Nízké volnoběžné otáčky - cca 600ot./min

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Vilda
******
Příspěvky: 3715
Registrován: 15 kvě 2008, 21:26
Bydliště: Praha 5

Re: Nízké volnoběžné otáčky - cca 600ot./min

Příspěvek od Vilda »

Můj :hyu: je na tom s otáčkama úplně stejně, jako certův ..
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024

Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný

Yamaha Midnight Star 1300 De luxe

New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Reklama
 

Radek Švub
**
Příspěvky: 212
Registrován: 03 říj 2008, 12:27
Bydliště: Zábžeh

Re: Nízké volnoběžné otáčky - cca 600ot./min

Příspěvek od Radek Švub »

Na záruku ne.
Přílohy
Na záruku ne!!!
Na záruku ne!!!
270120111819.jpg (24.36 KiB) Zobrazeno 2602 x
Uživatelský avatar
Nexus
***
Příspěvky: 865
Registrován: 14 bře 2010, 22:56
Bydliště: Velká Bystřice a Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Nízké volnoběžné otáčky - cca 600ot./min

Příspěvek od Nexus »

Mě kámoš řikal, že všechny trošku modernější auta s řj. se na spojku rozjedou snad do každého kopce, čemuž jsem nevěřil, ale po vyzkoušení mu dávám za pravdu. Na sonatě mám volnoběh cca 650-700ot/min. U kámoše je ke garáži tak ostrý sjezd dolů, že bez ruční brzdy auto neudrží jednička ani zpátečka :!: A hádejte co? Rozjel jsem se bez plynu, což mě samotnýho překvapilo. Ano, chce to pomalu pouštět brzdu a ještě citlivěji spojku a jde to. ŘJ nastaví tolik paliva, aby si motor udržel otáčky. Ano, můžete se opírat o silnější motor. Teď o víkendu jsem od babičky se stařičkou corollou 1.4 vyjížděl do dost velkýho kopce na zpátečku taky bez plynu:) Ta ale má na volnoběh 850ot, když klesnou pod 800 tak už se auto třepe a 750 je to srovnatelný s nejlepším motorem všech dob - 1.9tdi

ale všeobecně bych řekl, že 600ot je málo pro všechny běžné motory (nemám namysli autobus a podobné) ať už je to benzin nebo ropák, motor se pak zbytečně dusí a svíčky dostávají docela zabrat
Sonata V6 2.7 229tis LPG :)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG

†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: Nízké volnoběžné otáčky - cca 600ot./min

Příspěvek od Hardcam »

Absolvoval jsem po "servisu" 2x100 km a pr dukladne zahratym motoru mam dle diagnostiky 730. Bez vibraci.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Uživatelský avatar
Thom@s
**
Příspěvky: 175
Registrován: 20 říj 2011, 20:13
Bydliště: Praha

Re: Nízké volnoběžné otáčky - cca 600ot./min

Příspěvek od Thom@s »

A co vlastně způsobuje to klepání auta?

Neběží to na tři válce? :-k

Co by tam jinak mělo klepat?

T
:hyu: i30 Trikolor Plus Exclusive, 2011; 1,6i MPI DOHC CVVT; 92,7kW
Uživatelský avatar
Thom@s
**
Příspěvky: 175
Registrován: 20 říj 2011, 20:13
Bydliště: Praha

Re: Nízké volnoběžné otáčky - cca 600ot./min

Příspěvek od Thom@s »

Tak mám další postřeh.

Když zapnu klimatizaci tak to začne klepat na volnoběh ještě víc než normálně...


T.
:hyu: i30 Trikolor Plus Exclusive, 2011; 1,6i MPI DOHC CVVT; 92,7kW
Cocoth
Příspěvky: 8
Registrován: 03 úno 2012, 15:10

Re: Nízké volnoběžné otáčky - cca 600ot./min

Příspěvek od Cocoth »

Mám stejný problém, mám verzi 1,6. Bez klimatizace jsou vibrace minimální, avšak pokud ji zapnu, začne se auto třást jak nějaké koncernové TDI PD....

Řešil to někdo v servise, přeprogramováním řídící jednotky atp...?
Uživatelský avatar
Thom@s
**
Příspěvky: 175
Registrován: 20 říj 2011, 20:13
Bydliště: Praha

Re: Nízké volnoběžné otáčky - cca 600ot./min

Příspěvek od Thom@s »

obávám se, že si budeš jako já muset zvyknout (asi na víc obtěžujících věcí). To auto má spoustu "vlastností" se kterejma NEUDĚLÁŠ NIC ](*,)
Na druhou stranu který auto nemá nějaký neduhy :roll: viz. fóra Ford, Škoda atp. Kdo chodí i na fóra jiných automobilek tak mi dá za pravdu, že občas tam jsou taky perly. Mám na mysli konstrukční nepodarky, který by nikdo neočekával.
:hyu: i30 Trikolor Plus Exclusive, 2011; 1,6i MPI DOHC CVVT; 92,7kW
Uživatelský avatar
saldy
***
Příspěvky: 545
Registrován: 11 kvě 2009, 15:00
Bydliště: UL
Kontaktovat uživatele:

Re: Nízké volnoběžné otáčky - cca 600ot./min

Příspěvek od saldy »

Dnes mi taky otáčky klesly nepříjemně hluboko, motor zahřátý, pokud jsem vyřadil za jízdy vše v pohodě, ot. na 900, ale jakmile stojím klesnou tak na 800-850, což už je doprovázeno nepříjemnými vibracemi. Koukám, že s dýzlem jsem tady první. Jestli to do týdne nepřejde jedu s tim do servisu.
Tucson Euro 2016, 1.7 CRDi, 85kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
Uživatelský avatar
Cvrček
**
Příspěvky: 266
Registrován: 30 črc 2011, 08:33

Re: Nízké volnoběžné otáčky - cca 600ot./min

Příspěvek od Cvrček »

Zrovna nedávno mě napadlo, jestli zase nemám ty otáčky moc vysoko :-) U správně a běžně zahřátého motoru vidím 900 ot. za 1 minutu a mě to přijde zbytečně moc, stačilo by podle mě 750 ot.
Je 900 správná hodnota nebo větší, než obvykle??? Kdo z odborníků na diesely poradí? :) Díky předem!
I30, 1.6 CRDI (66kW), BLACK DEVIL, paket tRiKoLoR, 6°
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
Uživatelský avatar
Thom@s
**
Příspěvky: 175
Registrován: 20 říj 2011, 20:13
Bydliště: Praha

Re: Nízké volnoběžné otáčky - cca 600ot./min

Příspěvek od Thom@s »

já bych si tak 150ot. od tebe vzal :-D Pak bysme měli oba okolo 800ot./min a budeme spokojení.
:hyu: i30 Trikolor Plus Exclusive, 2011; 1,6i MPI DOHC CVVT; 92,7kW
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8142
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Nízké volnoběžné otáčky - cca 600ot./min

Příspěvek od Mexican »

Cvrček píše:Zrovna nedávno mě napadlo, jestli zase nemám ty otáčky moc vysoko :-) U správně a běžně zahřátého motoru vidím 900 ot. za 1 minutu a mě to přijde zbytečně moc, stačilo by podle mě 750 ot.
Je 900 správná hodnota nebo větší, než obvykle??? Kdo z odborníků na diesely poradí? :) Díky předem!
nemam 1,6 v i30, mam 1,5 CRDI (D4FA) a nie som odbornik, ale na preukaze z emisii mam napisane toto: volnobezne otacky 760-960. Namerane 810. Takze vysoke ich nemas, je tam od vyrobcu vacsia hranica. Naopak, cim vyssie k hranici vyrobcu tym lepsie, pretoze ma tichsi zvuk (diesel). Teda ludovo povedane neklepe ako traktor
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Uživatelský avatar
Thom@s
**
Příspěvky: 175
Registrován: 20 říj 2011, 20:13
Bydliště: Praha

Re: Nízké volnoběžné otáčky - cca 600ot./min

Příspěvek od Thom@s »

bohužel to co píšeš platí i u benzínu u i30. Jak se to ohřeje a padne na obligátních 600ot. tak klepe jako diesel.
:hyu: i30 Trikolor Plus Exclusive, 2011; 1,6i MPI DOHC CVVT; 92,7kW
Uživatelský avatar
Cvrček
**
Příspěvky: 266
Registrován: 30 črc 2011, 08:33

Re: Nízké volnoběžné otáčky - cca 600ot./min

Příspěvek od Cvrček »

Thom@s píše:já bych si tak 150ot. od tebe vzal :-D Pak bysme měli oba okolo 800ot./min a budeme spokojení.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
I30, 1.6 CRDI (66kW), BLACK DEVIL, paket tRiKoLoR, 6°
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
matysekul
Moderátor
Příspěvky: 3020
Registrován: 04 říj 2008, 17:50
Bydliště: Česko

Re: Nízké volnoběžné otáčky - cca 600ot./min

Příspěvek od matysekul »

saldy píše:Dnes mi taky otáčky klesly nepříjemně hluboko, motor zahřátý, pokud jsem vyřadil za jízdy vše v pohodě, ot. na 900, ale jakmile stojím klesnou tak na 800-850, což už je doprovázeno nepříjemnými vibracemi. Koukám, že s dýzlem jsem tady první. Jestli to do týdne nepřejde jedu s tim do servisu.
Saldy,jsme na tom stejně. Dnes jsem zase po delší době auto projel a ten samý jev. A i po zahřátí auta. Mám podezření na promrzlé silentbloky motoru.Jestli se vydáš do servisu,dej vedět.Já to teď nezvládám.
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Odpovědět

Zpět na „i30 Motor a převodovka“