Čím budeme jezdit, až nebude Accent
Moderátoři: Martun, Moderátoři
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent
ZdeněkSvoboda ASX by som chcel 4x4. Krabicami myslim prave Vengu, C3 picasso, berlingo, roomster a pod. To len aby som uviedol na pravu mieru :-0
Gandalf C4 si chcem pozicat na ten 24h test. A na autosalone sa mozno uvidime, predsa len to mam k hlavnemu vhchodu Vystavista asi 300 metrov to by bola skoda nevyuzit
Gandalf C4 si chcem pozicat na ten 24h test. A na autosalone sa mozno uvidime, predsa len to mam k hlavnemu vhchodu Vystavista asi 300 metrov to by bola skoda nevyuzit
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Reklama
- miro263
- **
- Příspěvky: 399
- Registrován: 22 črc 2009, 19:38
- Bydliště: Bratislava - Helpa - Pohorela
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent
Mexican
Rusaci robili test ASX a dost ho kritizovali
Test bol s benzinom, inac tem motor 1,8 MIVEC sa mi fest paci....
Myslim ze ten test je tento ( cital som to davnejsie ak by to nebol on tak dohladam): http://www.autoreview.ru/_archive/secti ... ON_ID=2217
Je to celkom zaujimave citanie
Rusaci robili test ASX a dost ho kritizovali
Test bol s benzinom, inac tem motor 1,8 MIVEC sa mi fest paci....
Myslim ze ten test je tento ( cital som to davnejsie ak by to nebol on tak dohladam): http://www.autoreview.ru/_archive/secti ... ON_ID=2217
Je to celkom zaujimave citanie
Hyundai Accent MC 1.4 -city car
a kopec dalsich nehyundaioidnych
a kopec dalsich nehyundaioidnych
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent
ja testy beriem s rezervou. Vyskusam, uvidim a SME, Auto.cz a dalsi to testovali a dopadlo to dobre. Zatial na to nemam love, takze preto je tu "cim budem jazdit ked nebude accent
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent
U toho VAZu je problém, že tam bude co kus, to originál. Tak jako to bylo u žigulíků.
Tu Dacii Logan MCV mám doma a nemůžu si vynachválit, ostatně jsem tady někde psal její vyhodnocení po 3 letech provozu. Kupoval jsem jí v době, kdy jsem potřeboval vozit sebe, manželku, 3 děti, kočárek (nesložený) a 2 středně velké psy. Dneska má najeto 66 tisíc km, 3 a půl roku věku a zatím neměla jedinou mechanickou nebo elektrickou závadu. Celkově závady byly asi tak za 34 tisíc, ale všechno v záruce a jenom závady příslušenství karoserie - plasty, plasty a zase plasty (třeba i palubní deska nová) a pak ještě řidičské sedadlo, kde měnili konstrukci s mechanismy.
Tu Dacii Logan MCV mám doma a nemůžu si vynachválit, ostatně jsem tady někde psal její vyhodnocení po 3 letech provozu. Kupoval jsem jí v době, kdy jsem potřeboval vozit sebe, manželku, 3 děti, kočárek (nesložený) a 2 středně velké psy. Dneska má najeto 66 tisíc km, 3 a půl roku věku a zatím neměla jedinou mechanickou nebo elektrickou závadu. Celkově závady byly asi tak za 34 tisíc, ale všechno v záruce a jenom závady příslušenství karoserie - plasty, plasty a zase plasty (třeba i palubní deska nová) a pak ještě řidičské sedadlo, kde měnili konstrukci s mechanismy.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent
to MCV je obrovske. otazka na Espera - vmestia sa dnu bicykle na vysku a dlzku bez nejakeho velkeho rozoberania? (teda 4 osoby + 4 bicykle vzadu)? ma to obrovsky potencial. Na denne jazdenie by to bolo na mna velke. Ale fakt, ak ma clovek 2 male deti, niekam tie kociky a tasky treba dat
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent
K těm byciklům, na výšku ano, na délku ne, tedy pokud by neměly být složená zadní sedadla. Pokud by tam mělo být více byciklů, pak by přední kola musela být odmontována. Jeden bycikl se ale převézt dá. Naležato, našikmo v kufru a s ohnutým předním kolem nahoru.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent
ak staci odmontovat predne koleso, tak je to parada. Beztak je to tak stabilnejsie (a kazdy lepsi zvarac vie urobit vnutorny nosic)... klobuk dole pred MCV. Mat nieco take ked sme sli do talianska, usetrili by sme polovicu paliva (takto sme museli dvoma autami).. na sirku to vyzera tiez slusne
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent
Je to jediný kombík, který jsem poznal, kde po složení zadních sedadel lze převézt nové (i staré) domovní dveře i s futrem, aniž by to omezovalo řidiče a mít přitom zavřené zadní dveře od vozu s tím, že k těm zadním dveřím ještě zbývá cca 7 cm volného místa. Pak jsem v tom už také vezl 24 pytlů omítky, aniž bych měl pocit, že je auto beznadějně plné, ovšem bylo trošku přetížené, asi tak skoro dvojnásobně. Ale vyzkoušet jsem to musel, protože jsem ho tenkrát přivezl po bouračce zezadu - měnili zadní příčný nosník ve skeletu a podlahu kufru a taky to rovnali na stolici, takže jsem potřeboval zkusit, jestli to opravili dobře a například při téhle zátěži nebudou potíže s otevíráním dveří nebo něco podobného - a opravili to skvěle. Oprava za 109 tis. Kč.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent
Trochu oživím tohle téma.
Jak přibývá informací o nové i30, tak se z ní pro mne stává jeden z horkých kandidátů na příští vozítko.
Tady je nějaké live video z Frankfurtu:
http://auto.sme.sk/c/6060265/frankfurt- ... ndaia.html
Uvidíme, jak na tom bude s jízdními vlastnostmi a hlavně komfortem. Jestli to bude zase tvrdé jako šutr, tak půjdu do nějakého Francouze.
Jak přibývá informací o nové i30, tak se z ní pro mne stává jeden z horkých kandidátů na příští vozítko.
Tady je nějaké live video z Frankfurtu:
http://auto.sme.sk/c/6060265/frankfurt- ... ndaia.html
Uvidíme, jak na tom bude s jízdními vlastnostmi a hlavně komfortem. Jestli to bude zase tvrdé jako šutr, tak půjdu do nějakého Francouze.
Accent 1,4 Dynamic, 2007, Celadon Blue
Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent
V květnu jsem prodal Accenta 1.3 z r. 1999. Následně koupil 1.5 CRDi (stáří 2 roky, najeto 50 000 km). Pořád se toho auta nemůžu nabažit. Skvělá akcelerace, spotřeba město neměsto, dálnice nedálnice pořád kolem 5l/100. Motor takřka neslyšitelný (proti benzínu). Pravda, podvozek má svůj limit, nicméně kotouče na všech čtyřech toho dokážou taky docela dost. Kufr skoro 400 l, pro mě bohatě stačí. Nejsem ani notorický předjížděč, ani coural, takže zatím maximální spokojenost.
Až doslouží, nevím. Ale nových modelů od Hyundaie je čím dál, tím víc a člověku jen oči přecházejí ...
Až doslouží, nevím. Ale nových modelů od Hyundaie je čím dál, tím víc a člověku jen oči přecházejí ...
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent
a nielen od
http://www.autoforum.cz/predstaveni/cit ... aktni-suv/
kombinacia C4 a Mitru ASX.. To je 2/3 zo zozname aut ktore sa mi aktualne fakt pacia a vidim v nich moznost svojho buduceho auta. A kedze sa zhmotnili do jedneho auta..hm.. 2012
http://www.autoforum.cz/predstaveni/cit ... aktni-suv/
kombinacia C4 a Mitru ASX.. To je 2/3 zo zozname aut ktore sa mi aktualne fakt pacia a vidim v nich moznost svojho buduceho auta. A kedze sa zhmotnili do jedneho auta..hm.. 2012
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- ZdeněkSvoboda
- *****
- Příspěvky: 1879
- Registrován: 29 pro 2007, 13:51
- Bydliště: Jihlava (Stará Říše)
Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent
Citroen ani zadarmo
Současnost: Škoda Octavia combi 1.6 TDI 77kW (chip na 96kW), Elegance (2012)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent
Tak raději než C4 aircross bych čistě z estetického pohledu volil Peugeot 4008. Hlavně ten nárazník a tvrdá oddělující linie nad ním pod maskou a světly se mi u C4 aircross nelíbí.
Accent 1,4 Dynamic, 2007, Celadon Blue
Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent
Naprosto nesouhlasím! Měl jsem 6 let xantii a bylo to to nejlepší auto, ve kterém jsem jezdil nebo které jsem vlastnil.ZdeněkSvoboda píše:Citroen ani zadarmo
Accent 1,4 Dynamic, 2007, Celadon Blue
Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent
v práci máme 4 roky starý berlingo,170 tisíc najeto.. to auto,je totální otřes!je tak strašný,že se k němu nedovedu chovat slušně,protože ani ono se ke mě slušně nechová
sedačka,měkká jako nic v čem jsem kdy seděl,opěrka se hýbe několik centimetrů.kulisa řazení,neskutečný,nikdy nevíš co zařadíš.vůle v řízení... v tom autě je snad všechno špatně.nemluvě o 1.4 55kw.prostě citroen...nečekal jsem od něj ani nic víc.Nový si ho koupí jenom neználek,nebo blázen.jako ojetina je to podle mého,neprodejný.
sedačka,měkká jako nic v čem jsem kdy seděl,opěrka se hýbe několik centimetrů.kulisa řazení,neskutečný,nikdy nevíš co zařadíš.vůle v řízení... v tom autě je snad všechno špatně.nemluvě o 1.4 55kw.prostě citroen...nečekal jsem od něj ani nic víc.Nový si ho koupí jenom neználek,nebo blázen.jako ojetina je to podle mého,neprodejný.
Hyundai Matrix 1.5 CRDi VGT 81kw