spokojenost s i30?
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: spokojenost s i30?
Lépe bych to neřekl. Někdy je to také tím,jak se k věcem chováme. Myslím,že každý na rozdíl od jedné nejmenované značky upřednostňuje cenu,prostor, výbavu a taky tak trochu vzhled.
i30, Champaigne Silver, Style, 1.6 benzín, 09/2008
I30 kombi, Ecotronic Gray Pearl, Style, 1.5 DPI, 07/2024
old - Š-Felicia 1,3 MPi,10/2000
I30 kombi, Ecotronic Gray Pearl, Style, 1.5 DPI, 07/2024
old - Š-Felicia 1,3 MPi,10/2000
- Reklama
Re: spokojenost s i30?
[quote="standas"]a hlavně můžeš mi dát nějaký odkazy na "Nespokojných majiteľov, kterých stále pribúda a najhoršie je, že už takmer od novoty po pár tisíc km a mesiacov"
to by mě totiž dost zajímalo a chtěl bych znát jejich zkušenosti.
To standas: Ja som nepokojny majiteľ a to hneď z niekoľkých dôvodov.Hneď po kúpe som zistil, že auto mi rezonuje a strašný zvuk nad 120 km/h. Tretí deň som si pribuchol pas na zadnom sedadle a ostala diera v nosníku a tak som zstil, že miesto plechov je to auto z papiera (skúste vyskúšať hmotnosť dverí inych aut a uvidíte). Spojka je strašne poddimenzovaná a smrdí aj teraz. Zo začiatku strašné teraz iba niekedy. V zime (stači okolo nuly) mi tlmiče prestanu tlmiť uplne a auto prejazdom i malej nerovnosti bucha (aký je olej v tlmičoch?). Keď som v lete zapol klímu myslel som, že mi auto zdochlo (kde je výkon). V aute mi rozenuje skrinka pred spolujazdcom, spätné zrkadla (alebo reproduktory- neviem ), vrzga mi sedača vodiča a pas spolujazdca. A potom to začalo: od nefunkčnej skrinky zapaľovania, cez kúrenie (klíma), tesnenia, manžety, potom zasa manžety, potom zase skrinka zapaľovania atď. To že auto je vyrobené z nekvalitných materiálov je v recenzii od AAAauta. Môj postreh -tenké plechy a zlá povrchova úprava alebo nástrek, poddimenzovaná spojka (nehovorím o tom že zaberá strašne vysoko), zlá baterka, zlé svetlá (žiarovky som menil 4 krát a mám 24000 km), zlé tlmiče, neodhlučnené auto , poddimenzované tyčky stabilizátora, odpadávajúce manžety, motor a prevodovka zlá kombinácia atď. A to chcem podotknúť, že sa jedná o auto nie staršie ako dva roky s km 24000. Čo bude pri 100000 km?
to by mě totiž dost zajímalo a chtěl bych znát jejich zkušenosti.
To standas: Ja som nepokojny majiteľ a to hneď z niekoľkých dôvodov.Hneď po kúpe som zistil, že auto mi rezonuje a strašný zvuk nad 120 km/h. Tretí deň som si pribuchol pas na zadnom sedadle a ostala diera v nosníku a tak som zstil, že miesto plechov je to auto z papiera (skúste vyskúšať hmotnosť dverí inych aut a uvidíte). Spojka je strašne poddimenzovaná a smrdí aj teraz. Zo začiatku strašné teraz iba niekedy. V zime (stači okolo nuly) mi tlmiče prestanu tlmiť uplne a auto prejazdom i malej nerovnosti bucha (aký je olej v tlmičoch?). Keď som v lete zapol klímu myslel som, že mi auto zdochlo (kde je výkon). V aute mi rozenuje skrinka pred spolujazdcom, spätné zrkadla (alebo reproduktory- neviem ), vrzga mi sedača vodiča a pas spolujazdca. A potom to začalo: od nefunkčnej skrinky zapaľovania, cez kúrenie (klíma), tesnenia, manžety, potom zasa manžety, potom zase skrinka zapaľovania atď. To že auto je vyrobené z nekvalitných materiálov je v recenzii od AAAauta. Môj postreh -tenké plechy a zlá povrchova úprava alebo nástrek, poddimenzovaná spojka (nehovorím o tom že zaberá strašne vysoko), zlá baterka, zlé svetlá (žiarovky som menil 4 krát a mám 24000 km), zlé tlmiče, neodhlučnené auto , poddimenzované tyčky stabilizátora, odpadávajúce manžety, motor a prevodovka zlá kombinácia atď. A to chcem podotknúť, že sa jedná o auto nie staršie ako dva roky s km 24000. Čo bude pri 100000 km?
Re: spokojenost s i30?
Budes nadavat porad stejne,i kdyby se na aute uz zadna zavada neobjevila.Ptam se te znovu,mel jsi sundane dvere i30 a tech ostatnicha aut?Pokud ne,je to pouze dohad.Spojka u benzinu zrejme smrdi,uz nekomu odesla? Spatne svetla,protoze odchazeji zarovky Neni to svetly,ale zarovkami h7 proste tolik nevydrzi(ani v tve vysnene skoda werke,pokud nema xenony).Ale stejne to pisu k enonu,protoze ty si budes mlit porad svou,i kdyz ti tady dost lidi osvetli nektere veci,stejne to za par mesicu vytahnes jako obrovsky a neresitelny problem...
Tlumice jsou prvni vec,co mi pujde s auta,to co delaji prvni kilometry nez se v zime zahrejou,to je opravdu hruza.Jesteze jezdim delsi vzdalenosti.Zatim nahrada neni.
Tlumice jsou prvni vec,co mi pujde s auta,to co delaji prvni kilometry nez se v zime zahrejou,to je opravdu hruza.Jesteze jezdim delsi vzdalenosti.Zatim nahrada neni.
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Re: spokojenost s i30?
Tak s vetsinou veci by jsi byl nespokojený i Octavie, tedy uz mas jasno ze minimalne tri znacky nepripadaji v uvahu , KIA a Skodaxxenak píše:standas píše:a hlavně můžeš mi dát nějaký odkazy na "Nespokojných majiteľov, kterých stále pribúda a najhoršie je, že už takmer od novoty po pár tisíc km a mesiacov"
to by mě totiž dost zajímalo a chtěl bych znát jejich zkušenosti.
To standas: Ja som nepokojny majiteľ a to hneď z niekoľkých dôvodov.Hneď po kúpe som zistil, že auto mi rezonuje a strašný zvuk nad 120 km/h. Tretí deň som si pribuchol pas na zadnom sedadle a ostala diera v nosníku a tak som zstil, že miesto plechov je to auto z papiera (skúste vyskúšať hmotnosť dverí inych aut a uvidíte). Spojka je strašne poddimenzovaná a smrdí aj teraz. Zo začiatku strašné teraz iba niekedy. V zime (stači okolo nuly) mi tlmiče prestanu tlmiť uplne a auto prejazdom i malej nerovnosti bucha (aký je olej v tlmičoch?). Keď som v lete zapol klímu myslel som, že mi auto zdochlo (kde je výkon). V aute mi rozenuje skrinka pred spolujazdcom, spätné zrkadla (alebo reproduktory- neviem ), vrzga mi sedača vodiča a pas spolujazdca. A potom to začalo: od nefunkčnej skrinky zapaľovania, cez kúrenie (klíma), tesnenia, manžety, potom zasa manžety, potom zase skrinka zapaľovania atď. To že auto je vyrobené z nekvalitných materiálov je v recenzii od AAAauta. Môj postreh -tenké plechy a zlá povrchova úprava alebo nástrek, poddimenzovaná spojka (nehovorím o tom že zaberá strašne vysoko), zlá baterka, zlé svetlá (žiarovky som menil 4 krát a mám 24000 km), zlé tlmiče, neodhlučnené auto , poddimenzované tyčky stabilizátora, odpadávajúce manžety, motor a prevodovka zlá kombinácia atď. A to chcem podotknúť, že sa jedná o auto nie staršie ako dva roky s km 24000. Čo bude pri 100000 km?
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Re: spokojenost s i30?
To nejako nemá logiku, že je z papiera. Z čoho je potom Octavia, keď pri väčšej dĺžke a porovnateľných ostatných rozmeroch s i30, je napriek tomu ľahšia? Pozri si pohotovostné hmotnosti Octavii s porovnateľným motorom; až do motora 1.8 TSI s manuálnou prevodovkou sú ľahšie ako i30 s motorom 1.4, a to je pritom Octavia o vyše 30 cm dlhšia. Spojka mi tiež zasmrdela, keď som sa v zime potreboval vyštverať do kopca na ľade, zatiaľ však neprešmykuje ani nesmrdí naďalej. Je pravda, že Superb tam vyliezol cúvaním bez pomoci, mne museli pomôcť trochu tlačením, Octavia tam však žiadna nebola, tak nemám s čím porovnať. Dovolím si však predpokladať, že veľa záleží aj na jazdeckých schopnostiach, takže šikovnejší vodič by tam možno vyliezol aj s mojim autom. Možno je však naozaj poddimenzovaná, vzhľadom na hmotnosť auta. Prachovky som už mal opravované tiež viackrát, dokonca mám vymenený jeden celý tlmič. Problémy s týmto hlásilo viac ľudí tu na fóre, aj v servise sa tvárili, že im je dobre známa táto závada, takže to bude asi všeobecnejší problém, to máš pravdu. Zapnutú klímu na aute cítiš asi všade. V práci mám Fabiu 1.4 s manuálnou klímou, ja už som si na to zvykol, ale keď s ňou šiel minule kolega, tak mi volal z cesty, že sa nevie pohnúť na výjazde z podzemnej garáže (bývajú tam strmé kopce). Kázal som mu vypnúť klímu a hneď to šlo . Hlásili sme to potom na garančke v škodovke ako závadu, len nás vysmiali, že s tým sa bohužiaľ nedá nič robiť. V autách s malým motorom to bude cítiť asi vždy. Na i30 mám však nejaký subjektívny pocit, že pri zapnutí klímy akoby do auta niekto jemne postrčil a naopak, pri vypnutí jemne cukne a akoby málinko stratil výkon. Nechápem to a hovorím si, že to je len sebaklam, lebo chcem vidieť svoje auto v lepšom svetlexxenak píše:Tretí deň som si pribuchol pas na zadnom sedadle a ostala diera v nosníku a tak som zstil, že miesto plechov je to auto z papiera (skúste vyskúšať hmotnosť dverí inych aut a uvidíte). Spojka je strašne poddimenzovaná a smrdí aj teraz. Zo začiatku strašné teraz iba niekedy. V zime (stači okolo nuly) mi tlmiče prestanu tlmiť uplne a auto prejazdom i malej nerovnosti bucha (aký je olej v tlmičoch?). Keď som v lete zapol klímu myslel som, že mi auto zdochlo (kde je výkon).
i30 1.4 CVVT, 80 kW (2010)
Re: spokojenost s i30?
Presto, ze je I30 dle papiru docela tezka, tak na mne plechy taky pusobi tencim dojmem, mozna je pevnejsi a silnejsi zaklad (nosniky, sloupky atd.) a slupka naopak tenci. Jinak musim uznat ze se karoserie ve srovnai s OII tak nekroutí, alespon mám ten pocit, protoze v I30 nic nevrze a neskripe na rozdíl od OII.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
- Ruska.ruleta
- **
- Příspěvky: 416
- Registrován: 12 črc 2010, 11:34
Re: spokojenost s i30?
To xxenak:
Přesně takové příspěvky miluji nevím o jakém vozidle píšeš, kdy bylo vyrobené atd.
To co popisuješ, je "výčet" všech problémů s i30. Bud jsi takovej smolař, nebo jen spamuješ. Rád se kouknu na doklady, jak jsi vše co popisuješ reklamoval a co na to servis. Rád se kouknu i na tu "díru" at se poučíme. Posílám ti to i na PM at to nepřehlídneš.
RR
Přesně takové příspěvky miluji nevím o jakém vozidle píšeš, kdy bylo vyrobené atd.
To co popisuješ, je "výčet" všech problémů s i30. Bud jsi takovej smolař, nebo jen spamuješ. Rád se kouknu na doklady, jak jsi vše co popisuješ reklamoval a co na to servis. Rád se kouknu i na tu "díru" at se poučíme. Posílám ti to i na PM at to nepřehlídneš.
RR
Rozdávat rady je zbytečné, moudrý si poradí sám a hlupák stejně neposlechne.
Vesmír i lidská blbost jsou nekonečné, i když u toho vesmíru si nejsem až tak jist.
Odvaž se používat vlastní rozum!
i30cw CRDi 85 kW
i30 MPI
Vesmír i lidská blbost jsou nekonečné, i když u toho vesmíru si nejsem až tak jist.
Odvaž se používat vlastní rozum!
i30cw CRDi 85 kW
i30 MPI
Re: spokojenost s i30?
k těm plechům....
u nových aut se dělají přední plechy na kufru a masce z měkčeného plechu a to naschvál kvúli ochraně chodců. V dnešní době se nedoporučuje zavírat přední víko tlačením aby se neprohly plechy, ale puštěním z výšky.
Opakuji, je to znak nových moderních aut abys, když už sejmeš chodce, mu nekompromisně nezpřerážel obě stehenní kosti, ale na úkor předku mu je jen zpřilomil. Což mě přijde lepší chodce přizabít na úkor přední haubny, než skončit v kriminále za zabití.
A to nemluvím o vychytaných renaultech gt který stojí cca třičtvrtě milionu. Ty maj místo zadního skla plexisklo, který ohneš dotekem, nemluvě o Vyperu, kterej má pro změnu z umělý hmoty celej zadek.
Jo a ještě k tomu nesmyslu s lehčíma dveřma u hnujvykydajů....
Pánové (i když to vypadá na jednoho, kterej má více nicků) který maj tento problém...... Zkoušeli jste si někdy poslechout zvuk při zavírání dveří u I30???????
Tak si to poslechněte a pak si poslechněte jak bouchaj dveře u jiných aut.
u nových aut se dělají přední plechy na kufru a masce z měkčeného plechu a to naschvál kvúli ochraně chodců. V dnešní době se nedoporučuje zavírat přední víko tlačením aby se neprohly plechy, ale puštěním z výšky.
Opakuji, je to znak nových moderních aut abys, když už sejmeš chodce, mu nekompromisně nezpřerážel obě stehenní kosti, ale na úkor předku mu je jen zpřilomil. Což mě přijde lepší chodce přizabít na úkor přední haubny, než skončit v kriminále za zabití.
A to nemluvím o vychytaných renaultech gt který stojí cca třičtvrtě milionu. Ty maj místo zadního skla plexisklo, který ohneš dotekem, nemluvě o Vyperu, kterej má pro změnu z umělý hmoty celej zadek.
Jo a ještě k tomu nesmyslu s lehčíma dveřma u hnujvykydajů....
Pánové (i když to vypadá na jednoho, kterej má více nicků) který maj tento problém...... Zkoušeli jste si někdy poslechout zvuk při zavírání dveří u I30???????
Tak si to poslechněte a pak si poslechněte jak bouchaj dveře u jiných aut.
Hyundai i30cw CRDi 66KW hnědá 2011
Re: spokojenost s i30?
I30 má oproti Oktávce větší rozchod a myslím dokonce i rozvor, většina majitelů obří kufr stejně naplno nevyužije a dlouhý zadní převis je autu naobtíž. Oktávka má zas širší paletu motorů, včetně sportovce, to se mi líbí.
Tucson Euro 2016, 1.7 CRDi, 85kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
Re: spokojenost s i30?
Kámo, nechtěl bych bejt v tvojí kůži.
Uvažoval bych o spiknutí osudu a začal chodit do kostela, kdyby ani to nepomohlo, raději bych se přihlásil do Francouzský cizinecký legie, vydělal nějaký prachy a začal se věnovat heroinu
...nekoupil jsi to auto náhodou v AAA?
Uvažoval bych o spiknutí osudu a začal chodit do kostela, kdyby ani to nepomohlo, raději bych se přihlásil do Francouzský cizinecký legie, vydělal nějaký prachy a začal se věnovat heroinu
...nekoupil jsi to auto náhodou v AAA?
xxenak píše:standas píše:a hlavně můžeš mi dát nějaký odkazy na "Nespokojných majiteľov, kterých stále pribúda a najhoršie je, že už takmer od novoty po pár tisíc km a mesiacov"
to by mě totiž dost zajímalo a chtěl bych znát jejich zkušenosti.
To standas: Ja som nepokojny majiteľ a to hneď z niekoľkých dôvodov.Hneď po kúpe som zistil, že auto mi rezonuje a strašný zvuk nad 120 km/h. Tretí deň som si pribuchol pas na zadnom sedadle a ostala diera v nosníku a tak som zstil, že miesto plechov je to auto z papiera (skúste vyskúšať hmotnosť dverí inych aut a uvidíte). Spojka je strašne poddimenzovaná a smrdí aj teraz. Zo začiatku strašné teraz iba niekedy. V zime (stači okolo nuly) mi tlmiče prestanu tlmiť uplne a auto prejazdom i malej nerovnosti bucha (aký je olej v tlmičoch?). Keď som v lete zapol klímu myslel som, že mi auto zdochlo (kde je výkon). V aute mi rozenuje skrinka pred spolujazdcom, spätné zrkadla (alebo reproduktory- neviem ), vrzga mi sedača vodiča a pas spolujazdca. A potom to začalo: od nefunkčnej skrinky zapaľovania, cez kúrenie (klíma), tesnenia, manžety, potom zasa manžety, potom zase skrinka zapaľovania atď. To že auto je vyrobené z nekvalitných materiálov je v recenzii od AAAauta. Môj postreh -tenké plechy a zlá povrchova úprava alebo nástrek, poddimenzovaná spojka (nehovorím o tom že zaberá strašne vysoko), zlá baterka, zlé svetlá (žiarovky som menil 4 krát a mám 24000 km), zlé tlmiče, neodhlučnené auto , poddimenzované tyčky stabilizátora, odpadávajúce manžety, motor a prevodovka zlá kombinácia atď. A to chcem podotknúť, že sa jedná o auto nie staršie ako dva roky s km 24000. Čo bude pri 100000 km?
Hyundai i30cw CRDi 66KW hnědá 2011
Re: spokojenost s i30?
Ahojte,
v pondelok som bol v servise menit cievku imobilizera, mam natocenych 9800 km , ale necudujem sa lebo dnesne auta su prepchate elektronikou.
Inak spokojny stale. Spojka jemne piska pri cuvani, bude riesit na garancke.
Inak z tou klimou je to presne tak, ked zapnem citim akoby ma niekto tukol od zadu a pri vypnuti opacne, sa mi zda akoby elektronika malicko chcela zdvuňihnut vykon pri spusteni klimy. Vseobecne si myslim ze klima je poddimendzovana, strasne slabo chladi.
A plechy, pridte si pozriet moju strechu po jednej burke s krupami, krasna bodkovana.
Ale inak
v pondelok som bol v servise menit cievku imobilizera, mam natocenych 9800 km , ale necudujem sa lebo dnesne auta su prepchate elektronikou.
Inak spokojny stale. Spojka jemne piska pri cuvani, bude riesit na garancke.
Inak z tou klimou je to presne tak, ked zapnem citim akoby ma niekto tukol od zadu a pri vypnuti opacne, sa mi zda akoby elektronika malicko chcela zdvuňihnut vykon pri spusteni klimy. Vseobecne si myslim ze klima je poddimendzovana, strasne slabo chladi.
A plechy, pridte si pozriet moju strechu po jednej burke s krupami, krasna bodkovana.
Ale inak
i30CW, 1,4 cvvt, classic plus, 2010, facelift
Re: spokojenost s i30?
tak ja neviem, ale asi prestanem citať toto forum ... tolko roznych stažnosti a porúch ... keby som ho cital pred kúpou, asi by som dal ruky od Hyundaia preč ...
kupil som i30cw lebo mam velmi dobru predchadzajucu skusenost s korejcami (accent a lanos) a podla roznych statistik je Hyundai najspolahlivejšia značka
uvidime ... zatial 4000 km a absolutna spokojnost, ale po tom co vsetko som tu cital mam normalne strach čo ma čaka
kupil som i30cw lebo mam velmi dobru predchadzajucu skusenost s korejcami (accent a lanos) a podla roznych statistik je Hyundai najspolahlivejšia značka
uvidime ... zatial 4000 km a absolutna spokojnost, ale po tom co vsetko som tu cital mam normalne strach čo ma čaka
Hyundai i30cw classic, 1,4 CVVT, 80kW, 4/2011
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: spokojenost s i30?
karol80 Re: klima
1, skontroluj si ci mas cisty filter klimatizacie
2, daj si doplnit chladivo a skontrolovat tesnost sustavy
1, skontroluj si ci mas cisty filter klimatizacie
2, daj si doplnit chladivo a skontrolovat tesnost sustavy
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- FISHkaa
- Moderátor
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 28 dub 2010, 14:48
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: spokojenost s i30?
u 1.4 motorů vždy bude znát aktivace/deaktivace klimy. Zvlášť pokud musí hned na začátku chladit na plný výkon.
Mexican má pravdu, klimatizace by se měla jednou za dva roky zkontrolovat na tlak chladící směsi a to nejenom kvůli výkonu klimy, ale také kvůli mazání kompresoru (je mazán olejen v chladivu)... Ten palubní filtr ani netřeba rozebírat
Mexican má pravdu, klimatizace by se měla jednou za dva roky zkontrolovat na tlak chladící směsi a to nejenom kvůli výkonu klimy, ale také kvůli mazání kompresoru (je mazán olejen v chladivu)... Ten palubní filtr ani netřeba rozebírat
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Re: spokojenost s i30?
Neboj, nás spokojených je tady taky dost. Já osobně to beru s rezervou. Jsou lidé prudiči, kteří si vždy a za všech okolností na všem budou hledat vady. Za druhé, nikdo tady neví, kdo sem ty negativní příspěvky píše. Třeba to je nějakej jouda z fabriky v Nošovicích, je nasranej že tam musí makat a ví, že si nebude moci nikdy koupit, tak tady píše bludy o tom, jak je to nespolehlivé auto. Starej se o své auto jak nejlépe uznáš za vhodné, pečuj o něj, raduj se z každé jízdy v něm a věř, že se ti to vrátí v jeho spolehlivosti a bezporuchovostiajrton píše:tak ja neviem, ale asi prestanem citať toto forum ... tolko roznych stažnosti a porúch ... keby som ho cital pred kúpou, asi by som dal ruky od Hyundaia preč ... uvidime ... zatial 4000 km a absolutna spokojnost, ale po tom co vsetko som tu cital mam normalne strach čo ma čaka
Hyundai i30 Comfort, 1,6 CRDi VGT - 85kW, Vivid Blue, 07 / 2010.
Oil: Shell Helix Diesel Ultra 5W-30. Benzina - Verva Diesel / Euro Oil - Optimal Diesel (bez biosložky) + VIF
"Ať to má kozy nebo kola, vždy s tím budou problémy".
Oil: Shell Helix Diesel Ultra 5W-30. Benzina - Verva Diesel / Euro Oil - Optimal Diesel (bez biosložky) + VIF
"Ať to má kozy nebo kola, vždy s tím budou problémy".