Nexus píše:řešit pohodlí vzadu u sporťáku, pro rýpaly sportovně lazeného auta je trošku kravina, nemyslíš? To že tam ty sedačky jsou, bych bral jednoznačně jako plus! Občas nastane situace, že potřebuješ vzít víc než jednoho člověka, tak se holt řidič o 10cm posune dopředu, pokud se dozadu nepůjde jinak složit. Ať už nouzovka kámoše, nebo děcka jak psal farrael... nebo ne, ono je to vlastně celý špatně, že tam je málo místa. I dvoumetrový člověk by si tam měl natáhnout nohy že? Pak je minus všech užitkových aut, že jsou vyšší, v zatáčkách se víc naklání jelikož těžiště je výš a neprojedou zatáčku tak rychle, kvůli tomu bych taky nedoporučil jejich koupi. Stejně tak jsou k ničemu všechny sedany, protože mají malý kufr a zpravidla se nehodí pro stěhování skříní koupíme si velký scanie s obytným přívěsem a všechno bude vpořádku
presne napisane proste mna tiez nebavi citat stale o coupe teraz nemyslim len hyundai ale aj ostatne ze je malo miesta vzadu a davat tam kvoli tomu minus lebo je to dane konstrukciou su aj coupe ktore maju dost miesta vzadu poznam take ale ked som mal hyundai aj lagunu neni problem vzadu odniest ludi ak sa nejedna o dlhu trasu, pametam si ze na velosteri rozpravali ze ked si niekto dozadu sadne a zavru zadny kufor ze niekomu dolamu krk to iste bolo aj na coupe GK kde este na to oznamovali nalepkou poroz vtedy na to nikto nic nepovedal a teraz to tiez bolo ako za minus