Nízké volnoběžné otáčky - cca 600ot./min
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
Re: Nízké volnoběžné otáčky - cca 600ot./min
Můj je na tom s otáčkama úplně stejně, jako certův ..
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
- Reklama
-
- **
- Příspěvky: 212
- Registrován: 03 říj 2008, 12:27
- Bydliště: Zábžeh
Re: Nízké volnoběžné otáčky - cca 600ot./min
Na záruku ne.
- Přílohy
-
- Na záruku ne!!!
- 270120111819.jpg (24.36 KiB) Zobrazeno 2596 x
- Nexus
- ***
- Příspěvky: 865
- Registrován: 14 bře 2010, 22:56
- Bydliště: Velká Bystřice a Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nízké volnoběžné otáčky - cca 600ot./min
Mě kámoš řikal, že všechny trošku modernější auta s řj. se na spojku rozjedou snad do každého kopce, čemuž jsem nevěřil, ale po vyzkoušení mu dávám za pravdu. Na sonatě mám volnoběh cca 650-700ot/min. U kámoše je ke garáži tak ostrý sjezd dolů, že bez ruční brzdy auto neudrží jednička ani zpátečka A hádejte co? Rozjel jsem se bez plynu, což mě samotnýho překvapilo. Ano, chce to pomalu pouštět brzdu a ještě citlivěji spojku a jde to. ŘJ nastaví tolik paliva, aby si motor udržel otáčky. Ano, můžete se opírat o silnější motor. Teď o víkendu jsem od babičky se stařičkou corollou 1.4 vyjížděl do dost velkýho kopce na zpátečku taky bez plynu:) Ta ale má na volnoběh 850ot, když klesnou pod 800 tak už se auto třepe a 750 je to srovnatelný s nejlepším motorem všech dob - 1.9tdi
ale všeobecně bych řekl, že 600ot je málo pro všechny běžné motory (nemám namysli autobus a podobné) ať už je to benzin nebo ropák, motor se pak zbytečně dusí a svíčky dostávají docela zabrat
ale všeobecně bych řekl, že 600ot je málo pro všechny běžné motory (nemám namysli autobus a podobné) ať už je to benzin nebo ropák, motor se pak zbytečně dusí a svíčky dostávají docela zabrat
Sonata V6 2.7 229tis LPG :)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG
†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG
†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)
Re: Nízké volnoběžné otáčky - cca 600ot./min
Absolvoval jsem po "servisu" 2x100 km a pr dukladne zahratym motoru mam dle diagnostiky 730. Bez vibraci.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Nízké volnoběžné otáčky - cca 600ot./min
A co vlastně způsobuje to klepání auta?
Neběží to na tři válce?
Co by tam jinak mělo klepat?
T
Neběží to na tři válce?
Co by tam jinak mělo klepat?
T
i30 Trikolor Plus Exclusive, 2011; 1,6i MPI DOHC CVVT; 92,7kW
Re: Nízké volnoběžné otáčky - cca 600ot./min
Tak mám další postřeh.
Když zapnu klimatizaci tak to začne klepat na volnoběh ještě víc než normálně...
T.
Když zapnu klimatizaci tak to začne klepat na volnoběh ještě víc než normálně...
T.
i30 Trikolor Plus Exclusive, 2011; 1,6i MPI DOHC CVVT; 92,7kW
Re: Nízké volnoběžné otáčky - cca 600ot./min
Mám stejný problém, mám verzi 1,6. Bez klimatizace jsou vibrace minimální, avšak pokud ji zapnu, začne se auto třást jak nějaké koncernové TDI PD....
Řešil to někdo v servise, přeprogramováním řídící jednotky atp...?
Řešil to někdo v servise, přeprogramováním řídící jednotky atp...?
Re: Nízké volnoběžné otáčky - cca 600ot./min
obávám se, že si budeš jako já muset zvyknout (asi na víc obtěžujících věcí). To auto má spoustu "vlastností" se kterejma NEUDĚLÁŠ NIC
Na druhou stranu který auto nemá nějaký neduhy viz. fóra Ford, Škoda atp. Kdo chodí i na fóra jiných automobilek tak mi dá za pravdu, že občas tam jsou taky perly. Mám na mysli konstrukční nepodarky, který by nikdo neočekával.
Na druhou stranu který auto nemá nějaký neduhy viz. fóra Ford, Škoda atp. Kdo chodí i na fóra jiných automobilek tak mi dá za pravdu, že občas tam jsou taky perly. Mám na mysli konstrukční nepodarky, který by nikdo neočekával.
i30 Trikolor Plus Exclusive, 2011; 1,6i MPI DOHC CVVT; 92,7kW
Re: Nízké volnoběžné otáčky - cca 600ot./min
Dnes mi taky otáčky klesly nepříjemně hluboko, motor zahřátý, pokud jsem vyřadil za jízdy vše v pohodě, ot. na 900, ale jakmile stojím klesnou tak na 800-850, což už je doprovázeno nepříjemnými vibracemi. Koukám, že s dýzlem jsem tady první. Jestli to do týdne nepřejde jedu s tim do servisu.
Tucson Euro 2016, 1.7 CRDi, 85kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
Re: Nízké volnoběžné otáčky - cca 600ot./min
Zrovna nedávno mě napadlo, jestli zase nemám ty otáčky moc vysoko U správně a běžně zahřátého motoru vidím 900 ot. za 1 minutu a mě to přijde zbytečně moc, stačilo by podle mě 750 ot.
Je 900 správná hodnota nebo větší, než obvykle??? Kdo z odborníků na diesely poradí? Díky předem!
Je 900 správná hodnota nebo větší, než obvykle??? Kdo z odborníků na diesely poradí? Díky předem!
I30, 1.6 CRDI (66kW), BLACK DEVIL, paket tRiKoLoR, 6°
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
Re: Nízké volnoběžné otáčky - cca 600ot./min
já bych si tak 150ot. od tebe vzal Pak bysme měli oba okolo 800ot./min a budeme spokojení.
i30 Trikolor Plus Exclusive, 2011; 1,6i MPI DOHC CVVT; 92,7kW
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8142
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nízké volnoběžné otáčky - cca 600ot./min
nemam 1,6 v i30, mam 1,5 CRDI (D4FA) a nie som odbornik, ale na preukaze z emisii mam napisane toto: volnobezne otacky 760-960. Namerane 810. Takze vysoke ich nemas, je tam od vyrobcu vacsia hranica. Naopak, cim vyssie k hranici vyrobcu tym lepsie, pretoze ma tichsi zvuk (diesel). Teda ludovo povedane neklepe ako traktorCvrček píše:Zrovna nedávno mě napadlo, jestli zase nemám ty otáčky moc vysoko U správně a běžně zahřátého motoru vidím 900 ot. za 1 minutu a mě to přijde zbytečně moc, stačilo by podle mě 750 ot.
Je 900 správná hodnota nebo větší, než obvykle??? Kdo z odborníků na diesely poradí? Díky předem!
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Nízké volnoběžné otáčky - cca 600ot./min
bohužel to co píšeš platí i u benzínu u i30. Jak se to ohřeje a padne na obligátních 600ot. tak klepe jako diesel.
i30 Trikolor Plus Exclusive, 2011; 1,6i MPI DOHC CVVT; 92,7kW
Re: Nízké volnoběžné otáčky - cca 600ot./min
Thom@s píše:já bych si tak 150ot. od tebe vzal Pak bysme měli oba okolo 800ot./min a budeme spokojení.
I30, 1.6 CRDI (66kW), BLACK DEVIL, paket tRiKoLoR, 6°
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
Re: Nízké volnoběžné otáčky - cca 600ot./min
Saldy,jsme na tom stejně. Dnes jsem zase po delší době auto projel a ten samý jev. A i po zahřátí auta. Mám podezření na promrzlé silentbloky motoru.Jestli se vydáš do servisu,dej vedět.Já to teď nezvládám.saldy píše:Dnes mi taky otáčky klesly nepříjemně hluboko, motor zahřátý, pokud jsem vyřadil za jízdy vše v pohodě, ot. na 900, ale jakmile stojím klesnou tak na 800-850, což už je doprovázeno nepříjemnými vibracemi. Koukám, že s dýzlem jsem tady první. Jestli to do týdne nepřejde jedu s tim do servisu.
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021