i10 a nafta
Moderátor: Moderátoři
- Ruska.ruleta
- **
- Příspěvky: 416
- Registrován: 12 črc 2010, 11:34
i10 a nafta
Odstraněno uživatelem Ruska.ruleta
Naposledy upravil(a) Ruska.ruleta dne 03 zář 2011, 23:04, celkem upraveno 1 x.
Rozdávat rady je zbytečné, moudrý si poradí sám a hlupák stejně neposlechne.
Vesmír i lidská blbost jsou nekonečné, i když u toho vesmíru si nejsem až tak jist.
Odvaž se používat vlastní rozum!
i30cw CRDi 85 kW
i30 MPI
Vesmír i lidská blbost jsou nekonečné, i když u toho vesmíru si nejsem až tak jist.
Odvaž se používat vlastní rozum!
i30cw CRDi 85 kW
i30 MPI
- Reklama
Re: i10 a nafta
Zdravím, obávám se že tady asi nikoho nenajdeš , aspoň zatím teda ... já jsem i10 v naftě viděl jen v inzerátech ale mohl by se tu objevit nějaký "nafťáček"
od 27.3.2018 - Kia Cee´d SW 1.6 GDI 2015
od 24.5.2016 - Hyundai i30 1.4 CVVT 2010 (x)
od 9.11.2010 - Škoda Fabia 1.4 MPI 2002 (x)
od 10.12.2009 - Hyundai i10 classic, 1.1 SOHC
od 1.10.1986 - Fiat 126p 650E (x)
od 24.5.2016 - Hyundai i30 1.4 CVVT 2010 (x)
od 9.11.2010 - Škoda Fabia 1.4 MPI 2002 (x)
od 10.12.2009 - Hyundai i10 classic, 1.1 SOHC
od 1.10.1986 - Fiat 126p 650E (x)
Re: i10 a nafta
No byl by to zazrak kdyby se tu i10 v nafte objevila. Jen pro informaci dle statistik SDA bylo u nas prodano tolik benzinovych a naftovych i10:
___________Benzin___Nafta
2008________744_______8
2009________896______11
do 07/2010__454________5
Takze celkem 24 naftovych i10
___________Benzin___Nafta
2008________744_______8
2009________896______11
do 07/2010__454________5
Takze celkem 24 naftovych i10
Kia Sportage 2016 aktualne
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
-
- *
- Příspěvky: 20
- Registrován: 28 srp 2011, 21:37
Re: i10 a nafta
I zázraky se dějí.Z těch několika málo majitelů dieselové verze máme já a kamarád po jednom.
Karlík
Karlík
Re: i10 a nafta
Proč? Kradeš naftu v práci?
-
- *
- Příspěvky: 20
- Registrován: 28 srp 2011, 21:37
Re: i10 a nafta
Jako mechanik měřící techniky na teplárně ??? ...na hnědé uhlí (kterého by bylo dost) to nejezdí a i kdyby.... tahat na kouli za autem odsiřovací jednotku s odlučovačem popílku
Karlík
Karlík
Re: i10 a nafta
Tak ať se Ti to vyplatí
-
- *
- Příspěvky: 20
- Registrován: 28 srp 2011, 21:37
Re: i10 a nafta
Připadají oba tvé příspěvky trochu ,,štiplavější" (nevím proč jsem si to zasloužil jenom tím že mám diesel),ale přesto ti odpovím.
Předtím jsem měl také diesel (Opel Astra 1,7 TD),který mi hooodně dlouho sloužil k mé spokojenosti (a teď ho ,,dojíždí" na cesty do práce neteř a nestěžuje si).
Jsem už starší člověk a pro můj poklidný styl jízdy mi i10 v dieselu s turbem s proměnlivou geometrií lopatek (díky čemuž má dostatečně široké pásmo max.kroutícího momentu) velmi vyhovuje.Navíc jsme si ho koupili ,,na stará kolena" a v nejbližších letech rozhodně na jiné auto nebude,takže potřebuji aby mi opět hooodně dlouho sloužilo jako ta Astra a když jsem na něj před koupí hledal nějaké recenze na zahraničních serverech, tak se tam často shodovali v odhadu, že má předpoklady být ,,držák" u kterého jako ojetiny bude i slušná zůstatková cena....ale to byly jen odhady odborníků...praxe může být jiná.
Karlík
Předtím jsem měl také diesel (Opel Astra 1,7 TD),který mi hooodně dlouho sloužil k mé spokojenosti (a teď ho ,,dojíždí" na cesty do práce neteř a nestěžuje si).
Jsem už starší člověk a pro můj poklidný styl jízdy mi i10 v dieselu s turbem s proměnlivou geometrií lopatek (díky čemuž má dostatečně široké pásmo max.kroutícího momentu) velmi vyhovuje.Navíc jsme si ho koupili ,,na stará kolena" a v nejbližších letech rozhodně na jiné auto nebude,takže potřebuji aby mi opět hooodně dlouho sloužilo jako ta Astra a když jsem na něj před koupí hledal nějaké recenze na zahraničních serverech, tak se tam často shodovali v odhadu, že má předpoklady být ,,držák" u kterého jako ojetiny bude i slušná zůstatková cena....ale to byly jen odhady odborníků...praxe může být jiná.
Karlík
Re: i10 a nafta
Já jsem štiplavý,ale není v tom nic osobního. Já bych si prostě do takové nákupní tašky diesel nekoupil. Ale každý má samozřejmě právo si koupit co chce,když mu to vyhovuje. Tedy zatím,něž v Bruselu vymyslí zase nějaké ekosvinstvo.
-
- *
- Příspěvky: 20
- Registrován: 28 srp 2011, 21:37
Re: i10 a nafta
Už jsem začínal mít obavy že budeš zdejší ,,analogií" jistého člověka na fotografických fórech,který se pro změnu ,,naváží" do lidí kteří si pro své potřeby koupili kompakt nebo EVF a nikoliv DSLR jako on,neb to je ta jediná správná ,,cesta k dobré fotografii" pro všechny, ať už jim to vyhovuje nebo ne.
Naštěstí vidím že se jen ,,dobře bavíš"
Měj se
Karlík
Naštěstí vidím že se jen ,,dobře bavíš"
Měj se
Karlík
Re: i10 a nafta
?? Chceš se bavit o fotoaparátech? Kdo to je? Myslel jsem,že jsem to napsal pochopitelně. Už nebyl třeba komentář. Tak sorry,že jsem řekl svůj názor.
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: i10 a nafta
vela ludi tvrdi, ze do super-minu diesel nepatri. Tito ludia vedia o tom skutocne "kulove" ... priklad: Dokadzam do prace kazdy den 20-25 km zo Slavkova do Brna. Teda cca 50km denne, z coho je asi 10km Brno a 30km dialnica D1 a 10km okreska (E50)
pocitam ze ta i10 sa vmesti do 4,5, benzinova 5,5 (ehm, myslim ze sa da).. rozdiel teda by voko liter paliva
za 20 pracovnych dni v mesiaci je to 1000km, za rok 12 000km. Uspora paliva je 120 litrov za rok, co je bratru pri cene paliva cca 34,5 kc co tu mame na Morave rozdiel asi 4100kc. To je rozdiel pri skutocne kratkej trase. Poznam ludi, ktori bezne jazdia denne 80-120km z okolia Brna, tam sa taketo male auto s dieslom vyplati skutocne pohodovo. Clovek nemusi tak casto tankovat a ak nie je velky cenovy rozdiel pri nakupe, oplati sa to zvazit. Strasenie o narocnosti servisu su spojene s kombinaciou poruchovych TDI motorov (najma ich casti) a kupovanim vylietanych ojazdenych aut, ktore maju za sebou pochybnu historiu. Poznam mnozstvo ludi, ktori jazdia diesle aj v mensich autach. A poznam len jedineho, ktory musel celit drahej opravy - jeden chalan tu z fora s New Accentom (vstreky).
a nakoniec - mnohym ludom to proste vyhovuje.
pocitam ze ta i10 sa vmesti do 4,5, benzinova 5,5 (ehm, myslim ze sa da).. rozdiel teda by voko liter paliva
za 20 pracovnych dni v mesiaci je to 1000km, za rok 12 000km. Uspora paliva je 120 litrov za rok, co je bratru pri cene paliva cca 34,5 kc co tu mame na Morave rozdiel asi 4100kc. To je rozdiel pri skutocne kratkej trase. Poznam ludi, ktori bezne jazdia denne 80-120km z okolia Brna, tam sa taketo male auto s dieslom vyplati skutocne pohodovo. Clovek nemusi tak casto tankovat a ak nie je velky cenovy rozdiel pri nakupe, oplati sa to zvazit. Strasenie o narocnosti servisu su spojene s kombinaciou poruchovych TDI motorov (najma ich casti) a kupovanim vylietanych ojazdenych aut, ktore maju za sebou pochybnu historiu. Poznam mnozstvo ludi, ktori jazdia diesle aj v mensich autach. A poznam len jedineho, ktory musel celit drahej opravy - jeden chalan tu z fora s New Accentom (vstreky).
a nakoniec - mnohym ludom to proste vyhovuje.
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: i10 a nafta
A napsal jsem něco jiného? Komu to vyhovuje ať si to koupí. Podle počtu prodaných aut to ovšem vyhovuje minimu lidí. V kolika kilometrech se vyrovná vyšší cena naftové verze? Nepřeplňovaný benzín je pro malé auto rozhodně lepší volba než přeplňovaný nafťák.
-
- *
- Příspěvky: 20
- Registrován: 28 srp 2011, 21:37
Re: i10 a nafta
- podle počtu prodaných aut v ČR
- a co když ,,peněžní návratnost" není rozhodujícím kritériem pro ty kteří si diesely koupili ?!
- nemám rád kategorické soudy typu:
pro bezmotorové létání je rozhodně lepší paraglide než rogalo!
pro adrenalin na dvou kolech je rozhodně lepší ,,litr" než ,,šestikilo"!
pro rodinné fotky je rozhodně lepší DSLR než kompakt!
Chybí totiž dost podstatné slůvko pro NĚKOHO....
někdo totiž preferuje při létání lehkost a skladnost a jiný bezpečnost
někdo preferuje u motorky brutální výkon a jiný zase ovladatelnost
někdo preferuje u fotoaparátu plně manuální režim a jiný ,,blbuvzdorný automat"
...a stejné je to i při rozhodování zda v i10 benzín nebo naftu....pokud by byla rozhodně lepší varianta benzín,tak rozhodně horší variantu diesel nebudou nikdy vyrábět....toť zákon podnikání a zisku.Takže nejspíš platí uvedené výše: jen pro NĚKOHO.
Měj se.
Karlík
- a co když ,,peněžní návratnost" není rozhodujícím kritériem pro ty kteří si diesely koupili ?!
- nemám rád kategorické soudy typu:
pro bezmotorové létání je rozhodně lepší paraglide než rogalo!
pro adrenalin na dvou kolech je rozhodně lepší ,,litr" než ,,šestikilo"!
pro rodinné fotky je rozhodně lepší DSLR než kompakt!
Chybí totiž dost podstatné slůvko pro NĚKOHO....
někdo totiž preferuje při létání lehkost a skladnost a jiný bezpečnost
někdo preferuje u motorky brutální výkon a jiný zase ovladatelnost
někdo preferuje u fotoaparátu plně manuální režim a jiný ,,blbuvzdorný automat"
...a stejné je to i při rozhodování zda v i10 benzín nebo naftu....pokud by byla rozhodně lepší varianta benzín,tak rozhodně horší variantu diesel nebudou nikdy vyrábět....toť zákon podnikání a zisku.Takže nejspíš platí uvedené výše: jen pro NĚKOHO.
Měj se.
Karlík
Re: i10 a nafta
Každý má právo koupit si co chce a každý má právo na názor. Problém je v tom,že tady lidí na pokec o i10 v dechtu moc nebude. Pochopitelně. Co máš pořád s těmi foťáky a rogalem