závady na i30
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: závady na i30
Začalo to po asi měsíc po koupi když jsem najel na rampu mrknout na spodek.Zhrozil jsem se na popraskaný nástřik na většině podlahy.Opraveno odstraněním původního nástřiku a nanesením komplet novým.Na několika místech ovšem velmi nedokonale.Dalším zjištěním po kontrole znovu přestříkánoZa asi 3 měsíce po vyřazení 2 rychlostního stupně na neutrál páka zůstává naproti 2 neskočí do neutrálu mezi 3-4.Opraveno seřízením táhel řazení.Při cestě domů zjištěno ,že problém přetrvává.Borci v Olomouckého uznali ,že se to moc nepovedlo tak jsem byl pozván na výměnu řadícího segmentu převodovky.Opět dle nich opraveno ve skutečnosti pořád stejné.Následovala kontrola technikem z HMCZ,který však nedorazil v daném termínu z nepochopitelného důvodů.Omluva a pozvání za týden na výměnu převodovky odborníkem opět z HMCZ.Převodovku pouze dovezl a výměna provedl Olomouc.Konečně po problému.Další problém za levou přední zástěrkou odlupující se barva na prahu,koupil jsem si v lakovně origo odstím a opravil sám.Po letní cestě na dovču delší dobu v dešti zarosena obě přední světla dle nemožno reklamovat normální stav v normě .Jednoho rána autí nešlo nastartovat poněvadž z nejasných důvodů nezhasnulo po zamčení interierové osvětlení.Závěrem bylo rádio,které nešlo z ničeho nic zapnout a tak jsem se rozhodl,že tento zázrak od musí z domu při nájezdu 6600km a stáří 8 měsíců.Nevím co by mě do dnešního dne všechno čekalo za překvapení a tak jse nesmírně šťastný,že šel z domu.Funkční a spolehlivé věci jsem prodal Hardíkovi (střešní nosič a origo koberce).Tak jsem nějak s touto značkou skončil.Rád si ovšem na forum sem zajdu počíst jak vám to kluci šlape.
Hyundai i30 made in cz
- Reklama
Re: závady na i30
Dobrý pešek - ještě v kombinaci s "odborníkama" v servisu. Jak vidím, tak skoro každou závadu řešili na několikrát...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: závady na i30
A čo konkrétne znamená, že "šel z domu"? Predal si ho niekomu alebo odstúpil od zmluvy a vrátil predajcovi?
i30 1.4 CVVT, 80 kW (2010)
Re: závady na i30
Velkej problem vidim hlavne v tom Olomouci, uz je tady na ne fakt dost stiznosti. Iservis dela jmeno znacce a spousta z nich si to neuvedomuje.
Jinak na tech zavadach je zla jen ta prevodovka, holt se stane. Ale to vybiti je znama vec a behem 10ti minut definitivne resitelna.
Jinak na tech zavadach je zla jen ta prevodovka, holt se stane. Ale to vybiti je znama vec a behem 10ti minut definitivne resitelna.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: závady na i30
Auto bylo prodáno se ztrátou 18000kč,ale nelituji a mám velkou radost.Bazar dával po 8 měsících stáří 190 tisíc kč.pietro32i píše:A čo konkrétne znamená, že "šel z domu"? Predal si ho niekomu alebo odstúpil od zmluvy a vrátil predajcovi?
Hyundai i30 made in cz
Re: závady na i30
a od toho je tu zastoupení CZECH MOTOR HYUNDAI, aby s takovým "servisem" rychle rozvázalo smlouvu..Hardcam píše:Velkej problem vidim hlavne v tom Olomouci, uz je tady na ne fakt dost stiznosti. Iservis dela jmeno znacce a spousta z nich si to neuvedomuje.
Jinak na tech zavadach je zla jen ta prevodovka, holt se stane. Ale to vybiti je znama vec a behem 10ti minut definitivne resitelna.
Otázka je: zajímá to ale někoho odpovědného? Nebo jsou to jen tabulkoví manažeři???
Lze buď mít zisk krátkodobý - tak, jak to nyní dělají v Olomouci (asi s tichým souhlasem HYUNDAI MOTOR CZECH)
anebo zisk dlouhodobý - tj. ukončím smlouvu s nepoctivcem a amtérem a hledám korektnějšího..
Jde mi přece o dlouhodobou propagaci značky, aby opravdu byla na trhu váženým konkurentem ostatních.
Krátkodobý výdělek - v česku běžná věc, když se stačí přes noc jednoduše "přejmenovat"
Ale od toho je tady INTERNET: máte špatnou zkušenost? Podělte se o ní! Internet je jediný BIČ, ze kterého alespoň ta většina má trochu strach..
I30, 1.6 CRDI (66kW), BLACK DEVIL, paket tRiKoLoR, 6°
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
Re: závady na i30
no já po 2měsících vyřešil ultra-mega-giga-tera závadu = v zatáčkách vrzající sedadlo řidiče... taková pitomost a jak to kazí dojem z auta a přitom řešení na 5min a trochu WD jinak ťuk ťuk vše funguje.
EX - i30 1.4 CVVT Patriot BRC SQ 24
Re: závady na i30
dalibordn píše:Když jsem loni prodával i30 po 9 měsících provozu,stavil jsem se v bazaru,abych zjistil zač se dá zánovní i30prodat.Po najetí na rampu,podrobné prohlídce stavu všeho co na autě je bylo řečeno Hyundai ztrácí ze všech aut nejvíc z ceny nového.Nákup nového 291000, bazar by dal okamžitě 210000.Prodán za 260000.Děkuji pánu bohu za ten úspěch.
Tak jak je to tedy s tou tvou konečnou prodejní cenou ojetého a poruchového . Né že by na tom záleželo, ale alespoň si uděláme trochu konkrétnější úsudek o věrohodnosti tvých příspěvků.dalibordn píše:Auto bylo prodáno se ztrátou 18000kč,ale nelituji a mám velkou radost.Bazar dával po 8 měsících stáří 190 tisíc kč.
Hyundai i30 Comfort, 1,6 CRDi VGT - 85kW, Vivid Blue, 07 / 2010.
Oil: Shell Helix Diesel Ultra 5W-30. Benzina - Verva Diesel / Euro Oil - Optimal Diesel (bez biosložky) + VIF
"Ať to má kozy nebo kola, vždy s tím budou problémy".
Oil: Shell Helix Diesel Ultra 5W-30. Benzina - Verva Diesel / Euro Oil - Optimal Diesel (bez biosložky) + VIF
"Ať to má kozy nebo kola, vždy s tím budou problémy".
Re: závady na i30
pro Hardcam: Nemuzes se lidem divit, ze si tu vylivaji srdce a hazou spinu na i30 obecne. Problem je v servisech, ktere zrejme nemaji prostredky a paky na reseni vsech nedostatku. Za sebe osobne bych to shrnul tak, ze jednani bylo vdyzky fajn, ale vysledek temer nula. Vsechno se zbagatelizuje anebo se z toho udela vlastnost. Pak budto musis mit znamost, zastani v tom danym servisu anebo byt hodne nasiraci a vykricet si opravu.
Re: závady na i30
kams to nastrikal? ja uz nevim, kam bych to striknul a porad to piska/vrze kdyz jedu pres nerovnost nebo do zatacky nebo se vrtim(e) na sedacceS0T0 píše:no já po 2měsících vyřešil ultra-mega-giga-tera závadu = v zatáčkách vrzající sedadlo řidiče... taková pitomost a jak to kazí dojem z auta a přitom řešení na 5min a trochu WD jinak ťuk ťuk vše funguje.
i30 1.4 + kn, 12/2007
Re: závady na i30
laufas: tak to jsme byli na tom stejně jinak můj postup byl takový, dát sedačku co nejvýše, aby tam byl aspoň trochu přístup odspodu. Podle mne ten zvuk způsobovaly cca 4cm pružinky zespodu vzadu, je tam takový úchyt plast/plech/pružina...na každé straně je 1ks té pružinky...stříkl jsem je a když už jsem se zkroutil pod tu sedačku tak jsem stíkl i pohyblivé místa, co se s nimi zvedá a snižuje sedadlo...no a je klid. Jinak lepší přístup by byl po demontáži sedadla, ale když se tam byla schopna bez demontáže dostat moje maličkost tak věřím, že to zvládne každý
EX - i30 1.4 CVVT Patriot BRC SQ 24
Re: závady na i30
Sorry ohledně výše finanční ztráty nějak jsem byl ráno po vzbuzení a psaní dobře neprobuzen.Auto koupeno za 291 prodáno za 260.Bazarů jsem objel víc.Pokud jsem chtěl peníze ihned nabízeli 190 -210 podle místa kde se bazar nachází.Ve městě méně mimo město více.Řešil jsem samo že větší pro mě výhodnější.Nevím o co ti lada71jde ohledně důvěryhodnosti.Když koupíš zmetka a nevíš si s ním rady co se problémů nového auta týká,tak ti to moc radosti nedodá.Ty jsi asi problémy neměl a nebo jsi měl velké štěstí na dobrý kus.Tady jde snad o závady i30 a ne o překlepy.Nepřál bych ti,když tě auto po několika měsících provozu jezdí víc do servisu než všude jinde.A tak člověk jako ty pokud je spokojen, nepochopí zklamané majitele této značky.lada 71 píše:dalibordn píše:Když jsem loni prodával i30 po 9 měsících provozu,stavil jsem se v bazaru,abych zjistil zač se dá zánovní i30prodat.Po najetí na rampu,podrobné prohlídce stavu všeho co na autě je bylo řečeno Hyundai ztrácí ze všech aut nejvíc z ceny nového.Nákup nového 291000, bazar by dal okamžitě 210000.Prodán za 260000.Děkuji pánu bohu za ten úspěch.Tak jak je to tedy s tou tvou konečnou prodejní cenou ojetého a poruchového . Né že by na tom záleželo, ale alespoň si uděláme trochu konkrétnější úsudek o věrohodnosti tvých příspěvků.dalibordn píše:Auto bylo prodáno se ztrátou 18000kč,ale nelituji a mám velkou radost.Bazar dával po 8 měsících stáří 190 tisíc kč.
Hyundai i30 made in cz
Re: závady na i30
dalibordn: "Sytý hladovému nevěří" . Já jsem se ze svého nového auta docela dlouho radoval. Teď mám auto 16 měsíců a celkem najeto 35.000km a vážně žádná závada. Kromě jedné prkotiny, kdy jsem ráno zničehonic nenastartoval a vinou toho byl špatný tzv."Nošodrát" v přístrojovce. Zavolal jsem servis a vše se během 2 hodinek vyřešilo. Dnes už tak unesený z nového auta nejsem, ale ani né tak kvůli jako takovému, ale kvůli zjištění, že vážně v dnešní době se už auta nedělejí z takových materiálů a v takové kvalitě, jako třeba před 10 -ti lety. Ale jde o globální trend, kdy výrobci vnucují trend, že auto je stavěno na cca. 6 let provozu. Pak je auto morálně zastaralé a ty - zákazníku, kup si NOVÉ. Já netvrdím, že ti nevěřím, ale z mého pohledu se mi to vážně zdá nepochopitelné, že by na jedné straně byli spokojení zákazníci a uživatelé , kteří jezdí bez závad a na druhé straně ti, kteří jsou v servisu častěji než je zdrávo. To by samozřejmě naštvalo i mě a hoodně bych se domáhal svých práv. Mě to ale vážně mrzí, když tu občas čtu komentáře někoho, kdo nemá jinou možnost, než jen nadávat a nadávat. Čím víc spokojenejch Hyundaistů bude, tím lépe se pak následně bude prodávat ojetina, to je logické. Já jsem tě v žádném případě nechtěl chytat za slovíčka, ale jen jsem si prostě četl zpětně pár tvých příspěvků, ohledně spokojenosti s a tam jsem narazil na tuto nesrovnalost. Prostě mě to jen napadlo, jestli nejsi jen nějaký prudič, který píše jen samá negativa a už si třeba ani nepamatuje, co psal před pár týdny či měsíci. Já osobně mám docela vítr z údajně nadměrné koroze, kterou tady již několik přispěvovatelů zmínilo a je to zřejmě dlouhodobá bolístka . To jsou nepříjemnosti, které dost významně snižují právě prodejní cenu jetého vozu, stejně tak jako problémové vozy, kde se vyskytuje větší množství závad a nespokojený uživatel pak běhá po světě a samozřejmě na tu značku nadává. U mě prostě zatím nic, kvůli čemu bych si měl rvát vlasy a proklínat den, kdy jsem se rozhodl koupit vůz této značky. Proto ty mé pochybnosti o tvých příspěvcích a jim podobné.
Hyundai i30 Comfort, 1,6 CRDi VGT - 85kW, Vivid Blue, 07 / 2010.
Oil: Shell Helix Diesel Ultra 5W-30. Benzina - Verva Diesel / Euro Oil - Optimal Diesel (bez biosložky) + VIF
"Ať to má kozy nebo kola, vždy s tím budou problémy".
Oil: Shell Helix Diesel Ultra 5W-30. Benzina - Verva Diesel / Euro Oil - Optimal Diesel (bez biosložky) + VIF
"Ať to má kozy nebo kola, vždy s tím budou problémy".
Re: závady na i30
Já bych tohle neřešil,jestli je někdo tolik nespokojený s ,to nemusí znamenat vůbec nic. Stejně tak každý na světě ví,že si nemá kupovat fiata,citroen.. a kolik jich všude jezdí...
Osobně,než se ke mě dostal matrix,věděl jsem o jen hodně málo.spíš to,že jsou to ošklivá a špatná auta pro důchodce.
A osobně si taky myslím,že tady řešíte závady nezávady,jako flíčky na rádiu,zapínající se klimu a už byste nejradši někde střihali drátky..vyndaváte světla když měníte žárovku a podobně.zatím vás rozdejchávám,ale někdy už to nejde lehce
Osobně,než se ke mě dostal matrix,věděl jsem o jen hodně málo.spíš to,že jsou to ošklivá a špatná auta pro důchodce.
A osobně si taky myslím,že tady řešíte závady nezávady,jako flíčky na rádiu,zapínající se klimu a už byste nejradši někde střihali drátky..vyndaváte světla když měníte žárovku a podobně.zatím vás rozdejchávám,ale někdy už to nejde lehce
Hyundai Matrix 1.5 CRDi VGT 81kw