo trochu kriticky, ale taká je realita a moje skúsenosti.
Vy, ktorí obhajujete i30 do krvi a neviete rozdýchať aj iný názor ako spokojný, počkajte na vyšší km nájazd a potom hodnoťte. Kvalita a spoľahlivosť auta sa dá ťažko posúdiť pri 10 či 20 tisíc km. 100 tisíc by mal zvládnuť s menšími problémami, ale 200 tisíc sa dožije pri viacnásobnej výmene niektorých komponentov. Tam už sa vytráca význam a zmysel ušetrených peňazí pri kúpe.
Každá značka a auto potrebuje údržbu to bezpochyby. Iba naivný jedinec si môže myslieť, že vydrží bez problémov 100 a viac tisíc km bez toho, aby zainvestoval.
Napr. TDI (PD) sú známe problémovými dvojlitrami, kde praskali hlavy motorov, odchádzali dvojhmotové zotrvačníky, váhy vzduchu či problémy s filtrom pevných častíc (DPF).
i30 má poddimenzovanú spojku (diskusií typu, že smrdí je tu dosť), horší podvozok (stabilizátory by mali vydržať viac ako pár desiatok tisíc km) a slabšiu antikoróznu ochranu. O slabých svetlách, batérii, často praskajúcich žiarovkách nehovorím.
Nemyslím si, že i30 bude „držák“, ktorý bude slúžiť bez problémov x rokov a y km. Materiály a jednotlivé diely sú slabšej kvality a bude nutná výmena niektorých komponentov v kratšom časovom horizonte ako u iných typoch áut. Nespokojných majiteľov stále pribúda a najhoršie je, že už takmer od novoty po pár tisíc km a mesiacov.
Ani jazdné vlastnosti nepatria k vrcholu triedy, stačí si vyskúšať aj iné typy áut. Možno sa zviesť vo focuse, astre s nastaviteľným podvozkom, mazde3 ale sadnúť si do golfu a potom porovnávať. Z i30 nikomu sánka dolu nepadne, ale nenáročného užívateľa poteší. „Výhodou“ je možno záruka, ale aj to je diskutabilné pri uplatňovaní v praxi. Servisy sa budú snažiť všetko uhrať na spotrebák, stačí si prečítať podmienky v servisnej knižke.
Cenovo sú vyššie spomínané autá trochu inde, ale podobný pocit môže mať majiteľ renaultu thalia alebo dacie logan keď presadne do i30. Bude nadšený, ale sám seba presviedčať, že logan stačí a môže sa smelo rovnať s hyundaiom, navyše za menšie peniaze.
Kórejci by chceli konkurovať nemeckej a japonskej produkcii, ale momentálne to ostáva iba pri chcení. Reálnejšie je prilákať na svoju stranu majiteľov francúzskych značiek. V priebehu najbližšieho roka chcú uviesť na trh 10 nových modelov. Skôr by sa mali zamerať na kvalitu ako na kvantitu modelov a snažiť sa uspieť v každom segmente. Menej je niekedy viac...
Nechcel som rozdúchať vášne, ani označiť auto za šmejd, ale reálne, triezvo zhodnotiť používanie a stav po 3 rokoch a 70 tisíc km. Možno to vyznelo trochu kriticky, ale taká je realita a moje skúsenosti.
Vy, ktorí obhajujete i30 do krvi a neviete rozdýchať aj iný názor ako spokojný, počkajte na vyšší km nájazd a potom hodnoťte. Kvalita a spoľahlivosť auta sa dá ťažko posúdiť pri 10 či 20 tisíc km. 100 tisíc by mal zvládnuť s menšími problémami, ale 200 tisíc sa dožije pri viacnásobnej výmene niektorých komponentov. Tam už sa vytráca význam a zmysel ušetrených peňazí pri kúpe.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Re: spokojenost s i30?
vlado1979: s většinou věcí souhlas. i30 je auto zaměřené na poměr cena/výkon a to se muselo někde projevit... ale snad nebylo moc lidí co si myslelo, že bude konkurovat třeba 1er. Ale obecně je v autoprůmyslu docela patrný trend " čím novější auto tím méně vydrží" , ale to je dáno tím, jak se všude šetří a je to dost vidět u většiny značek...
EX - i30 1.4 CVVT Patriot BRC SQ 24
Re: spokojenost s i30?
Asi tak.Nehlede na to,ze je stejne hodnotit co bude auto delat ve 100k,kdyz ma najeto 20k,jako hodnotit co bude delat auto ve 200k,kdyz mam najeto 70.Az budu mit najeto 100 a budu stale neco menit,zrejme dam za pravdu znalcum a jasnovidcum.Zatim jsem nemel vetsi problem,spojku jeste nikdo nemenil,stabilizatory jsou spotrebak,stejne jako desticky,kotouce,tlumice a i tak mi jeste nic z toho neodeslo.
Kdyz uz jsem se rozepsal,tak se ptam,co jsi Vlado musel menit na aute ve tvych 70000km?Kdyz neberu v potaz,ze ti zrejme odesla stabilizacni tycka?
Kdyz uz jsem se rozepsal,tak se ptam,co jsi Vlado musel menit na aute ve tvych 70000km?Kdyz neberu v potaz,ze ti zrejme odesla stabilizacni tycka?
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Re: spokojenost s i30?
Čoveče já bych řekl, že tobě se budou "srát" uplně všechny auta, který si kdy pořídíš. A to kvůli tvojemu šílenýmu negativnímu pohledu na všechno:shock: ...nic nevydrží věčně, všechno stárne a příroda si bere nazpět. Prachsi a vprachseobrátíme všichni bez ohledu na rasu či místo výroby
nějaký slabý světla, praskající žárovky......... no, já bych chtěl připomenout, že se bavíme o autě, který je v cenový relaci cca od 200 do 400000,-, takže xenony bych asi neočekával. nehledě na to, že žárovky praskají všem autům a to především v zimě když mrzne a to z úplně prostého důvodu
...a kde jsi vzal informaci, že i 30 má slabší spojku a horší podvozek? já jsem si teda poddimenzovaný spojky nevšiml, naopak jsem překvapen jak se skvěle řadí rychlosti (to mě dostává uplně pokaždý když někam jedu, rychlosti "zaklapávají" jak v nějakým lambu) a podvozek mi naopak přijde jako silná stránka, spolu s dobrým rozvorem a skvělým rejdem(hodnotím svojí i30cw).
hnujvykydaje nejsou držáci? máš pro to nějaký důkaz o který bys to opřel(třeba jinej dodavatel plechů než ma koncern vw)? Kde jsi vzal informaci, že "jednotlivé diely sú slabšej kvality a bude nutná výmena niektorých komponentov v kratšom časovom horizonte ako u iných typoch áut" Mám takový pocit, že veškerý díly jsou totožný s kiama, který se výrábí tam u vás ve slovenské zemině
a hlavně můžeš mi dát nějaký odkazy na "Nespokojných majiteľov, kterých stále pribúda a najhoršie je, že už takmer od novoty po pár tisíc km a mesiacov"
to by mě totiž dost zajímalo a chtěl bych znát jejich zkušenosti.
nějaký slabý světla, praskající žárovky......... no, já bych chtěl připomenout, že se bavíme o autě, který je v cenový relaci cca od 200 do 400000,-, takže xenony bych asi neočekával. nehledě na to, že žárovky praskají všem autům a to především v zimě když mrzne a to z úplně prostého důvodu
...a kde jsi vzal informaci, že i 30 má slabší spojku a horší podvozek? já jsem si teda poddimenzovaný spojky nevšiml, naopak jsem překvapen jak se skvěle řadí rychlosti (to mě dostává uplně pokaždý když někam jedu, rychlosti "zaklapávají" jak v nějakým lambu) a podvozek mi naopak přijde jako silná stránka, spolu s dobrým rozvorem a skvělým rejdem(hodnotím svojí i30cw).
hnujvykydaje nejsou držáci? máš pro to nějaký důkaz o který bys to opřel(třeba jinej dodavatel plechů než ma koncern vw)? Kde jsi vzal informaci, že "jednotlivé diely sú slabšej kvality a bude nutná výmena niektorých komponentov v kratšom časovom horizonte ako u iných typoch áut" Mám takový pocit, že veškerý díly jsou totožný s kiama, který se výrábí tam u vás ve slovenské zemině
a hlavně můžeš mi dát nějaký odkazy na "Nespokojných majiteľov, kterých stále pribúda a najhoršie je, že už takmer od novoty po pár tisíc km a mesiacov"
to by mě totiž dost zajímalo a chtěl bych znát jejich zkušenosti.
vlado1979 píše:Každý majiteľ je z nového auta nadšený, to je normálne. Postupom času a kilometrovým nájazdom to nadšenie vyprcháva. Vníma aj negatíva, ktorých pribúda a pomaly ich je viac ako pozitív.
Každá značka a auto potrebuje údržbu to bezpochyby. Iba naivný jedinec si môže myslieť, že vydrží bez problémov 100 a viac tisíc km bez toho, aby zainvestoval.
Napr. TDI (PD) sú známe problémovými dvojlitrami, kde praskali hlavy motorov, odchádzali dvojhmotové zotrvačníky, váhy vzduchu či problémy s filtrom pevných častíc (DPF).
i30 má poddimenzovanú spojku (diskusií typu, že smrdí je tu dosť), horší podvozok (stabilizátory by mali vydržať viac ako pár desiatok tisíc km) a slabšiu antikoróznu ochranu. O slabých svetlách, batérii, často praskajúcich žiarovkách nehovorím.
Nemyslím si, že i30 bude „držák“, ktorý bude slúžiť bez problémov x rokov a y km. Materiály a jednotlivé diely sú slabšej kvality a bude nutná výmena niektorých komponentov v kratšom časovom horizonte ako u iných typoch áut. Nespokojných majiteľov stále pribúda a najhoršie je, že už takmer od novoty po pár tisíc km a mesiacov.
Ani jazdné vlastnosti nepatria k vrcholu triedy, stačí si vyskúšať aj iné typy áut. Možno sa zviesť vo focuse, astre s nastaviteľným podvozkom, mazde3 ale sadnúť si do golfu a potom porovnávať. Z i30 nikomu sánka dolu nepadne, ale nenáročného užívateľa poteší. „Výhodou“ je možno záruka, ale aj to je diskutabilné pri uplatňovaní v praxi. Servisy sa budú snažiť všetko uhrať na spotrebák, stačí si prečítať podmienky v servisnej knižke.
Cenovo sú vyššie spomínané autá trochu inde, ale podobný pocit môže mať majiteľ renaultu thalia alebo dacie logan keď presadne do i30. Bude nadšený, ale sám seba presviedčať, že logan stačí a môže sa smelo rovnať s hyundaiom, navyše za menšie peniaze.
Kórejci by chceli konkurovať nemeckej a japonskej produkcii, ale momentálne to ostáva iba pri chcení. Reálnejšie je prilákať na svoju stranu majiteľov francúzskych značiek. V priebehu najbližšieho roka chcú uviesť na trh 10 nových modelov. Skôr by sa mali zamerať na kvalitu ako na kvantitu modelov a snažiť sa uspieť v každom segmente. Menej je niekedy viac...
Nechcel som rozdúchať vášne, ani označiť auto za šmejd, ale reálne, triezvo zhodnotiť používanie a stav po 3 rokoch a 70 tisíc km. Možno to vyznelo trochu kriticky, ale taká je realita a moje skúsenosti.
Vy, ktorí obhajujete i30 do krvi a neviete rozdýchať aj iný názor ako spokojný, počkajte na vyšší km nájazd a potom hodnoťte. Kvalita a spoľahlivosť auta sa dá ťažko posúdiť pri 10 či 20 tisíc km. 100 tisíc by mal zvládnuť s menšími problémami, ale 200 tisíc sa dožije pri viacnásobnej výmene niektorých komponentov. Tam už sa vytráca význam a zmysel ušetrených peňazí pri kúpe.
Naposledy upravil(a) standas dne 01 srp 2011, 16:34, celkem upraveno 1 x.
Hyundai i30cw CRDi 66KW hnědá 2011