hyundai i40
Moderátor: Moderátoři
Re: hyundai i40
myslím, že kolega to špatně nezajel, že to je normální projev. Na druhou stranu srovnávat to s BMW je samozřejmě kravina, protože ty jsou o kus vepředu nejen před všema ostatníma, ale i před největším konkurentem Audi. I když je např. všeobecně známá věc, že motory koncernu VW mají ve skutečnosti téměř vždy větší výkon, než uvádí TP. Je to marketingový tah, VW to dělá prý záměrně. Já teda auta koncernu po dlouhých letech užívání už nějak nemusím, protože jsem jich měl dosud myslím šest a díky zvyšující se poruchovosti jich mám tak akorát dost. Teď mám CC od VW, který jezdí sice naprosto excelentně, ale pořád se tam něco sere.
Jak jede nafta 1,5 v Accentu nevím, ale pozor na rozdíl vah, při tom srovnávání.
Jak jede nafta 1,5 v Accentu nevím, ale pozor na rozdíl vah, při tom srovnávání.
- Reklama
Re: hyundai i40
jestli muzu tak treba s nasima Accikama Crdi 1.5 dokazeme potrapit a to dost W-passat 1.9TDi 96Kw a to z jednoho duvodu, i kdyz pasat ma o 15Kw vice tak Accent je na tom lepe pomer vykon-vaha takze pote pasat treba na dalnici maximalku mi ujede ale do 200km/h mu budu rovnocennym protivnikem a kdyz prijde kopecek nebo stoupani tak mu ujedu a nema sebemensi sanci nebo pasat ma pomer 14.62 a Accent ma 15.14, toto same bude u i40 kdy budou davat motory v nekolika variantach viz http://www.hyundai.cz/nabizene-modely/i ... -data.html a treba ten 2.0 se 130Kw bude urcite konkurence schopny pasatovi ktery bude 150Kw nebot i40 bude zase o nekolik kg lehci nez ty vozy z koncernu DAS AUTO
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
Re: hyundai i40
pasat ma pomer 14.62 a Accent ma 15.14???
To kg na KW pak by na tom Passat byl lepe, nebo se pletu?
Navíc VW bude mít těch 150 kw s turbem kdežto jen atmosféra, tak nevím. Ale pokud jde o vzhled tak I40 vítězí nad Passatem jednoznačně.
To kg na KW pak by na tom Passat byl lepe, nebo se pletu?
Navíc VW bude mít těch 150 kw s turbem kdežto jen atmosféra, tak nevím. Ale pokud jde o vzhled tak I40 vítězí nad Passatem jednoznačně.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Re: hyundai i40
mozna jsem to spatne spocital ,nebot mam po oslave a neco malo jsme upili ale v te vaze to dela dost tech 200kg a rozdil jen15kw , neche se mi ted hledat ten spravny vzorecek, to bych asi u toho usnul
co vim tak Passat ma pohotovostni neco kolem 1410kg a nas accik ma 1205kg dle TP,dale motory sice s turbem VGT jak pasat tak i accik ale pasat ma jen 8 ventilu kdezto accik 16ventilu. dokonce by slo polemizovat o zrychleni z 0-100 kdy by nas accik mohl byt o neco rychlejsi sic pasat ma vetsi kroutak ale zase tam hraje roli tech 200kg rozdilu
co vim tak Passat ma pohotovostni neco kolem 1410kg a nas accik ma 1205kg dle TP,dale motory sice s turbem VGT jak pasat tak i accik ale pasat ma jen 8 ventilu kdezto accik 16ventilu. dokonce by slo polemizovat o zrychleni z 0-100 kdy by nas accik mohl byt o neco rychlejsi sic pasat ma vetsi kroutak ale zase tam hraje roli tech 200kg rozdilu
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
Re: hyundai i40
Tak jak na to koukam,celkem mi to dela radost,ze se svym osklivym matrixem s 81kw budu natirat krasnou i40:-D.krome 2.0 benzinu,kterym stejne bude jezdit pramalo.
Hyundai Matrix 1.5 CRDi VGT 81kw
Re: hyundai i40
Benzín (atmosféra s jednodušší konstrukcí motoru) 2.0 GDI 130kW, nafta 1.7 CRDI 100 kW - kdepa' je ten rozdíl? V reálu srovnávat dynamiku jde asi momentálně těžko, protože zajetou íčtyřicítku bys' v ČR možná spočítal na prstech jedné ruky...Kjirka píše:no, tak si sedni do Passatu, A4 nebo Superbu s 1,8 TSI (118kW) nebo 2.0 TDI (103 kW) a srovnej si v reálu tu dynamiku se srovnatelnýma motorama Hyundai.
Tak na tohle srovnání se těším. Pokud můj prodejce dodrží slovo, tak bych měl mít i40 půjčenou, takže bych si ten srovnávací test v kopci s Fabií HT rád vyzkoušel - a risknu to klidně i s tím syrovým, nejslabším motoremKjirka píše:...tak jistě nebude ani nic příjemného pro ego majitele, bude-li jej v kopci předjíždět kdejaká Fabia HTP.
Pokud někomu v tomto segmentu nestačí 130kW, tak už fakt nevim... Tohle není sporťák, ale rodinné kombi. Jak už jsem říkal, mám zkušenost s dieselem 103kW a ve 4 lidech a s plným kufrem nebyl vůbec problém s pružnou akcelerací v rozsahu 160 - 200 km/h. A nějaké pasáty, superby a černé golfy jsem před sebou tlačil, že nevěděli, kam uhnout
Pokud si někdo potřebuje honit triko kilowattama, které stejně nikdy neužije, tak prosím. Běžný řidič, i kdyby jezdil dost nad limit, má dostatek výkonu včetně výkonové rezervy pro krizové případy. Pravda, pokud si někdo tahá na přívěsu lodičku do Chorvatska nebo vozí za autem karavan, tak by uvítal vyšší litráž a výkon, ale otázka je, jak velká je taková cílová skupina zákazníků...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
- FISHkaa
- Moderátor
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 28 dub 2010, 14:48
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: hyundai i40
ono to auto je dost těžké. Výkonově je myslím průměr (v daném segmentu). Problémem může být spíš zmiňovaný turboefekt, který je daný nutností velkého, a pouze jediného, turba... (píšu o 1.7CRDI).
Dneska sem si do ní v salónu sednul a je to fakt krasavec!
Dneska sem si do ní v salónu sednul a je to fakt krasavec!
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Re: hyundai i40
Tak jestli to těm "i40 kám" budeš vyloženě natírat, to teda nevim, nevim. Ale máš pravdu v jednom. Matrix je vyloženě ošklivé auto.enjoy píše:Tak jak na to koukam,celkem mi to dela radost,ze se svym osklivym matrixem s 81kw budu natirat krasnou i40:-D.krome 2.0 benzinu,kterym stejne bude jezdit pramalo.
Hyundai i30 Comfort, 1,6 CRDi VGT - 85kW, Vivid Blue, 07 / 2010.
Oil: Shell Helix Diesel Ultra 5W-30. Benzina - Verva Diesel / Euro Oil - Optimal Diesel (bez biosložky) + VIF
"Ať to má kozy nebo kola, vždy s tím budou problémy".
Oil: Shell Helix Diesel Ultra 5W-30. Benzina - Verva Diesel / Euro Oil - Optimal Diesel (bez biosložky) + VIF
"Ať to má kozy nebo kola, vždy s tím budou problémy".
Re: hyundai i40
Chasnik píše:Kjirka píše: Pokud si někdo potřebuje honit triko kilowattama, které stejně nikdy neužije, tak prosím. Běžný řidič, i kdyby jezdil dost nad limit, má dostatek výkonu včetně výkonové rezervy pro krizové případy. Pravda, pokud si někdo tahá na přívěsu lodičku do Chorvatska nebo vozí za autem karavan, tak by uvítal vyšší litráž a výkon, ale otázka je, jak velká je taková cílová skupina zákazníků...
Podle téhle logiky se vlastně žádná silná auta ani vyrábět nemusí, co ?! A nebo je to možná tím, žes s žádným silnějším autem nikdy nejezdil. Protože kdyby jo, tak nebudeš takhle hloupě kecat.
Re: hyundai i40
Mas odeme jednicku v discipline vytrhavani z kontextu:-)
Hyundai Matrix 1.5 CRDi VGT 81kw
Re: hyundai i40
Pred casem jsem rekl dve vety... Nikdy naftu. A nikdy hyundai matrix. Ted mam oboji a kdybysi vedel za jaky penize,tak bysi taky obe tyhle vety vzal zpatky:-).lada 71 píše:Tak jestli to těm "i40 kám" budeš vyloženě natírat, to teda nevim, nevim. Ale máš pravdu v jednom. Matrix je vyloženě ošklivé auto.enjoy píše:Tak jak na to koukam,celkem mi to dela radost,ze se svym osklivym matrixem s 81kw budu natirat krasnou i40:-D.krome 2.0 benzinu,kterym stejne bude jezdit pramalo.
Hyundai Matrix 1.5 CRDi VGT 81kw
Re: hyundai i40
enjoy: Tak nechci tady z toho dělat přestřelku bezduchých vzkazů, od někoho k někomu, ani jsem tě svým předešlím příspěvkem nechtěl naštvat, nebo k něčemu vyprovokovat. Stekně tak se najde spousty jiných, kteří se pousmějí při pohledu na I30-ku, vše je věcí vkusu a priorit. Já osobně jsem Matrixe párkrát naživo viděl a vím jedno jistě, že tohle auto bych já osbně prostě nechtěl, ani kdyby mi ho prodejce nabízel v plné polní a fung nágl nové, za 80 kulí. Dokonce mi to auto je designově a esteticky odporné. Neříkám že je špatné, nikdy jsem v tom nejel a nevím, jak je nebo není spolehlivé. Ale na druhou stranu mě to ani nezajímá, páč pro mě to je prostě vrchol nevkusu. Podle mě hlavní designér Matrixe nepatřil k nejnadanějším studentům. Ale to už jsem dost O.T. Páč toto téma by mělo být o I40-ce.
Hyundai i30 Comfort, 1,6 CRDi VGT - 85kW, Vivid Blue, 07 / 2010.
Oil: Shell Helix Diesel Ultra 5W-30. Benzina - Verva Diesel / Euro Oil - Optimal Diesel (bez biosložky) + VIF
"Ať to má kozy nebo kola, vždy s tím budou problémy".
Oil: Shell Helix Diesel Ultra 5W-30. Benzina - Verva Diesel / Euro Oil - Optimal Diesel (bez biosložky) + VIF
"Ať to má kozy nebo kola, vždy s tím budou problémy".
Re: hyundai i40
lada 71 píše:enjoy: Podle mě hlavní designér Matrixe nepatřil k nejnadanějším studentům.
Pininfarina??
Hyundai Accent, 1997, 1,3 62kW, comfort.. strieborna metaliza, 2x bag + el. okna.. 185/60 R14
Speed! I am Speed!
Speed! I am Speed!
Re: hyundai i40
Ale vsak v poradku:-).vzdyt ja tam ty smajliky nekreslim pronic zanic:-). Jen me tohle naucilo nikdy nerikej nikdy.
A skutecne je to tu o i40,takze dost uz.
K veci:jestli nekomu prijde 130kw na rodinny kombik malo,tak si myslim,ze az se vyboduje,tak bych se na jeho miste hodne bal naslednych psychotestu:-))
A skutecne je to tu o i40,takze dost uz.
K veci:jestli nekomu prijde 130kw na rodinny kombik malo,tak si myslim,ze az se vyboduje,tak bych se na jeho miste hodne bal naslednych psychotestu:-))
Hyundai Matrix 1.5 CRDi VGT 81kw
Re: hyundai i40
Lol:-D.ale je to fakt,je pod to podepsany:-D.Peter_TO píše:lada 71 píše:enjoy: Podle mě hlavní designér Matrixe nepatřil k nejnadanějším studentům.
Pininfarina??
Hyundai Matrix 1.5 CRDi VGT 81kw