To mi dělala Lantra když jsem začínal jezdit. Ale po čase jsem zjistil, že řadit z 2 na 3 při 2000 otáčkách je i do hodně mírnýho kopce hodně špatný (ono i na rovině) )) Auto se dusilo dokud se nedostalo do nějakejch 1800ot./min. a táhlo až od cca 2200ot./min. Když se mi to stane teď, že přeřadim brzo, tak pomůže jedině plnej plyn a chvilka čekání )N2DRFT píše:nevím jestli chci po autu moc nebo čím to je, ale teď v zimě hlavně se mi stává, že se rozjedu do zatáčky jedu na dvojku
a pak když přeřadím na 3 tak se auto jakoby chvíli dusí a nic se neděje až po poměrně dlouhý chvíli se to chytne. Tak nevím čím to je. Mám i30 2010 ještě ani neni zajetá.
A to s tim el. plynem v i30.. někde jsem tu četl, že el. plyn maj ty s tempomatem. Nebo resp. že do plynu s lankem se nedá dát tempomat. Ale co já vim