2WD - 4WD
Moderátoři: miooo, Moderátoři
2WD - 4WD
Zdravim
Mam na vas par otazok. Planujem kupit santa fee 2,4 2WD. Je u 2WD spotreba mensia aku u 4WD? Je u 2WD ina prevodovka aku u 4WD, resp co vsetko chyba 2WD (kebyze si to chcem prerobit na 4WD)?
Dakujem
Mam na vas par otazok. Planujem kupit santa fee 2,4 2WD. Je u 2WD spotreba mensia aku u 4WD? Je u 2WD ina prevodovka aku u 4WD, resp co vsetko chyba 2WD (kebyze si to chcem prerobit na 4WD)?
Dakujem
SFIII, 2014, 2,2CRDi, 145kw
- Reklama
Re: 2WD - 4WD
Mám 2WD 2.0 crdi, průměrná spotřeba 7,6 l. Podle toho co tady píší s 4WD ,tak bude spotřeba nižší. Jinak převodovka je 100% jiná, a je jiná středová konzole uchycení zadní nápravy,takže předělání na 4WD asi nic jednoduchého a levného. Pokud potřebuješ 4WD,tak je kup s tím. Mi stačí 2WD,nikde v terénu nejezdím,v horách nebydlím. 4WD by se mi hodilo asi 2x za ty 4 roky co Santa Fe mám . Navíc je tam méně věcí co se může pokazit.
Re: 2WD - 4WD
nevím jestli se 2.4(benzin) vůbec 2wd dělala,já mám 2.4 4WD a jezdím mezi 9-11l/100km
Re: 2WD - 4WD
Robil sa urcite. Aj na w.mobile.de ich je plno. Myslel som, ci tam len nie je ako je vystup na kardan nejaka "zaslepka" a tym 4WD konci. Ze by mi stacilo dokupit kardan + komplet dif. (z nejakeho rozbiteho vraku) a nahodit to. Ale nie je to podmienka - nepotrebujem 4WD. Skor ma zaujima LPG v okoli Košic (vychodne slovensko). Nema niekto skusenost?
SFIII, 2014, 2,2CRDi, 145kw
- miooo
- Moderátor
- Příspěvky: 908
- Registrován: 24 zář 2009, 12:27
- Bydliště: Malá Hradná SK-taká malá dedinka pri BN
Re: 2WD - 4WD
prevodovka je uplne ina...
tak isto je ina aj zadna naprava...
a na LPG sa spytaj Andyho on je z okolia KE...
tak isto je ina aj zadna naprava...
a na LPG sa spytaj Andyho on je z okolia KE...
SANTA FE 2,7 V6 rv.2001+LPG GASTECH 600S
Re: 2WD - 4WD
Ahoj. Splyňovač do mojej 2,4ky som nechal montovať v ENERGASE v Nižnej Myšli /1200€/ Zariadenie je značky Landi Renzo, momentálne som v štádiu legalizácie. Som spokojný, určite odporúčam domontovať aj Flashlube.
BTW: niesom si istý či 2wd nemala aj menší priemer brzdových kotúčov.
BTW: niesom si istý či 2wd nemala aj menší priemer brzdových kotúčov.
mx5/swiftsport/santafe/accent
Re: 2WD - 4WD
Dakujem za rychlu reakciu.
Flashlube si nechal montovat tiez v N.Mysli? Aku to ma teraz spotrebu na plyn? Ako dlho sa zahrieva kym prepne na plyn? Kolko litrovu nadrz tam mas?
Dakujem.
Flashlube si nechal montovat tiez v N.Mysli? Aku to ma teraz spotrebu na plyn? Ako dlho sa zahrieva kym prepne na plyn? Kolko litrovu nadrz tam mas?
Dakujem.
Andy4 píše:Ahoj. Splyňovač do mojej 2,4ky som nechal montovať v ENERGASE v Nižnej Myšli /1200€/ Zariadenie je značky Landi Renzo, momentálne som v štádiu legalizácie. Som spokojný, určite odporúčam domontovať aj Flashlube.
BTW: niesom si istý či 2wd nemala aj menší priemer brzdových kotúčov.
SFIII, 2014, 2,2CRDi, 145kw
Re: 2WD - 4WD
Flashlube som nechal domontovať tiež v myšli, ale až po nejakých 15tis KM. Odporúčam to urobiť súbežne, viď. môj problém so zvýšenou spotrebou oleja.
Spotreba LPG je prudko závislá na spôsobe jazdy, v meste 13,5 -14 lit/100km (+ cca 0,8lit N95) no pri mojich jazdách štartujem aj 20x denne, mimo mesta jazdím za cca 10-10,5lit/100km. Na plyn mi to prepne behom chvíle, 2,4ka má veľmi rýchly nábeh prevádzkovej teploty, cca 1 km.
Za posledných 20tis KM (6mesiacov) na LPG mám na palubáku spotrebu 11,7l/100km, čo pri odchýlke merania PP +/- sedí.
Nádrž má 53lit, určite by som prijal väčšiu, lebo tankujem každý druhý deň.
Ja som montáž LPG zvažoval polroka, ale nakoniec som sa odhodlal a neľutujem. Po prerátaní cien benzínu na LPG jazdím v pohodlnnom a hlavne bezpečnom SUV so spotrebou malého mestského auta.
Asi jediné negatívum je samotne dlhší čas plnenia nádrže, v lete to bolo aj cez 10minút.
Spotreba LPG je prudko závislá na spôsobe jazdy, v meste 13,5 -14 lit/100km (+ cca 0,8lit N95) no pri mojich jazdách štartujem aj 20x denne, mimo mesta jazdím za cca 10-10,5lit/100km. Na plyn mi to prepne behom chvíle, 2,4ka má veľmi rýchly nábeh prevádzkovej teploty, cca 1 km.
Za posledných 20tis KM (6mesiacov) na LPG mám na palubáku spotrebu 11,7l/100km, čo pri odchýlke merania PP +/- sedí.
Nádrž má 53lit, určite by som prijal väčšiu, lebo tankujem každý druhý deň.
Ja som montáž LPG zvažoval polroka, ale nakoniec som sa odhodlal a neľutujem. Po prerátaní cien benzínu na LPG jazdím v pohodlnnom a hlavne bezpečnom SUV so spotrebou malého mestského auta.
Asi jediné negatívum je samotne dlhší čas plnenia nádrže, v lete to bolo aj cez 10minút.
mx5/swiftsport/santafe/accent
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: 2WD - 4WD
přestavět 2WD na 4WD u auta který se prodává hlavně jako 4WD je jeden z největších nesmyslů co tady padl takže počítej s tím že když předohrabu tak to bude předohraba vždycky
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: 2WD - 4WD
a co STK v TP 2WD a na autě 4WD bez známosti nemožné a zapsat to do TP nevim nevim
měli jsme dáčii pikapa a taky jsme to předělali 2WD na 4WD jiná zadní náprava,převodovka,dodat kardan a už to jezdilo ale auta jme měli za pár stovek ale u Santy to bude asi trochu větší investice pokud nemáš dvě auta a chceš udělat jen jedno radči bych koupil 4x4 a je to bez práce toť můj názor
měli jsme dáčii pikapa a taky jsme to předělali 2WD na 4WD jiná zadní náprava,převodovka,dodat kardan a už to jezdilo ale auta jme měli za pár stovek ale u Santy to bude asi trochu větší investice pokud nemáš dvě auta a chceš udělat jen jedno radči bych koupil 4x4 a je to bez práce toť můj názor
Hyundai Galloper II 2,5 TDI 4x4 rv.99 186.000 km spotř. 12L/100km prodáno
Hyundai Santa Fe 2,7 V6 4x4 rv. 06 automat 64.000 km spotř. 9,9-14,5L/100km dle nálady -- a je prodaná
Octavia II Combi 4x4 1,9TDI a další auta
Hyundai Santa Fe 2,7 V6 4x4 rv. 06 automat 64.000 km spotř. 9,9-14,5L/100km dle nálady -- a je prodaná
Octavia II Combi 4x4 1,9TDI a další auta
Re: 2WD - 4WD
Ja to vyslovene nepotrebujem (to 4WD) len ma to napadlo pri prezerani inzeratov kde sa rozpredaval santa 4WD. Myslel som, ze keby to nebolo drahe, tak ci by to bolo mozne.
SFIII, 2014, 2,2CRDi, 145kw
Re: 2WD - 4WD
možné je úplně všechno... dokonce i koupit si SUV 2WD
Hyundai Matrix 1.5 CRDi VGT 81kw
- Nexus
- ***
- Příspěvky: 865
- Registrován: 14 bře 2010, 22:56
- Bydliště: Velká Bystřice a Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2WD - 4WD
mě už snad ni nepřekvapuje, že tvoje blbé, rýpavé a nesmyslné komenty jsou úplně všude to že si někdo koupí SUV, musí notně znamenat že bude jezdit v zimě po horách a čtyřkolku potřebuje? To, že tobě se líbí malé městské prdítko, ještě neznamená že někomu jinému se nemůže líbit větší kousek v podobě SUV? A při běžném ježdění čtyřkolku nepotřebuješ. Je to prostě velké a bezpečné auto, ale to ti evidentně nikdo nevysvětlí
quako:k tomu plynu, rozhodně nedoporučuji šetřit na nekvalitním systému nebo servise, ojebal bys tím jenom sebe ale jak psal Andy že má Landi Renzo, tak tomu systému klidně můžeš věřit, rozhodně patří mezi ty kvalitní (stejně jako např. prins a brc). A flashlube? Osobně jsem vůči němu docela skeptický. Je fakt, že v dnešní době se celkem doporučuje, ale důvod? Ochrana podpálení ventilů? K tomu dojde při chudé směsi, což znamená špatné nastavení řj lpg!! Stejně tak při špatném nastavení dávkování té přimazávací směsi se můžeš finančně prohnout. Na foru se to taky řešilo, blbec v servise mu nastavil větší dávkování než měl, už se ten blivajz nespaloval a pokračoval svodama dál do výfuku. Kromě toho že to vše zalepilo, musel vyměnit i katalyzátor. Škoda byla tuším okolo 30tis (ale to lovím z hlavy, rozhodně to neber jako pevně danou částku, možná si ji pletu s něčím jiným). Ale Andy se zmiňoval o vysoké spotřebě oleje, takže opravdu nevím. Možná taky chybné nastavení a zakročil včas? Naše auta najezila na plyn statisíce kilometrů a žádné z nich flashlube nemá a denně jsou v provozu
A tankování v létě 10min? Tohle jsem nikdy nezažil. V létě i zimě to teče do nádrže stejnou rychlostí, ano znatelně pomaleji než benzín. Dlouhé tankování tě potká pokud mají slabé čerpadlo, které má problém ten plyn protlačit hadicí do nádrže, to už jsem taky zažil, na 25l jsem čekal asi 7min (jako na potvoru jsem měl naspěch ) ale to s venkovní teplotou nemá nic společného pokud vím
quako:k tomu plynu, rozhodně nedoporučuji šetřit na nekvalitním systému nebo servise, ojebal bys tím jenom sebe ale jak psal Andy že má Landi Renzo, tak tomu systému klidně můžeš věřit, rozhodně patří mezi ty kvalitní (stejně jako např. prins a brc). A flashlube? Osobně jsem vůči němu docela skeptický. Je fakt, že v dnešní době se celkem doporučuje, ale důvod? Ochrana podpálení ventilů? K tomu dojde při chudé směsi, což znamená špatné nastavení řj lpg!! Stejně tak při špatném nastavení dávkování té přimazávací směsi se můžeš finančně prohnout. Na foru se to taky řešilo, blbec v servise mu nastavil větší dávkování než měl, už se ten blivajz nespaloval a pokračoval svodama dál do výfuku. Kromě toho že to vše zalepilo, musel vyměnit i katalyzátor. Škoda byla tuším okolo 30tis (ale to lovím z hlavy, rozhodně to neber jako pevně danou částku, možná si ji pletu s něčím jiným). Ale Andy se zmiňoval o vysoké spotřebě oleje, takže opravdu nevím. Možná taky chybné nastavení a zakročil včas? Naše auta najezila na plyn statisíce kilometrů a žádné z nich flashlube nemá a denně jsou v provozu
A tankování v létě 10min? Tohle jsem nikdy nezažil. V létě i zimě to teče do nádrže stejnou rychlostí, ano znatelně pomaleji než benzín. Dlouhé tankování tě potká pokud mají slabé čerpadlo, které má problém ten plyn protlačit hadicí do nádrže, to už jsem taky zažil, na 25l jsem čekal asi 7min (jako na potvoru jsem měl naspěch ) ale to s venkovní teplotou nemá nic společného pokud vím
Sonata V6 2.7 229tis LPG :)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG
†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG
†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)
- Yurii
- Moderátor
- Příspěvky: 3430
- Registrován: 08 říj 2006, 09:41
- Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2WD - 4WD
Jojo je to jenom o tom jaké mají čerpadlo... máme v Subárku myslím 60 toroid takže se plní zpravidla tak na 52l někde čekáme 10 minut a někde to je za pod 4 minuty, paradoxně se mi zdá že čím novější je ta pumpa u které tankuju, tím dýl to trvá
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
Re: 2WD - 4WD
Ozivym tuto diskusiu...
Len tak si citam rozne inzeraty a natrafil som na toto:
http://imageshack.us/photo/my-images/84 ... dovka.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/71 ... ovka2.jpg/
Pochopil som to spravne, ze prevodovka u 2WD je taka ista ako u 4WD s tym rozdielom, ze namiesto pravej poloosi tam ide pridavna prevodovka, do ktorej sa napoji kardan na zadny dif + prava predna poloos (kratsia)?
Len tak si citam rozne inzeraty a natrafil som na toto:
http://imageshack.us/photo/my-images/84 ... dovka.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/71 ... ovka2.jpg/
Pochopil som to spravne, ze prevodovka u 2WD je taka ista ako u 4WD s tym rozdielom, ze namiesto pravej poloosi tam ide pridavna prevodovka, do ktorej sa napoji kardan na zadny dif + prava predna poloos (kratsia)?
SFIII, 2014, 2,2CRDi, 145kw