Na podběhy jsem dal bitumen a trochu to pomohlo. Hlavně doufám, že v zimě to pomůže proti posypu. Tuto zimu jsem koupil dvě díry od šutru.boal píše:Udělal jsem přes víken testovácí záběhový okruh spojený s výletem dlouhý asi 300km při plném obsazení v 5 lidech po okreskách a vesnicích - resp. asi si zvykám, nebo se kola trochu ojela ztišila? Pokusím se to vylepšit nátěrem plastových podběhů nějakou antihlukovou hmotou (snad nějaká co se používá do reproduktorů bude použitelná venku a na mraze) nebo třeba jen gumoasfaltem, když nic jiného neobjevím.
Problém s oknami
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Problém s oknami
Hyundai Getz 1.1 - prodáno
Hyundai i30 1,6 CRDi Comfort, 66 kW, Vivid Blue
Hyundai i30 1,6 CRDi Comfort, 66 kW, Vivid Blue
- Reklama
Re: Problém s oknami
hardcam...nezabudol som, ale toto je slabý odvar toho, čo bude asi za mesiac:
po stieračoch
mlieko...a na bočnom okne nemáme stierače
po stieračoch
mlieko...a na bočnom okne nemáme stierače
Accent 94 .... 1998-2003
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Re: Problém s oknami
No fuj, kdes to nabral?
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Problém s oknami
teraz už chápeš o čom to furt meleme
Teraz je to len na čelnom skle, ale na jeseň je to aj na bočných
Teraz je to len na čelnom skle, ale na jeseň je to aj na bočných
Accent 94 .... 1998-2003
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Re: Problém s oknami
Tak tohle ja neznam
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Problém s oknami
šťastný to chlap... zoznámim vás ,nechceš
Accent 94 .... 1998-2003
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Re: Problém s oknami
Chápu, co vás na těch bočních okýnkách štve, taky jsem na to byl dřív zvyklý, ale nikde jsem tady nečetl, co tohle "stírátko" udělá v zimě, když to sklo zamrzne. Popíšu na mých předchozích vozidlech:
Stodvacítky: jaro a podzim je těsnící guma na bočních okýnkách opravdu dobrý a rychlý stěrač, v zimě, když sklo zamrzne, tak tento těsnící profil přimrzne k okýnku. Protože tahle vozidla mají stahování oken "na švihadla", tak podle odporu v klice poznáte, že to zamrzlo. Když nechcete čekat, až těsnění odmrzne, oddělí se od skla nelépe něčím tenkým plastovým (ne klíčem, nožíkem atd.) - nejlíp se mi osvědčila stará kreditka nebo distanční podložky pro montáže oken.
Při provozu v prašném prostředí (stačí jakékoli větší město, to produkuje prachu habaděj) se prach usazuje na okraji těsnící lišty a při stahování okýnkak pěkně sklo šmirgluje, takže jsou na něm krásné svislé čáry
Fiat Punto: to samé, akorát, že felektice, takže zamrzlé těsnění nepoznáte podle odporu kliky, ale až s sebou okno cukne a těsnění poškodí Okna už jsou ošmirglovaná míň, zřejmě lepší materiál těsnění
Focus C-Max: okno se při stahování nejdřív "odklopí" od těsnění, takže už okno nestírá, ale ani nešmirgluje. Při zavřeném stavu nepustí vodu do dveří, ale v zimě taky zamrzne. Zkušenosti s předchozím autem už mě poučily, takže jsem si dal bacha a těsnění neurval při stahování zmrzlého okna...
i30: těsnění nepřiléhá, voda je vpuštěna do dveří, odkud spodním otvorem vyteče. Do elektriky by se dostat neměla, protože dveře mají uvnitř ocelovou přepážku. Okno je potřeba ráno ručně očistit, ale i v zimě půjde bez problémů stáhnout (předpoklad, ještě jsem s ním v zimě nejezdil). I když mi to po ránu zabere asi minutu času, připadá mi to pro životnost skla, těsnění i servomotorků na stahování okýnek jako nejšetrnější řešení. Takže podle mě je to krok vpřed, ne nějaká chyba způsobená nepřemýšlením konstruktérů nebo snižováním nákladů...
Kdo si chce instalovat dodatečné přiléhavé těsnění, je to jeho volba. Pokud si na to v zimě dá pozor, je to taky slušné řešení, zvlášť v podání alarma, který už několikrát ukázal, jak umí být zručný. Já jsem si zvykl přejet ráno okýnka stěrkou na okna (přední 3 tahy, zadní 2 tahy, celkem tedy 10x smýknu stěrkou a hotovo) a můžu jet. Celé to trvá s rezervou necelou minutu...
Stodvacítky: jaro a podzim je těsnící guma na bočních okýnkách opravdu dobrý a rychlý stěrač, v zimě, když sklo zamrzne, tak tento těsnící profil přimrzne k okýnku. Protože tahle vozidla mají stahování oken "na švihadla", tak podle odporu v klice poznáte, že to zamrzlo. Když nechcete čekat, až těsnění odmrzne, oddělí se od skla nelépe něčím tenkým plastovým (ne klíčem, nožíkem atd.) - nejlíp se mi osvědčila stará kreditka nebo distanční podložky pro montáže oken.
Při provozu v prašném prostředí (stačí jakékoli větší město, to produkuje prachu habaděj) se prach usazuje na okraji těsnící lišty a při stahování okýnkak pěkně sklo šmirgluje, takže jsou na něm krásné svislé čáry
Fiat Punto: to samé, akorát, že felektice, takže zamrzlé těsnění nepoznáte podle odporu kliky, ale až s sebou okno cukne a těsnění poškodí Okna už jsou ošmirglovaná míň, zřejmě lepší materiál těsnění
Focus C-Max: okno se při stahování nejdřív "odklopí" od těsnění, takže už okno nestírá, ale ani nešmirgluje. Při zavřeném stavu nepustí vodu do dveří, ale v zimě taky zamrzne. Zkušenosti s předchozím autem už mě poučily, takže jsem si dal bacha a těsnění neurval při stahování zmrzlého okna...
i30: těsnění nepřiléhá, voda je vpuštěna do dveří, odkud spodním otvorem vyteče. Do elektriky by se dostat neměla, protože dveře mají uvnitř ocelovou přepážku. Okno je potřeba ráno ručně očistit, ale i v zimě půjde bez problémů stáhnout (předpoklad, ještě jsem s ním v zimě nejezdil). I když mi to po ránu zabere asi minutu času, připadá mi to pro životnost skla, těsnění i servomotorků na stahování okýnek jako nejšetrnější řešení. Takže podle mě je to krok vpřed, ne nějaká chyba způsobená nepřemýšlením konstruktérů nebo snižováním nákladů...
Kdo si chce instalovat dodatečné přiléhavé těsnění, je to jeho volba. Pokud si na to v zimě dá pozor, je to taky slušné řešení, zvlášť v podání alarma, který už několikrát ukázal, jak umí být zručný. Já jsem si zvykl přejet ráno okýnka stěrkou na okna (přední 3 tahy, zadní 2 tahy, celkem tedy 10x smýknu stěrkou a hotovo) a můžu jet. Celé to trvá s rezervou necelou minutu...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Problém s oknami
Mne len stále nejde do hlavy, načo potrebuješ v zime toľko sťahovať bočné okná? Ja som zvyčajne rád, že sú zavreté...
i30 1.4 CVVT, 80 kW (2010)
Re: Problém s oknami
Taky jsem radši, když jsou zavřené. Ale přece jen, takový parkovací lístek se přes otevřené okýnko vyzvedává daleko líp
Je to o tom, kde jezdíš. Ten parkovací lístek je opravdu nejčastější důvod k otevírání okýnka. Takže pokud parkuješ na místech, kde tuto drobnost nepotřebuješ, tak opravdu může být boční okýnko klidně celou zimu zavřené...
Je to o tom, kde jezdíš. Ten parkovací lístek je opravdu nejčastější důvod k otevírání okýnka. Takže pokud parkuješ na místech, kde tuto drobnost nepotřebuješ, tak opravdu může být boční okýnko klidně celou zimu zavřené...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)