Ahoj, dostal jsem radu dávat do nafty olej konkrétně plnou syntetiku do dvoutaktů.
Moje auto Hyundai Terracan je náchylný na kvalitu a mazací schopnosti nafty. Tak to zkusím.
Dávkování na moji nádrž 80L cca 0.1L. Aditiva leju také a coloročně.
Co Vy na to ?
Přidáváte olej do nafty?
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Přidáváte olej do nafty?
Hyundai Terracan 2006 , předtím Hyundai H-1 Starex 4x4
- Reklama
Re: Přidáváte olej do nafty?
olej do nafty,to spis asi ne, co se dela, tak se treba v zime priliva benzin v urcitem pomeru ale to proto aby kdyz jsou velke mrazy tak aby to lepe nastartovalo u klasickeho provedeni diesla klasika cerpadlo - tryska.
pro comonrail je toto reseni je nevhodne, tady bych spis volil pravidelne u kazdeho tankovani pridavat VIF-super diesel aditiv je bud zimni ci letni,ja davam celorocne zimni,nic na tom nezkazis nebo pouzit jinou znacku prisad,uz tyto prisady zajisti dostatecne mazani vnitrnich soucasti pal.systemu.
pokud je v poradku zhaveni,vstriky atd tak by nemel byt problem, taky je treba se vyvarovat treba levneho nakupu nafty z kanystru od nejakyho vychytralka co tam smicha vsemozne aby to vypadalo jako nafta.neco jineho je pokud toho cloveka dobre znas a muzes mu verit ze ti tam dava cistou naftu ktera pochazi z dobreho zdroje(benzina,shel aj),
pokud v zime jezdis pravidelne taky obcas natankovat arktickou naftu ktera je se vsim co ma nafta mit,treba v polsku ji dostanes koupit cerpackach, u nas v lonske zime cerpacky hlasaly ze maji arktickou naftu ale to nemelo s arktickou nic spolecneho,byla to klasicka zimni nafta s nejakou prisadou do -25°C , u nas loni dodavali naftu s filtrovatelnosti nizsi -22°C(s bodem zakalu pod -8°C) pritom arkticka nafta ma filtrovatelnost nizsi -32°C a bod zakalu nizsi -22°C .
ja co u nas tankoval naftu tak uz pri -15°C byla kalna
tim ze to mam do polska kousek tak radeji skocim na naftu tam,navic je levnejsi,nekdy az o 5Kč na 1l,spojim to i s jinym s nakupem
pro comonrail je toto reseni je nevhodne, tady bych spis volil pravidelne u kazdeho tankovani pridavat VIF-super diesel aditiv je bud zimni ci letni,ja davam celorocne zimni,nic na tom nezkazis nebo pouzit jinou znacku prisad,uz tyto prisady zajisti dostatecne mazani vnitrnich soucasti pal.systemu.
pokud je v poradku zhaveni,vstriky atd tak by nemel byt problem, taky je treba se vyvarovat treba levneho nakupu nafty z kanystru od nejakyho vychytralka co tam smicha vsemozne aby to vypadalo jako nafta.neco jineho je pokud toho cloveka dobre znas a muzes mu verit ze ti tam dava cistou naftu ktera pochazi z dobreho zdroje(benzina,shel aj),
pokud v zime jezdis pravidelne taky obcas natankovat arktickou naftu ktera je se vsim co ma nafta mit,treba v polsku ji dostanes koupit cerpackach, u nas v lonske zime cerpacky hlasaly ze maji arktickou naftu ale to nemelo s arktickou nic spolecneho,byla to klasicka zimni nafta s nejakou prisadou do -25°C , u nas loni dodavali naftu s filtrovatelnosti nizsi -22°C(s bodem zakalu pod -8°C) pritom arkticka nafta ma filtrovatelnost nizsi -32°C a bod zakalu nizsi -22°C .
ja co u nas tankoval naftu tak uz pri -15°C byla kalna
tim ze to mam do polska kousek tak radeji skocim na naftu tam,navic je levnejsi,nekdy az o 5Kč na 1l,spojim to i s jinym s nakupem
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40