hyundai i40
Moderátor: Moderátoři
Re: hyundai i40
Hard: A panoramickou střechu má? A zadarmo by nešla? Za jakou to je cenu v týhle výbavě? Dík za odpověd.
i30, 1.4 MPi DOHC CVVT, Comfort, Shine Red, Korea
- Reklama
Re: hyundai i40
Krásný auto, bohatá výbava, super cena, co víc by člověk mohl ještě chtít. ALE !!! Jestli chce i40 konkurovat v segmentu vozidel jako jsou Passat, Superb, Mondeo, Mazda 6 apod., tak PROBůH (!!!), jak do toho můžou strčit takový motory ??? S tímhle by mohli držet krok s konkurencí tak před 10 lety, možná, ale ne dnes. Co to je u auta této třídy za akceleraci 0-100 za 10-13s ??? A to si autoři některých článků dovolí psát o "skvělých" motorech. Ano, s ohledem na spotřebu, emise, kultivovaný chod možná, ale ne do auta vážícího téměř 1,7 t a dlouhého 4,8 m !!! Sedím-li v autě, tak skvěle vybaveném, jakým i40 Premium beze sporu je, tak bych taky rád, aby to trochu jelo. Když pominu otázku jisté bezpečnosti, kterou mi zajistí dostatečně silný motor, má-li mně vytáhnout z nějaké prekérky, tak jistě nebude ani nic příjemného pro ego majitele, bude-li jej v kopci předjíždět kdejaká Fabia HTP. Nic, přátelé motoristi, nechal jsem se trochu unést emocemi, protože jsem o této kárce docela uvažoval. Jenže ono přesednout z nepříliš staré ojetiny, která má o 60 koní vyšší výkon do nejedoucí novinky, se člověku moc nechce. O to nepochopitelnější pro mně je, když vím, že u Hyundai vhodnější motory existují. Např. 2.0 CRDI nebo ještě lépe 2,2 CRDI, či 2.0 TCI. To jsou motory, před kterými by se už konkurence ošívat mohla. Jenže se tak z nějakého pro mne nepochopitelného důvodu nestalo. Velká škoda, a proto si také myslím, že i40 zase tak moc zákazníků těm výše uvedeným značkám nepobere. Kdo má rád kromě pohodlí taky trochu svižnou jízdu, ten do toho určitě nepůjde. Já jsem bohužel jeden z nich.
Re: hyundai i40
Tohle je trošku přehnané, ne? Benzín dvoulitr 130 kW, nafťák 99 kW, to přece nejsou nejhorší čísla.
Měl jsem hodněkrát možnost jezdit s Honda Accord Tourer 2.2 CTDi 103 kW a dynamika toho vozu byla víc než dostatečná, a to i při německém dálničním tempu.
Pokud chce někdo prasit za volantem a ohrožovat sebe nebo své okolí, tak ať si to auto dotuní sám... Howg
Měl jsem hodněkrát možnost jezdit s Honda Accord Tourer 2.2 CTDi 103 kW a dynamika toho vozu byla víc než dostatečná, a to i při německém dálničním tempu.
Pokud chce někdo prasit za volantem a ohrožovat sebe nebo své okolí, tak ať si to auto dotuní sám... Howg
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
- ZdeněkSvoboda
- *****
- Příspěvky: 1879
- Registrován: 29 pro 2007, 13:51
- Bydliště: Jihlava (Stará Říše)
Re: hyundai i40
Nehledě na to, že utčitě příjde s novýma motorama se sedanem
Současnost: Škoda Octavia combi 1.6 TDI 77kW (chip na 96kW), Elegance (2012)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Re: hyundai i40
no, tak si sedni do Passatu, A4 nebo Superbu s 1,8 TSI (118kW) nebo 2.0 TDI (103 kW) a srovnej si v reálu tu dynamiku se srovnatelnýma motorama Hyundai. Ale to není až tak důležitý. Mnohem podstatnější je, že u VW jsou to ty nejslabší motory v nabídce, ale u Hyundai už nic lepšího k mání není. Jako proč tam ty silnější diesely nedali, to ví bůh. S tímhle se bude opravdu těžko konkurovat.
Re: hyundai i40
motorova paleta by sa mala casom doplnit. benzin by mal zastupit 1,6 T-GDI, naftakov by mal potesit motor 1,7 biturbo (vykon cca 118 kW)
HYUNDAI I30 FASTBACK, 1,4 TGDI
Re: hyundai i40
tak to je jedině dobře, jestli se tak stane, ale lezu-li s něčím novým na trh, tak okamžik překvapení je vždy rozhodující. A ten se tady bohužel nekoná.ZdeněkSvoboda píše:Nehledě na to, že utčitě příjde s novýma motorama se sedanem
Re: hyundai i40
Pokud chce někdo prasit za volantem a ohrožovat sebe nebo své okolí, tak ať si to auto dotuní sám... Howg[/quote]
Tak tohle je opravdu hluboká myšlenka, to se musí nechat ......
Tak tohle je opravdu hluboká myšlenka, to se musí nechat ......
Re: hyundai i40
zulyk píše:motorova paleta by sa mala casom doplnit. benzin by mal zastupit 1,6 T-GDI, naftakov by mal potesit motor 1,7 biturbo (vykon cca 118 kW)
jenže než se Hyundai rozhoupe s nějakým (mimochodem stejně dost slabým) biturbem, tak u VW konečně vytáhnou na světlo to jejich dvoulitrový biturbo, který bude mít ovšem přes 150 kW. Takže konkurenceschopnost bude opět v prdeli.
Mimochodem, když si před dvěma lety kamarád koupil ix55, byl jsem hrozně zvědav, jak to pojede. Dosud jsem motor této kubatury a výkonu znal z A6, Q7 nebo z X5. Obzvláště pak v X5, která je srovnatelná velikostí i vahou, ten motor lítá, jak čert. ix55 je opět krásný, pohodlný a dobře vybavený auto za rozumný peníze. Motor má nádherně tichý a kultivovaný chod, jen má nepatrnou chybičku : prostě to nejede. Myslel jsem nejdřív, že je to syrový a musí se zajet, ale houby. Ten motor jezdí po 50ti tisících stejně blbě, jako na začátku. Když chce člověk, aby to trochu jelo, musí hamtnout až na podlahu. Chvíli se nic neděje a automat jen nějak chrochtá, ale zato pak se dějí divy. Teda ani ne tak na silnici, jako v nádrži. Takže shrnu-li to, těch 240 koní tam marně hledám a pokud chci to skromný stádečko popohnat, žerou ty kobyly snad i trávu u cesty. Jinými slovy na to, aby se moh ix55 rovnat s Q7 nebo X5, si budeme muset ještě pár let počkat. Nicméně pokus to byl dobrej.
Naposledy upravil(a) Kjirka dne 18 zář 2011, 14:10, celkem upraveno 1 x.
Re: hyundai i40
Přitom má parádní 2,0 crdi a nevím proč jej nenabízí v I40. Benzíny stačí, v této třídě jedou stejně hlavně diesly, ale stejně tam mohla být nabídka nějaké V6.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
- ZdeněkSvoboda
- *****
- Příspěvky: 1879
- Registrován: 29 pro 2007, 13:51
- Bydliště: Jihlava (Stará Říše)
Re: hyundai i40
Nevím, co zamýšlí, ale silné dieslové motory má...viz Santa 2.2 CRDi 145 kW/197 k.
Třeba budou mít od nového roku novou paletu motorů.
Co jsem se bavil s prodejcem všeobecně o motorech, tak má připravené Bi-turba (CRDi) i turbobenzíny, ale čekají na zasr...ný nový Euronormy.
Nechme se překvapit
Třeba budou mít od nového roku novou paletu motorů.
Co jsem se bavil s prodejcem všeobecně o motorech, tak má připravené Bi-turba (CRDi) i turbobenzíny, ale čekají na zasr...ný nový Euronormy.
Nechme se překvapit
Současnost: Škoda Octavia combi 1.6 TDI 77kW (chip na 96kW), Elegance (2012)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Re: hyundai i40
Hlavně že na papíře jsou emise OK skutečnost je ale jiná. No mít 2,2 crdi se 197 koňmi tak je to dělo.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Re: hyundai i40
však o těhle motorech píšu. Ovšem že by měl i40 ambice na šestiválec, to zase ne. Ale něco mezi 130 -150 kW ve čtyřválcový naftě by mu fakt slušelo. Pak by si možná vytřel s VW prdel. Ale jak tady někdo v jiným tématu psal, to by tam nesměl být rozdíl ceny nějakých upocených 50 t., ale podstatně víc. Protože to "H" ve znaku ještě pořád spousta lidí špatně tráví.
- ZdeněkSvoboda
- *****
- Příspěvky: 1879
- Registrován: 29 pro 2007, 13:51
- Bydliště: Jihlava (Stará Říše)
Re: hyundai i40
Kjirka píše:zulyk píše:motorova paleta by sa mala casom doplnit. benzin by mal zastupit 1,6 T-GDI, naftakov by mal potesit motor 1,7 biturbo (vykon cca 118 kW)
jenže než se Hyundai rozhoupe s nějakým (mimochodem stejně dost slabým) biturbem, tak u VW konečně vytáhnou na světlo to jejich dvoulitrový biturbo, který bude mít ovšem přes 150 kW. Takže konkurenceschopnost bude opět v prdeli.
Mimochodem, když si před dvěma lety kamarád koupil ix55, byl jsem hrozně zvědav, jak to pojede. Dosud jsem motor této kubatury a výkonu znal z A6, Q7 nebo z X5. Obzvláště pak v X5, která je srovnatelná velikostí i vahou, ten motor lítá, jak čert. ix55 je opět krásný, pohodlný a dobře vybavený auto za rozumný peníze. Motor má nádherně tichý a kultivovaný chod, jen má nepatrnou chybičku : prostě to nejede. Myslel jsem nejdřív, že je to syrový a musí se zajet, ale houby. Ten motor jezdí po 50ti tisících stejně blbě, jako na začátku. Když chce člověk, aby to trochu jelo, musí hamtnout až na podlahu. Chvíli se nic neděje a automat jen nějak chrochtá, ale zato pak se dějí divy. Teda ani ne tak na silnici, jako v nádrži. Takže shrnu-li to, těch 240 koní tam marně hledám a pokud chci to skromný stádečko popohnat, žerou ty kobyly snad i trávu u cesty. Jinými slovy na to, aby se moh ix55 rovnat s Q7 nebo X5, si budeme muset ještě pár let počkat. Nicméně pokus to byl dobrej.
Nechci tady být patriotem , ale mám možnost porovnávat koncernové motory s motory a třeba 1,9 TDi ať už starý 81kW nebo i ty nový 77kW strčím s accentem (1,5 Crdi 81 kW) do kapsy. Máme v práci slučební octávie a golfa. Spíš bych se přikláněl k tomu, že kolega motor blbě zajel. Pokud motor neprasím, tak jezdím max. do 5 litrů, při speed režimu do 5,5.
Současnost: Škoda Octavia combi 1.6 TDI 77kW (chip na 96kW), Elegance (2012)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Re: hyundai i40
to jo mít to vepředu VW tak to je hodnocené o třídu výš. Navíc musí dělat auta ve všech třídách stejně kvalitní a atraktivní a ne jen některé modely taková I10 po faceliftu už moc s paletou neladí, zvlásť když je vidět nové Picanto a noné Rio.
S 1,9tdi 77kw v pátek Praha ostrava průměrná rychlost 114kmh a spotreba 5,5l
S 1,9tdi 77kw v pátek Praha ostrava průměrná rychlost 114kmh a spotreba 5,5l
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)