Vstřiky
Moderátoři: Martun, Moderátoři
Re: Vstřiky
... kde si bol robit ten test ... ? ... ak sa mozem opytat ...
- Reklama
Re: Vstřiky
Este ohladom cislovnia vstrekov som vcera nahodou zistil(pri kontrole stareho vstriku) ze napr. moje koncove original ma : 092,ale zaslali mi 091(lebo som taky objednal podla Hardcamovho doporucenia) a zistoval som to vcera,tak 092 ani nemaju a 091 je vlastne ekvivalent,ktory sa ma pouzit,takze mam to OK. Vstrik by sa podla mna mal davat doporuceny,podla typu motora a vykonu,roku vyroby,viac o tom pisem v prispevku o vstrikoch na Starexa....
Re: Vstřiky
Test mi robili v agatdieselu (agat.sk) kam som poslal vstreky na repas.Garcia007 píše:... kde si bol robit ten test ... ? ... ak sa mozem opytat ...
Trajet 2.0 CRDI 2003
Škoda Forman
Lada 1200
Škoda Forman
Lada 1200
Re: Vstřiky
... jasne uz som pocul o tej stranke to im normalne posles stare vstreky postou hej ? ... a oni ti to do kolkych dni pop. tyzdnov poslali nas5 ? ... a co ta to stalo ? ... wem ze repas je lacnejsi owela ako new vstreky ... toto by ma zaujimalo ... dikymiro13 píše:Test mi robili v agatdieselu (agat.sk) kam som poslal vstreky na repas.Garcia007 píše:... kde si bol robit ten test ... ? ... ak sa mozem opytat ...
Re: Vstřiky
...jj poslal som ich UPS stredu a za 7 dní boli u mňa doma, 506€ za test starých, oprava a test repasovaných...Garcia007 píše: ... jasne uz som pocul o tej stranke to im normalne posles stare vstreky postou hej ? ... a oni ti to do kolkych dni pop. tyzdnov poslali nas5 ? ... a co ta to stalo ? ... wem ze repas je lacnejsi owela ako new vstreky ... toto by ma zaujimalo ... diky
Trajet 2.0 CRDI 2003
Škoda Forman
Lada 1200
Škoda Forman
Lada 1200
Re: Vstřiky
Mám na 1,5 CRDi najeto za 4 roky 185 000 km, motor nevykazuje žádné problémy, občas po nastartování studeného motoru se mírně zhoupnou otáčky, ale okamžitě se to srovná a jde perfektně. Nekouří, olej nebere, výborné i zimní straty. Táhne jako kdyby byl nový. V některém z odborných časopisů jsem se dočetl, že i přes to je dobré nechat u CRDi při nájezdu okolo 200 000 km proměřit vstřiky (mohou začít kapat a pod.). Když jsem se ale na tento problém zeptal v odborném autodiesel servisu, tak mi mechanik z dílny vysvětlil, že jestliže motor ani při takovémto náběhu nevykazuje nějaké anomálie (kouření, nestejnoměrný chod apod.), tak do takovéhoto motoru prý nemá smysl lézt. Spíše by to bylo na škodu. Faktem je, že motor jsem nikdy nošidil na servisních úkonech (kvalita a včasná výměna oleje, kvalitní nafta, včasné výměny vzduch. a palivového filtru). Rád bych znal názory odborné veřejnosti, popř. jaké jsou zkušenosti mimo těch o kterých jsem se na foru dočetl. Díky.
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vstřiky
Pepino taketo referencie su vzdy skvele. U mna je to vyrazne menej km (122 000km), ale tiez zatial po motorickej stranky bez problemov. Otacky neskacu, ani v zime - vzdy je to cca 900. Je ale fakt, ze obcas po nastartovani ma motor "hrubsi" chod, ide radovo o 5-10 minut
co sa tyka dymenia, tak tam nejake je (pri prudkej akceleracii) - teraz uvidim, caka ma STK (na konci augusta)
co sa tyka dymenia, tak tam nejake je (pri prudkej akceleracii) - teraz uvidim, caka ma STK (na konci augusta)
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Vstřiky
Pepino> Funguje, neashat a nedavat von vstreky! Ak sa ti dvihne spotreba oproti normalnej hoci aj o 0.5L/100km tak to mozes zacat riesit..
Po starte studeneho motora ak ti jemne padnu otacky je ok, nakolko accent nema pomocne palivove cerpadlo vzadu, ale iba hlavne cerpadlo pri motore.. To ze zakolisu otacky je sposobene mensim tlakom v palivovej sustave, co nieje chyba...
Po starte studeneho motora ak ti jemne padnu otacky je ok, nakolko accent nema pomocne palivove cerpadlo vzadu, ale iba hlavne cerpadlo pri motore.. To ze zakolisu otacky je sposobene mensim tlakom v palivovej sustave, co nieje chyba...
Opel Astra H 1,6
Renault Clio RS
Hyundai I30 1.4CVVT 2011 - 2012 - predane
Accent MC CRDi 2007 - 2011 - predane
Accent MC CRDi 2009 - 2021 - ekologika likvidacia
Ak si myslíte že poznáte Hyundai, zamyslite sa znova!
Renault Clio RS
Hyundai I30 1.4CVVT 2011 - 2012 - predane
Accent MC CRDi 2007 - 2011 - predane
Accent MC CRDi 2009 - 2021 - ekologika likvidacia
Ak si myslíte že poznáte Hyundai, zamyslite sa znova!
Re: Vstřiky
Jezdím po dálnici, každý den cca 160 km a průměr je dlouhodobě 5,2 a dlouhodobě se nemění. Zkoušel jsem měřit i jízdu po okreskách tzn. do 90 km/h a tam se to snižuje na 4,6. Nevím jestli to je hodně nebo málo, ale to jsou hodnoty, které si motor drží při normálním režimu jízdy /žádné závodění/ dlouhodobě.
Re: Vstřiky
V tomto pripade je to ok... Mne sa dvihala rapidne priemerka.... Bezne som maval 5.3 - 5.6 a zrazu za 1 cestu po meste som skoncil na 7 a na BA obchvate som to pri ustalenej 90tke nemohol dostat pod 6....
Opel Astra H 1,6
Renault Clio RS
Hyundai I30 1.4CVVT 2011 - 2012 - predane
Accent MC CRDi 2007 - 2011 - predane
Accent MC CRDi 2009 - 2021 - ekologika likvidacia
Ak si myslíte že poznáte Hyundai, zamyslite sa znova!
Renault Clio RS
Hyundai I30 1.4CVVT 2011 - 2012 - predane
Accent MC CRDi 2007 - 2011 - predane
Accent MC CRDi 2009 - 2021 - ekologika likvidacia
Ak si myslíte že poznáte Hyundai, zamyslite sa znova!