hyundai i40

Evropský nástupce Sonaty

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Farrael
*****
Příspěvky: 2161
Registrován: 01 bře 2010, 21:33
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: hyundai i40

Příspěvek od Farrael »

Jojo designer Matrixe byl sám Pininfarina. K neuvěření že? Netuším sám do teď, zda to mělo být umění alá Picasso, nebo se jen moc sjel. :mrgreen:
Hyundai Sonata NF r.v. 2005 2.4i LPG Dark Elegant Red ;-)
Než založíte další téma, raději třikrát použijte tlačítko hledat (vpravo nahoře), než zmačknete nové téma. + Název nového tématu musí být výstižný. Děkujeme.
Reklama
 

Uživatelský avatar
Chasnik
******
Příspěvky: 4140
Registrován: 08 srp 2011, 19:23
Bydliště: Litoměřicko

Re: hyundai i40

Příspěvek od Chasnik »

Třeba je to auto stavěný pro japončíky a korejce. Asiati mají jiný názor na design...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Uživatelský avatar
Tringi
Moderátor
Příspěvky: 1853
Registrován: 01 kvě 2007, 19:23
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: hyundai i40

Příspěvek od Tringi »

Stavěny pro šikmoočíky byly koneckonců do poslední doby (počínaje i30) všechny modely Hyundaie.
Hyundai Coupé 2007 Tuscani, 2.0i CVVT
Obrázek
--
blog | cv | www
Uživatelský avatar
Skyline
****
Příspěvky: 1138
Registrován: 11 pro 2010, 16:48

Re: hyundai i40

Příspěvek od Skyline »

Vzhledem k tomu ze v jizni korei ma :hyu: zajisten dostatecny prodej a konkurence tam prakticky neni nemel duvod se prizpusobovat tolik evropanum, pokud chce v evrope prodavat vice tak mu nic jineho nez prizpusobeni nezbyde.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
S0T0
***
Příspěvky: 508
Registrován: 09 říj 2010, 22:28

Re: hyundai i40

Příspěvek od S0T0 »

tak včera jsem se projel i40, 85kW diesel...no a musím říct, že na mne zapůsobil velmi kladně, jediné co bych za sebe vytkl je elektronická parkovací brzda...
EX - i30 1.4 CVVT Patriot BRC SQ 24
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: hyundai i40

Příspěvek od Hardcam »

Vsiml jsem se, ze se zmenily ceniky k horsimu a taky zmizel zakladni paket Start (-50tKc, ale ten oholeny zaklad asi stejne nikdo nechtel). Takze zakladni cena zacina nekde na 565tKc misto 499tKc. Ted uz se mi ta politika taky prestava libit...uz z principu pro otce vybiram jine auto.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Uživatelský avatar
lada 71
***
Příspěvky: 537
Registrován: 08 úno 2011, 10:51
Bydliště: Nordböhmen

Re: hyundai i40

Příspěvek od lada 71 »

Ze strany :hyu: company, je nová i40-ka převážně cílena jako fleetový, managerský vozidlo. Typuju, že celkový prodejní podíl firemní / rodinný vůz, bude tak v poměru 70-80% / 30-20%. V ringu proti i40-ce stojí Mondeo a Passat a to jsou převážně managerská vozidla. A auto pro takovouto cílovou skupinu, nemůže stát pod půl mega, to by bylo podezřelé.
Hyundai i30 Comfort, 1,6 CRDi VGT - 85kW, Vivid Blue, 07 / 2010.
Oil: Shell Helix Diesel Ultra 5W-30. Benzina - Verva Diesel / Euro Oil - Optimal Diesel (bez biosložky) + VIF
"Ať to má kozy nebo kola, vždy s tím budou problémy".
Uživatelský avatar
FISHkaa
Moderátor
Příspěvky: 3367
Registrován: 28 dub 2010, 14:48
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: hyundai i40

Příspěvek od FISHkaa »

Proč by nezdražili, když mají vyprodáno? :-)
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Uživatelský avatar
laxo18
*****
Příspěvky: 1601
Registrován: 13 lis 2006, 16:36

Re: hyundai i40

Příspěvek od laxo18 »

otec mi spominal ze sa bol previes v i40 a vravel ze znej mal velmo dobry dojem proste hned mu sadla aj sme ju chceli kupit ale nakolko som si nedavno kupil druhe auto tak povedal ze nepotrebuje dalsie ked na dlhsie trasi pojde na mojom ale urcite si pocka na lepsie motorizacie ale povedal ze keby som nebol kupovat vtedy tak ju teraz kupi splnila presne jeho ocakavania povedal ze v skutocnosti vypada este lepsie ako na obrazkoch ja som ju zatial vidiel len ked mi sla oproti a na vonok je to kus krasneho auta
accent 1,5 rv 96 65kW EX
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
Uživatelský avatar
Farrael
*****
Příspěvky: 2161
Registrován: 01 bře 2010, 21:33
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: hyundai i40

Příspěvek od Farrael »

Neboj oni zase zlevněj. Přece jenom zdražení nikdo nevnímá kladně. ;-)
Hyundai Sonata NF r.v. 2005 2.4i LPG Dark Elegant Red ;-)
Než založíte další téma, raději třikrát použijte tlačítko hledat (vpravo nahoře), než zmačknete nové téma. + Název nového tématu musí být výstižný. Děkujeme.
Uživatelský avatar
vlado1979
****
Příspěvky: 1114
Registrován: 19 črc 2008, 10:19
Bydliště: Malinovo
Kontaktovat uživatele:

Re: hyundai i40

Příspěvek od vlado1979 »

Už keď som teda online, tak sa zastavím aj pri i40.

Videl som ju naživo. Parádne auto. Krásne, dynamické, praktické. Skoro ideál. Stále však tvrdím, že ta "kvalita" je neadekvátne vykúpená cenou. Zasa trapné, že Hardacm ? Nemôžem si pomôcť, ale treba lepšie motory ! To píšu vo všetkých testoch a recenziách. 100 kW v chrochte nestačí, ale benzín celkom ujde, ale treba točiť a točiť ...
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Uživatelský avatar
Chasnik
******
Příspěvky: 4140
Registrován: 08 srp 2011, 19:23
Bydliště: Litoměřicko

Re: hyundai i40

Příspěvek od Chasnik »

Hmm, nevidím důvod, proč by v naftě nemělo 100 kW stačit. Najezdil jsem dost s Hondou Accord 2.2 CTDi 103 kW, abych mohl bez rozpaků říct, že to auto má dostatek výkonu + výkonové rezervy i na ježdění v 5 lidech a s bagáží. Plně naložené auto v pohodě a bez čekání akceleruje až na 200 km/h. Je potřeba více ??

Je to spíš o tom, že někdo přesedlal z 80 kW na 200 kW a teď má okamžitě potřebu hanět tu kategorii, ve které se ještě před nedávnem vozil. Ale to ani spíš nesouvisí s autama, jako s tím, co kdo má v hlavě a (možná i) mezi nohama . JJ, minráky jsou sviňská věc :mrgreen:
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Uživatelský avatar
vlado1979
****
Příspěvky: 1114
Registrován: 19 črc 2008, 10:19
Bydliště: Malinovo
Kontaktovat uživatele:

Re: hyundai i40

Příspěvek od vlado1979 »

Chasnik, hneď si sa chytil, čo ?

Nemám žiadne mindráky a i40 je podľa mňa najlepší hyundai aký kedy kórejci vyrobili, ale čaká sa na lepší diesel a turbobenzíny. Či to je dobré je otázkou. Za lepší diesel, napr. 135 kW ako má ix35 som rád, ale turbo v benzíne neviem. Iste, bude to jazdiť znamenite, o tom nepochybujem, ale atmosféra je úplne o inom. Hlavne kvôli jednoduchšej konštrukcii a menej náročnej údržbe. To je všetko.

Podľa mňa, na i40 nestačí 1,6 GDi na také veľké auto a vrchol 100 kW v nafte je neadekávny voči konkurencii. To je čisto môj subjektívny názor.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Uživatelský avatar
Chasnik
******
Příspěvky: 4140
Registrován: 08 srp 2011, 19:23
Bydliště: Litoměřicko

Re: hyundai i40

Příspěvek od Chasnik »

Chytil, vlado, protože mám husí kůži z lidí, kteří ohrnují nos nad 100 kW v rodinném kombíku. Denně potkávám desítky takových na silnicích... Zajímalo by mně, kolik z nich vozí za autem lodičku k moři nebo druhé auto. To je jediný rozumný důvod pro navyšování výkonu, pro všechny ostatní případy (včetně rakve či kol na střeše), je výše uvedený výkon dostačující i pro svižnou jízdu a s rezervou pro nečekané situace.

Všechno navíc v této třídě je na silnicích frajeřina. Nic proti ní, ale musí být zvládnutelná a zvládnutá, což v drtivé většině případů právě není - a to je ten problém :( Zkrotit ty koníky pod kapotou není totiž tak jednoduché, jak si většina myslí.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Uživatelský avatar
vlado1979
****
Příspěvky: 1114
Registrován: 19 črc 2008, 10:19
Bydliště: Malinovo
Kontaktovat uživatele:

Re: hyundai i40

Příspěvek od vlado1979 »

Chasnik:
To, že som si kúpil iné auto ako hyundai a s lepšími parametrami, si myslím, že zo mňa nerobí horšieho človeka. Stále jazdím 50-90-130 a nemám problém keď ma obiehajú favority alebo prehnité felície. 200 kW mať pod zadnom ako rezervu je fajn, ale pri bežnej jazde ju nepotrebujem. Narozdiel od ostatných, dávam aj smerovky a vždy sa snažím jazdiť podľa zákona. Nemám problém v zhustenej premávke zastať a bliknúť autu, ktoré odbočuje doľava, jednoducho dať mu prednosť.

100 kW v rodinnom kombíku je keď nie priemer, tak málo. Porovnaj si konkurenciu. U nich je 103 kW základ, kdežto u huy maximum. To je ten problém, že za skoro milión dostaneš iba priemernú motorizáciu, hoci Tebe to stačí. Koľko je takých vodičov, ktorým to stačiť za tie prachy nebude ? O tom to je.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Odpovědět

Zpět na „i40“