Hyundai coupe ke koupě
Moderátoři: Farrael, Lantra Luke, Moderátoři
Re: Hyundai coupe ke koupě
To je motor, co mam v i30, musi mit kod G4GC(-G), coz v TP musi mit taky. 102kW verzi jsem mel, na prvni pohled se urcite odlisit daji, ale nejsem doma na PC, kde mam fotky a u Coupe je to asi trochu jinak nez u Lantry/i30.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Reklama
Re: Hyundai coupe ke koupě
A ten kod je taky v TP nebo i někde vyraženej na motoru?
i10 2008 Comfort +klima 1,1i
Matrix 2004 1,6
Matrix 2004 1,6
Re: Hyundai coupe ke koupě
v TP to musí byť napísané, a nakoľko motor už je náhradný diel na štítku to mať napísané nemusí mať...
Momentaly: VW Polo 1,4TDi 55kW RV2002 100 000km
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Re: Hyundai coupe ke koupě
a pokud tam je původní motor což je velká šance tak to poznáš podle vin kodu
http://www.myhyundaiforums.com/08-GI-002pdf.pdf
http://www.myhyundaiforums.com/08-GI-002pdf.pdf
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai coupe ke koupě
Po otevření kapoty motory asi těžko rozeznáš. I kryty jsou stejný.
Pro pořádek,když píšeš,že chceš vyšší výkon(CVVT)-několikrát jsme na srazech(letišti,dráze) srovnávali mého bez CVVT a s CVVT(ryze sériová auta,bez tunerských úprav ).A výsledek-po 100m už byl BEZ CVVT VŽDY o několik délek vpředu před ostatními auty,včetně s CVVT.Samozřejmě i v cíli.I při jízdách proti radaru,dosahoval opět bez CVVT vyšší rychlosti,než s CVVT(máme i fotky z radaru ,díky Rademu622).CVVT v případě tohoto 2,0l motoru bylo udělané jen z důvodu snížení splodin(aby motor nepřidusili kvůli omezení množství splodin,kompenzovali to přidáním CVVT).Podle dosavadních zkušeností,bych se ani nedivil,že CVVT bude mít menší výkon nebo delší převody(i těch pár deci ve spotřebě v papírech,by tomu odpovídalo)?
Kdo chce vyzkoušet v praxi,má možnost-sraz v Roudné(včetně dráhy a radaru)je za dva týdny.
Pro pořádek,když píšeš,že chceš vyšší výkon(CVVT)-několikrát jsme na srazech(letišti,dráze) srovnávali mého bez CVVT a s CVVT(ryze sériová auta,bez tunerských úprav ).A výsledek-po 100m už byl BEZ CVVT VŽDY o několik délek vpředu před ostatními auty,včetně s CVVT.Samozřejmě i v cíli.I při jízdách proti radaru,dosahoval opět bez CVVT vyšší rychlosti,než s CVVT(máme i fotky z radaru ,díky Rademu622).CVVT v případě tohoto 2,0l motoru bylo udělané jen z důvodu snížení splodin(aby motor nepřidusili kvůli omezení množství splodin,kompenzovali to přidáním CVVT).Podle dosavadních zkušeností,bych se ani nedivil,že CVVT bude mít menší výkon nebo delší převody(i těch pár deci ve spotřebě v papírech,by tomu odpovídalo)?
Kdo chce vyzkoušet v praxi,má možnost-sraz v Roudné(včetně dráhy a radaru)je za dva týdny.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Re: Hyundai coupe ke koupě
Ja jsem pro CVVT, kazdou motorizaci jsem alespon rok a pul vlastnil, projev a chovani CVVT mi mnohem vice vyhovuje. Lantra mela zrychleni cca za 9,3s (najeto tenkrat cca 130tkm) a i30 a par set kilo tezsi lehce pod 9 (tenkrat najeto asi 7tkm), vicekrat jsem nemel potrebu merit.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Hyundai coupe ke koupě
No tak, že bych s tím závodil to se říct nedá, takže je mi celkem šumák ty 3papírový kW. Spíš mě zajímá ta teoreticky nižší spotřeba (pokud je to deci na sto tak je to jedno, ale pokud litr na sto tak to už se v kapse projeví).
Samozřejmě spotřeba při běžným ježdění do práce a ne když se pudu někde vyřádit to je mi pak spotřeba úplně .....
Samozřejmě spotřeba při běžným ježdění do práce a ne když se pudu někde vyřádit to je mi pak spotřeba úplně .....
i10 2008 Comfort +klima 1,1i
Matrix 2004 1,6
Matrix 2004 1,6
- Yurii
- Moderátor
- Příspěvky: 3430
- Registrován: 08 říj 2006, 09:41
- Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai coupe ke koupě
Víc by vám napověděla výkonová křivka... CVVT má význam pro optimalizaci účinnosti motoru a ekonomiku provozu v nižších otáčkách pokud máš auto bez CVVT musí být časování ventilů naladěné něják kompromisně aby byl motor použitelnej už od nízkých otáček a zároveň aby zvládal otáčky vyšší a hlavně si myslím že CVVT už budou upravený s ohledem na Euro4 nebo Euro5 aby byly "ekologičtější."
Proto možná Bořkovo auto bylo rychlejší než CVVTčka se stejným a třeba i o pár kW silnějším motorem... Bořek má totiž neekologickou mašinu která bude jenom Euro3
Dalším aspektem je taky hmotnost bagáže v kufru a počet spolujezdců
Proto možná Bořkovo auto bylo rychlejší než CVVTčka se stejným a třeba i o pár kW silnějším motorem... Bořek má totiž neekologickou mašinu která bude jenom Euro3
Dalším aspektem je taky hmotnost bagáže v kufru a počet spolujezdců
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
- Tringi
- Moderátor
- Příspěvky: 1853
- Registrován: 01 kvě 2007, 19:23
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai coupe ke koupě
Jj, se svými 70 kg, prázdným autem se skoro prázdnou nádrží, jsem byl schopen držet krok s 2.7 se dvěma lidmi na palubě a nákladem
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Hyundai coupe ke koupě
ta dva-sedma má ale tak krásnej projev že když GK tak jedině tu. a zalíbila se mi díky tomu i jinak nic moc sonata
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: Hyundai coupe ke koupě
To souhlas pane Peto 2.7 je super a dostal me jak zvuk, tak akcelerace (sic jen na parkovisti, ale i tak diky za tu zkusenost), to se H povedlo.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai coupe ke koupě
Hardcam-chlape,v čem jsi to na tom parkovišti seděl,když tě překvapila akcelerace??? :mrgreen:Jestli tě to překvapilo,tak ti i30 moc neakceleruje
Souhlasím s Blackem,že V6 má pěkný zvuk a hlavně krásný vyrovnaný chod.Ale na sprintech V6 po startu proti 2,0l ztratí.Zkoušeli jsme na dráze v Roudné můj 2,0l proti upravené 2,7V6,co s ní jezdil Hujer.Na startu jsem mu ujel,ale rozdíl se později zkracoval a být cíl o 50m dál,tak mě předjel(jezdilo se tuším na +-300m). Když se V6 rozdýchá,tak 2,0l ujede.Na rychlostech proti radaru dosahovala V6 vyšší rychlost-je to právě ta doba,než se rozjede,později už díky konstrukci motoru a obsahu nabírá rychlost rychleji.Ale ta spotřeba V6 je oproti rozdílu výkonu zdrcující. :?Ono jezdit vysloveně "sportovně" s 2,0l kolem 8,5l/100km nebo za 13l a víc s V6,je sakra rozdíl. Škoda,že V6 je v tomto případě výkonově tak poddimenzovaná.Výhodu to má naopak ve spolehlivosti-nesmrtelnosti V6(stejně tak spolehlivé jsou i 2,0l).
Hardcam-ty tady teoretizuješ a doporučuješ motory(ve více vláknech),ale když jsem ti několikrát nabízel na srazech srovnání tvého 2,0l v i30 a mého 2,0 v:tus:(,když všude píšeš,že to jede určitě stejně) pod dohledem členů,tak jsi měl vždy milion výmluv,proč to nezkusit a i přes přemlouvání dalších členů(Zahyxe..)jsi to vždy vzdal a zmizel.Hlavně nepiš,že ti šlo o bezpečnost a pod. -vybrány 2 proudé klidné cesty.Přijeď teď na sraz do Roudné,porovnáme a ať už to dopadne jak chce,budeš moci konečně ZASVĚCENĚ "doporučovat" a srovnávat motory,auta...
Já také nepředjedu prastarou a slabší 1,6l v Hondě CRX-přestože mám větší výkon,ale také váhu a delší převody,tak jsou obě auta na sprintech vyrovnaná.Je to podobné srovnání jako 2,0l v 2,7V6 v .
Zmínil jsi,že jsi měl 2,0l Lantru-2,0l Lantry,2,0l Coupe RD...byly vždy na srazech/sprintech klubu už od dob,kdy jsme jezdili na srazy do Mimoně-a NIKDY neměli proti 2,0 BEZ CVVT šanci.A že těch jízd jsme tam podnikli .Třeba Dráčkova 2,0l Lantra jezdila velice dobře,ale pomaleji než 2,0l .
Takže praktických zkušeností,srovnání na trati,je dostatek(bohužel,díky tobě-vždy bez tebe ).
Jooo,jiné kafe je DCVVT u 2,0l.Tam už je vidět nárust výkonu na úroveň té 2,7V6 .Tenhle motor,bych si v nechal líbit. Ale řešení CVVT u 2,0l,bylo výhradně jen přínosem pro přiškrcené zplodiny.
Souhlasím s Blackem,že V6 má pěkný zvuk a hlavně krásný vyrovnaný chod.Ale na sprintech V6 po startu proti 2,0l ztratí.Zkoušeli jsme na dráze v Roudné můj 2,0l proti upravené 2,7V6,co s ní jezdil Hujer.Na startu jsem mu ujel,ale rozdíl se později zkracoval a být cíl o 50m dál,tak mě předjel(jezdilo se tuším na +-300m). Když se V6 rozdýchá,tak 2,0l ujede.Na rychlostech proti radaru dosahovala V6 vyšší rychlost-je to právě ta doba,než se rozjede,později už díky konstrukci motoru a obsahu nabírá rychlost rychleji.Ale ta spotřeba V6 je oproti rozdílu výkonu zdrcující. :?Ono jezdit vysloveně "sportovně" s 2,0l kolem 8,5l/100km nebo za 13l a víc s V6,je sakra rozdíl. Škoda,že V6 je v tomto případě výkonově tak poddimenzovaná.Výhodu to má naopak ve spolehlivosti-nesmrtelnosti V6(stejně tak spolehlivé jsou i 2,0l).
Hardcam-ty tady teoretizuješ a doporučuješ motory(ve více vláknech),ale když jsem ti několikrát nabízel na srazech srovnání tvého 2,0l v i30 a mého 2,0 v:tus:(,když všude píšeš,že to jede určitě stejně) pod dohledem členů,tak jsi měl vždy milion výmluv,proč to nezkusit a i přes přemlouvání dalších členů(Zahyxe..)jsi to vždy vzdal a zmizel.Hlavně nepiš,že ti šlo o bezpečnost a pod. -vybrány 2 proudé klidné cesty.Přijeď teď na sraz do Roudné,porovnáme a ať už to dopadne jak chce,budeš moci konečně ZASVĚCENĚ "doporučovat" a srovnávat motory,auta...
Já také nepředjedu prastarou a slabší 1,6l v Hondě CRX-přestože mám větší výkon,ale také váhu a delší převody,tak jsou obě auta na sprintech vyrovnaná.Je to podobné srovnání jako 2,0l v 2,7V6 v .
Zmínil jsi,že jsi měl 2,0l Lantru-2,0l Lantry,2,0l Coupe RD...byly vždy na srazech/sprintech klubu už od dob,kdy jsme jezdili na srazy do Mimoně-a NIKDY neměli proti 2,0 BEZ CVVT šanci.A že těch jízd jsme tam podnikli .Třeba Dráčkova 2,0l Lantra jezdila velice dobře,ale pomaleji než 2,0l .
Takže praktických zkušeností,srovnání na trati,je dostatek(bohužel,díky tobě-vždy bez tebe ).
Jooo,jiné kafe je DCVVT u 2,0l.Tam už je vidět nárust výkonu na úroveň té 2,7V6 .Tenhle motor,bych si v nechal líbit. Ale řešení CVVT u 2,0l,bylo výhradně jen přínosem pro přiškrcené zplodiny.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Re: Hyundai coupe ke koupě
U té V6 je rozdíl znát prostě dost....... nevím co víc na to říct.
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Hyundai coupe ke koupě
jj. 2.7 tahá pěkně taky bych si představoval trošku vyšší výkon, ale ono to ve finále krásně stačí a ten pocit z toho je lepší než skutečnost.
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: Hyundai coupe ke koupě
Borek: ja vim, V6 vyrabeli proto, aby podavala horsi vykony nez 2.0...proste a jednoduse taha pekne a za doprovodu peknyho zvuku, coz je oproti 2.0 proste navrch. Rekl jsem ti, ze nebudu sprintovat jinde, nez na letisti, kde v tom vidim aspon trochu smysl. Tak, jako jsem se zucastnil v Mimoni s Lantrou, kde jsem proti Coupe 2.0 vyhral. V zadnem pripade nebudu zastavovat na dvouproude silnici a cekat, az to do me nekdo zezadu napali jen proto, abych 10 sekund zkousel "jak to pyco tahne vodspoda" jak dva 18ti lety haranti s pujcenym autem od fotra. Az vytvoris dustojny podminky na uzraveny trati, pak nemam proti (ale stale budu postradat smysl teto cinnosti, ktera o nicem nevypovida - jiz nekolik let zde stale pisu o tom, ze podstatne je pruzne zrychleni treba ze 70kmh na 130km - dalnici najezd, predjizdeni pomaleji jedouciho vozidla atp.).
1s
http://www.hyundairaj.cz/modelrady.php? ... =62&view=2
1s
http://www.hyundairaj.cz/modelrady.php? ... =62&view=2
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT