závady na i30
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: závady na i30
hele chlapi,jiste kazdy nema bezchybne auto,navic i cena znacky Hyu je jinde nez koncernove DAS AUTO, treba reknu ze na Superbu v 60.000km odesly obe predni polonapravy a nikde se DAS AUTO o tomto svem nesvaru nezminuje a dokonce ani v odbornych casopisech nikde nenajdete naklady oprav po urcitych km tak jak to muzem cist u jinych znacek ktere to normalne zverejnujou a nestydi se zato,kdyby to zverejnili tak superba by nikdo nekoupil.takovych a jinych mouch ma kazda automobilka,ted je otazka jak kdo stim s autem zachazi a kdy se dany problem projevi,tim nerikam ze nekdo schvalne to urychluje.ale tez urcitym zpusobem lze oddalit dany problem. vem si ze jsem koupil loziska SKF a po pul roce jsem sel obe reklamovat,proste prisel do prodejny bez mrknuti oka vymenili(nebyl jsem jediny-zrejme cela varka serie) ,dali nove ,omluvili se a poprali hodne ujetych km,proste ne vzdy vse je 100%.
k tomu videu mel jsem moznost to zhlednout, zda jsem dobre postrehl tak pri natoceni doleva a pak doprava tam cvaka ci lupe,dle zvuku klappotu usuzuji ze je neco volneho v rizeni,podobne cvakaj kulove cepy,muze to delat i hreben, kdy na jedne strane je sice vymezen do vule jak ma byt ale na druhem konci je volny, pri pohybu se ma tyc hrebenu tendenci jakoby napruzit a druhy konec ktery je volny se opre o druhou stranu a tim cvakne,taky to muze se prenaset od kol spodnich cepu, tezko to takhle soiuudirt ale pokud to meli v servisu a cele to rozebrali a nic nenasli tak to bude v hrebenu,ci posilovaci.
muzu rict ze mi muj accent dela neco podobneho ale zatim tiseji akorat ne pri toceni ale pri jakoby malem zrychleni a zpomaleni, proste sundam nohu zplynu-lup,mirne pridam-lup jakoby jsem to zhoupnul,dela to i pri natocenem volantu,zvuk mi prijde jako by tam bylo neco praskle plast ci volna podlozka,mel jsem vse rozdelane a nic jsem nenasel tak me podezreni je na tyc volantu a ztech mist to vychazi,jenze rizeni-posilovac jde jak ma ,kontrolka nesviti,muzu tocit na miste proste fungujew jak ma, jen pri jizde to slabe lupani, zatim nikdo mi nebyl schopen rict co to muze byt takze snad se to projevi anebo to bude delat do smrti vozu.uz jsem to resil i s jinyma nezavislyma a bylo jich vic a nekteri mi rekli ze nic neslysi,treba je to urcita frekvence zvuku kterou ja slysim a oni ne tezko rict i to je mozne-takze pokud se neprojevi-neresim
ale zpet k tematu.
znam par lidi kteri maj i30 a zatim bez vetsich problemu jsou spokojeni.,mozna jsi trefil na nejaky zly kousek,taky ty prvni i30 kterre v nošo zacli vyrabet mely mouchy ale postupem casu je vychytavali tak jako u kazde znacky,vzdyt nektere automobilky delaly svolavacky a menili dane veci,proslo to v tichosti a auta jezdi dal,vzdyt je to jenom zelezo a i to se unavuje.
k tomu videu mel jsem moznost to zhlednout, zda jsem dobre postrehl tak pri natoceni doleva a pak doprava tam cvaka ci lupe,dle zvuku klappotu usuzuji ze je neco volneho v rizeni,podobne cvakaj kulove cepy,muze to delat i hreben, kdy na jedne strane je sice vymezen do vule jak ma byt ale na druhem konci je volny, pri pohybu se ma tyc hrebenu tendenci jakoby napruzit a druhy konec ktery je volny se opre o druhou stranu a tim cvakne,taky to muze se prenaset od kol spodnich cepu, tezko to takhle soiuudirt ale pokud to meli v servisu a cele to rozebrali a nic nenasli tak to bude v hrebenu,ci posilovaci.
muzu rict ze mi muj accent dela neco podobneho ale zatim tiseji akorat ne pri toceni ale pri jakoby malem zrychleni a zpomaleni, proste sundam nohu zplynu-lup,mirne pridam-lup jakoby jsem to zhoupnul,dela to i pri natocenem volantu,zvuk mi prijde jako by tam bylo neco praskle plast ci volna podlozka,mel jsem vse rozdelane a nic jsem nenasel tak me podezreni je na tyc volantu a ztech mist to vychazi,jenze rizeni-posilovac jde jak ma ,kontrolka nesviti,muzu tocit na miste proste fungujew jak ma, jen pri jizde to slabe lupani, zatim nikdo mi nebyl schopen rict co to muze byt takze snad se to projevi anebo to bude delat do smrti vozu.uz jsem to resil i s jinyma nezavislyma a bylo jich vic a nekteri mi rekli ze nic neslysi,treba je to urcita frekvence zvuku kterou ja slysim a oni ne tezko rict i to je mozne-takze pokud se neprojevi-neresim
ale zpet k tematu.
znam par lidi kteri maj i30 a zatim bez vetsich problemu jsou spokojeni.,mozna jsi trefil na nejaky zly kousek,taky ty prvni i30 kterre v nošo zacli vyrabet mely mouchy ale postupem casu je vychytavali tak jako u kazde znacky,vzdyt nektere automobilky delaly svolavacky a menili dane veci,proslo to v tichosti a auta jezdi dal,vzdyt je to jenom zelezo a i to se unavuje.
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
- Reklama
Re: závady na i30
Dobrý den pánové celou diskuzi jsem nečetla bylo by to nad mé síli je toho zde velmi mnoho.Mám na majitele hyundai i 30 cw dotaz jsem žena tak prosím budu se snažit svuj problém nastínit pro vás co nejsrozumitelněji,v servise totiž znás mě a manžela dělají totální debili kteří neumějí řídit auto podotíkám manžel jezdí pracovně denně já řídím již asi 5 auto mám řidičák 10 let!
teď k jádru problému, koupili jsem i 30 v lednu 2011 k tomuto dni má najetou převážně mnou cca 5000 km ovšem při rozjezdu při zařazení 1 stupně vůz poskakuje otáčky vystřeluji k 3000 a rázně hned zase klesají na 1000 otáček někdy až skoro k nule vuz cuká a zároven se nekontrolovatelně rozjíždí v před to samé to dělá i při přeřazení na 2 rychlostní stupeň ted už někdy
i při přeřazení na 3 u toto strácení a zase nabírání otáček tudiž i rychlosti je doprovázeno hlasitým bušením v motoru po pravé straně!Snad sem to laicky dost vysvětlila je samozřejmé že to nedělá vždy ale ob den a to při první startování vozu vědšinou tedy ráno ale to je jwedno to na to totiž nemá vliv prostě stačí když to auto třeba den stojí a je to no každopádně je to velmi nebezpečné takto mi i při připásání políbila tchýně palubovku pravda usměvné.V servise mi řekli že pokud je vuz studení tak to muže dělat nevím ale v létě je venku cca 25 stupnu to není žádné chladno navíc je to nevé auto takže pak řekli že je to našima řidičskýmy schopnostma a že když to udělá jednou za uherský rok tak co jako chceme.Auto jim tam stálo 4 dny udajně jim to neudělalo takže technici nemají co opravovat prej to ještě před mím vyzvednutím projeli a nic ovšem já odvážela auto přískokem v před takže vuz v ten den vubec nemohl být startování potažmo ani jetý jinak by se to už nestalo tak nám řekli po našem telefonátu že máme parkovat před servisem a chodit domu pěšky a ráno startovat z technikem jinak že prý nevím jak nám vysvětlit že je vuz v pořádku. máte někdo s takovou závadou zkušenost nebo dokonce víte čím by to mohlo být???? děkuji předem za odpověd
teď k jádru problému, koupili jsem i 30 v lednu 2011 k tomuto dni má najetou převážně mnou cca 5000 km ovšem při rozjezdu při zařazení 1 stupně vůz poskakuje otáčky vystřeluji k 3000 a rázně hned zase klesají na 1000 otáček někdy až skoro k nule vuz cuká a zároven se nekontrolovatelně rozjíždí v před to samé to dělá i při přeřazení na 2 rychlostní stupeň ted už někdy
i při přeřazení na 3 u toto strácení a zase nabírání otáček tudiž i rychlosti je doprovázeno hlasitým bušením v motoru po pravé straně!Snad sem to laicky dost vysvětlila je samozřejmé že to nedělá vždy ale ob den a to při první startování vozu vědšinou tedy ráno ale to je jwedno to na to totiž nemá vliv prostě stačí když to auto třeba den stojí a je to no každopádně je to velmi nebezpečné takto mi i při připásání políbila tchýně palubovku pravda usměvné.V servise mi řekli že pokud je vuz studení tak to muže dělat nevím ale v létě je venku cca 25 stupnu to není žádné chladno navíc je to nevé auto takže pak řekli že je to našima řidičskýmy schopnostma a že když to udělá jednou za uherský rok tak co jako chceme.Auto jim tam stálo 4 dny udajně jim to neudělalo takže technici nemají co opravovat prej to ještě před mím vyzvednutím projeli a nic ovšem já odvážela auto přískokem v před takže vuz v ten den vubec nemohl být startování potažmo ani jetý jinak by se to už nestalo tak nám řekli po našem telefonátu že máme parkovat před servisem a chodit domu pěšky a ráno startovat z technikem jinak že prý nevím jak nám vysvětlit že je vuz v pořádku. máte někdo s takovou závadou zkušenost nebo dokonce víte čím by to mohlo být???? děkuji předem za odpověd
Re: závady na i30
nemolko, a odkud jsi?
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: závady na i30
nemolka: jak pise Chasnik, napis odkud jsi a kde vam tenhle nesmysl rekli...
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: závady na i30
Lenže ja nehovorím o Hyundai v amerike, ale u nás. Do ameriky dodáva úplne iné autá, nielen modelovo, ale aj kvalitatívne. To, že sa v USA radí medzi najspoľahlivejšie, bol jeden z dôvodov, prečo som doň šiel. Bodaj by som si to predtým poriadne domyslel... Nebudem teraz vyhľadávať, kde si presne čo napísal, máš tých príspevkov požehnane, ale všade niekde útrusiš nejakú poznámočku o tom, že aj ty si to už mal v záruke menené. Z tvojich príspevkov som to vzal, nevymyslel som si to. Kdesi si dokonca spomínal, že si dokonca rád tým výmenám dielov v záruke - veď vlastne dostávaš nové diely do starnúceho auta, čím zvyšuješ jeho hodnotu. To je síce pravda, ale taká polovičatá. Opakujem sa, ale ja si predstavujem kvalitu a spoľahlivosť ináč. Ak mi na NOVOM aute menia diely ako na bežiacom páse, tak to rozhodne o kvalite nevypovedá. Dostanem do auta novú súčiastku, ktorá je možno takisto vadná ako tá pôvodná, takže možno odíde nakoniec aj tá - ďakujem pekne za také vylepšovanie auta. Po záruke si to môžem buď hodiť alebo auto predať. Tiež blbosť, pretože tým len prehodím horúci zemiak na plecia niekoho iného, chudáka nevedomého. Ak som doteraz predával všetky autá, ktoré som vlastnil, tak som tak činil s čistým svedomím, nič som nemusel zatajovať. U tohto aktuálneho, čo ja viem? Keď po X rokoch (ak ešte bude vôbec pojazdné a predateľné) vybalím na prípadného záujemcu zoznam, čo všetko bolo menené a opravované... Alebo to urobím ako drvivá väčšina v ČR/SR (aj tu na fóre) - budem sa tváriť, že auto je bezchybné a naočkojem to do hlavy aj kupcovi.Hardcam píše:pietro: ceho se prodalo vic dokaze odvodit kde kdo, Hyundai je magnat dodavajici do celeho sveta a v USA pravidelne vyhrava v testech spolehlivosti. Forum jsem spoluzakladal, jeho vyznam chapu vic nez dobre. A s prijimacimi techniky si tykam - ale z jineho duvodu. Jsem spokojeny (a to velmi jak s H, tak s Kiou) a problemy se snazim resit rychle a ucinne. Kdes vzal, ze se menilo vsechno dulezite, je mi zahadou. Ja p. Vlckovi preju, at uspeje. Ale z prilozeneho zaznamu nelze poznat vubec nic (ani zvukove, ani obrazove) a z textu jsem pochopil, ze bez ucinku pise kam se da a nabada dalsi k hromadne zalobe, aby se pohly ledy. Resil bych to od pocatku jinak, to je cele. Pana Vlcka neznam, sem napise jednou za cas, oficialni vyjadreni protistrany k dospozici neni, nelze vsemu slepe verit.
Kdyz druhe obvinujes z napadani, zamet si i pred svym prahem. Vic k tomu nemam co dodat, preju at to dopadne jak ma.
Nie som už síce najmladší, ale ja na tom videu teda počujem to, čo ním chcel autor povedať - každý počuje zrejme to, čo chce. Mne to našťastie nerobí, ale prisahal by som, že som to už predtým počul. Keďže som nikdy nesedel v inom hyundai ako vo svojom, tak sú len 2 možnosti: buď som to počul niekedy v minulosti na svojom aute, alebo na niektorom inom, ktoré bežne používam v práci napríklad. Neviem prečo, zrejme som už zaujatý alebo čo , ale prikláňam sa k možnosti č. 1.
Napriek tomu všetkému sa nepovažujem za vyslovene odporcu hyundai, alebo nešťastníka, čo kúpil vadný kus - idem mu kúpiť všetky nové a drahé žiarovky, uvažujem o namontovaní DRL svietenia, to by som nerobil, keby som svoje auto nemal rád . Skôr si myslím, že i30 je všeobecne nekvalitné auto, a len niektorí (zatiaľ zrejme väčšina) si to nie sú buď ochotní alebo schopní uvedomiť. Neverím slepo tvrdeniam hocikoho, zbieram pomaličky vlastné skúsenosti, čítam skúsenosti iných, takže p. Vlček nemá absolútne žiadnu "zásluhu" na mojej mienke. Prispel iba svojou troškou do mojej mozaiky.
i30 1.4 CVVT, 80 kW (2010)
Re: závady na i30
pietro: odkud jsi vzal, ze kvalita pro Ameriku je jina? Odkud jsi vzal, ze na me aute byla meneny VSECHNY dulezite dily? Muj kus je smejd, takze i tvuj kus je smejd? To je samozrejme blbost na entou.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: závady na i30
Přátelé, proč ty hádky???
Jak jsem psal dříve: měl jsem 8 let Octavii nyní 3 měsíce I30-ku..
Co dodat? Všechny automobilky dělají občas "špatná" auta.. Já sám si ale stěžovat nemohu. I30-ka zatím najeto 7800 km,
a bez problémů, autí šlape jak má a spotřeba 4,5 l! Doufám, že tomu bude tak i nadále..
Znal jsme lidi, co měli podělanou Octavii a znal jsem i lidi (i já), kteří měli autí naprosto v pořádku (držák).
Stejně soudím dle příspěvků zde na foru: zatímco jedni jsou spokojení, někteří nespokojení - mají nějaké závady.
Ok. To se může stát, je to jen technika, ale jde o přístup servisu a dealera. Když jsem na něj hulvát, vyhrožuju a chybí mi argumenty, pošle mě do prčič.
Když se ale připravím (znalecký posudek s kulatým razítkem), měření nezávislou zkušebnou (opět certifikovanou a nezpochybnitelnou)
znamená to pro mě silný argument, na který musí dealer nebo servis reagovat. A o to jde...
Neshodneme-li se, je tu také soud a občanský zákoník - oprava v záruce, odstoupení od kupní smlouvy - vrácení vozidla, sleva, atd.
To vše ale znamená: NIKOLIV - jak to zde čtu - "servisní technik povídal..." - to je blábol.. Lidi jste natvrdlí, nebo máte pouze 8 tříd ZŠ??????????????????????
OK. Dobrá, "servisní technik říkal" - je pěkné - ale já chci mít od něj oficiální dokument ve smyslu: Vaší reklamaci, problém uznáváme/neuznáváme... A od toho se následně odvozují další kroky..
Zkrátka nic po telefonu, nic ústně - vše pouze písemně, jinak se vystavujete problému s názvem "důkazní nouze".
Cokoliv a kohokoliv pomlouvat na webu nebo na foru nikdy nic nevyřešilo, ba právě naopak. Jste jen za hlupáky a pro smích..
Howgh.
Jak jsem psal dříve: měl jsem 8 let Octavii nyní 3 měsíce I30-ku..
Co dodat? Všechny automobilky dělají občas "špatná" auta.. Já sám si ale stěžovat nemohu. I30-ka zatím najeto 7800 km,
a bez problémů, autí šlape jak má a spotřeba 4,5 l! Doufám, že tomu bude tak i nadále..
Znal jsme lidi, co měli podělanou Octavii a znal jsem i lidi (i já), kteří měli autí naprosto v pořádku (držák).
Stejně soudím dle příspěvků zde na foru: zatímco jedni jsou spokojení, někteří nespokojení - mají nějaké závady.
Ok. To se může stát, je to jen technika, ale jde o přístup servisu a dealera. Když jsem na něj hulvát, vyhrožuju a chybí mi argumenty, pošle mě do prčič.
Když se ale připravím (znalecký posudek s kulatým razítkem), měření nezávislou zkušebnou (opět certifikovanou a nezpochybnitelnou)
znamená to pro mě silný argument, na který musí dealer nebo servis reagovat. A o to jde...
Neshodneme-li se, je tu také soud a občanský zákoník - oprava v záruce, odstoupení od kupní smlouvy - vrácení vozidla, sleva, atd.
To vše ale znamená: NIKOLIV - jak to zde čtu - "servisní technik povídal..." - to je blábol.. Lidi jste natvrdlí, nebo máte pouze 8 tříd ZŠ??????????????????????
OK. Dobrá, "servisní technik říkal" - je pěkné - ale já chci mít od něj oficiální dokument ve smyslu: Vaší reklamaci, problém uznáváme/neuznáváme... A od toho se následně odvozují další kroky..
Zkrátka nic po telefonu, nic ústně - vše pouze písemně, jinak se vystavujete problému s názvem "důkazní nouze".
Cokoliv a kohokoliv pomlouvat na webu nebo na foru nikdy nic nevyřešilo, ba právě naopak. Jste jen za hlupáky a pro smích..
Howgh.
I30, 1.6 CRDI (66kW), BLACK DEVIL, paket tRiKoLoR, 6°
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
Re: závady na i30
Ako je na tom hyundai, čo sa týka spokojnosti zákazníkov v amerike vieme. U nás je to ako? Je prvý? Ak sú ľudia s niečim spokojní, to znamená, že sa im to asi nekazí, ergo je ten výrobok asi aj primerane kvalitný. U pohodlných američanov zvlášť.
Nechajme to však, je to už ďalej jalová debata. Napísal som čo som chcel, ak najazdím ďalších 30.000 km bez závady a bez vynútenej návštevy servisu, názor si veľmi rád poopravím a ak bude treba budem i30-tke všeobecne blahorečiť .
Nechajme to však, je to už ďalej jalová debata. Napísal som čo som chcel, ak najazdím ďalších 30.000 km bez závady a bez vynútenej návštevy servisu, názor si veľmi rád poopravím a ak bude treba budem i30-tke všeobecne blahorečiť .
i30 1.4 CVVT, 80 kW (2010)
Re: závady na i30
pietro: taky budu rad, kdyz dalsich 30tkm budu jezdit bez poruchy. To asi kazdy. Treba v zime mi vadi tuzsi a hlucnejsi chod podvozku. Reklamovat to nelze, neni co, nikdo nic nevymeni, protoze vymena cehosi nepomuze. Je to vlastnost. i30 ma hodne vlastnosti a bud je prijmeme nebo ne. Jednom, vim jiste a to je, ze dalsi auto uz z toho segmentu nechci. Ale to je hudba budoucnosti nekdy za tri, ctyri roky.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: závady na i30
no my jsme z Ostravy auto jsme koupili v Mariánských Horách v prodejně GMPX.
Re: závady na i30
Teda,řeknu vám to je radost jezdit s novým autem tak často řešit problémy do servisu po dobu 5 let.Co budete dělat po záruce to tam budete každý den?Jsem nadmíru rád,že tyto starosti již nemám.
Hyundai i30 made in cz
Re: závady na i30
Dalibor: na to, zes koupili Fiata, jsi docela optimista kazdfy auto po zaruce je riziko, proto i30 jeste v zaruce chci prodat, stejne tak Ceeda. Ale jsem rad, zes i30 prodal, protoze jinak bych nemel espesni koberecky a casto vyuzivanej nosic na strechu
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: závady na i30
Já měl Fiata 4 roky a kromě garanček a jednou čištění zanesené škrticí klapky na autě nebylo lautr nic. Holt někdo má smolíka a někdo štígro. A je úplně šumák, jestli má Dacii, Škodoffku, Hyundaie, Toyotu nebo Mergla...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: závady na i30
Jsem rád,že ti vše slouží k věci.Já jsem asi měl štěstí na auto,které bylo vyrobeno v pondělí v 6hod.Ale jak to tady tak občas pročítám tak je takových majitetů i30 hodně a nebo mají zaměstnanci v Nošo chuť do práce jen v pátek.Nyní skoro po dvou letech s Fiatem sebemenší problém.Nevím co je servis jen garance a přezouvačka.S i30 jsem byl za půl roku v servisu 9krát a to nebyly žádné prkotiny.Čauky třicitkáři.Hardcam píše:Dalibor: na to, zes koupili Fiata, jsi docela optimista kazdfy auto po zaruce je riziko, proto i30 jeste v zaruce chci prodat, stejne tak Ceeda. Ale jsem rad, zes i30 prodal, protoze jinak bych nemel espesni koberecky a casto vyuzivanej nosic na strechu
Hyundai i30 made in cz
Re: závady na i30
Napíš pls o tých 9 závadách viac, alebo hoď link, kde si to už písal.
i30 1.4 CVVT, 80 kW (2010)