Motor 1,6 GDI
Moderátor: Moderátoři
- FISHkaa
- Moderátor
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 28 dub 2010, 14:48
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 GDI
jistěže cena ojetého auta 1,7CRDI bude vyšší (vyšší poptávka a pořizovací cena) oproti 1,6 GDI. Ale já se držím pravidla, které zatím funguje: každá věc má svého kupce
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
- Reklama
Re: Motor 1,6 GDI
No, možná před 15 lety to platilo ... Dnes už jaksi ne-Nexusek píše:nezkoušel jsem ani jeden motor, ale jednoznačně bych se zastal benzinu:) ta nafta tě sice opře do sedačky, ale tak na dvě vteřinky? Pak řadíš, zase než zabere turbo a znova řadíš. Benzin má rozhodně rychlejší start a dlouhý záběr narozdíl od chrochtáku, nafťáky mi prostě na silnici nestačí, ať se jedná o start z křižovatky nebo pružné zrychlení, teda pokud to nejsou nějaký V8 4.2L od audi
nejspíš si neměl zajetý motor, tudíž tě PP nepustí a výkon je přiškrcen a nejsi na ten motor a auto zvyklý, vždy trvá než se s tím motorem zkamarádíš
Už opravdu iX 35 2,0D HP 135 kw Style
Suzuki Intruder C 1800 LC (motorka)
Volvo S 70 TDI, S 60 D5
Ford Mondeo CRDI
Citroen Xantia 1,9 TDI a 2,0 HDI
Daewoo Espero,Nexia
a spousta favoritů a jiných škodovek počínaje Š 110 L
Suzuki Intruder C 1800 LC (motorka)
Volvo S 70 TDI, S 60 D5
Ford Mondeo CRDI
Citroen Xantia 1,9 TDI a 2,0 HDI
Daewoo Espero,Nexia
a spousta favoritů a jiných škodovek počínaje Š 110 L
Re: Motor 1,6 GDI
mně ty menší objemy k iX35 moc nesedí, časem se to utahá (1.7CRDi - turbo) a u 1.6GDI to bude při požadavku vyšší dynamiky žrat víc nebo srovnatelně jako zážehový dvoulitr. Takže jedině ty dvoulitry, v případě nového vozu bych šel do 2.0CRDi.
Je to emisní tlak. No přímo katastrofálně na mě působí koncernové motory 1.2TSI v Octavii či Yetim, nebo 1.4TSI v Superbu. V novém autě ok, ale po větším nájezdu bude ten motor utahanej s velkou spotřebou.
Objem ničím nenahradíš, to stále platí, obzvlášť, pokud auto váží kolem 1,5t.
Je to emisní tlak. No přímo katastrofálně na mě působí koncernové motory 1.2TSI v Octavii či Yetim, nebo 1.4TSI v Superbu. V novém autě ok, ale po větším nájezdu bude ten motor utahanej s velkou spotřebou.
Objem ničím nenahradíš, to stále platí, obzvlášť, pokud auto váží kolem 1,5t.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
- FISHkaa
- Moderátor
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 28 dub 2010, 14:48
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 GDI
+1
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Re: Motor 1,6 GDI
To iste si mysleli prvi vyrobcovia aut, ked vykon a teda rychlost zvysovali objemom motora - neraz to bolo aj vyse 10 litrov a dnes ich hravo porazi 5x mensi objem.mirpie píše: Objem ničím nenahradíš, to stále platí, obzvlášť, pokud auto váží kolem 1,5t.
Nemam rad, ked ludia odpisuju nove veci bez toho, aby sa o ich fungovani najprv naozaj realne presvedcili.
http://www.automoto.sk/clanok/184875/do ... ia-realita
main car - 2013 - Audi Q7
second car - 2011 - ix 35, 4x2, Style, 1.7 CRDi, 5 l/100 km
third car - 2010 - Renault Megane III, coupe, Dynamique, 1.4 TCe, 8 l/100 km[/u]
before
2007 - Accent 1.4, Dynamic
2006 - Getz 1.1i, Basic
1996 - Accent 1.5, GLS
second car - 2011 - ix 35, 4x2, Style, 1.7 CRDi, 5 l/100 km
third car - 2010 - Renault Megane III, coupe, Dynamique, 1.4 TCe, 8 l/100 km[/u]
before
2007 - Accent 1.4, Dynamic
2006 - Getz 1.1i, Basic
1996 - Accent 1.5, GLS
- FISHkaa
- Moderátor
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 28 dub 2010, 14:48
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 GDI
Máš recht, ještě nikdo tyto motory neporovnal po pár letech a např. 250tis. Tipnu si kdo bude vítězem, pokud na takovou metu takový twinair vůbec doleze...
Downsizing je klasický důkaz eu eco teroru a debilních testů spotřeby...
Nemám nic proti přeplňování, ale vzit motorek ze sekačky, dát k němu fén a nazvat to motorem roku? Horší mystifikace je snad informace, že Opel Ampera má spotřebu 1,5l/100km
Downsizing je klasický důkaz eu eco teroru a debilních testů spotřeby...
Nemám nic proti přeplňování, ale vzit motorek ze sekačky, dát k němu fén a nazvat to motorem roku? Horší mystifikace je snad informace, že Opel Ampera má spotřebu 1,5l/100km
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Re: Motor 1,6 GDI
ten článek jsem si přečetl až ted a nic nového jsem se z toho nedozvědělpotki píše:To iste si mysleli prvi vyrobcovia aut, ked vykon a teda rychlost zvysovali objemom motora - neraz to bolo aj vyse 10 litrov a dnes ich hravo porazi 5x mensi objem.mirpie píše: Objem ničím nenahradíš, to stále platí, obzvlášť, pokud auto váží kolem 1,5t.
Nemam rad, ked ludia odpisuju nove veci bez toho, aby sa o ich fungovani najprv naozaj realne presvedcili.
http://www.automoto.sk/clanok/184875/do ... ia-realita
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Re: Motor 1,6 GDI
Tak jsem ho byl projet, ale to auto s tímto motorem fakt nejede. Do nové i30 asi akorát, ale do ix35 ani zadarmo. Jezdil jsem ještě s 1.7 CRDi - asi 500 km, sice ve Sportagi, ten na běžné ježdění kromě dálnice docela stačí, ale ta 1.6 opravdu ne.
Re: Motor 1,6 GDI
Kromě dálnice? Jestli hledáš sportovní vůz, jsi ve špatné sekci. Benzínové motory je třeba držet ve vyšších otáčkách, pak jede slušně i 1.6GDI. Jestli rád závodíš, nevím co hledáš v sekci IX35.
ix35 1.6 GDI Style white
Re: Motor 1,6 GDI
Ale no tak, co takhle si můj příspěvek nejdříve pořádně přečíst a teprve potom ze mě dělat blbce a snažit se mě urážet, to je na tomto fóru zřejmě nějaký gold standard. Ta poznámka s dálnicí se navíc vztahovala k 1.7 CRDi. Nehledám sportovní vůz, to ale nemění nic na skutečnosti, že 1.6 GDI je na ix35 slabá, ať se točí jak chce, to auto prostě nejede. Toť vše, je to můj osobní názor, takže mi ho můžete samozřejmě vyvracet, pokud možno však fakty a ne hned dehonestací.luiz píše:Kromě dálnice? Jestli hledáš sportovní vůz, jsi ve špatné sekci. Benzínové motory je třeba držet ve vyšších otáčkách, pak jede slušně i 1.6GDI. Jestli rád závodíš, nevím co hledáš v sekci IX35.