Nový majitel i20
Moderátoři: amaize, Moderátoři
- ZdeněkSvoboda
- *****
- Příspěvky: 1879
- Registrován: 29 pro 2007, 13:51
- Bydliště: Jihlava (Stará Říše)
Re: Nový majitel i20
Ahoj.
Tak dneska nám přibyl nový člen do rodiny.
Po accentovi jsme si dneska pořídili new i20 v červené barvě 1,2i.
Kupoval si ji tatík, vybíral jsem mu ji já Měl jsem strach, co bude říkat, protože je to zaritý škodovkář, ale když uviděl i20 na prodejně, slintal blahem
První osobní zkušenost je, že má oproti accentovi tužší řízení, ale o 100% tišší a lépe sedící podvozek . Motor skoro není slyšet a měl jsem pilno ho vůbec rozpoznat od odvalujících se pneu (mám accenta v dieslu). Spotřeba po ujetých cca 80 km 6 litrů Zatím spokojenost
Foto dodám zítra Zatím ahoj
Tak dneska nám přibyl nový člen do rodiny.
Po accentovi jsme si dneska pořídili new i20 v červené barvě 1,2i.
Kupoval si ji tatík, vybíral jsem mu ji já Měl jsem strach, co bude říkat, protože je to zaritý škodovkář, ale když uviděl i20 na prodejně, slintal blahem
První osobní zkušenost je, že má oproti accentovi tužší řízení, ale o 100% tišší a lépe sedící podvozek . Motor skoro není slyšet a měl jsem pilno ho vůbec rozpoznat od odvalujících se pneu (mám accenta v dieslu). Spotřeba po ujetých cca 80 km 6 litrů Zatím spokojenost
Foto dodám zítra Zatím ahoj
Současnost: Škoda Octavia combi 1.6 TDI 77kW (chip na 96kW), Elegance (2012)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
- Reklama
Re: Nový majitel i20
Děláš si srandu? To ještě v dnešní době jde aby nějaké auto bylo ještě hlučnější za jízdy než i20?
Mám najeto 2500 km, ale na ten kravál (hukot) v autě (snad jen od pneu) jsem si ještě nezvykl.
Mám najeto 2500 km, ale na ten kravál (hukot) v autě (snad jen od pneu) jsem si ještě nezvykl.
i20 Inclusive Plus 1,4 - 5 st. manuál, Dark Grey, ESC+TCS - najeto cca 55000 - kravál v kabině stále k nevydržení :-) = tohoto auta jsem se šťastně zbavil!!!!
Re: Nový majitel i20
to: PetrT30
Čo by sme chceli za tie peniaze. Ale nie, je pravda, že hluk od kolies je slabé miesto i20ky, keby radšej tie plasty v interiéri tak nerezonovali.
Čo by sme chceli za tie peniaze. Ale nie, je pravda, že hluk od kolies je slabé miesto i20ky, keby radšej tie plasty v interiéri tak nerezonovali.
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Nový majitel i20
to: PetrT30
Nejsi sám, komu to vadí. Mě to poprvé naštvalo hned při první jízdě z prodejny domů. Když jsem s i20 absolvoval zkušební jízdu, tak jsme jeli po okruhu kolem prodejny, kde je kvalitní asfalt. Silnice od prodejny domů už tak kvalitní není.
Před časem mě navíc začalo něco hučet u zadní nápravy a hluk se postupně časem stále více zesiluje. Když jsem se chtěl objednat na opravu v servise, tak jsem se dozvěděl, že s tím mám přijet, oni se na to podívají a objednají náhradní díly a pak přijedu znovu a opraví to. Takže 40 km zbytečně navíc U škodovky, kterou jsem měl před i20 se mi za celou dobu nestalo, že by neměli náhradní díl skladem. Navíc byl servis v místě. Ach jo ... proč jen tu Fabii II udělali tak hnusnou.
Nejsi sám, komu to vadí. Mě to poprvé naštvalo hned při první jízdě z prodejny domů. Když jsem s i20 absolvoval zkušební jízdu, tak jsme jeli po okruhu kolem prodejny, kde je kvalitní asfalt. Silnice od prodejny domů už tak kvalitní není.
Před časem mě navíc začalo něco hučet u zadní nápravy a hluk se postupně časem stále více zesiluje. Když jsem se chtěl objednat na opravu v servise, tak jsem se dozvěděl, že s tím mám přijet, oni se na to podívají a objednají náhradní díly a pak přijedu znovu a opraví to. Takže 40 km zbytečně navíc U škodovky, kterou jsem měl před i20 se mi za celou dobu nestalo, že by neměli náhradní díl skladem. Navíc byl servis v místě. Ach jo ... proč jen tu Fabii II udělali tak hnusnou.
Re: Nový majitel i20
Já vážně moc nechápu tyhle "hlukostěžovatele"... V téhle kategorii automobilů přece nemůžou očekávat očekávatPetrT30 píše:Děláš si srandu? To ještě v dnešní době jde aby nějaké auto bylo ještě hlučnější za jízdy než i20?
Mám najeto 2500 km, ale na ten kravál (hukot) v autě (snad jen od pneu) jsem si ještě nezvykl.
komfort velké limuzíny! Mně překvapila hlučnost, když jsem po zimě obul úplně nové pneu (Pirelli) ale po pár stech
kilometrech se to uklidnilo. Odhlučnění od vozovky sice není ideální,ale v téhle kategorii určitě patří i20 k těm tišším
autům. Spousta lidí si tady také stěžuje na vrzající plasty.. Já to několikrát schválně zkoušel vnímat (vypnul jsem i
rádio..), ale žádné vrzání, klepání ani skřípání jsem neslyšel! Nejsem sice ladič pián, ale nejsem ani úplně hluchý!
Hluk od podvozku je otravný až při vyšších rychlostech (nad 130Km/h). Co ale čekat od "autíčka" ?!?
Hyundai i20 Family Plus 1,2i / 57 kW Elektric Red
Re: Nový majitel i20
Asi dělám chybu, že auto vyrobené v roku 2011 srovnávám s Escortem r.v. 96 nebo Fabií 2002
S čím to mám tedy srovnávat?
Neumím si představit jet s tím na dovolenou třeba jen do Bibione jak tady někdo psal, že to jel. 230km po dálnici a měl jsem hlavu jak střep. Spravili to dva brufeny
Vrzání v přístrojovce ani já nepozoruji. Pouze když je parno a zapnu klimu tak to v ní někdy zalupe, ale to je normální: teplota = roztažnost.
S čím to mám tedy srovnávat?
Neumím si představit jet s tím na dovolenou třeba jen do Bibione jak tady někdo psal, že to jel. 230km po dálnici a měl jsem hlavu jak střep. Spravili to dva brufeny
Vrzání v přístrojovce ani já nepozoruji. Pouze když je parno a zapnu klimu tak to v ní někdy zalupe, ale to je normální: teplota = roztažnost.
i20 Inclusive Plus 1,4 - 5 st. manuál, Dark Grey, ESC+TCS - najeto cca 55000 - kravál v kabině stále k nevydržení :-) = tohoto auta jsem se šťastně zbavil!!!!
Re: Nový majitel i20
Pokud nebudu počítat vytočení motoru při předjíždění, jízdě po dálnici (140-170Km/h) a občas jen, tak pro radost a aby motor nezlenivěl, tak motor provozuji v otáčkách 1700-3200 ot/min. a pokud mi někdo bude tvrdit, že Ford Escort r.v. 96
nebo Fabie r.v.2002 je tišší, tak mám chuť pochybovat o jeho smyslech.
nebo Fabie r.v.2002 je tišší, tak mám chuť pochybovat o jeho smyslech.
Hyundai i20 Family Plus 1,2i / 57 kW Elektric Red
Re: Nový majitel i20
Tady není řeč o hlučnosti motoru! Ten slyšet opravdu není.
Prostě mi nikdo nevymluví, že v tomto autě to v kokpitu hučí při jízdě od gum jako v úlu. Jsem zvědav co to udělá až tam dám zimáky. A pokud to bude gumama tak ty Pirelky na jaře vyhodím a koupím na test raději nějaké z číny.
Prostě mi nikdo nevymluví, že v tomto autě to v kokpitu hučí při jízdě od gum jako v úlu. Jsem zvědav co to udělá až tam dám zimáky. A pokud to bude gumama tak ty Pirelky na jaře vyhodím a koupím na test raději nějaké z číny.
i20 Inclusive Plus 1,4 - 5 st. manuál, Dark Grey, ESC+TCS - najeto cca 55000 - kravál v kabině stále k nevydržení :-) = tohoto auta jsem se šťastně zbavil!!!!
Re: Nový majitel i20
S tímto mohu částečně souhlasit. V okolí je několik míst (tak 4-5), kde je hrubší asfalt a pneu se docela silně ozvou.
Přitom v těchto místech jsem žádný problém s hlukem na zimních pneu Pirelli neměl, proto jsem byl na jaře po přezutí
na letní docela v šoku. Jde ale opravdu jen o pár míst a tak bych spíše nadával na povrch silnice, než na odhlučnění
auta nebo pneumatiky... Ty letní Pirellky jsou tvrdší a hrubší povrch jim očividně nesvědčí .
Přitom v těchto místech jsem žádný problém s hlukem na zimních pneu Pirelli neměl, proto jsem byl na jaře po přezutí
na letní docela v šoku. Jde ale opravdu jen o pár míst a tak bych spíše nadával na povrch silnice, než na odhlučnění
auta nebo pneumatiky... Ty letní Pirellky jsou tvrdší a hrubší povrch jim očividně nesvědčí .
Hyundai i20 Family Plus 1,2i / 57 kW Elektric Red
Re: Nový majitel i20
to: PetrT30
Ja som absolvoval cestu do Bibione bez problémov, až tak tvrdý ten podvozok i20ky nie je.
to: Poka
Súhlasím s PetrT30 Fabia z 2002 je lepšie podvozkovo odhlučnená a jej interiér nevŕzga ako v i20ke, je to jej slabé miesto. Lepšie je na tom Fabia, lepší je aj Yaris, horší bol len Swift z 2007.
Ja som absolvoval cestu do Bibione bez problémov, až tak tvrdý ten podvozok i20ky nie je.
to: Poka
Súhlasím s PetrT30 Fabia z 2002 je lepšie podvozkovo odhlučnená a jej interiér nevŕzga ako v i20ke, je to jej slabé miesto. Lepšie je na tom Fabia, lepší je aj Yaris, horší bol len Swift z 2007.
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Nový majitel i20
No vida, někomu interiér "vŕzga", jinému (ani PetrT30) "nevŕzga". Je to asi hodně individuální. Zřejmě záleželo, jakPetrT30 píše: Vrzání v přístrojovce ani já nepozoruji. Pouze když je parno a zapnu klimu tak to v ní někdy zalupe, ale to je normální: teplota = roztažnost.
Indián či Turek dotáhli šroubky...
Hyundai i20 Family Plus 1,2i / 57 kW Elektric Red
Re: Nový majitel i20
Poka:
Tak to já mám asi smůly kopec. V palubce to vrže při jízdě po nekvalitním povrch ostošest, při brzdění ostosedum (tam se navíc znovu po přebroušení kotoučů u 1. garančky přidávají vibrace od předních brzd) a hluk od kol - a můžeš klidně pochybovat o mých smyslech, ale jezdím i se služební fábií (minulý typ) a jednak tam dovnitř jde jen minimum hluku zvenčí a s vyšší rychlostí se se spíše snižuje, ale hlavně tam nic nevrže, nedrnčí a když s tím přijedu do servisu, tak i u větší opravy (ne po bouračce apod.) odjíždím ten stejný den.
Ještě k tomu hluku zvenčí - má výrazný vliv na spotřebu! Divíš se proč? Odpověď je jednoduchá, pokud nechci ohluchnout, jezdím čím dál tím pomaleji (obec pod 50, mimo obec pod 90 a dálnice max 110) a na spotřebě to je znát. Je zákonitě nižší.
A co se týká laku, tak když se mi už několikkrát někdo otřel u Fábie o nárazník nebo blatník bez jeho promáčknutí, tak jsem vzal nitroředidlo a utřel z mého laku zanechanou stopu jeho barvy a místo přeleštil. U i20 asi přitahuji všechny blbce na parkovišti a už mám odřený přední nárazník z obou stran a po jejich barvě tam není ani památky. K tomu také navíc od nějaké pipiny odřenou střechu, která mi ji asi odřela kabelkou. Tam se mi to naštěstí alespoň podařilo rozleštit.
Takže srovnáváme-li stejnou cenovou kategorii, tak určitě nesouhlasím s tvým "V téhle kategorii automobilů přece nemůžou očekávat očekávat komfort velké limuzíny!". Ano i20 je v této kategorii moc pěkné auto, ale čím ho mám déle, tak tím více se mi zdá, že je jen pěkné.
Tak to já mám asi smůly kopec. V palubce to vrže při jízdě po nekvalitním povrch ostošest, při brzdění ostosedum (tam se navíc znovu po přebroušení kotoučů u 1. garančky přidávají vibrace od předních brzd) a hluk od kol - a můžeš klidně pochybovat o mých smyslech, ale jezdím i se služební fábií (minulý typ) a jednak tam dovnitř jde jen minimum hluku zvenčí a s vyšší rychlostí se se spíše snižuje, ale hlavně tam nic nevrže, nedrnčí a když s tím přijedu do servisu, tak i u větší opravy (ne po bouračce apod.) odjíždím ten stejný den.
Ještě k tomu hluku zvenčí - má výrazný vliv na spotřebu! Divíš se proč? Odpověď je jednoduchá, pokud nechci ohluchnout, jezdím čím dál tím pomaleji (obec pod 50, mimo obec pod 90 a dálnice max 110) a na spotřebě to je znát. Je zákonitě nižší.
A co se týká laku, tak když se mi už několikkrát někdo otřel u Fábie o nárazník nebo blatník bez jeho promáčknutí, tak jsem vzal nitroředidlo a utřel z mého laku zanechanou stopu jeho barvy a místo přeleštil. U i20 asi přitahuji všechny blbce na parkovišti a už mám odřený přední nárazník z obou stran a po jejich barvě tam není ani památky. K tomu také navíc od nějaké pipiny odřenou střechu, která mi ji asi odřela kabelkou. Tam se mi to naštěstí alespoň podařilo rozleštit.
Takže srovnáváme-li stejnou cenovou kategorii, tak určitě nesouhlasím s tvým "V téhle kategorii automobilů přece nemůžou očekávat očekávat komfort velké limuzíny!". Ano i20 je v této kategorii moc pěkné auto, ale čím ho mám déle, tak tím více se mi zdá, že je jen pěkné.
Re: Nový majitel i20
...podle me zkusenosti (uz jsem to tady nekde psal...) neni i20 co se tyce pronikani vnejsiho hluku do kabiny zadny zazrak, ale ani propadak - napr. proti Oct. 1 (ktera se mimochodem skoro celou dobu vyroby porad vyvijela a upravovaly se na ni zjistene nedostatky) je v i20 krome dalnice "ticho, jako v hrobe", oproti nové Fieste je na tom i20 asi tak stejne, oproti Focusu asi trochu lepe, ale perlicka - je v ni (i20) tiseji, nez v Touranu!!!, ktery stoji asi kolik?!!... . Toto neni dogma, jen ma osobni zkusenost.
Jinak je nepopiratelne, ze obrovsky vliv maji "gumy" - mam z Hyu zimni Nokiany (presny typ ted nevim) a to je fakt masakr, zato letni Hankooky (kupodivu typ taky nevim) jsou vcelku v pohode (oboje mam origo od Autolaros Speed Ostrava pri koupi auta). Podle mne jsou vynikajici zimni Michelin Alpina A2 (nebo 3). Byly celkem dost tiche, celkem dobre drzely stopu a byly krasne predvidatelne.
Osobne mi nevrze nic (zkouseno po odstraneni hromady veci, ktere vozim po prihradkach) a to ani pri najezdech na hrbol (napr. vjezdy do garazi, apod.) ani treba pri jizdach po polnackach. Ten lak ale opravdu stoji za prd.
Celkove jsem pomerne spokojen - opravdu (tzn. hodne) mi vadi jen 1 vec - a to je citlivost motoru na styl jizdy - na moje gusto hrozne rychle zlenivi (na druhou stranu, kdyz se trochu protahne, tak zas rychle obzivne ).
Jinak je nepopiratelne, ze obrovsky vliv maji "gumy" - mam z Hyu zimni Nokiany (presny typ ted nevim) a to je fakt masakr, zato letni Hankooky (kupodivu typ taky nevim) jsou vcelku v pohode (oboje mam origo od Autolaros Speed Ostrava pri koupi auta). Podle mne jsou vynikajici zimni Michelin Alpina A2 (nebo 3). Byly celkem dost tiche, celkem dobre drzely stopu a byly krasne predvidatelne.
Osobne mi nevrze nic (zkouseno po odstraneni hromady veci, ktere vozim po prihradkach) a to ani pri najezdech na hrbol (napr. vjezdy do garazi, apod.) ani treba pri jizdach po polnackach. Ten lak ale opravdu stoji za prd.
Celkove jsem pomerne spokojen - opravdu (tzn. hodne) mi vadi jen 1 vec - a to je citlivost motoru na styl jizdy - na moje gusto hrozne rychle zlenivi (na druhou stranu, kdyz se trochu protahne, tak zas rychle obzivne ).
Hyundai i20 1,4 Style Red
Pred tím : Škoda 120 L (37 kW), Škoda Felicia 1,3 Atlanta benzin (50 kW)...(pracovně Mitsubishi L-300, Volha, Škoda 125 L, Favority, Felicie, Avia Furgon...)
..."Helejte se, ze mně blbce neuděláte - ja uz blbec sem"...
Pred tím : Škoda 120 L (37 kW), Škoda Felicia 1,3 Atlanta benzin (50 kW)...(pracovně Mitsubishi L-300, Volha, Škoda 125 L, Favority, Felicie, Avia Furgon...)
..."Helejte se, ze mně blbce neuděláte - ja uz blbec sem"...
Re: Nový majitel i20
Zdravím,
začátkem listopadu mi přijde Hyundai I20. Barva electric green:) Moc se těším..sice jsem barvu na živo neměla ještě šanci vidět..ale snad nebudu zklamaná.
Mějte se fajn...
začátkem listopadu mi přijde Hyundai I20. Barva electric green:) Moc se těším..sice jsem barvu na živo neměla ještě šanci vidět..ale snad nebudu zklamaná.
Mějte se fajn...
Re: Nový majitel i20
zdravím všetci, tak už je to hotovo, mám objednané i20 v crystal white - bielej 1,2 vo výbave classic plus teda "winter edition" s klímou a zimnými pneu, príde nejak za mesiac...už sa nemôžem dočkať...
Hyundai i20 1.2 16v, 57kw crystal white (4000 km)