Zajimavosti o i30
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Zajimavosti o i30
Kam nahoru? Pootocenim spinace akorat spustis ostrik a zvednuti packy nahoru jen znamena, ze spustis predni sterac.
Zadni sterac ma pevne nastaveny cyklovac, 4x rychle za sebou setre po zapnuti a pak udrzuje staly cyklus-
Zadni sterac ma pevne nastaveny cyklovac, 4x rychle za sebou setre po zapnuti a pak udrzuje staly cyklus-
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Reklama
Re: Zajimavosti o i30
toto myslim.Hardcam píše: Zadni sterac ma pevne nastaveny cyklovac, 4x rychle za sebou setre po zapnuti a pak udrzuje staly cyklus-
ten ''skryty cyklovac'' co pise Thomas je co?
i30 1.4 + kn, 12/2007
Re: Zajimavosti o i30
To psal havros (taky Tomas ), ale co tim myslel, to netusim, cyklovac je od toho, aby bylo mozno nastavovat cykly a o nicem takovym se nezminuje. Kamkoliv s packou hned, tak se spusti predni sterace, takze nastavovat cykluc na zadnim mi neprijde ralny.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Zajimavosti o i30
na prave kdyz ji pootocis, jako bys chtel pouze ostriknout, da se tak regulovat rychlost stirani
Sračkám se nevyhneš..
i30cw 1.6 CVVT+LPG 2012, cashmere brown, comfort + paket tempomat + paket kůže by Luki :D
i30cw 1.6 CVVT+LPG 2012, cashmere brown, comfort + paket tempomat + paket kůže by Luki :D
Re: Zajimavosti o i30
Zadní stěrač má skrytý cyklovač - zapněte zadní stěrač klasicky, rychle zase vypněte a ještě jednou zapněte - to vše musí být velmi rychlé
funguje to, 3x cvaknout rychle tam a zpět a ono to " cykluje"
funguje to, 3x cvaknout rychle tam a zpět a ono to " cykluje"
i30, Champaigne Silver, Style, 1.6 benzín, 09/2008
I30 kombi, Ecotronic Gray Pearl, Style, 1.5 DPI, 07/2024
old - Š-Felicia 1,3 MPi,10/2000
I30 kombi, Ecotronic Gray Pearl, Style, 1.5 DPI, 07/2024
old - Š-Felicia 1,3 MPi,10/2000
Re: Zajimavosti o i30
To je čo za sranda? Zadný stierač predsa cykluje aj bez nejakého 3× cvakania, stačí ho zapnúť a nechať zapnutý. Po asi 5-tich zotretiach za sebou už ďalej zotiera v cykloch.
Mám tomu rozumieť tak, že keď to 3× cvaknem rýchlo tam a späť, tak si potom budem môcť vybrať dĺžku cyklu?
Mám tomu rozumieť tak, že keď to 3× cvaknem rýchlo tam a späť, tak si potom budem môcť vybrať dĺžku cyklu?
i30 1.4 CVVT, 80 kW (2010)
Re: Zajimavosti o i30
Tak toto nechápem ani ja...Otočením hore ostrekne a zotrie pár krát, otočením dolu pár krát zotrie a potom cykluje...chce niekto povedať, že to má cyklovač s pamäťou???
Accent 94 .... 1998-2003
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Re: Zajimavosti o i30
Nosovicka i30 "Z DUVERNEHO ZDROJE"
XXX píše: Cirou nahodou delam jiz ve druhe subdodavatelske korejske firme, ktera dodava HMMC,
v 1. jenz dodava podvozkove dily (ramena naprav, ramy pod motor aj.) a palivove nadrze, je vse z koreje, snad jen plyn na svarovani je Linde . Plechy se lisujou na slovakach v CR se to svaruje, vse puvodni korejske kvalitni materialy jenz putujou po mori zabalene do korejskych novin , a myslim ze podvozek je docela dulezita cast auta, kdyz jsem mel moznost videt jakym zpusobem a z jakych materialu se to vyrabi, nedejboze jak se resi eventuelni problemy . . ., tak vazne NE.
v 2. kde vyrabime sedacky, je taktez dobrych 80% korea, plasty valna cast korea, zbytek CIE plast (ValMez) a Wexler (rokycany), samozrejmne ty korejske te "nejvyssi" mozne kvality. Ramy Deascheang seat korea, svarovany a montovany u nas v CR. Potahy Trimsol Dual, site v polsku a rumunsku, verte ze neni kuze jako "kuze" a nit jako nit Jedine, s cim jsem zatim nezaznamenal vetsi problem, jsou mechanismy neboli chcete-li pojezd sedacek na FD, teda i30, jenz vyrabi firma CRH v rumunsku, ty bych jako jedine oznacil za kvalitni. Hlavovky opet polsko, sestavovany s dilu jenz jdou 3 mesice po lodi z koreje. A tak dale, a tak dale.
A co se tyce kvality a bezpectnosti, to jsem radsi ani psat nebudu . . . jakym zpusobem se treba vyrabi sedacky co jdou na crash testy . . .
Takze jeste jednou za me NE, neb do toho vidim az moc
Nerikam, ze jinde to nebude obdobne, urcite v dnesni dobe snizovani nakladu ano, ale osobni zkusenost s tim nemam, tak muzu dal zit aspon v predstave ze snad ano
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Zajimavosti o i30
Za tu cenu to ani jinak nejde. My co nevidime vyrobu jednotlivych casti auta, muzeme byt trochu v klidu.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Re: Zajimavosti o i30
Hned na jaře, toho svýho "šmejda" made in CZ, jdu prodat. Prodám ho třeba i pod cenou, ale už aby byl ten nebezpečnej křáp z baráku. Ale páč se mi i30-ka docela líbí, tak bych u něj chtěl i tak zůstat. Proto bych rád koupil stejné auto, ale už JEN a VÝHRADNĚ made in Korea. Aspoň budu mít daleko klidnější spaní, že jezdím konečně v autě, kde není nic ojebaného a vše je v ažůru. Chudáci prodejci a servisáci, co pracujou u jakéhokoliv dealera a všichni tyto informace mají a vědí, jakej příšernej a nebezpečnej šrot ta Česká "ítřicítka" vlastně je. Jak někdo může s klidnym svědomím prodávat nové auto z Nošovic, nebo dělat někde na servisu a každému zákazníkovi tuto informaci tajit. Dělat pro takovou company, tak bych se hanbou propadnul, že jsem zase prodal auto a ti chudáci lidi s tím budou mít jen a jen samé starosti. A o servisu ani nemluvím. Každý den slyšet stížnosti lidí, na nekvalitu vozu a jednotlivých komponentů made in CZ, vědět že mají pravdu, ale bezmocnost s tím něco udělat, tak taková práce by mě vážně pořádně psychicky deptala a sra..... Abych se po takové šichtě srovnal, tak bych musel po příjezdu domů vytáhnout ze stodoly pořádnou a poctivou práci od Korejců a jet se s autem na takovejch dobrejch 30 minut projet, abych si pročistil všechny čakry.Hardcam píše:Nosovicka i30 "Z DUVERNEHO ZDROJE"XXX píše: Cirou nahodou delam jiz ve druhe subdodavatelske korejske firme, ktera dodava HMMC,
v 1. jenz dodava podvozkove dily (ramena naprav, ramy pod motor aj.) a palivove nadrze, je vse z koreje, snad jen plyn na svarovani je Linde . Plechy se lisujou na slovakach v CR se to svaruje, vse puvodni korejske kvalitni materialy jenz putujou po mori zabalene do korejskych novin , a myslim ze podvozek je docela dulezita cast auta, kdyz jsem mel moznost videt jakym zpusobem a z jakych materialu se to vyrabi, nedejboze jak se resi eventuelni problemy . . ., tak vazne NE.
v 2. kde vyrabime sedacky, je taktez dobrych 80% korea, plasty valna cast korea, zbytek CIE plast (ValMez) a Wexler (rokycany), samozrejmne ty korejske te "nejvyssi" mozne kvality. Ramy Deascheang seat korea, svarovany a montovany u nas v CR. Potahy Trimsol Dual, site v polsku a rumunsku, verte ze neni kuze jako "kuze" a nit jako nit Jedine, s cim jsem zatim nezaznamenal vetsi problem, jsou mechanismy neboli chcete-li pojezd sedacek na FD, teda i30, jenz vyrabi firma CRH v rumunsku, ty bych jako jedine oznacil za kvalitni. Hlavovky opet polsko, sestavovany s dilu jenz jdou 3 mesice po lodi z koreje. A tak dale, a tak dale.
A co se tyce kvality a bezpectnosti, to jsem radsi ani psat nebudu . . . jakym zpusobem se treba vyrabi sedacky co jdou na crash testy . . .
Takze jeste jednou za me NE, neb do toho vidim az moc
Nerikam, ze jinde to nebude obdobne, urcite v dnesni dobe snizovani nakladu ano, ale osobni zkusenost s tim nemam, tak muzu dal zit aspon v predstave ze snad ano
Hyundai i30 Comfort, 1,6 CRDi VGT - 85kW, Vivid Blue, 07 / 2010.
Oil: Shell Helix Diesel Ultra 5W-30. Benzina - Verva Diesel / Euro Oil - Optimal Diesel (bez biosložky) + VIF
"Ať to má kozy nebo kola, vždy s tím budou problémy".
Oil: Shell Helix Diesel Ultra 5W-30. Benzina - Verva Diesel / Euro Oil - Optimal Diesel (bez biosložky) + VIF
"Ať to má kozy nebo kola, vždy s tím budou problémy".
Re: Zajimavosti o i30
Lado, kasli na to. Aspon dokud slouzi. Jen si orientacni spocitej, kolik provaris a kolik jsi za to najel kilometru. Nazoru zamestnancu jsem cetl spousta a hodne z nich jezdi i v Nosovicich vrabenych autech, tohle jsem sem postnul jen ze zajimavosti kvuli tem vyjmenovanym firmam.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Zajimavosti o i30
lada 71 píše:Hned na jaře, toho svýho "šmejda" made in CZ, jdu prodat. Prodám ho třeba i pod cenou, ale už aby byl ten nebezpečnej křáp z baráku. Ale páč se mi i30-ka docela líbí, tak bych u něj chtěl i tak zůstat. Proto bych rád koupil stejné auto, ale už JEN a VÝHRADNĚ made in Korea. Aspoň budu mít daleko klidnější spaní, že jezdím konečně v autě, kde není nic ojebaného a vše je v ažůru. Chudáci prodejci a servisáci, co pracujou u jakéhokoliv dealera a všichni tyto informace mají a vědí, jakej příšernej a nebezpečnej šrot ta Česká "ítřicítka" vlastně je. Jak někdo může s klidnym svědomím prodávat nové auto z Nošovic, nebo dělat někde na servisu a každému zákazníkovi tuto informaci tajit. Dělat pro takovou company, tak bych se hanbou propadnul, že jsem zase prodal auto a ti chudáci lidi s tím budou mít jen a jen samé starosti. A o servisu ani nemluvím. Každý den slyšet stížnosti lidí, na nekvalitu vozu a jednotlivých komponentů made in CZ, vědět že mají pravdu, ale bezmocnost s tím něco udělat, tak taková práce by mě vážně pořádně psychicky deptala a sra..... Abych se po takové šichtě srovnal, tak bych musel po příjezdu domů vytáhnout ze stodoly pořádnou a poctivou práci od Korejců a jet se s autem na takovejch dobrejch 30 minut projet, abych si pročistil všechny čakry.Hardcam píše:Nosovicka i30 "Z DUVERNEHO ZDROJE"XXX píše: Cirou nahodou delam jiz ve druhe subdodavatelske korejske firme, ktera dodava HMMC,
v 1. jenz dodava podvozkove dily (ramena naprav, ramy pod motor aj.) a palivove nadrze, je vse z koreje, snad jen plyn na svarovani je Linde . Plechy se lisujou na slovakach v CR se to svaruje, vse puvodni korejske kvalitni materialy jenz putujou po mori zabalene do korejskych novin , a myslim ze podvozek je docela dulezita cast auta, kdyz jsem mel moznost videt jakym zpusobem a z jakych materialu se to vyrabi, nedejboze jak se resi eventuelni problemy . . ., tak vazne NE.
v 2. kde vyrabime sedacky, je taktez dobrych 80% korea, plasty valna cast korea, zbytek CIE plast (ValMez) a Wexler (rokycany), samozrejmne ty korejske te "nejvyssi" mozne kvality. Ramy Deascheang seat korea, svarovany a montovany u nas v CR. Potahy Trimsol Dual, site v polsku a rumunsku, verte ze neni kuze jako "kuze" a nit jako nit Jedine, s cim jsem zatim nezaznamenal vetsi problem, jsou mechanismy neboli chcete-li pojezd sedacek na FD, teda i30, jenz vyrabi firma CRH v rumunsku, ty bych jako jedine oznacil za kvalitni. Hlavovky opet polsko, sestavovany s dilu jenz jdou 3 mesice po lodi z koreje. A tak dale, a tak dale.
A co se tyce kvality a bezpectnosti, to jsem radsi ani psat nebudu . . . jakym zpusobem se treba vyrabi sedacky co jdou na crash testy . . .
Takze jeste jednou za me NE, neb do toho vidim az moc
Nerikam, ze jinde to nebude obdobne, urcite v dnesni dobe snizovani nakladu ano, ale osobni zkusenost s tim nemam, tak muzu dal zit aspon v predstave ze snad ano
Ale,ale oprototi tomu na co jsi se ptal před nedávnem- ráno zničehonic nenastartoval a vinou toho byl špatný tzv."Nošodrát" v přístrojovce. Zavolal jsem servis a vše se během 2 hodinek vyřešilo. Dnes už tak unesený z nového auta nejsem, ale ani né tak kvůli jako takovému, ale kvůli zjištění, že vážně v dnešní době se už auta nedělejí z takových materiálů a v takové kvalitě, jako třeba před 10 -ti lety. Ale jde o globální trend, kdy výrobci vnucují trend, že auto je stavěno na cca. 6 let provozu. Pak je auto morálně zastaralé a ty - zákazníku, kup si NOVÉ. Já netvrdím, že ti nevěřím, ale z mého pohledu se mi to vážně zdá nepochopitelné, že by na jedné straně byli spokojení zákazníci a uživatelé , kteří jezdí bez závad a na druhé straně ti, kteří jsou v servisu častěji než je zdrávo. To by samozřejmě naštvalo i mě a hoodně bych se domáhal svých práv. Mě to ale vážně mrzí, když tu občas čtu komentáře někoho, kdo nemá jinou možnost, než jen nadávat a nadávat. Čím víc spokojenejch Hyundaistů bude, tím lépe se pak následně bude prodávat ojetina, to je logické. Já jsem tě v žádném případě nechtěl chytat za slovíčka, ale jen jsem si prostě četl zpětně pár tvých příspěvků, ohledně spokojenosti s a tam jsem narazil na tuto nesrovnalost. Prostě mě to jen napadlo, jestli nejsi jen nějaký prudič, který píše jen samá negativa a už si třeba ani nepamatuje, co psal před pár týdny či měsíci. Já osobně mám docela vítr z údajně nadměrné koroze, kterou tady již několik přispěvovatelů zmínilo a je to zřejmě dlouhodobá bolístka . To jsou nepříjemnosti, které dost významně snižují právě prodejní cenu jetého vozu, stejně tak jako problémové vozy, kde se vyskytuje větší množství závad a nespokojený uživatel pak běhá po světě a samozřejmě na tu značku nadává. U mě prostě zatím nic, kvůli čemu bych si měl rvát vlasy a proklínat den, kdy jsem se rozhodl koupit vůz této značky. Proto ty mé pochybnosti o tvých příspěvcích a jim podobné.
Hyundai i30 made in cz
Re: Zajimavosti o i30
Tomu se rika ironie dalibore ...
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Re: Zajimavosti o i30
dalibordn: Překvapils mne, Dalibore. Předpokládal jsem, že má slova, věty a řádky, budou správně pochopeny. Ano, jak správně pochopil matysekul, mezi řádky jsem vložil ironii a nadsázku. Předešlá recenze mě malinko rozhodila, páč si myslím, že takový propastný rozdíl mezi autem z Koreee a nebo z CZ být nemůže. Ale nemám to ničím podloženo, jen tím, co čtu tady. Já zatím jezdím v pohodě. Co mě ale na i30-ce skutečně točí stále čím dál víc a bohužel jsem si na to za rok a půl nezvykl, je neskutečně tvrdý a nekomfortní podvozek. Jaký je ale v tomhle směru rozdíl mezi tuzemákem, nebo Asiatem, nedokážu posoudit. V poslední době často jezdím přez jeden kruhový objezd, do kterého najedu a projíždím rovně. Podélně jsou vyjeté celkem hluboké koleje. Každé auto, které jede přede mnou, tyto podélné nerovnosti zvládá docela v poho (pozoruji, jak se to auto chová a podvozek s pérováním to docela dobře utlumí). Když je ale projíždím já, tak se celé auto rozkejve ze strany na stranu a hlava mi v autě lítá ještě 5 vteřin po přejetí .
Hyundai i30 Comfort, 1,6 CRDi VGT - 85kW, Vivid Blue, 07 / 2010.
Oil: Shell Helix Diesel Ultra 5W-30. Benzina - Verva Diesel / Euro Oil - Optimal Diesel (bez biosložky) + VIF
"Ať to má kozy nebo kola, vždy s tím budou problémy".
Oil: Shell Helix Diesel Ultra 5W-30. Benzina - Verva Diesel / Euro Oil - Optimal Diesel (bez biosložky) + VIF
"Ať to má kozy nebo kola, vždy s tím budou problémy".